Artikel sehr gut, superschneller Versand!

Artikel sehr gut, superschneller Versand

Toller Service, top Qualität!

Die Lieferung erfolgte suoer schnell und die Qualität ist, wie gewohnt, einwandfrei. Jederzeit gerne wieder!

Keurig en snel verzorgd. Prima product.

Keurig verzorgd. Snelle service. Prima product.

Excellent service, delivery and yoga mats

Customer service was quick, nice and did that little extra to answer my questions. On top of that, the delivery was super quick and the yoga mats are beautiful and high-quality. I couldn’t have been more pleased!

Goede dienstverlening maar geen fijne mat

De producten werden snel geleverd en communicatie verliep goed. Ben alleen niet tevreden met de mat. Ik ervaar ‘m als glad en een beetje plakkerig. Had ik niet verwacht.

Beste Famke, Hartelijk dank voor je feedback. Jammer dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de mat. We zullen even persoonlijk contact met je opnemen om dit zo goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Yogashop Team

Die Matte ist schön, aber nicht so rutschfest wie erwartet.

Auch wenn man nicht schwitzt rutscht man leit auf der Matte.

Prachtig!

Ik had een yogamat besteld in combinatie met een tas. De mat is heel fijn, rolt goed uit en is prachtig van kleur. En de tas is schitterend met een extra vakje en soepele rits. De bestelling verliep uitstekend. Ik ben zeer tevreden!

Snel en klantgericht.

Bestelling volgens afspraak geleverd. Keurig op tijd. De bevestigingsmail van de bestelling niet ontvangen en daarom zelf een mail gestuurd. Eigenlijk meteen een reactie terug dat de order was binnengekomen en pakket op tijd zou worden bezorgd. Bedankt

Snelle service en goeie mat

Mijn yogamat werd snel bezorgd en ziet er goed uit. Motiveert om vaker te sporten :)

Lieferung fix

Die Lieferung erfolgte super, die Matten sind leider sehr klebrig beim Liegen und riechen leider immer noch extrem nach "Plastik", tritz täglichem lüften. Die Weiterempfehlung kann ich nur auf die Matten beziehen, da ich noch nicht weiß ob ich sie für meine Kunden benutzen kann - bitte um Verständnis. Alles Liebe Verena

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooi product, goede service!

Het meditatiekussen is van perfecte kwaliteit! De hoes is ook handig te wassen. De stof is stevig en mooi van kleur. Verder is de service ook top, dus zeker een aanrader!!

Bin zufrieden

Die Yogatasche erfüllt ihren Zweck und die dabei sehr toll aus! Ich liebe dieses grün und würde sie wieder kaufen - hoffe aber natürlich dass mir diese Tasche lange treu bleibt

Aanrader

Goede producten, juiste merken, hele snelle levering.

mooie produkten, snel gestuurd

Ben blij met mijn yogamat en de wierook. Goede kwaliteit en mooi!!

Ich bin zufrieden

Würde ich wieder kaufen

Mooie producten / snelle bezorging

Dit was de eerste keer dat ik bij Yogashop heb besteld. Er werd aangegeven dat er alleen op werkdagen bezorgd wordt, maar tot mijn verrassing kon ik de bestelling de volgende dag: zaterdag, al op het afhaalpunt ophalen. De producten die ik heb besteld, yogamat en waterfles, zien er mooi uit en zijn beide van goede kwaliteit.

Rundum zufrieden

Was soll ich da groß sagen? Produkte sind super, schneller Versand! hier wird wieder bestellt :) Und endlich mal Duftkerzen, die nicht künstlich riechen, und so megaintensiv sind. Diese hier sind richtig angenehm.

Uitgebreide webshop

Mooie producten. Prijs/kwaliteit in overeenstemming. Goede nazorg en tips.

Ik had een groene yogamat besteld voor mijn dochter haar verjaardag a.s. zaterdag. De groene bleek niet op voorraad en dat zou ook nog wel een tijdje duren. Na telefonisch overleg voor de zandkleur gegaan en die had ik binnen 2 dagen binnen. Dus ruim op tijd.

Heel goede klantenservice

Mijn bestelde product had een fout en er werd meteen een nieuw product opgestuurd.

De mat is fantastisch evenals de snelle levering

Fijne producten, snelle levering

Levering was top, producten prettig!

Snelle service,

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis en alles was prima in orde. Ik zal hier de volgende keer weer bestellen !

Prima mat en service. Mat is nog wel glad maar na gebruik wordt dat minder. Dikte is fijn.

Veel keus

Fijne site met goede uitleg bij de artikelen

Over Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)