Product viel tegen en retourzending dien je zelf te betalen

Een extra dikke yogamat bleek helemaal niet zo dik. 6 mm. Retour zenden moet je zelf betalen. Want men moet zorgvuldig bestellen vindt yogashop. Dat vind ik erg flauw. Het kost me 7.50 euro, en ik heb nog steeds geen goede yogamat. Dus ik koop het wel ergens anders voortaan.

Beste Mieke, Bedankt voor uw feedback! Wat jammer om te horen dat de yogamat niet naar wens was. De dikste yogamatten die wij in ons assortiment hebben, hebben een dikte van 6mm. Dikker dan dat gaat al snel ten koste van de stabiliteit. Mocht u nog steeds op zoek zijn naar een dikkere yogamat dan zou ik u aanraden om te kijken naar een sportmat of een fitnessmat, deze hebben meestal een dikte van minstens 1 cm. Hopelijk kunt u hiermee vooruit maar mocht u nog verdere vragen hebben dan hoor ik het graag :-) Met vriendelijke groet, Elles

Geleverd zoals verwacht, qua kwaliteit en snelheid.

Zitten wel twee gelige plekken op de yogamat. Heb hem nu 1 week gebruikt.

Gut, schnell, unkompliziert und zuverlässig

Einziges Manko: höheres Porto, da von DE bestellt und aus NL nach Italien geliefert, dafür aber ist das Porto aber noch ok. Ansonsten seeehhhr zufrieden!

Fast delivery, great value & super product

Very efficient

Great!!!

The product is perfect and the delivery was super fast!!

Levering Yoga matje vlot maar kleur valt heel anders uit

Het yoga matje wat ik heb besteld had op de website sterk gesatureerde blauwe banen op een zwarte ondergrond. Maar bij het exemplaar dat ik kreeg toegestuurd zijn deze banen echt nauwelijks zichtbaar. Dat vind ik wel erg jammer..

Beste Milan, Hartelijk dank voor je feedback, en jammer te horen dat de mat niet is zoals je je had voorgesteld. Graag willen we dat je helemaal tevreden bent, dus ik ga ook nog even persoonlijk contact met je opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Barbara yogashop.nl

Goede kwaliteit en snelle levering

De producten zijn van goede kwaliteit, maar zijn niet gebonden aan absurde prijzen. Snelle verzending!

Top service!

Snelle afhandeling en meteen geregeld. Heel fijn.

Snelle service goed product

niks te klagen

Goed assortiment, goede kwaliteit, en snelle levering.

mooie website met uitgebreide duidelijke omschrijvingen, heel fijn om zo te kunnen kiezen wat bij je past. snelle levering Ik ben heel tevreden met mijn producten, heel mooi en kwaliteitsvol

Gewoon prima, zoals het hoort!

Perfect!

Supersnelle levering

'S avonds besteld en de volgende morgen al geleverd. Goede prijs/kwaliteit

Naar verwachting

Bestellen verliep soepel, als ook het leveren en de verwachting van de producten! Ik ben tevreden!

Fijne site met goede spullen

Goede service , snelle levering, duidelijke uitleg op de site

wat vraagt is wat je krijgt

Bestellen gaat heel makkelijk. Levering is goed.

Goed klanten service

Goed service

Schnell! Zuverlässig ! Super Service! Gutes Produkt

Ein Produkt der Lieferung war nicht mehr vorrätig! Ich wurde darüber sofort per Email kontaktiert und habe mir ein anderes Produkt ausgesucht! Die Kommunikation über Email war super schnell und sehr sehr freundlich ! Die Lieferung kam 2‘Tage später bei mir an ! Ich bin sehr sehr zufrieden und kann den Shop nur weiterempfehlen !

Snelle levering en overzichtelijke website!

Ik zou nog een keer hier bestellen

Mooie producten!!

Super snelle levering en heel blij met mijn Manduka eco reis yoga mat.

quick delivery , good product

quick delivery , good product

Snelle levering en fijne service!

Honderd procent

Meditatiekussen helemaal als beschreven. Op vrijdagavond besteld, zonder zelf op de tijd te hebben gelet. Enkele mailtjes verder, bevestiging/factuur/melding over verzending, zaterdagmiddag in huis. Top!

Hele goeie service!

Hele goeie service, handige webshop en duidelijk. Had mijn bestelling heel snel ontvangen.

Over Yogashop

De missie van Yogashop is yoga en meditatie toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen in Nederland en België. Wij verkopen de yogaspullen van het yogamerk Love Generation en onze gehele collectie is geselecteerd op een perfecte balans tussen kwaliteit, betaalbaarheid én stijl. Bij ons lever je dus nergens op in. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)