Superschnelle Lieferung, tolle Produkte, jederzeit wieder!

Sehr schnell geliefert, drei Tage von NL nach D. Die Qualität der Produkte ist super, dankeschön!

Nice products, easy international delivery - i would recommend

Snel volledig dus helemaal goed!

Snelle en goede service

Goed materiaal, goede prijs-kwaliteitverhouding, duidelijke informatie op website

goede kwaliteit mat en snelle levering

fijne dikke mat en snel geleverd

Mooie betaalbare producten en snelle levering

Mooie betaalbare producten en snelle levering

Geen extra service

Ik had in het vrije veld gevraagd om de mat in te pakken of een kleine attentie bij te voegen omdat de mat een verjaardagscadeau is voor mijn dochter. Is niet op gereageerd, jammer wel.

Beste Terry, Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend om te horen dat uw opmerking niet is opgepakt, ik denk dat deze door de drukte over het hoofd is gezien. Ik neem even persoonlijk contact met u op om dit alsnog op te lossen :-) Met vriendelijke groet, Elles

Had een nieuwe yogamat nodig. Vrijdagavond voor 22.00 besteld, zaterdagmiddag werd de mat geleverd. Als ik weer iets nodig heb, bestel ik zeker weer bij Yogashop!

Mooie yoga mat en tas en snelle levering

Zowel de mat als de yoga tas zijn van goede kwaliteit. De levering was heel snel.

Duidelijke website en snelle levering

Leuk

Perfect service and quality product!

Loving my yoga mat! Thank you for fast delivery and for a good selection of yoga mats. Maybe you can also introduce clothing ?

mooie mat, snelle levering

Mooie lavendelkleurig mat. Aangename dikte met goede grip.

Goodkoopste

Zeer goede service en de beste prijs.

Super schnelle Lieferung, qualitativ hochwertige Ware

Premium Yogamatte mit Tragegurt macht Spaß damit zu arbeiten. Sehr positiv fand ich, dass kein unangenehmer Geruch beim Auspacken der Ware vorhanden war. Ich reagiere sehr schnell allergisch mit Hautausschlag - bei dieser Matte keine Probleme. Deshalb auch eine ganz klare Empfehlung

voldoet aan de verwachting

bolster is fijn in gebruik

Product zoals omschreven, super kwaliteit en snelle levering. Heel fijn.

Snelle service , super fijne yoga mat

Super snel en goed

Een goed dik en fijn matje met veel grip. De levering was snel en alles netjes verpakt. De draagband is heel handig om het matje mee te nemen.

Wat een topservice! Yogashop is erg toegankelijk en vriendelijk. Er wordt heel snel gereageerd en de eigenares is zeer begaan met haar zaak. Levering lag de volgende dag al in huis, super fijn!

Excellent service and speedy delivery!

Excellent!

Goede kwaliteit

Fijne yogaprops, goede kwaliteit zoals ik van yogashop gewend ben en fijne klantenservice. Aanrader.

De gekochte spullen komen overeen met mijn verwachting ervan

Prima ervaring!

Snel

Mijn dochter is er heel blij mee

Gekocht voor mijn dochter. Zij is er heel blij mee, naatje ligt super lekker zegt zij.

Over Yogashop

De missie van Yogashop is yoga en meditatie toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen in Nederland en België. Wij verkopen de yogaspullen van het yogamerk Love Generation en onze gehele collectie is geselecteerd op een perfecte balans tussen kwaliteit, betaalbaarheid én stijl. Bij ons lever je dus nergens op in. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)