Snelle levering.

Super snelle levering. Via mail daarvan op de hoogte gehouden.

Schöne Produkte in guter Qualität

Schnelle und problemlose Lieferung, Produkte allesamt in guter Qualität. Tolle Auswahl an schönen Produkten

Perfekt ! Tolle Yoga Matte

Schnelle , und professionelle Abwicklung .

Goed prijs/kwaliteit, duidelijke uitleg over schoonhouden yogamatje en snel geleverd

Lovely

Great experience

Op de site was alles goed te vergelijken zodat ik de juiste keus kon maken welke yoga mat voor mijn behoeften het meest geschikt was. Ik kwam op de premium uit. Heel blij het mailtje met nog wat adviezen. In een woord super.

Super tolles Produkt und tolles Team !!!

Ich bin wirklich sehr zufrieden und werde bald weitere Produkte bestellen.

Der Einkauf hat unproblematisch funktioniert.

Ich bin mit dem Produkt zufrieden.

Advies /klantenservice zijn uitstekend!

Mooie producten,uitstekend advies,snelle levering!

Super snelle levering

Super snelle levering

Producten voldoen precies aan wat je aanbiedt

Producten zijn precies zoals ze te zien zijn en omschreven worden op de website

Vlot

Gemakkelijk besteld en snel geleverd, goed matje (extra dik), grip moet wel nog wat verbeteren

Sehr schöne Yogamatte

Ich habe mir eine sehr schöne Yogamatte bestellt. Yogamat sacred, cremefarben mit goldenem Print. Etwas dicker und sehr lang, ich bin selbst ziemlich groß. Ganz viel Freude, ein neuer Ort der Geborgenheit.

Perfect product, very quick delivery

Very happy I found them. Great prices, great quality, quick delivery

Perfect! Snelle levering!

Hele fijne yogamat!

Snelle levering van mij yogamat en grote tas. Super fijn en er passen zelfs mijn gympen nog bij

Alles prima

Matte rutscht etwas , Lieferung prompt

Producten snel verzonden en netjes verpakt .

Super snel en netjes geleverd. Erg blij met mijn aankoop.

Auswahl, Service und Liefergeschwindigkeit TOP!

Wir würden jederzeit wieder bestellen.

Top kwaliteit

Snelle bezorging en top kwaliteit

Gute Qualität

Sehr schnelle Lieferung, alles i.O. Gern wieder!

Super goede en snelle service. Ik ben erg blij met m’n yogamat.

Snelle levering van top producten

Recentelijk heb ik mijn eerste bestelling geplaatst bij Yogashop. De bestelde merkartikelen zijn door Yogashop tegen gunstige prijzen aangeboden. De bestelling is snel verwerkt en afgewikkeld. Ben erg blij met de aangeboden service en zal in de toekomst zeker wel een nieuwe bestelling plaatsten!

Wunderschön, toller Service!

Die 3 Produkte ( Matte, Blöcke und Gurt) sind wunderschön. Meine erste Lieferung ist bei DHL verschollen, aber es wurde sofort eine neue Lieferung auf den Weg gebracht. So wünsche ich mir Service Ich freue mich darauf, damit Yoga zu machen.

Over Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)