Prima, service, er wordt met je meegedacht en snel gehandeld.

Prima ervaring.

Dure baksteen met zeer slechte kwaliteit

Heb oude kunststeen gekocht, bij het openen van het eerste pak blijkt 35% van de stenen van het hele pak behoorlijk beschadigd/gebroken, De fabrikant van de stenen gaf niet thuis op de klacht, ondanks vele verzoeken van onlinebakstenenkopen. Uiteindelijk een passende oplossing aangeboden gekregen van onlinebakstenenkopen. Ben uitermate tevreden over de service. Een goede en betrouwbare website, die staat voor wat ze leveren.

Slechte service en slecht retour beleid

Door een verkeerde berekening van de metselaar heb ik gevraagd of ik 1 pallet met bakstenen retour kon brengen. Dit kon niet en ik moest ze maar op marktplaats zetten was het advies. Dit is niet echt een klantvriendelijke oplossing. Dus als u hier wil kopen bestel dan precies genoeg want van retour beleid is geen sprake. Bedankt voor de slechte service.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, jammer dat u een 2 als beoordeling geeft. Wij hebben geprobeerd met u mee te denken naar een oplossing voor de te veel bestelde stenen en hebben hier contact over gehad. Aangezien het transport van een pallet stenen hoog is hebben wij u de suggestie gedaan om de stenen particulier te verkopen via Marktplaats om zo kosten van retour te besparen. Ondanks de negatieve beoordeling hopen wij dat u wel tevreden bent met de geleverde stenen. Inmiddels heeft mijn collega kunnen regelen dat de stenen alsnog retour gebracht kunnen worden naar de fabriek ondanks het verstrijken de retourtermijn.

Wij waren op zoek naar de Wapper Snowdust baksteen die we dringend nodig hadden voor de renovatie van onze woning. In België zouden deze pas geleverd kunnen worden na 4 maanden. Via bakstenenkopenonline konden er 5 paletten geleverd worden binnen een week. De levering was er exact binnen deze tijdspanne. Correcte service, correcte prijs, telefonisch uitstekend geholpen door Erwin. Wij kunnen nu onmiddellijk verder met onze renovatie, dankjewel hiervoor!

Goede prijs en goed geregeld

Mooie site om als particulier stenen te kopen overleg over levering en de levering allemaal top

zeer goede website, uitstekende service, prima prijs, hulpvaardige vakmensen in de toonzaal

Vorige week Wienerberger gevelsteen besteld, met een krappe planning. Op naar de toonzaal in Wanroij om te checken dat de op de website gekozen steen qua kleur en struktuur echt de goede was (je kan ook monsters aanvragen, dan hoef je niet naar de toonzaal). De toonzaal heeft een grote sortering gevelstenen, de medewerker in de toonzaal wist meteen de juiste steen aan te wijzen. En wist voor mij een snelle levering te regelen vanwege mijn planning. Vanmiddag zijn de stenen bezorgd conform afspraak. Al met al een shop met goede prijzen, vriendelijke vakmensen, een toonzaal voor als je de gevelsteen toch even in het echt wil zien, en snelle levering conform afspraak. Gewoon heel goed !

snelle service, goed contact & gewoon volgens afspraak

goede ervaring ook mbt bellen en e-mail over de order. De enige reden dat het 4* is omdat de vervoerder verzaakte in een prettige aflevering waardoor we met veel kapotte stenen zitten maar dat hebben ze bij hun vervoerder aangekaart voor compensatie wanneer we tekort komen.

Goed, volgende keer weer hier.

Goed en net contact gehad over de levering. Er liep bij de levering iets niet helemaal volgens afspraak, maar dit werd keurig opgelost. Werd hier keurig over gebeld.

Een perfecte organisatie, aanrader!

