op tijd geleverd

levering snel

Snelle levering, product voldoet aan verwachtingen

Snel geholpen prettig contact product voldoet aan verwachtingen.

snelle leveringen product als beschreven

goeie website snelle levering .

Makkelijk bestellen online en snel ophalen in Ede

Goede service.

Goede en snelle service. Levering stond voor de deur zonder aanbellen, dat vond ik wel spijtig. We waren niet thuis en door heeft tijd tegen de straatkant gestaan.

Zoals altijd volgende dag geleverd en top kwaliteit.

Veel meer kan ik hier niet aan toevoegen, ik bestel de filters, volgende dag geleverd en ik ben weer 2 tot 3 maanden gerust.

Ze zijn snel geleverd de dingen die ik besteld had

De website is overzichtelijk en dingen zijn snel op te zoeken via de handige zoek functie. De prijzen van de artikelen zijn goed tov andere winkels. Kortom alles een aanrader voor anderen.

Snelle levering, goedkoper in vergelijking met andere aanbieders

Snelle levering, goedkoper in vergelijking met andere aanbieders.

Alles was snel en.goed geleverd

Heel goed geholpen

Ondanks dat ik mijn product retour gestuurd hebt (wat overigens gratis is) ben ik snel en goed geholpen.

Prima prijs voor originele filters

Dit was de eerste keer dat ik filters nodig had voor mijn WTW-systeem dus een goed oordeel vellen over de kwaliteit is niet haalbaar; de tijd gaat het leren. Het aanbod is hier echter redelijk geprijsd, goed gevarieerd en het betreft originele filters. Duidelijke website en snelle levering.

Prima snelle levering

Goede filter die snel geleverd is. Prima service!

Ik had de verkeerde besteld en kon tegen een kleine vergoeding het weer retouren

Keurige klanten Service. Helaas is het geretourneerde bedrag nog niet terug gestort .ff afwachten dus .

Precies het juiste filter voor mijn WTI installatie

Duidelijke webshop en goed advies

De juiste spullen besteld na goed advies van klantenservice. En concurrerende prijzen en bovenal super snel geleverd door koerier de zelfde avond al.

Herhaling

Duidelijke site, goede service en snelle levering

De gewenste producten zijn eenvoudig te vinden op de website en snel geleverd.

Super goed advies en top service in leveringen.

Alles top geregeld, goed advies. Snelle leveringen, met goede prijzen.

Top geregeld

Zeer snelle levering. Product prima ingepakt en veilig naar post punt aangekomen. Prijzen op hun site zeer concurerend

Prima !!!

Héél goed !!!

Tot volle tevredenheid

Bestelling (eerste keer) correct afgehandeld.

Goede snelle service

Snel en correcte communicatie

Natuurlijk werken de meeste websites goed en wordt het product ook netjes bezorgd, maar voor 's morgens besteld en 's middags in huis (zonder kosten) dat mag zelfs in deze tijd bijzonder heten. Goed gedaan Filterfabriek.

Top !!!!!

Heel vriendelijk en geduldig geholpen via de e-mail en supersnel verzonden en de volgende dag ontvangen.