Geweldig leuke winkel en goede service

Wat blij met online winkels zoals die van jullie, in 1 woord GEWELDIG, mooie producten en wat leuk verpakt, ga zo door!

Wonderful

Great stuff, fast delivery, very friendly people!

Goede en snelle service

Producten zijn mooi en stijlvol. Goede service en snelle afhandeling.

Aanrader!

Super leuk yoga matje en wierook stokjes. Duidelijke omschrijving, goede prijs kwaliteit, snelle verzending, goed ingepakt! Bedankt! Heel erg blij mee!

Schöne Yoga-Tasche!!!

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles OK! Die Ware macht einen wertigen Eindruck. Wie beschrieben.

Mooi product

Toppy

Top service.

Top! Snelle service en mooi product.

Top! Snelle service en mooi product.

Duidelijke website met goede uitleg over de verschillende matjes.

Het matje was snel geleverd. Ook prima geprijst, ruime keuze in kleuren. Zou dit echt aanbevelen.

In mijn nieuwe bestelde yogamat zaten enkele kreuken en krassen, ik heb direct een nieuwe gekregen. Echt heel klantvriendelijk een goede service. Zeer tevreden.

Super snelle levering en hele mooie producten

Duidelijke webshop met mooie producten. Goede en snelle levering!

Alles perfekt, danke!

Ich bin sehr zufrieden mit der Kaufabwicklung, die Ware kam sehr schnell an und ich bin sehr zufrieden mit der Qualität der Yoga-Matte

Betaalbare fijne dikke mat met mooie print.

Fijne dikke mat met mooie print. Goede onderhoudtips erbij op papier en mail. Snelle levering. Betaalbaar.

Super snelle levering

2 meditatie kussen besteld op vrijdagavond en zaterdagochtend werden ze geleverd. Mooie kwaliteit en afwerking. De kleuren op de foto zijn vrijwel gelijk aan het geleverde product. En geen overbodig verpakkingsmateriaal. Zeer tevreden.

Super Ware!

Die Bestellung ging einfach und schnell, die Ware war pünktlich da, ist superschön und funktionell - macht Lust auf Yoga

Blitzschneller Versand, tolle Yogamatte!

Reibungsloser Ablauf von der Bestellung bis zur Lieferung der wunderschönen Yogamatte.

goede en snelle afhandeling

Goed en snel geholpen.

Super schneller Versand, tolle Ware

Tolle Kommunikation, super schneller Versand und eine richtig tolle Matte!

Leuk verpakt, Fijne yogamat en tas. Heel blij mee!

Blij met 2 mooie producten en snelle gezamenlijke levering

Positief

Kwalitatief goed product en snel geleverd via de post. De maat is 35-38 en gelukkig heb ik 38, anders zouden de sokken te groot zijn voor yoga. Bij sommige houdingen glijd ik alsnog in de sokken. De sokken zijn wel heel goede anti-slip. Ik ga kijken wat er gebeurt als ik ze wat heter ga wassen.

Prima yogamat!

Goede mat, goede grip

Alles naar wens en snel verzonden.

Snelle service, ook na vragen per mail en tefefoon.

Goede service, goed product!

Heel blij met mijn nieuwe mat. De kwaliteit die ik wilde. En toen er een Probleem was wordt er snel en goed op gereageerd. Goede communicatie en goede producten.

Fijne website, goed product en snelle levering

Fijne website, veel keuze, maar wel overzichtelijk. Goede uitleg bij de soort producten en de mat die ik uiteindelijk gekocht heb is fijn, goede dikte. Snelle levering.

Over Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)