Excellent. The product is amazing and as described.

The delivery was on time and the products were great.

Prima aflevering

Vlotte levering

helemaal goed

Duidelijke informatie

Snelle levering. Goed product.

Uitstekend!

Overzichtelijke website, tevreden van het materiaal en correcte levering.

Super snelle levering, goed product!

Erg tevreden

Professionele en snelle klantenenbediening

Mijn yogamat is nooit toegekomen op mijn appartement door PostNL. Mailtje verzonden naar yogashop en medewerkers hebben me snel verder geholpen en een nieuwe verzonden. Zeer vriendelijk en professioneel!

Goede kwaliteit van de materialen. Snelle levering

Top mat

Snelle levering top mat

Prima Service! Snel geleverd!

Makkelijke website. Snelle levering. Prima!

Snel geleverd, hulp bij keuze van materiaal, overzichtelijk

Snelle levering, goede prijs

Besteld, zelfde dag verstuurd, volgende dag in huis. Fijn product. Voldoet aan wensen. Goede prijs

Na een misser in de bestelling geweldig opgelost

Twee producten verkeerd geleverd ( kleur en Geur) Snel opgepakt en aangepakt.

Prima.

Een hele mooie en kwalitatieve goede yogamat besteld. Boven verwachting. Snelle betaling en levering. Prima!

Mooie mat, vlugge levering

Prima mat! Mooie aanbieding dus goede prijs-kwaliteitverhouding.

Fijn ook dat je nu achteraf kunt betalen via Klara. Het bestelde was snel bij mij en netjes in plastic verpakt dus daar had niemand aan gezeten.

Hulpzaam en vriendelijk

ik had moeite met kiezen van een yoga mat. Mijn vragen waren antwoord op een hulpzaam en vriendelijke manier.

Erg blij met yoga shop

Mijn tweede yoga mat besteld en opnieuw snel geleverd. Wanneer uitstekende kwaliteit. En goedkoopste ook nog eens. Als poweryoga docent bestel ik mijn yoga benodigdheden graag bij yoga shop. Dank je wel. Namasté

Uitstekend!

De andere dag mijn bestelling al binnen, zodat ik gelijk kon beginnen.. top!

Snelle levering goede site

Super fijne site en snelle levering

Prima prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

Mooie producten

Goede service en degelijke producten

Snelle levering, degelijke producten, goed verpakt.

Goede service. Ondanks de coronacrisis niet moeten wachten op de levering. Zalige yogamat en meditatie kussen!

Above expectations - look and comfort 100%

Above expectations - look and comfort 100%

Snelle levering, klantenservice per mail heel vriendelijk, coulant. Aanrader!

Over Yogashop

De missie van Yogashop is yoga en meditatie toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen in Nederland en België. Wij verkopen de yogaspullen van het yogamerk Love Generation en onze gehele collectie is geselecteerd op een perfecte balans tussen kwaliteit, betaalbaarheid én stijl. Bij ons lever je dus nergens op in. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)