Super snelle bezorging

Interessante prijzen

Zeer snelle levering

Goed en snel.

Duidelijke web side en van veel voorradig.

Zeer overzichtelijke site. Snelle levering. Mooie prijs!

Super snel

Super snel levering

Goed, snel en gemakkelijk

De website is gemakkelijk, duidelijk en een snelle levering. Uitermate simpel te bestellen. Mijn volgende bestelling zal ook weer bij Filterfabriek BV worden gedaan. Super tevreden…..

Heel fijn dat er herinnert word aan het vervangen of schoonmaken van de filters.

Goed advies

Op de vraag gesteld via de mail, zelfde dag antwoord en goed advies

Snel en correct geleverd

Goede filter kwaliteit, snel en correct geleverd

alleen de filter iets te groot, moest 300 zijn en niet 300-400

Correcte en snelle levering

Makkelijk om bestelling te plaatsen.

Goede service en snelle levering

Goedeservice en snelle kevering

Redelijk

Goed product tegen een concurrerende prijs. Verzending had ik graag duidelijker gehad.

goede en snelle levering

werkt snel en super goed, wel jammer dat de originele filters zo duur zijn 2 x per jaar. huismerk weet ik niet of dat verstandig is. maar daar kan filterfabriek niks mee denk ik.

Snel bestelt en binnen een dag inhuis Prima!

Bij de filterfabriek bestellen dan zit je goed

op tijd geleverd

zijn er tevreden mee

Mijn bestelling werd gelijk goed verzorgd en bezorgd.

alles netjes en snel geleverd

alles netjes en snel geleverd

Snelle en goede service

Superfijn dat we een mail ontvingen met de meeeeeling dat de filters weer vervangen moesten worden. Dat zijn toch van die dingen die je vergeet. Dank daarvoor.

Altijd vriendelijk en correct. Vlotte verzending.

Snel, conurrererend en overzichtelijk

Een proma shop met alles wat ik nodig heb voor mijn wte units.

Prima bedrijf levering snel

Service bij verkeerd besteld product

Ik had een G4 filterset besteld. Geen erg, dat er verschillende maten in zijn Na één telefoontje keurig geholpen Kreeg een link om de juiste maat te bestellen en betalen. Maar ook een link om een retourlabel te printen voor de verkeerd bestelde maat fikterset kosteloos te retourneren Kreeg binnen een paar dagen mijn geld van het geretourneerde set terug gestort Een heel goede service. Ik zal zeker weer bij de filter fabriek bestellen, als het set aan vervanging toe is Vriendelijke groet van Sylvia de Kiewit

Scherpe prijzen, ruime keuze en goede service

Onlangs twee ventilatoren gekocht tegen scherpe prijs. Bij een van de twee zelf foutje gemaakt bij installatie, maar keurig geholpen door klantenservice.