Prima service en mooi product

Heel blij met mijn matje en yogatas. Wat mooi! Zeer snelle levering ook. Niets op aan te merken. Yoga wordt nu nóg leuker... :-)

Snelle levering mooie producten

Hele snelle levering en mooie degelijke producten.

Snelle levering, goed materiaal en uitstekende klantenservice.

Snelle levering, goed materiaal en uitstekende klantenservice.

happy

good prices and real brands

Snelle levering en hele fijne producten.

Leuke producten, super snelle levering

Alles zu meiner absoluten Zufriedenheit. Vielen Dank

Gute Erfahrungen, Produkte sind sehr schön, keine Probleme durch den Versand

ik heb alles dezelfde week nog ontvangen, dankjewel xxx ;)

Deskundig

Goede producten, goede service en kennis van zaken

Uitstekend!

Mooie en overzichtelijke website. Snelle lekvering.

Mooie producten en super service

Ik wist niet goed welke producten ik wilde nemen. Ik kon gewoon op hun kantooradres in Eindhoven langs komen om de producten te proberen en te bekijken. De producten zijn erg mooi en werden snel geleverd. Dank je wel voor jullie service!

Toll Website gute Produkte und schneller Versand

Alles super

Topmatje!

In de avond besteld en de volgende dag al in huis. Echt een topmatje van een heel fijn materiaal (natuurrubber), en ook voor een goede prijs.

Snelle en goede service

Prachtige, comfortabele en duurzame yogamatten aangekocht in mooie kleuren . Helemaal blij mee.

Snelle levering, netjes verpakt

Ik ben blij met mijn heerlijke wierook en prachtige yoga kussen.

De wierook is heerlijk en blijft heel lang ruiken , ik heb alle geuren gekocht en ze zijn allemaal fijn. Het yoga kussen is heel mooi en goede kwaliteit. Erg blij mee.

Snel

Schneller, problemloser Versand nach D

Keine 3 Tage hat die Lieferung gedauert. Ich bin begeistert von der Qualität der Materialien. Hält was, versprochen wird!

Geweldige service, ook als er even iets mis gaat.

Ik raad iedereen aan om te winkelen bij yogashop. Ik had een meditatiekussen besteld en deze kwam helaas aan met vlekken erop. Ik stuurde hierover een mail, kreeg super snel reactie en er werd direct een niet kussen opgestuurd. Ontzettend mooi en netjes opgelost. Ik ga zeker vaker winkelen bij yogashop.

Excellent

I've bought a meditation pillow and everything was great. The pillow is very comfy and it has very nice materials.

Super.

Snel geleverd in een prachtige beschermende doos. Keurig!

Hele goede service heb ik gekregen

Ik heb een goede service gekregen

Snel, goede website, duidelijk informatie

Bestelling op zaterdag geplaatst en maandag was de mat in de post afgeleverd. Keurig verpakt.

Correct en vlot bij bestelling en levering

Bestellen ging erg vlot. Bij aankomst van de yogamat en het meditatiekussentje voldeden deze aan mijn verwachtingen. Ik ben er erg blij mee.

snelle levering, makkelijk bestellen

Goede en snelle levering, kussen is prima. 1 min puntje waarom niet een apart binnenzakje met de boekweitkaf? Nu was er toch iets uit en ook niet makkelijk om te reinigen zonder binnenzakje.

Over Yogashop

De missie van Yogashop is yoga en meditatie toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen in Nederland en België. Wij verkopen de yogaspullen van het yogamerk Love Generation en onze gehele collectie is geselecteerd op een perfecte balans tussen kwaliteit, betaalbaarheid én stijl. Bij ons lever je dus nergens op in. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)