Prima meditatie kussen!

Snelle levering , kussen was keurig verpakt, wasvoorschrift via de mail....prima!

Fijne 2-zijdige yoga handdoek

Mooie fijne yoga handdoek. Aan 2 zijden te gebruiken, Zeker een aanrader

Snelle levering, goede service.

Duidelijke omschrijvingen.

Goede kwaliteit en snel inlevering

Dik tevreden

Sehr überzeugender Onlineshop

Tolle telefonische Beratung und die Ware ist perfekt und wurde superschnell geliefert! Jederzeit gerne wieder!

Goede kwaliteit en dienstverlening

Fijne yogamatjes. Snelle en warme dienstverlening

Screws for stool are too big

I love the yoga stool that I purchased, however, the screws that came with it are too big. They started poking through the seat part of the stool! I bought smaller screws and it worked well.

Super Qualität und schnelle Lieferung

Bestelle auf jeden Fall wieder dort!!!

Supermat, snel geleverd en fijne service

Ik wilde nog snel een reismat bestellen om mee te nemen op vakantie. De dag na mijn bestelling werd de mat geleverd. En wat een fijne mat! Precies zoals het op de site vermeld stond. Ik ga zeker mijn yoga spullen hier voortaan bestellen. Ik lees bij de lagere reviews dan er producten beoordeeld worden. Jammer want als je niet tevreden bent wordt het bij Yogashop.NL heel goed afgehandeld. Dus de shop is absoluut 5 sterren waard!

Perfecte service

Duidelijk en snelle levering!

Geen op- of aanmerkingen; helemaal prima.

Geen op- of aanmerkingen; helemaal prima.

Heb het helemaal goed getroffen

Mijn dubbelzijdige yogamat in 2 kleuren: * de lichtgroene kleur past op de witte vloer en valt niet op * door plaatsgebrek ligt de mat permanent langs het keukenblok * de permanente uitgerolde mat spoort aan om te oefenen * het omdraaien voor de oefening is een mooi ritueel * geen kunst om de mat schoon te houden met een dipje azijn en water * de mooie omgedraaide diepgroene kant biedt een fantastische grip * de leverancier levert de mat zoals het hoort ruimschoots op tijd * de geleverde wierookdoosjes lagen door elkaar gehusseld onderin * niettemin gaan alle stokjes met de tijd mee - NAMASTÉ

Goede spullen en een snelle levering! Gewoon top.!

Het bestellen ging vlot en de levering ging heel vlot.,de yoga matten en zit kussens zijn van super kwaliteit! Ik ben super tevreden.

Snelle en vlekkeloze levering

En ik ben super tevreden van mijn yoga mat en meditatie kussen!

Die Yogamatte ist mega!

Ich habe mir eine Yogamatte für 135 Euro geholt und was soll ich sagen: Für mich die beste Entscheidung! Ich hätte schon vorher Matten und meine Hände und Füße schwitzen schnell... Und bei dieser Matte stehe ich super fest :D Würde ich immer wieder kaufen. Die Lieferung ging auch schnell und gut verpackt. Danke! ^^

Reliable shop and quick delivery

I got my order really quickly and the shop itself seems to be one to be trusted. It has many product lines and the website features a clean design and simple structure.

Kwaliteit én snelle levering!

goede yogamat,zeer snelle levering

ik zocht een dikkere yogamat voor yinyoga en deze voldoet goed

Schnelle Lieferung, tolles Produkt!

Unkomplizierte Bestellung, schneller Versand, eine tolle Yogamatte! Ich bin sehr zufrieden.

Goed totaalpakket van yoga benodigdheden, goede prijzen, snelle levering

Goed totaalpakket van yoga benodigdheden, goede prijzen, snelle levering

Super Qualität

Super Qualität und schnelle Lieferung ! Danke

Snelle levering, goed product

Snelle levering. Fijne yogamat, door de roze kleur goedkoper dan de andere kleuren, maar ik vind het een mooie mat!

Schönes Produkt

Schneller Versand, gute Kommunikation und sehr schöne Yogamatte!

Danke alles bestens

Alles Ordnung

Over Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)