Snelle service. Duidelijke site

Juiste product, vlot geleverd!

Als ik een minpunt moet geven, is het de enorme hoeveelheid verpakkingsmateriaal in verhouding tot geleverde product

Snelle levering!

Na bestelling, heldere communicatie en snelle levering. Gewoon goed en de prijs is ook nog eens voordelig!

Superrrr onderdeel

Super super Onderdeel Past perfect

Helemaal goed en snel

Heel tevreden

Supersnelle levering

Zal binnenkort wederom een bestelling doen

Goeie duidelijke site

Goed assortiment overzicht. Snelle afhandeling bestelling en vlotte levering

Goede prijzen,Goede service

Ik heb voor ons buurt filters gekocht. We hebben een leuke buurtkorting gekregen. Filters waren snel verzonden, goed verpakt. Snelle reacties op vragen.

goede dienstverlening

Een vraag die ik stelde werd serieus genomen en na wat info uitwisseling, correct en snel beantwoord. Bestelling en levering ging snel, zonder problemen of vertraging, zelfs in coronatijd.

Goede duidelijke afbeelding op de website. De prijs was goed! En snelle levering.Helemaal tevreden.

Super service!!!

Zeer duidelijke site en super snelle levering!!!

Nog geen mening.

Mijn pakket is nog steeds niet aangekomen. Wat ik op 8-1 heb besteld is al twee dagen binnen. Ook op trach & trace is niks terug te vinden. Ik wacht dus af of ik nog iets krijg.

Goed, snelle levering

Een buisventilator besteld en deze werd netjes en snel geleverd tegen een gunstige prijs

goed product en snelle levering

goed product en snelle levering

Ik heb mijn filters de volgende dag al ontvangen. En vond mijn juiste merk direct door de overzichtelijke website.

Snelle en correcte levering

Heldere website, eenvoudig te bestellen, handleiding/manual aanwezig en goede en snelle levering.

de levering was perfect

de levering was er binnen twee dagen en perfect

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering>

Netje geleverd. Een paar puntje.

Netjes op tijd bezorgd. Keurig verpakt. Geen 5 sterren gegeven omdat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit. En in Nederland gebruiken kleuren voor onze stroomdraad (bruin blauw zwart) En deze kleuren kan ik nergens terug vinden. Wel L N LT S QF. Verder had ik een stillere ventilator verwacht omdat ik speciaal naar gekeken heb.

Prima geregeld. Dank u.

Product is goed. Hopelijk kan t lang mee. Netjes verpakt en bezorgd. Geen lange levertijd.

Goede en duidelijk communicatie en snelle levering. En goede materialen.

Snelle levering, netjes verpakt

Snelle levering, eenvoudige website.

Ze doen wat ze zeggen. Gwn OK

OK!