Een goede en duidelijke site en uitstekend telefonisch advies & hulp qua levertijd voorafgaand de bestelling. Snelle levering, waarbij we per mail op de hoogte werden gehouden van de voortgang. Bij levering vooraf gebeld en de chauffeur heeft de stenen perfect geplaatst. Een bedrijf waar we in de toekomst zo weer zaken mee zouden doen.

een perfekte organisatie

Wij wonen in Zwitserland en vonden in dit land helaas geen passende bakstenen vorr onze fassade. Bij toeval kwamen we op Onlinebakstenenkopen.nl Van Hoppe Bouwcenter in Eersel heeft Tijs Verstraten ons perfekt ondersteund en geadviseerd. Tijs heeft het Transport geregeld en intussen zijn de stenen hier in Zwitserland aangekomen waar ze nu worden verbouwd. Een grote pluim voor Tijs! In de toekomst zouden we het zeker weer zo doen. Groeten Mink en Rieneke Berschat, Tägerwilen Zwitserland

Prettig ervaren, aanrader

Prettige site om op te kijken en met telefonisch contact erg prettig geholpen. Hele goede en snelle levering en heel prettig gecommuniceert en bellen fijn van te voren.

GOED

mooie stenen en geleverd volgens afspraak alleen zijn we niet door de chauffeur gebeld chauffuer heeft de stenen helemaal naar wens weggezet super

Super service!

Metsel stenen besteld. Na betaling en bevestiging bleek dat de vrachtwagen waarschijnlijk de straat niet in kon. Gebeld en kon zo opgehaald worden. Terplaatse is het netjes door de mannen ingeladen onder het genot van een bakje koffie. Paar dagen later waren de transport kosten gecrediteerd. Kortom super service netjes geholpen!!!

Perfekt!!

uitstekend en meedenkend en alles op tijd!!

Mooie stenen, snelle levering

Heel tevreden, mooie bakstenen voor een goede prijs. Levering snel (ondanks intelligente lock down corona) en in overleg over de heg in de tuin geplaatst.

Stenen waren bijna nergens meer te krijgen, volgende zending pas eind mei wat veel te laat was. Bij onlinebakstenenkopen nog wat in voorraad, besteld en keurig zoals afgesproken afgeleverd.

Uitstekende deal

Duidelijke website, nette prijs, prima hulp per telefoon, keurige levering op afgesproken datum, vriendelijke chauffeur.

Goede services.

Denken mee in eventuele andere keuzes

alles keurig volgens afspraak, eindelijk weer eens een bedrijf wat doet wat het beloofd.

bakstenen besteld en alles is netjes volgens afspraak gelopen. levering op tijd en op de afgesproken dag/tijd. het is bijna bijzonder als een bedrijf de afspraken nakomt! dank.

Na eerst negatief ervaring nu toch positief

Ik had gebeld of de stenen die ik wilde op voorraad waren. Deze kwamen de week erna binnen dus had ik een typemonster besteld. Toen dit klopte had ik mijn echte bestelling geplaatst. De dag erna werd ik gebeld dat de levering toch 1.5 maand later zou plaatsvinden. Dus bestelling geannuleerd. En al snel had ik mijn geld terug. Maar het geld voor mijn typemonster was ik 'kwijt aangezien ik deze wel had ontvangen. Maar nadat dit nogmaals was gemeld, heb ik alsnog mijn geld voor het typemonster terug gehad. En verder netjes te woord gestaan.

Beste Ilse, Zoals vanochtend telefonisch besproken hebben wij inmiddels het bedrag voor het typemonster naar u terug gestort. Helaas is gebleken dat de levertijd van de door u gewenste stenen toch uitgesteld was. Excuses voor dit ongemak en wij hopen u de volgende keer wel goed van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team OnlineBakstenenKopen.nl

Vriendelijk te woord gestaan, en snelle levering

Goed bevallen

Prima contact en levering.

De stenen zijn netjes op de aangegeven plek gelost.

Goede service, perfect en volgens afspraak geleverd!

5600 bakstenen besteld, en deze zijn in perfecte staat door Hoefnagels transport geleverd. Top! Vriendelijke chauffeur die de 14 pallets netjes heeft afgeleverd.

Goede service, snelle levering.

Goede ervaring met dit bedrijf. Snelle levering, klantvriendelijk en dan wat ze beloven.

Pluspunten

Goed afspraken en alles op tijd geleverd.

Geen