Mooie producten en super service

Ik wist niet goed welke producten ik wilde nemen. Ik kon gewoon op hun kantooradres in Eindhoven langs komen om de producten te proberen en te bekijken. De producten zijn erg mooi en werden snel geleverd. Dank je wel voor jullie service!

Toll Website gute Produkte und schneller Versand

Alles super

Topmatje!

In de avond besteld en de volgende dag al in huis. Echt een topmatje van een heel fijn materiaal (natuurrubber), en ook voor een goede prijs.

Snelle en goede service

Prachtige, comfortabele en duurzame yogamatten aangekocht in mooie kleuren . Helemaal blij mee.

Snelle levering, netjes verpakt

Ik ben blij met mijn heerlijke wierook en prachtige yoga kussen.

De wierook is heerlijk en blijft heel lang ruiken , ik heb alle geuren gekocht en ze zijn allemaal fijn. Het yoga kussen is heel mooi en goede kwaliteit. Erg blij mee.

Snel

Schneller, problemloser Versand nach D

Keine 3 Tage hat die Lieferung gedauert. Ich bin begeistert von der Qualität der Materialien. Hält was, versprochen wird!

Geweldige service, ook als er even iets mis gaat.

Ik raad iedereen aan om te winkelen bij yogashop. Ik had een meditatiekussen besteld en deze kwam helaas aan met vlekken erop. Ik stuurde hierover een mail, kreeg super snel reactie en er werd direct een niet kussen opgestuurd. Ontzettend mooi en netjes opgelost. Ik ga zeker vaker winkelen bij yogashop.

Excellent

I've bought a meditation pillow and everything was great. The pillow is very comfy and it has very nice materials.

Super.

Snel geleverd in een prachtige beschermende doos. Keurig!

Hele goede service heb ik gekregen

Ik heb een goede service gekregen

Snel, goede website, duidelijk informatie

Bestelling op zaterdag geplaatst en maandag was de mat in de post afgeleverd. Keurig verpakt.

Correct en vlot bij bestelling en levering

Bestellen ging erg vlot. Bij aankomst van de yogamat en het meditatiekussentje voldeden deze aan mijn verwachtingen. Ik ben er erg blij mee.

snelle levering, makkelijk bestellen

Goede en snelle levering, kussen is prima. 1 min puntje waarom niet een apart binnenzakje met de boekweitkaf? Nu was er toch iets uit en ook niet makkelijk om te reinigen zonder binnenzakje.

Bestelling snel en netjes geleverd

Grote keuze in de shop met duidelijke omschrijvingen. De bestelling is snel en netjes geleverd.

Snelle, keurige levering.

Super schnelle Lieferung

Matte war innerhalb 3 Tagen da. Sehr gut verpackt. Wie beschrieben hervorragende Qualität. Sehr guter grip. Geruch war nur leicht vorhanden aber nicht unangenehm. Ist auch nach ein paar Tagen fast weg.

Product viel tegen en retourzending dien je zelf te betalen

Een extra dikke yogamat bleek helemaal niet zo dik. 6 mm. Retour zenden moet je zelf betalen. Want men moet zorgvuldig bestellen vindt yogashop. Dat vind ik erg flauw. Het kost me 7.50 euro, en ik heb nog steeds geen goede yogamat. Dus ik koop het wel ergens anders voortaan.

Beste Mieke, Bedankt voor uw feedback! Wat jammer om te horen dat de yogamat niet naar wens was. De dikste yogamatten die wij in ons assortiment hebben, hebben een dikte van 6mm. Dikker dan dat gaat al snel ten koste van de stabiliteit. Mocht u nog steeds op zoek zijn naar een dikkere yogamat dan zou ik u aanraden om te kijken naar een sportmat of een fitnessmat, deze hebben meestal een dikte van minstens 1 cm. Hopelijk kunt u hiermee vooruit maar mocht u nog verdere vragen hebben dan hoor ik het graag :-) Met vriendelijke groet, Elles

Geleverd zoals verwacht, qua kwaliteit en snelheid.

Zitten wel twee gelige plekken op de yogamat. Heb hem nu 1 week gebruikt.

Gut, schnell, unkompliziert und zuverlässig

Einziges Manko: höheres Porto, da von DE bestellt und aus NL nach Italien geliefert, dafür aber ist das Porto aber noch ok. Ansonsten seeehhhr zufrieden!

Fast delivery, great value & super product

Very efficient

Great!!!

The product is perfect and the delivery was super fast!!

Levering Yoga matje vlot maar kleur valt heel anders uit

Het yoga matje wat ik heb besteld had op de website sterk gesatureerde blauwe banen op een zwarte ondergrond. Maar bij het exemplaar dat ik kreeg toegestuurd zijn deze banen echt nauwelijks zichtbaar. Dat vind ik wel erg jammer..

Beste Milan, Hartelijk dank voor je feedback, en jammer te horen dat de mat niet is zoals je je had voorgesteld. Graag willen we dat je helemaal tevreden bent, dus ik ga ook nog even persoonlijk contact met je opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Barbara yogashop.nl

Over Yogashop

De missie van Yogashop is yoga en meditatie toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen in Nederland en België. Wij verkopen de yogaspullen van het yogamerk Love Generation en onze gehele collectie is geselecteerd op een perfecte balans tussen kwaliteit, betaalbaarheid én stijl. Bij ons lever je dus nergens op in. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)