Vlotte conversatie Overzichtelijke site Goede prijzen Vlotte levering

Voordelig, makkelijk en snel geleverd!

Voordelig, makkelijke website en snel geleverd!

Super service onder garantie bij storing van ventilator

Had een storing aan een ventilator na een half jaar gebruik. Telefonisch contact gehad, ventilator kon ik terugsturen en per omgaande werd een nieuw exemplaar gestuurd! Super service!

Snelle levering tegen een prima prijs

Snelle levering, goed assortiment.

tegenvallend

tegenvaller... in 2 orders spullen besteld , wat achteraf niet blijkt te passen in tegenstelling tot wat op de website staat. klantenservice gebeld , verzoek om een mail te sturen, want de dame kan de gegevens niet vinden in het systeem. Snel antwoord wel op mijn mail, maar dan met de opmerking om de onderdelen in de knippen en dan over elkaar te schuiven. teleurstellend, had een professioneler antwoord verwacht. onderdeel wat wel past nu reeds ergens anders besteld.

Prima website. Goede prijs kwaliteit. Levering volgens opgave. Toppie

Top bedrijf

Heb er nu al meerdere keren besteld en iedere keer weer goed En snel geleverd blijf hier zeker vaker bestellen

Mooi prijs en een SUPERsnelle levering!

Doorheen de dag via m'n gsm op de werf besteld en de dag er na al geleverd.

Bestelling vlot bezorgd

Goede prijs,vlugge verzending

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Uitmuntend

Mijn respiro WTW had een kapotte schakelaar waardoor hij niet meer uitging. Onder garantie werd vervolgens een complete nieuwe unit geleverd!

Mijn mechanische ventilatie werkt weer perfect!

Mijn mechanische ventilatie maakte een zeer vervelend resonerend geluid. Na enig onderzoek op fora kwam ik erachter dat het probleem waarschijnlijk de lagers zijn. Bij Filterfabriek een Buva Servicemodule / Motordeel BUVA besteld. Vervolgens het Youtube filmpje bekeken en stap voor stap gemonteerd. Dit was een simpel klusje. De mechanische ventilatie is nu weer heerlijk stil.

Snel en goed geholpen

Reageren snel en komen afspraken na. Duidelijke informatie en snelle verzending & levering.

supper vlugge levering

vandaag besteld ,morgen geleverd

Top en gemak

Filters snel gevonden en voor een mooie prijs! Fin dat we een herinneringsmail krijgen. Zo weet ik dat de filters op zijn en kan ik gelijk nieuwe bestellen.

Snelle levering conform met wensen

Artikel is snel geleverd en voldoet volledig aan onze wensen

Goede en duidelijke site en snel geleverd

Ik zocht een vervangende motor coor mijn mechanische afzuiging (Stork). Met het type nummer van de afzuigunit snel en duidelijk op de site gevonden wat ik nodig heb.

Zowel qua prijs als de kwaliteit de beste een sprookje? Ik heb het bij Filterfabriek ervaren. Ze waren niet alleen de meest voordelige, maar ze hebben mij (absoluut twee linker handen) stap voor stap per vele e-mails geholpen de juiste ventilatie te bestellen en zelf te installeren (!). Dat heeft mij honderden euro's arbeidsloon gespaard.

Alles prima volgens afspraak

Zeer vlot en volgens afspraak geleverd. En niet onbelangrijk 4 x goedkoper dan bij vorige leverancier.

Prima, gekregen wat nodig was

Alleen de extra doos eromheen lijkt mij niet nodig. Als het transport save is hoedt dat mijns inziens niet. Weer extra papier.

Geschikte producten en snelle levering

Snelle levering en perfecte service

Ik had onderdelen besteld, maar had niet gezien dat je het als set kon bestellen. Zonder problemen werd er geld terug gestort. Ik had problemen met het instellen van een afstandsbediening. Ze hebben voorkom een filmpje opgenomen met de handelingen. Alles werkt nu naar behoren.

Zeer Goed

Zeer snelle levering netjes in gepakt en niet duur