Pluspunten

Super service en goeie prijsstelling

Pluspunten

Snelle service, komen hun woord na, en dat alles voor een eerlijke prijs!

Pluspunten

klantvriendelijkheid meedenken met de klant

Pluspunten

De chauffeur heeft heel netjes de stenen over de schutting in de tuin gezet

Pluspunten

Dit bedrij levert zeer scherp geprijsde metselstenen tegen een laag bezorgtarief. Goede service, komen gemaakte afspraken na en leveren heel snel Daarnaast hebben ze ook nog eens een goede aftersales. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Snelle levering Keurig personeel gesproken, die je goed voorlichten over het product

Wat eerder communiceren op welke tijdstip het product wordt geleverd (15 minuten vooraf is te laat),

Pluspunten

Netjes te woord gestaan, helpen meedenken, snelle levering. Ik werd netjes gebeld dat de hoeveelheid bakstenen per pallet was veranderd en of dit een probleem was. Het teveel aan bakstenen dat ik had betaald werd netjes terugbetaald. Mensen, bakstenen nodig? Koop ze hier.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw mooie review en aanbeveling! Team OnlineBakstenenKopen.nl

Pluspunten

Snelle levering, goede website

Betere communicatie afleveringsmoment stenen.

Response from the business owner

Bedankt voor uw review! Wij nemen uw verbeterpunt zeker mee. Als u ons nog van meer informatie omtrent uw verbeterpunt kunt voorzien, graag!

Pluspunten

Uitgebreid assortiment. Bestellen en levering prima.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service.

Pluspunten

Duidelijke communicatie, keurige en kundige aflevering van de producten.

Response from the business owner

Pluspunten

vriendelijke en goede service

Hartelijk dank voor uw mooie review! Team OnlineBakstenenKopen.nl

Pluspunten

Goed advies, Bij vragen.

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar, en goede informatie over voorraad en levering. Door abusievelijke dubbele betaling even contact gehad en dat werd meteen gecorrigeerd. Kortom prima om zaken mee te doen

Pluspunten

Snelle levering, goed product

Geen

Pluspunten

Snelle levering en volgens afspraak

Geen, blijf vooral de dientsverlening op deze manier in stand houden

Response from the business owner

Beste René, Hartelijk dank voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team OnlineBakstenenKopen.nl

Pluspunten

Alles verliep soepel. Ik kreeg een net telefoontje over de levering en de chauffeur heeft de pallet zo "aan de kant" mogelijk geplaatst zonder dat ik daarom hoefde te vragen.

Response from the business owner

Beste Steven, Hartelijk dank voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team OnlineBakstenenKopen.nl

Hartelijk dank voor uw mooie review! Team OnlineBakstenenKopen.nl

Pluspunten

Deze eerste Review komt uiteraard van ons eigen team! Want wij zijn héél tevreden met de ontwikkelingen van onze stenen webshop. Wij zijn benieuwd naar jullie reacties! Met vriendelijke groeten, Team OnlineSteenkopen.nl

20 Koperslager Eersel 55251DE