Mooie oorbellen / prima service

Mooi assortiment, goede kwaliteit. Vlotte verzending. Bij vraag over verzending gebeld: erg vriendelijk te woord gestaan.

Allure zegt het allemaal.

Prachtig sieraad zoals afgebeeld, een snelle levering en leuke persoonlijke notitie op de factuur.

snelle en persoonlijke service

voor mijn moeder n mooi armbandje besteld...volgende dag in huis...met n persoonlijke boodschap ...leuk

Prima.. goede kwaliteit en snelle service

Ik ben helemaal blij met mijn moderne zeeuwse ring

De mijnheer van dÁllure die mij te woord stond, herinnerde mij van een vorige bestelling die ik naar Zweden zond. Hoe goed is dat!!!! De producten met Zeeuwse knoop zijn door beide schoondochters als een prima geschenk aanvaard, ze vonden het een prachtig cadeau. Maar vooral dat contact.....dat was zo aardig en leuk.....

Prachtige ring

Blij met de snelle levering van mijn ring (Zeeuws knopje)

Ik heb een ketting en oorbellen besteld bij jullie zeeuwse knop na een pruts ring van lucardi van zeeuwse knop waar na een week al deukje inzat nu maar mooi spul van allure . Ga zo door

Heel goed.

Super service, snel en zonder problem of vertragen. Product van top quality mijn vrouw is super blij .

prima leverancier

vlotte levering en men denkt ook mee met de klant heb nik ervaren

Een klantgericht bedrijf.

De medewerker help je goed. We hebben een verkeerde maat ring na het terug sturen al na een paar dagen kregen we de juiste ring een top service.

Goed.

Vlotte en nette aflevering

Mijn ervaring is zeer positief,netjes ingepak,vlotte aflevering en zeer mooie sieraden,zal ik zeker aanraden aan derden.

Afgezien van ketting heel goed.

Ik wacht nog op het kettinkje ik heb de mijn maandag op de post gedaan ,ikzelf heb nog niets ontvangen

Heel persoonlijk en meedenkend! Snelle levering!

Uitstekende online besteldienst

Online bestellen zoals het hoort !!

Bestelling keurig verpakt en correct ontvangen...heel positief.

Ik kreeg ook direct antwoord, per mail, bij een vraag over het bestelde product Écht goed geregeld allemaal.

Hele mooie sieraden!

Jeetje mooie fijn en op een top Nederlandse sieraden. Mooie details en netjes afgewerkt. En een leuke verrassing op de factuur persoonlijk geschreven, wat het ontvangen van het artikel bijzonder maakt

Op tijd ontvangen

Heel goed!!!

Het heeft even geduurd, maar dat was de fout van de post ,door de vele leveringen Met de feestdagen,Anders allés ok!!

Snel en communicatief

Duurde niet lang voor de bestelling bezorgd werd. Ben zeer tevreden en blij met mijn ring.

Topservice

Mooi product, snelle levering

Twee paar oorbellen besteld omdat ik twijfelde over de maat; beide zo mooi; beide gehouden. Mooie site; snelle levering; prachtige producten. Ga ik zeker aanbevelen en nog een keer bestellen;)

Vriendelijke service

Ik had wat vragen over mijn bestelling. Ik werd vriendelijk en kundig te woord gestaan. Al na een paar dagen een prachtige hanger met ketting in huis. Ik ben er heel blij mee!

Prachtig

Ik vind die armband prachtige mooi Zeeuwse knop