Geweldig service

Overzichtelijk,vlot helemaal oké 👍

Snel, prima communicatie

Razendsnel, prima communicatie en wat ik nodig had was op voorraad.

Alles Bestens!

Schnelle Lieferung und Artikel wie beschrieben. Alles Bestens!

Positief

Prima,vlotte service

Fantastische materialen en snelle service

Ik bestelde zondagavond een yogakussen (ik gebruik dit als zwangerschaps- en borstvoedingskussen) en dit werd de dag nadien al thuis geleverd, zonder kosten aan te rekenen. De omschrijving van het product of de materialen klopt ook volledig met wat ik hier thuis ontvangen heb. Ik ben zeer tevreden!

Very good

The order was delivered the next day. Very fast

Snelle levering goede mat

Artikel zoals gedacht mat mooi van dikte. En dé kleur lavendel helemaal naar wens. En snelle levering. Dank hiervoor.

Top! Snelle levering en product is prima!

Vlot geleverd. Product: yogamat bevalt er goed!

Goede producten en snel geleverd

Producten zijn van goede kwaliteit en prijs en pakket was sneller geleverd dan verwacht. In het weekend besteld, maar maandag al in huis!

...

...

Goed product, snel geleverd

Goed product, snel geleverd

Mooie Manduka mat

Fijne eco manduka mat. Precies volgens de omschrijving en fijne snelle levering. Blij met mijn aankoop.

Amazing customer service!

A small bump om the road but fixed with a smile and outstanding customer service! I would recommend ordering and again come back next time I need a yoga product! <3 thanks Ellen!

Prima service, tijdige levering en podukten okay

Prima service, tijdige levering en producten okay.

Super snelle levering, goede kwaliteit

Het bestelproces was eenvoudig en snel, de levering was super snel en de kwaliteit van de producten is uitstekend. Aanrader!

Ruime keuze, snelle levering, matje van topkwaliteit!

Eco matjes moeilijk te vinden op de markt. Bij Yogashop hierin toch een ruime keuze en ze zijn bovendien dan ook mooi en van goede kwaliteit!

Super snelle levering

Super snelle levering en het product wat ik besteld had is van goeie kwaliteit.

Goed product, snelle levering

supersnelle levering en goed product.

Goed product en uitstekende levering

Heel tevreden met mijn meditatie bankje. Ziet er goed en stevig uit, en zit prima. Levering duidelijk en snel. Aanrader dus.

Goede ervaring, snel bezorgd en netjes verpakt.

Heldere website, goede kwaliteit, snelle levering

Ik zocht lichtgewicht matjes met genoeg comfort voor mijn yoga reizen. Ik vond de Eco yoga mat. Fantastische grip, mooie uitstraling (subtiele print in het materiaal) en draagkoord. Korting bij bestelling van 6. Precies wat ik zocht!

Snelle, perfecte levering

Mijn aankoop was binnen de 24 uur bij mij thuis, proficiat

zeer goede service

Met vriendelijke groeten Steven Bollaert

Hoge kwaliteit, snelle levering

De producten zijn van hoge kwaliteit tegen n mooie prijs. De levering is snel en netjes.

Super kwaliteit, snelle levering

Overzichtelijke website, snel en goede producten.

Over Yogashop

De missie van Yogashop is yoga en meditatie toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen in Nederland en België. Wij verkopen de yogaspullen van het yogamerk Love Generation en onze gehele collectie is geselecteerd op een perfecte balans tussen kwaliteit, betaalbaarheid én stijl. Bij ons lever je dus nergens op in. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)