alles netjes en snel geleverd

alles netjes en snel geleverd

Snelle en goede service

Superfijn dat we een mail ontvingen met de meeeeeling dat de filters weer vervangen moesten worden. Dat zijn toch van die dingen die je vergeet. Dank daarvoor.

Altijd vriendelijk en correct. Vlotte verzending.

Snel, conurrererend en overzichtelijk

Een proma shop met alles wat ik nodig heb voor mijn wte units.

Prima bedrijf levering snel

Service bij verkeerd besteld product

Ik had een G4 filterset besteld. Geen erg, dat er verschillende maten in zijn Na één telefoontje keurig geholpen Kreeg een link om de juiste maat te bestellen en betalen. Maar ook een link om een retourlabel te printen voor de verkeerd bestelde maat fikterset kosteloos te retourneren Kreeg binnen een paar dagen mijn geld van het geretourneerde set terug gestort Een heel goede service. Ik zal zeker weer bij de filter fabriek bestellen, als het set aan vervanging toe is Vriendelijke groet van Sylvia de Kiewit

Scherpe prijzen, ruime keuze en goede service

Onlangs twee ventilatoren gekocht tegen scherpe prijs. Bij een van de twee zelf foutje gemaakt bij installatie, maar keurig geholpen door klantenservice.

correcte invulling

Filterfabriek heeft mijn bvestelling netjes en op tijd afgeleverd.

Snelle levering, maar prijs voor huismerk aan hoge kant.

Belofte op werkdagen besteld, morgen bezorgd, wordt niet nagekomen

Op werkdag (maandag) besteld rond 21:45 uur (ruim voor 23:59 uur dus) maar het pakket is pas de 22e geleverd. Dat is dus zeker niet de dag na bestelling. Jammer dat deze belofte niet nagekomen wordt, terwijl het wel overal op de site staat aangegeven. Geef het dan niet aan zou ik zeggen. Verder was het pakketje prima en hetgeen ik besteld had (Duco filterset)

Goede levering

Correcte levering

Toplevering

Snel en correct!

Wordt zelfs geattendeerd als ze aan vervanging toe zijn

Zeer snelle levering

Woensdagmiddag besteld, donderdagmorgen al in huis.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer vlugge bezorging van de goederen, dus ben ik zeer tevreden

Schitterend

Zeer snelle levering en niet duur,

Hoe makkelijk wil je het hebben

Inloggen, vorige bestelling weer bestellen en volgende dag in huis

Snelle verzorgde levering.

Netjes en goed

netjes op tijd en snel , bedankt

besteld en de volgende dag in huis , duidelijke instructie qua betaling enzo

Snelle levering, echter slechte bezorging door Post NL. Wel thuis zijn en niet afleveren op huisadres, maar bij ophaalpunt

GOED

Goede services en snelle levering

Top product. 'Sochtends besteld eind van de middag in huis.

Snelle levering en communicatie

Op contact wordt snel gereageerd en er wordt goed meegedacht. Levering is snel, prijs is goed.

Niet 100 % ….

Het zal mijn fout wel geweest zijn… Ik had aangegeven om de filters bij de DA in Schagen af te geven om het daar zelf op te halen. Het is daar wel gebracht, maar ook gelijk weer meegenomen. Later kreeg ik nog een bericht van track en trace dat het gebracht was, maar dit bleek niet t geval te zijn . Thuisgekomen kreeg ik van U bericht dat het geld al weer terug gestuurd was ! Dat is dus snel gegaan, maar ik zit nog zonder de filters….

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.