Supersnelle levering

We moesten een nieuwe afstandsbediening van de afzuiging, savonds besteld en volgende dag was deze al in huis. Verder kon je ook de gebruiksaanwijzing zo via filterfabriek vinden, super makkelijk.

S&P ventilator binnen een half jaar stuk en voor garantie zijn ze op vakantie

S&P Silent 200 CHZ is na 6 maanden stuk. Na het terug sturen voor garantie wordt je met een irrelevant verhaal over een doorvoergat in de behuizing afgepoeierd. Waardeloos!

fantastisch,en zeer behulpzaam

bij deze wil ik dank uitbrengen naar degene achter de receptie. vanwege om mensen als wij oudere zeer ter wille zijn. nogmaals dank fam vissenberg.

Altijd piekfijn in orde

De bestellingen worden telkens met spoed en in perfecte conditie afgeleverd. Ik raad de Filterfabriek ten zeerste aan bij vrienden, familie en kennissen voor alle filters en andere onderdelen voor HVAC. Definitief een aanrader!

Goede kwaliteit, snelle levering

Ik deel liever niet mijn persoonsgegevens, zoals hieronder staat. Kan het ook, zonder al deze gegevens anoniem?

Snel en accuraat…

Correct en snel….

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Betrouwbaar en netjes verzorgd

Betrouwbaar, snel geleverd en nette en vlotte communicatie.

Sneller levering w

Besteld en volgende dag al in huis echt top

Schitterend

Snel en effectief

Zeer snel

Duidelijke website. Zeer snelle levering

Alles is gebeurd zoals overeengekomen.

Alles was in orde. We hebben gekregen wat we besteld hebben op het tijdstip dat we zelf bepaald hadden.

snel en goed gleverd

het zijn prima filters

Slordig

Filterrol besteld en heb een grote afgesneden opgevouwen lap gekregen. Buitenzijde was vervuIld. Fllter doet ook niet voldoende zijn werk.

Goedemorgen C, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring met Filterfabriek niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw opmerkingen serieus dus mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, neem dan alsjeblieft contact met ons op via 085-8221636 of mail naar [email protected] Excuses voor het ongemak en we horen graag van u. Groeten, Michiel Filterfabriek

Uitstekend geholpen door de klantenservice en bestelling binnen een dag binnen.

Werd snel opgenomen, uitgebreid meegenomen in suggesties voor mijn specifieke situatie. Bestelling de volgende dag binnen. Echt, het had niet beter gekund

Op basis van mijn vraag welk product ik moet bestellen binnen 24 uur een antwoord en de link om te bestellen. Levering hiervan was snel.

Apparaat doet niet wat hij moet doen

Ben goed geholpen ,maar de praktijk is minder

Hi Reinier, Jammer om te horen dat de ervaring met onze producten tegen is gevallen. Zou u contact willen opnemen met ons zodat wij eventueel kunnen kijken naar een oplossing? https://www.filterfabriek.nl/klantenservice/ Vriendelijke groet, Michiel Filterfabriek

Alles vlot verlopen

geen commentaar

correct en vlug geleverd

Product werd snel geleverd, geheel volgens afspraak.

Precies volgens afspraak

Prima website en bestelproces. Netjes ingepakt, precies op tijd,

allemaal top geregeld

goede website en snelle levering

Een afstandsbediening voor mijn al oudere ventilatiesysteem bij ze gekocht. Alles werkt weer prima.

Good service

I’m very satisfied with my product.

Bedrijfsgegevens

Buys Ballotstraat 8

6716 BL Ede

085-8221636

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.