Wat een service!

Mooi kwalitatieve matten voor scherpe prijzen.

Zeer tevreden!

Ik was al enige tijd opzoek naar een kwalitatief goede yogamat waarvoor ik niet de hoofdprijs hoefde te betalen. Deze heb ik gevonden bij Yogashop! Mooie kwalitatief goede producten tegen een betaalbare prijs en ook nog eens heel snel verzonden. Ik ben tevreden!

TOP

Snelle levering, fijne mat en nadien nog een mailtje hoe om te gaan met je met. I LIKE! ♡

Snelle levering en kwaliteitsvolle yogamat! Bedankt!

Snel en kwaliteit

Bestelling kwam de volgende dag al binnen en de kwaliteit van de producten is hoog.

Snelle levering, goede website en goede kwaliteit yogamat!

Op de website kon ik goed vergelijken om een keuze te maken en ik ben zeer tevreden met de yogamat.

Snelle levering en mooi product.

Kan alleen zeggen dat ik heel tevreden ben over snelle levering en mooie kleur/ kwaliteit product

Er wordt meegedacht door de yogashop. Zeer prettige ervaring!

Alles volgens wens!

Yogamat besteld, gekregen en naar wens.

Alles lief wie am Schnürchen

Die Produkte sind hochwertig und kamen zeitnah bei mir an. Sowohl die Bestellung als auch der Bezahlvorgang gingen reibungslos von statten.

Mooie artikelen snelle levering

Het was een heel goede ervaring

Ben heel blij met mijn yogamat Ook fijn dat het er zo mooi uit ziet

Snelle levering, uitstekende verpakking, geweldig product

Beschadigd product, zeer goed afgehandeld

Een yogamat besteld, helaas ontving ik hem beschadigd, maar de kwaliteit van het product zelf lijkt (wanneer onbeschadigd) degelijk. Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik zeer snel antwoord en ben ik door de klantenservice zeer vriendelijk en goed geholpen. Product: 6 (beschadigd) Klantenservice en vriendelijkheid: 10

Goede en nette service

Ondanks de ietwat late bestelling toch de volgende dag geleverd.

It was a very good process.

It was a very good process.

Mooi product

Mooi product, goeie prijs snelle levering , vriendelijk contact

Prima.

Goed verzorgd, snelle levering. Top!

Snelle levering, ik rolden hem zo uit!

De Yogamat ging op een gegeven moment zweven, dat vond ik wel een bijzonder ervaring. Hartelijke groet, Ramsus (Weg-Liggers)

Hat alles wunderbar geklappt!!

Die bestellte Yogamatte kam wie angekündigt innerhalb weniger Tage. Ich hatte kurz vor Weihnachten bestellt und die Matte kam am 24. Dezember an. Das Produkt entspricht absolut der Beschreibung. Tolle Matte!! Ich bin sehr zufrieden und ganz happy :)

prachtig product

Ik wou mijn zoon motiveren om yoga te gaan doen en vond deze coole mat. Het is prachtig en ga ook voor mijn andere zoon een mat bestellen.

Zeer tevreden over de levering en de producten!

Alles perfekt

Sehr schnelle und unkomplizierte Bestellung und Lieferung!

Schöne Produkte, schnelle Lieferung!

Die Produkte sind sehr genau Beschrieben.

Het moet eens afgelopen zijn met die mailtjes

Nooit aangemeld voor nieuwsbrieven etc. Al eerder afgemeld maar blijf mails krijgen. Ik bestel hier nooit meer.

Beste Rogier, Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend om te horen dat u last hebt van ongewenste mailtjes. Ik kan in ons systeem inderdaad zien dat u zich nooit hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief en dat u deze ook niet hebt ontvangen. Na de bestelling krijgt elke klant een maximum van 3 service mailtjes met o.a. tips voor het bestelde product. Ik zie dat u zich hier niet voor hebt afgemeld dus dit heb ik nu voor u in orde gemaakt. Mocht u toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag en hopelijk hebt u veel plezier van uw ontvangen producten. Met vriendelijke groet, Elles - Yogashop

Over Yogashop

De missie van Yogashop is yoga en meditatie toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen in Nederland en België. Wij verkopen de yogaspullen van het yogamerk Love Generation en onze gehele collectie is geselecteerd op een perfecte balans tussen kwaliteit, betaalbaarheid én stijl. Bij ons lever je dus nergens op in. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)