Pluspunten

Ik bestel zeker nog wel keer wat. Top

Pluspunten

in mijn initiele plan had ik een halve pallet nodig van een bepaald type baksteen welke naar grote tevredenheid bezorgd zijn. Helemaal top! Echter is mijn plan nu een beetje gewijzigd en heb ik nog een paar extra stenen nodig. Ik heb toen de service medewerker van Online bakstenen gebeld en de situatie uitgelegd. De meneer van de servicedesk zou de leverancier gaan bellen om te kijken of er iets geregeld kon worden en hij zou mij terugbellen. En inderdaad binnen 45 minuten word ik terug gebeld en heeft hij bij de leverancier iets kunnen regelen! Ik helemaal blij! Ik ben heel erg tevreden met de initiele bestelling maar zeker ook met de service die ze extra voor mij hebben gedaan! Nogmaals mijn bedankt!

Pluspunten

Prima service bij zoeken alternatieve steen. Levering conform afspraken en tijdstip. Een zeer goed adres om stenen te kopen.

Pluspunten

Correct

Neen

Pluspunten

Vind hun mee denken in oplossinging echt dik voor elkaar ik hoefde niet veel maar werd met even veel moeite geholpen echt top

Ik vond het jammer dat de transporteur niet even heeft laten weten welke dag ze kwamen brengen.

Pluspunten

Goede snelle levering! Goed contact met de chauffeur over de locatie en de tijd.

Pluspunten

- Duidelijk communicatie - Denken met je mee - Tijdige levering

Pluspunten

Zeer proffesioneel e-commerce bedrijf. Sample van steen geen probleem. Prijs incl hetzelfde niveau als excl bij de bouwmarkt en dus betaal je zo 21 % minder hier, top! Duidelijke communicatie over afleveren en zeer nette vrachtwagen service met kraan op de stoep geplaatst.

Pluspunten

goede communicatie (telefonisch) snelle levering prima prijs

mailverkeer een beetje rommeltje, meerdere keren dezelfde mail gekregen. Dacht zelfs even dat de bestelling twee keer geplaatst was...

Pluspunten

Het bestellen van de stenen ging met gemak via de website. Na bestelling is er nog even contact geweest over de betreffende bestelling. Daarna is de bestelling vlot en netjes afgeleverd.

Misschien is het makkelijk om vlak voor de levering nog even contact op te nemen met de klant, zodat deze misschien aanwezig kan zijn of aanwijzingen kan geven over de locatie waar de levering neergezet kan worden.

Pluspunten

Snelle levering, onbeschadigd, datum levering in overleg mogelijk.

Materialen kwamen een dag te vroeg zonder mededeling. Dit kan voor problemen zorgen (gebrek aan ruimte)

Pluspunten

Vriendelijke service

Pluspunten

goed bereikbaar per mail en telefonisch, snel antwoorden op je vragen

Pluspunten

Snelle reactie in communicatie Meedenken met productkeuze Goede kwaliteit van producten

factuur in PDF meteen meesturen

Pluspunten

Zeer behulpzaam en klantgericht!

geen, komt afspraak na.

Pluspunten

Overzichtelijk besteld en op tijd gestuurd. Verpakking was goed genoeg ( palet was gebroken geleverd).

Levering naar residentie gebied ging wat moeilijker. Goederen waren stuk van afgesproken adres afgeladen met excuus dat leveranciers bestel wagen te groot was voor mij staat. Ik was niet ter plaatse dat te beoordelen maar normaal gezien Grote containers zijn op de staat geleverd, zo ik versta het niet wel. Bovenop wanneer ik veel geld betaal voor levering verwacht ik dat leverancier kan zo wat zonder moeite regelen.

Pluspunten

Pluspunten

Ze hebben producten die andere niet hebben. Uitgebreid assortiment

Eigenlijk geen gaat gewoon prima zijn eerlijk en duidelijk. Levering was 1 dag vertraagd maar ze belde daar van te voren duidelijk over en de volgende dag waren de stenen er om tien over zeven s ochtend

Pluspunten

Duidelijke en overzichtelijke aankoop.

Pluspunten

Snel, voordelig en punctueel! Steekwoorden die direct bij mij opkomen. Binnen 3 dagen was alles geregeld. Een check bij anderen leerde dat deze service uniek was. En dan zelfs op zarerdsg worden gebeld of alles naar wens was geleverd!! Dat noem ik topservice!

Pluspunten

Goede prijs. Goede bereikbaarheid via mail en telefoon.

geen

Pluspunten

ik ben vandaag geweldig geholpen door Tijs. Door direct te schakelen en te informeren krijg ik mijn stenen op tijd en loop ik geen vertraging op. een tevreden klant als resultaat voor een goede prijs.

Response from the business owner

Beste Michael, Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij geven uw complimenten zeker door naar Tijs! Met vriendelijke groet, Team OnlineBakstenenkopen.nl