Parfait !

Parfait ! A recommander.

Mooie website met prachtige sieraden ..

Een mooie hanger met bloedkoraal als kado voor mijn dochter. Goede service, snelle verzending en verpakt in mooi doosje. Duidelijke foto's op website. Vriendelijk contact en snel antwoord op mijn vragen.

Mooi assortiment, goede kwaliteit maar vooral uitstekende service.

Heel goed.

Alles goed gegaan. Heel blij met de kleding.

Geweldig en snelle levering!

Ben heel blij met de oorstekertjes!

Goede klantenservice

Mijn bestelling was op de een of andere manier niet aangekomen. Dat was vervelend maar toen ik navraag deed werd er heel snel gehandeld en voor ik het wist had ik mijn prachtige ring in huis.

Snelle levering en een prachtig sieraad ♡

De prachtige hanger past erg goed bij mijn ring die ik jaren geleden in Salamanca (Spanje) kocht! Super tevreden, bedankt! Vriendelijke groeten Margret Scheele.

Prima bezorgd binnen een paar dagen

Mooie oorbellen,ben er heel blij mee.

Snelle levering mooi sieraad

Goed gevoel bij

Prachtige zeeuwse knoop

En prachtige zeeuwse knoop besteld, mooi gedetailleerd, echt prachtig. Snelle levering in een mooie verpakking. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Netjes op tijd geleverd

Mooie oorbellen / prima service

Mooi assortiment, goede kwaliteit. Vlotte verzending. Bij vraag over verzending gebeld: erg vriendelijk te woord gestaan.

Allure zegt het allemaal.

Prachtig sieraad zoals afgebeeld, een snelle levering en leuke persoonlijke notitie op de factuur.

snelle en persoonlijke service

voor mijn moeder n mooi armbandje besteld...volgende dag in huis...met n persoonlijke boodschap ...leuk

Prima.. goede kwaliteit en snelle service

Ik ben helemaal blij met mijn moderne zeeuwse ring

De mijnheer van dÁllure die mij te woord stond, herinnerde mij van een vorige bestelling die ik naar Zweden zond. Hoe goed is dat!!!! De producten met Zeeuwse knoop zijn door beide schoondochters als een prima geschenk aanvaard, ze vonden het een prachtig cadeau. Maar vooral dat contact.....dat was zo aardig en leuk.....

Prachtige ring

Blij met de snelle levering van mijn ring (Zeeuws knopje)

Ik heb een ketting en oorbellen besteld bij jullie zeeuwse knop na een pruts ring van lucardi van zeeuwse knop waar na een week al deukje inzat nu maar mooi spul van allure . Ga zo door

Heel goed.

Super service, snel en zonder problem of vertragen. Product van top quality mijn vrouw is super blij .

prima leverancier

vlotte levering en men denkt ook mee met de klant heb nik ervaren

Een klantgericht bedrijf.

De medewerker help je goed. We hebben een verkeerde maat ring na het terug sturen al na een paar dagen kregen we de juiste ring een top service.

Goed.

Vlotte en nette aflevering

Mijn ervaring is zeer positief,netjes ingepak,vlotte aflevering en zeer mooie sieraden,zal ik zeker aanraden aan derden.

Afgezien van ketting heel goed.

Ik wacht nog op het kettinkje ik heb de mijn maandag op de post gedaan ,ikzelf heb nog niets ontvangen

Heel persoonlijk en meedenkend! Snelle levering!