Had een paar onderdelen nodig , en wilde het ook snel hebben. Goede prijs was inbegrepen.

Alles vlot verlopen

Goede samenwerking.

Klasse bedrijf met kennis van zaken

Mooie leesbare gemakkelijke website. Snelle levering van een klasse artikel. Bij telefonisch contact goed en juist advies gekregen door kundig personeel.

Prima filters en snelle levering!

Wij bestellen voor ons hele appartementen gebouw filters voor de WTW boxen. De Filterfabriek hanteert prima prijzen, razendsnelle levering en uitstekende service.

Perfect georganiseerd

Prima prijs, snelle levering, goed verpakt. Volhouden zo

Prima, zeer snelle levering van goed product

Prima, zeer snelle levering, goed product

Gewoon goed geregeld

Een snelle en goede bezorging, voor een correcte prijs

Perfect service van hoge luchtkwaliteit.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit.

Prima, goed geholpen !

Geen probleem bij bestellen, vlotte service.

Fijne mensen aan de telefoon leggen alles goed uit

Kwaliteit

Niet van toepassing, is gewoon goed

Goede uitleg op vraag voor ik ging bestellen

Dit bedrijf snapt het gewoon.

Sneller dan verwacht geleverd :-)

Eenvoudig om op website de bestelling te plaatsen, direct bekend of artikel op voorraad is. Kwalitatief goed product, voor mij als leek onbekend merk, goede prijs kwaliteit verhouding. Per abuis verkeerd huisnr ingetikt bij bestelling, telefonisch contact met klantenservice, bijzonder snel en netjes aangepast (zonder uitputtende formulieren in te vullen)

Scherpe prijs - snel geleverd

Zeer scherpe prijs en het artikkel was supersnel geleverd

Fijne organisatie!

Had verkeerde artikel besteld, ondanks duidelijke omschrijving op de website. Fijne klantenservice die meedenkt en prima retourservice. Mijn eerstvolgende bestelling is zeker hier!

Slechte verpakking waardoor alles is beschadigd

Omdoos te groot en buffer te slecht (Sealed air luchtzakjes beschermen niet als gewicht nog kan schuiven) waardoor producten tegen elkaar zijn gekomen tijdens transport. Resultaat; filterbox vervormd, en ook de andere onderdelen hebben schade opgelopen waarbij het filter mogelijk onzichtbare. Filter zat los in de doos zonder bescherming waardoor lekdichtheid niet meer gegarandeerd is.

goed matreaal en snelle service

zeer tevreden

Goed advies snel geleverd

Prettig bedrijf

snel geleverd

De juiste filters en snel geleverd

heel goed

heel goed

Uitstekende webshop: ze hebben aan een half woord genoeg om bestellingen op te nemen en te verwerken

Gewoon een zeer nuchter bedrijf dat weet hoe ze service aan een klant inhoud geven. En bij dat alles een zeer goede prijs/kwaliteit. Zeker aanbevolen!

Rima

Zeer snel

Goed product, snel verstuurd, makkelijk op maar te knippen

correcte en snelle levering

correcte levering