Fijne service

Netjes afgeleverd. Geen overdreven poespas bij de verpakking. Fijn dat je weet hoe laat het ongeveer geleverd wordt Kwaliteit goed.

Super!!

Alles gevonden wat ik zocht, de levering was snel en duidelijk wanneer het geleverd werd. Super blij met mijn aanvulling op de eerder bestelde yoga/meditatie spullen.

Snelle levering - duidelijke webshop - goede producten

Met pinksteren besteld, de volgende dag in huis. Goede kwalitatieve producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering ondanks een feestdag.

Ondanks dat ik op zaterdag voor Pinksteren bestelde, had ik mijn yogamat dinsdag al. Zeer snelle levering! Helaas stond in de omschrijving dat het een mat met goede anti-slip was en dat valt wat tegen. Misschien wordt dat nog beter...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer klantvriendelijk en snelle respons! Heel tevreden!

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Yogashop. Ik kreeg service op maat en onmiddellijk antwoord op mijn vragen. Vriendelijk en correct! Ik ben zeer tevreden!

Prima webshop, top!

Ben super blij met mijn yoga mat. Snelle en correcte afhandeling.

Snelle levering, goede klantenservice

Direct geleverd en toen er iets niet klopte is dat perfect opgelost.

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Nette en snelle afhandeling

Prettige site, nette en snelle afhandeling. Leuke aanbieding.

Heel goed!!

Fijne mat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige producten en een hele snelle levering!

De site is overzichtelijk en de producten zijn prachtig en daarbij is de levering ook jog eens super snel! Ik ben zeer tevreden :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige producten voor een goede prijs

Kwaliteit producten. Duidelijke omschrijving bij ieder product waardoor ik een goede weloverwogen beslissing kon nemen. De iets dikkere yoga mat bevalt uitstekend en een erg mooi en goed meditatie kussen. Goede prijs kwaliteit. Gratis verzending een grote pre in de keuze. Erg tevreden met de snelle levering.

Fijne webshop goede producten

Ik heb mailcontact gehad met de webshop kreeg snel een vriendelijke reactie terug. Na mijn bestelling werd er goed gecommuniceerd dat deze een dag vertraagd was. Alsnog had ik mijn medittaie kussen snel binnen. Ben er heel blij en tevreden mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Door heel veel keus, vond ik de webshop wat onoverzichtelijk. Toch al snel iets gevonden en de afhandeling en levering snel, makkelijk en goed. De factuur achteraf ondanks ideal betaling was weer iets verrassend. Dikke 8!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke webshop voor mensen die geïnteresseerd zijn in yoga en meditatie. Makkelijke te browsen en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles is naar wens verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, goede producten en kwaliteitsverhouding en snelle service.

Voor mij en mijn partner yogamatjes en yogablokken besteld. Afbeeldingen en omschrijvingen op website waren duidelijk. Producten waren erg snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

fijn product en snelle levering!

heel blij met mijn meditatie kussen, prachtig kleur en mooi en sterk materiaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten en zeer snelle levering!

Heel fijne service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goed geleverd. Ik ben blij met de mooie matten en blokken!

Ik heb alleen geen factuur ontvangen. Kunt u mij deze nog nasturen? Order ORD74840. Dank U. Karin Camper Into Yoga

Blij met de yogamat!

Prima levering, goed verpakt en mooie kwaliteit yogamat. Eerder heb ik ook het meditatiekussen en de zabuton in dezelfde kleur besteld. Ik ben helemaal blij!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima snelle levering. Verpakking kan beter.

Prima snelle levering. Echter vind ik de doos waarin mijn meditatie kussen verpakt was, niet echt stevig.

ruime keus

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn contct met prima service na retourzending

Werd zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd vooral niet moeilijk gedaan over het product wat niet helemaal in goede staat was aangekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keus en snelle levering

Alles is volgens verwachting

Over Yogashop