Prima omruilservice

Fijne omruilserviice ...

supersnelle service en levering!

naast de supersnelle service en levering, is de kwaliteit van de yogamat uitstekend !

Mooie yoga spullen

Leuke spullen ...leuke kleuren...leuke hebbedingen....waar ik blij van word.

Super snel

Hele snelle en nette levering. Duidelijke website. Heel tevreden.

Mooi produkt

Snelle levering en product zoals verwacht

Degelijke kwaliteit

Goede omschrijvingen en als je toch nog een vraag hebt wordt die vlot beantwoord. Aantrekkelijke aanbiedingen.

Ondanks dat PostNL enigzins dwars lag werd ik super fijn en vriendelijk geholpen door de klantenservice van Yogashop. Pakket werd opnieuw verzonden en kwam de volgende dag bij mij aan. Producten helemaal top!! Super blij mee. Ze hebben er een vaste klant bij!

Duidelijke website, snelle service

Op de website staat veel informatie. Bestellingen worden snel verzonden. Ik had mijn pakket binnen 24 uur na besteld te hebben. Prijzen zijn fatsoenlijk.

prima website, makelijk te bestellen en snel geleverd!

Goede en snelle service!

Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Mijn bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit van de producten is top!

Snel bestelling binnen en fijne yogamat!

Kreeg mijn bestelling mega snel binnen en ben ook heel blij met mijn nieuwe yogamat.

Snelle levering, duidelijke communicatie, goed product.

Een betrouwbare shop voor yogaproducten!

Ontzettend blij verrast met de mooie kwaliteit van de yogaspullen!

Ontzettend blij verrast met de mooie kwaliteit van de yogaspullen!

Accuraat en vlot

Vlot besteld vlot geleverd

Die Bestellung ist noch gar nciht angekommen

Die Bestellung ist noch gar nciht angekommen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Liebe Carola, Es tut mir sehr leid zu hören, dass Sie Ihre Bestellung noch nicht erhalten haben! Derzeit ist der Lieferservice sehr voll, so dass einige Lieferungen leider eine Verzögerung haben können. Ich werde Sie persönlich kontaktieren, um dies weiter zu besprechen. Freundliche Grüße, Elles

prima!!

mooi assortiment op de webside en snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit, ik ben er blij mee! Ook werden er nog extra’s meegeleverd, leuk.

Uitstekende mat

Fijne shop, mooie spullen geleverd!

Erg fijne shop en de spullen waren echt boven verwachting. De levering was super snel. Zeker een aanrader!

Overzichtelijke website en vlotte bestelling

Product voldoet aan de verwachtingen.

very happy

great yoga mats, great service prompt and friendly

Snelle levering, producten zoals vermeld op de website en met duidelijke uitleg.

Snel, zelfs naar het buitenland! Chapeau!

Prima service, zelfs naar het buitenland super snel!

Great

Great

Goede kwaliteit

Snelle levering, waar voor mijn geld

Over Yogashop

De missie van Yogashop is yoga en meditatie toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen in Nederland en België. Wij verkopen de yogaspullen van het yogamerk Love Generation en onze gehele collectie is geselecteerd op een perfecte balans tussen kwaliteit, betaalbaarheid én stijl. Bij ons lever je dus nergens op in. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)