Mooi produkt, snelle levering.

Voor de bestelling paar vragen gesteld en heel snel antwoord gekregen. Beetje jammer dat de site zelf bij invoering van het type afzuigkap een ander filter adviseerde dat ui de antwoorden naar voren kwam. Voortaan eerst beter zoeken op de site zelf.

Snel en correct geleverd

Snelle levering voor een goede prijs kwaliteitsverhouding

De filters zijn conform de fabrikant gegevens en eenvoudig uitwisselbaar .

prima service

Ondanks dat de filterset niet in de gevraagde combinatie in stock was, werd mij onmiddellijk een mailtje bezorgd met de mededeling dat ze de leverancier contacteerden en me op de hoogte zouden houden. Enkele uren later kreeg ik al bericht dat er kon geleverd worden. 's Anderendaags kregen we het pak aan.

Prima filters,

We hebben niets ontvangen. Post.nl had geen zin het te leveren.

We hebben niets ontvangen. Post.nl had geen zin het te leveren.

Alles Ok

Heel prettig

Alles ging vlug en makkelijk en beleefd.

Goede ventilator en snel geleverd

Slim bedrijf, krijg automatisch mail voor vervanging filters

Snelle levering. Goede keus.

Goed advies en materiaal en snelle levering. Top service

Eerst goed advies ontvangen Bestelling van goede materialen Snelle levering. Dit noemen ze top service

Snelle service, goede spullen. Overzichtelijke bestelsite

Heb een doos vol filters gekocht, in 1 x goede maat voor onze wtw en brink heteluchtverwarmer. Kan weer aantal jaren vooruit.

Duidelijke site en zeer tevreden

Zoek,vind,bestel en de volgende dag geleverd.

Elke keer snel en top

Zie hierboven

Snelle levering en goed

Gewoon goed

Had verkeerde filters besteld en kon ze gelukkig zo omruilen. Prima service.

Goed en snel.

Goede prijs en snel geleverd.

Prefecte filters!

Filters besteld voor onze WTW i.p.v. de originele filters het eigen merk gekocht. Dit is een hele voordelige keuze geweest.

goed en snel

Snel en efficiënt

De bestelling verliep heel vlot. Mijn mail ivm klein it probleem werd onmiddellijk beantwoord en opgelost

Snel in huis

Snel in huis en een scherpe prijs

Snelle levering tegen leuke prijzen.

Ze doen wat ze beloven. Binnen de afgesproken tijd en tegen een scherpe prijs. leveren ze de producten. Binnen 24 uur weer schone filters in huis.

Alles liep op rolletjes.

Ondanks een computerprobleem met de orderbevestigingen het bestelde filter keurig op tijd ontvangen.

Goed en snel geleverd