Uitstekende online besteldienst

Online bestellen zoals het hoort !!

Bestelling keurig verpakt en correct ontvangen...heel positief.

Ik kreeg ook direct antwoord, per mail, bij een vraag over het bestelde product Écht goed geregeld allemaal.

Hele mooie sieraden!

Jeetje mooie fijn en op een top Nederlandse sieraden. Mooie details en netjes afgewerkt. En een leuke verrassing op de factuur persoonlijk geschreven, wat het ontvangen van het artikel bijzonder maakt

Op tijd ontvangen

Heel goed!!!

Het heeft even geduurd, maar dat was de fout van de post ,door de vele leveringen Met de feestdagen,Anders allés ok!!

Snel en communicatief

Duurde niet lang voor de bestelling bezorgd werd. Ben zeer tevreden en blij met mijn ring.

Topservice

Mooi product, snelle levering

Twee paar oorbellen besteld omdat ik twijfelde over de maat; beide zo mooi; beide gehouden. Mooie site; snelle levering; prachtige producten. Ga ik zeker aanbevelen en nog een keer bestellen;)

Vriendelijke service

Ik had wat vragen over mijn bestelling. Ik werd vriendelijk en kundig te woord gestaan. Al na een paar dagen een prachtige hanger met ketting in huis. Ik ben er heel blij mee!

Prachtig

Ik vind die armband prachtige mooi Zeeuwse knop

Werkelijk fantastisch!

Snelle, vriendelijke service! Mooie producten. Ontzettend blij met het product wat ik thuis gekregen heb.

Prima service!!

Geweldige service

ik heb van de de XL hanger zeeuwse knoop van 35mm een ring laten maken met een brede band. Harm van D'allure heeft me super goed geholpen en al mijn vragen met geduld beantwoord. Ik heb de ring vandaag binnen gekregen, mooi verpakt en met track and trace verstuurd, met een handgeschreven briefje erbij, erg leuk en persoonlijk.. Écht hardstikke tevreden! Had al eerder een een ring besteld en ook die is erg mooi..

uitstekend

Na mijn bestelling zijn de oorknopjes die ik besteld had, volgens plan geleverd. Ze zagen er goed uit zaten in een mooi doosje met strik, klaar om cadeau te doen.

Top product snel geleverd

Mijn 1e product besteld bij allure...alles goed gegaan snelle levering...scherm makkelijk te plaatsen!

Heel tevreden

Handige website met duidelijke foto s. Ik had de oorhaakjes besteld en die zijn in t echt nog mooier dan op de foto! Vragen worden snel beantwoord. Snelle levering. Kortom: Heel erg tevreden

Snelle levering, erg bij mee

Zie hierboven

Mooie producten, snelle reactie en er wordt goed meegedacht.

Rapide et sérieux

Le paquet cadeau et le petit mot en français nous ont fait plaisir. Une attention appréciée!

Very Good

Very courteous, helpful and patient

Fantasties!!

Mijn ervaring met D Alurre is dat ik een ring had besteld , bleek achteraf de verkeerde maat, een berichtje gestuurd, mocht in dezelfde enveloppe retour met vermelding van de goed maat, binnen 1 week de ring in de goede maat ontvangen, top sevice!

It was simple to order and I love the ring I bought.

Love my ring and it was very easy once I figured out how to get the proper language.

Heel mooi sieraad van goede kwaliteit kunnen geven aan mijn vriendin

Mooie kwaliteit sieraad. Het zou wel een tip zijn om er een certificaat bij te voegen betreffende de kwaliteit zilver welke gebruikt is.

Order is goed verwerkt.

Konijnenberg 988534 4825BE Breda