heel goed filter

Ik heb dit filter voor de airco gekocht en ik gebruik het ook voor de stofzuiger. Het bevalt heel goed en de luchtkwaliteit is nu ook echt verbetert dus topproduct

Snel en voordelig.

Snelle levering.

Netjes en snel geleverd.

Snel en goede levering

het filterdoek voldoet aan de verwachting en was netjes verpakt en volgens afspraak bezorgt.

weten wat ik wil hebben en een snelle levering

van filterfabriek weten ze wat ik wil hebben en kreeg ik een snelle levering

Goed en snel

Perfect product voor eerlijke prijs en supersnel

Alles zoals je als consument wenst. Top!

Met aandacht is telefonisch advies. Op de locatie in Ede langs geweest. Echt servicegericht. Top.

Zeer tevreden!

In eerste instantie heb ik gebeld met een vraag over een ventilator bij mij thuis waarna de telefoniste mij erop wees dat het handiger zou zijn om mijn vraag op de mail te zetten met foto's ter verduidelijking van mijn vraag. Al snel kreeg ik antwoord op mijn mail met advies dat ik het beste een printplaatje voor mijn ventilator afstandspaneel kon bestellen. Dat advies heb ik opgevolgd maar helaas was dit niet de oplossing. Hiervoor heb ik gereageerd op de mail met de vraag of ik het kon retourneren. Heel snel kreeg ik een reactie met de retourbon erbij. Ik heb toen het nieuwere model gekocht van mijn oude ventilator (die van mij bleek kapot te zijn en was niet meer mogelijk om te repareren). kort na de aankoop was deze in huis. Het was plug and play! zo geïnstalleerd. Werkt top! Ik ben helemaal blij.

top

Betrouwbaar en snelle levering

Vlotte afhandeling en levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Snelle levering, meteen bevestiging!

gewoon Super!

De prijs is scherp, ge levering snel en goed en ook de herinneringsmail dat je toe bent aan nieuwe filters is heel fijn.

Filter

Geweldige service Vandaag besteld morgen in huis

De producten zijn makkelijk te vinden

Goede en praktische website. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. En ja, je ziet de filters niet, maar je hebt er wel veel plezier van.

Was wel iets mis met de automatische orderverwerking, maar na een mailtje meteen adequaat opgepakt.

Prima bedrijf

Helpen je herinneren als er nieuwe filters nodig zijn. Correcte en snelle levering. Administratief keurig afgewerkt.

vlotte levering binnen beloofde tijd

sedert aanpassing nieuwe website blijkbaar geen enkel probleem meer. Product volgens afspraak en op vooraf vermeld tijdstip geleverd.

Verkeerde voorlichting luchthoeveelheid niet gemeten

In eerste instantie was ik tevreden. Later had ik meer uitgezocht en met mensen met dezelfde installatie gesproken en was ik daarna moet meer tevreden. De monteur heeft de nieuwe ventielen geplaatst maar helemaal niet de hoeveelheid in- uitgaande lucht gemeten. Verder heb ik hem gevraagd maar de juiste filters en daarna heeft hij een verkeerd advies gegeven. De display blijft aangeven dat ze vervangen moeten worden. Nu zit ik met 6 paar verkeerde filters. Mijn installatie is een Storkair WHR 930 basis R. De foute filters zijn type Brink Renovent Excellent 300/400/450. Kosten 56.10 euro.

Wij hadden een aantal vragen over de filters. We zijn zeer goed geholpen en de levering was snel en correct.

super

Snel en goed!

Makkelijk bestelproces, item arriveerde snel en was precies wat ik nodig had!

Goed geadviseerd over soort filter.

Goed advies en vlotte levering

Geweldige service

Je wordt netjes verwittigd dat je nieuwe filters moet bestellen en alles wordt super verzorgd en bezorgd.

zoals het hoort

zoals het hoort