perfect

Alles is geweldig

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Stenen waren kapot bij aankomst

Helaas waren 2 van de 4 stenen kapot bij aank

Correct geregeld.

Uiterst positieve ervaring na plaatsing proef order, kortingcodes automatisch retour gestort, top geregeld.

zeer tevreden

Rob Kaphorst is een echte vakspecialist. Hij is deskundig, geeft goed advies en levert goed werk af. Ik ben heel tevreden.

het is zo geregeld!

Perfect geregeld

Eerst monsterzending. Daarna lekker snel 2 pallets bouwstenen op de stoep. Complimenten!!

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Gevraagd product snel geleverd met prima omschrijving erbij

Net

• Hoe beoordeelt u het bestelproces
  • Hoe beoordeelt u de levering N.v.t.

Nog niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen ze zijn nog aan het verwerken

• Hoe beoordeelt u het bestelproces N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de levering N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Ik had wat monster stenen besteld en die kwamen keurig verpakt met bescherming, waardoor alles er tiptop uitzag. Ook werd is steeds op de hoogte gehouden van alle stappen in het proces.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Heel goed, snelle levering.

Heel goed, snelle levering.

duurde erg lang de levering en een baksteen was gebroken

levering duurde lang een baksteen gebroken.hadden wel een mail gehad mer verwachtte levering tijd. dus nu andere steen gevonden

Teleurstellend

Na twee weken en bellen nog steeds niets ontvangen

Beste Phillip, Bedankt voor uw review. Jammer dat de beoordeling een 1 is. De door u bestelde typemonsters op 28 oktober hebben wij direct besteld bij de leverancier om er zeker van te zijn dat de stenen van een recente partij zijn. Helaas zijn deze bij ons gebroken aangekomen. Deze zijn direct opnieuw besteld. Hier is op 2-11 met u contact over geweest begreep ik van mijn collega. Op 4-11 zijn de typemonsters opnieuw naar u verstuurd via PostNL. Volgens de track & trace is dit pakket 5 november aangeboden maar is dit niet gelukt. Dit pakket is nu naar een pakketpunt bij u in de buurt om afgehaald te worden. Mocht u hier vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice.

Niets op aan te merken

Het bestelde monster werd vlot geleverd en ik werd netjes telefonisch gewaarschuwd voor langere levertijden in geval van eventuele bestelling.

Beste Koen, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Hier doen we het voor!

Samplebox duurde ruim 3 weken

Samplebox stenen kwam pas na ruim 3 weken binnen. Vermoedelijk vanwege bouwvak maar dat is niet meer van deze tijd voor een webshop. Van concurrenten kreeg ik de samplebox wel snel binnen dus ik heb de stenen van Onlinebakstenenkopen niet in overwening kunnen nemen en uiteindelijk ergens anders mijn stenen gekocht.

Duidelijke en snelle service.

Geweldig.

Mijn besteeling werd goed afgeleverd en voldoet aan de verwachtingen. Fijn dat ik een proef pakket kan bestellen.

zeer accuraat en tip top in orde

steeds bereid om info te geven

Super service!

Vragen worden snel en secuur beantwoord, bestelling plaatsen is super makkelijk, bestelling stautus is zeer inzichtelijk!

bedroefend

Proefpakket besteld uit een pakket stenen. levertijd 1 week. Niet bekend of het proefpakket qua kleur nog actueel is i.v.m. lange levertijd. De proefmonsters waren daarbij ook allen gebroken.

Beste Peet, Bedankt voor het schrijven van de review. Bij deze onze excuses voor de gebroken samples. Deze hadden op deze manier niet bij u aan mogen komen. Wij vragen bij elke bestelling een sample op bij de leverancier om er juist voor te zorgen dat het bestelde monsterpakket overeenkomt met een vervolgbestelling. Ook in dit geval is dat gebeurd. U heeft op 4/4 de monsters besteld en wij hebben direct nadat deze bij ons zijn binnengekomen op 8/4 naar u verstuurd. In dit geval zijn deze stenen, nog beschikbaar zolang de voorraad strekt. Wij snappen uw reactie over de levertijd niet helemaal. Mijn collega zal vandaag hierover met u contact opnemen.

Proefstenen aangevraagd

Nadat ik de proefstenen had aangevraagd en betaald verwachte ik dat die stenen binnen enkele dagen geleverd zouden worden. Na een week had ik ze nog niet . Dat viel tegen. Ik weet niet of ik ze moet aanbevelen of niet. Kan ik eigenlijk niet beoordelen maar weet ik niet kan je niet invullen

Prima, snelle service

Sample snel in huis

Snelle en correcte service

Top bedrijf top geregeld

snelle service en goede afspraken

snelle reacties op vragen en duidelijke uitleg