Top product. 'Sochtends besteld eind van de middag in huis.

Snelle levering en communicatie

Op contact wordt snel gereageerd en er wordt goed meegedacht. Levering is snel, prijs is goed.

Niet 100 % ….

Het zal mijn fout wel geweest zijn… Ik had aangegeven om de filters bij de DA in Schagen af te geven om het daar zelf op te halen. Het is daar wel gebracht, maar ook gelijk weer meegenomen. Later kreeg ik nog een bericht van track en trace dat het gebracht was, maar dit bleek niet t geval te zijn . Thuisgekomen kreeg ik van U bericht dat het geld al weer terug gestuurd was ! Dat is dus snel gegaan, maar ik zit nog zonder de filters….

Alles zo als opgegeven geleverd.

snelle levering en bij retour sturen ook snelle afhandeling

Snelle levering prima

Supersnelle levering

Product werd opmerkelijk snel geleverd van Nederland naar België. Product is ook van uitstekende kwaliteit.

Komen afspraken na

CO2 afstandsbediening schakelaar besteld. Werd geleverd zonder batterij. In beschrijving stond met batterij. Na melding werd deze keurig na gestuurd.

Service geweldig

Service geweldig

Snel en klantvriendelijk

Zeer snel en klantvriendelijk geholpen!

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Goed artikel, snel geleverd en ook nog erg voordelig

Professioneel en correct

Ik werd professioneel en correct geïnformeerd omtrent het hele verloop van mijn bestelling en retour.

Kan niet beter

Kan niet bete

Snelle levering van de filters voor mijn WTW. Ook fijn dat ik een reminder ontvang voor het vervangen!

Snelle levering, prima kwaliteit

Na bestelling de volgende dag de filters al geleverd. Zijn inderdaad niet de originele filters maar voldaan prima, goede prijs/kwaliteit verhouding

goede kwaliteit filters ,goede prijs snelle levering

Snelle levering en uitstekende klantenservice

Zeer goed behalve levering

Goed maar vervelend dat levering uitgesteld werd

Correcte , vlugge service

Correcte , vlugge service

uitstekend en snel geleverd

prima spul

Snelheid

Snelle levering!!!

Zeer vlotte behadeling van mijn bestelling

Was op zoek naar air filters. Ben zeer goed geholpen bij het op zoek gaan naar de juiste filters. Zeer snel geholpen enzeer schappelijke prijs. Snelle afhandeling van bestelling. Zeer tevreden.

Top service!

Zeer snelle levering!