Betrouwbare webwinkel

Mooie yoga spulletjes en de witte salie wierook is echt een aanrader. Je wordt goed op de hoogte gesteld van je bestelling en de producten worden snel geleverd. Ga hier vaker bestellen.

Great service and quality of products

Great service and quality of products

Topservice

Een mooie yoga mat besteld, bijna binnen 1 dag ontvangen. Bij ontvangst was de mat helaas beschadigd. Na het invullen van een retourformulier inclusief foto van de beschadiging, ontving ik na enkele uren al de bevestiging dat ik een nieuw exemplaar zou krijgen en ik de beschadigde niet hoefde te retourneren (milieu oogpunt). De nieuwe mat was al onderweg. Wat een service!

Mooie kwaliteit!

Mooi product snelle levering!

Alles hervorragend geklappt - gerne immer wieder!

Schnell, zuverlässig, einfach perfekt!

Snel geleverd, fijne klantenservice!

Wat een fijne webshop! Er was iets mis met een artikel wat geleverd was, maar dat werd goed en snel opgelost. Contact met de klantenservice was fijn! Bedankt voor de fijne spullen.

Weer een geweldig product

Alles wat ik hier heb gekocht voor mijn yoga is van top kwaliteit en de levertijd is heel kort

Snelle levering en superproducten

Supersnelle levering , goede producten

Ik heb yogamat gekocht en die was niet zo goed . Ik had gebeld en medewerker met zo veeel ervaring had aan mij een andere yoga mat aangeboden en die is prachtig. Dankjewel voor zo goede service Snel geleverd een hoogste vijver krijgt yogaschop en haar medewerkers.

Top service!!!

Hele vriendelijke klantenservice!!

Snelle levering en kwaliteit zeer goed

Mooi product

Wat een service!

Ik wist op voorhand, dit stond vermeld bij het bestellen, dat m mijn item niet in stock was en hoe lang ik moest wachten. Een paar dagen na de bestelling kreeg ik nog een persoonlijk mailtje om me hiervan op de hoogte te brengen. De bestelling kwam jammer genoeg beschadigd toe. Ik mailde foto’s en vroeg wat ik best deed. De volgende ochtend had ik antwoord en een dag later werd het vervangend item al geleverd. Zeer tevreden over de klantgerichtheid en oplossingsgerichtheid!

Zeer prettig

Via mail snel, duidelijk en persoonlijk! op de hoogte gehouden over mijn preorder. Fijn dat dit nog bestaat. Daarnaast ook nog eens mooie producten geleverd

Snel contactvol helder efficient

Goeie kwaliteit snelle levering

Super blij met de matten!

Snelle levering, ik had ze de volgende dag al in huis. Hele fijne matten, wij zijn er echt heel blij mee!

Sehr gut

Schnell und korrekt

Mooie mat, goede service

De yogamat werd vlot en goed verpakt geleverd. Een goede mat en goede service van Yogashop.

De yogamat voldoet volledig aan mijn verwachting

De yogamat voldoet volledig aan mijn verwachting

Artikel sehr gut, superschneller Versand!

Artikel sehr gut, superschneller Versand

Toller Service, top Qualität!

Die Lieferung erfolgte suoer schnell und die Qualität ist, wie gewohnt, einwandfrei. Jederzeit gerne wieder!

Keurig en snel verzorgd. Prima product.

Keurig verzorgd. Snelle service. Prima product.

Excellent service, delivery and yoga mats

Customer service was quick, nice and did that little extra to answer my questions. On top of that, the delivery was super quick and the yoga mats are beautiful and high-quality. I couldn’t have been more pleased!

Goede dienstverlening maar geen fijne mat

De producten werden snel geleverd en communicatie verliep goed. Ben alleen niet tevreden met de mat. Ik ervaar ‘m als glad en een beetje plakkerig. Had ik niet verwacht.

Response from the business owner

Beste Famke, Hartelijk dank voor je feedback. Jammer dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de mat. We zullen even persoonlijk contact met je opnemen om dit zo goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Yogashop Team

Die Matte ist schön, aber nicht so rutschfest wie erwartet.

Auch wenn man nicht schwitzt rutscht man leit auf der Matte.

Prachtig!

Ik had een yogamat besteld in combinatie met een tas. De mat is heel fijn, rolt goed uit en is prachtig van kleur. En de tas is schitterend met een extra vakje en soepele rits. De bestelling verliep uitstekend. Ik ben zeer tevreden!

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

About Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)