Te laat verzonden en verkeerde levermethode

Volgens de website worden producten besteld voor 22.00 uur dezelfde dag nog verzonden. Mijn bestelling werd pas de volgende dag verzonden. Ik had gekozen voor daglevering via PostNL, maar er werd geleverd door een ander bedrijf in de avond. Verder zijn de producten wel netjes aangekomen.

Beste Esther, Hartelijk dank voor uw feedback, en onze excuses dat het pakket niet op tijd is afgeleverd. Door een storing hebben enkele pakketten vertraging opgelopen. Om het pakket alsnog zo snel mogelijk bij u af te kunnen leveren is het verzonden met red-je-pakketje, vandaar de avondlevering. Fijn te horen dat de producten wel netjes zijn aangekomen. Nogmaals sorry voor de vertraging, en wij wensen u veel plezier van de bestelde items. Met vriendelijke groet, Barbara - Yogashop

Fantastische wierook

Duidelijke website en goed prijs, snelle levering

Prijs/kwaliteit toppie!!

Eerste handdoek die perfect op de yoga mat blijft liggen!

Super snelle verzending

Snelle verzending, goede prijs en product

Gut

Schnelle Lieferung

Snelle en nette verzending

Snelle service!!

Snelle levering van het product. Het product kwam niet geheel overeen met de afbeelding maar dat vond ik geen probleem.

Uitstekend!

Prachtige Eco yogamat en meditatiekussen Vintage gekocht en beiden zijn super! Perfecte service, ook aan de telefoon. Wel had ik een persoonlijk kaartje bv als bedankje of 'veel plezier met je aankoop' bij mijn bestelling wel op prijs gesteld. Die miste ik eerlijk gezegd. Maar verder uiterst tevreden.

Helemaal top

Snelle reactie, levering en afhandeling

Uitstekende informatie voor en na aankoop

Eerste keer dat ik iets voor yoga kocht, en alleen het merk was mij vooraf getipt. Ik was erg tevreden over de informatie op de website over de voordelen en nadelen van diverse soorten matten. Precies de dingen die ik wilde weten helder op een rij. Direct na aankoop kreeg ik een mail met uitleg over hoe je zo lang mogelijk plezier kan blijven houden van diverse yogamatten. Nog mooier was geweest als in die mail had gestaan welk type mat ik heb gekocht. Dat ben ik over een tijdje vergeten en moet ik dan in mijn bestelling terugzoeken. De yogamat zelf blijkt prima voor mij en de draagriem die ik erbij kocht is ook erg praktisch en prettig.

Snelle verzending

Eerder besteld, fijne prodcuten. Snel met verzenden.

Fijne shop, bezorgdienst waardeloos geregeld.

De yoga shop is fijn en ze zijn vriendelijk en attent. Ik snap alleen niet dat ze zo’n waardeloze vervoerder kiezen.

Mooi product, prima levering

Mooi product, prima levering

Snel, klantvriendelijk 2.0

Zoals je tegenwoordig van de meeste online shops kunt verwachten, is ook de levering door yogashop snel: binnen een dag geleverd, mits voor 22u besteld. Zowel gevraagd (kadobon kwijt, foutmelding op de website) als ongevraagd (gebruiks- en onderhoudsadvies over bestelde artikelen) is de klantenservice super! Snelle en heel vriendelijke reacties. Ik hoop dat het aanbod nog zal worden uitgebreid met tingsha's!

Prima produkt. Goed geleverd.

Thanks from begining to the end

Thanks to Elles, to be communicative and in contact all the time, the info about the use of the mat and also the support to choose the visual pattern that I want to have.

Levering was snel en goed

Gekregen wat ik wilde

mooi product, prima service!!!

Ik heb een drinkfles besteld, waar een deukje in de dop zat bij ontvangst. Dit werd direct opgelost en twee dagen erna had ik een nieuwe dop in huis! Prima service!

Producten zijn goed.

Helaas had de aflevering ietsje vertraging omdat de bezorger boos was dat het hek aan de zeer drukke weg afgesloten was, terwijl er een bordje in het hek hangt dat hij het volgende zandpad op moest rijden om veilig achter ons huis het pakket af te kunnen leveren om vervolgens mij het verkeerde pakket te geven. Gelukkig was dat binnen het half uur omgewisseld. Mat en handdoek zijn super fijn.

Ben nog nooit teleurgesteld, het is aangenaam vertoeven op de website.

een prachtige website met een uitgebreid gamma aan yoga materiaal. Een zeer goede product informatie. Interessante nieuwsbrieven.

Te veel karton

De inhoud is prima qua kwaliteit en stijl. Is een pluspunt. Bij het ophaalpunt heb ik alles uit de té grote kartonnen doos gehaald, zodat ik de yogamat en de drinkfles op de fiets mee kon nemen. Gebruik van te veel karton vind ik een minpunt.

Goede klanten service

Goede producten, goede en snelle klanten service!

Fijne mat, snel en goed bezorgd

Fijne ecomat, ruikt lekker, prettige dikte, schuift niet en heeft goede grip. Mooie draagband erbij gekocht. Snel en goed bezorgd.

Over Yogashop

De missie van Yogashop is yoga en meditatie toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen in Nederland en België. Wij verkopen de yogaspullen van het yogamerk Love Generation en onze gehele collectie is geselecteerd op een perfecte balans tussen kwaliteit, betaalbaarheid én stijl. Bij ons lever je dus nergens op in. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)