Snelle service,

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis en alles was prima in orde. Ik zal hier de volgende keer weer bestellen !

Prima mat en service. Mat is nog wel glad maar na gebruik wordt dat minder. Dikte is fijn.

Veel keus

Fijne site met goede uitleg bij de artikelen

Mooie kwaliteit, vlotte levering

Snelle levering en zitkussen van goede kwaliteit

Fijn

Ik was op zoek naar betaalbare yoga benodigdheden en stuitte al gauw op Yogashop. Inmiddels heb ik een mooie en kwalitatief goede yogamat voor iets meer dan twee tientjes waar ik nog een lange tijd plezier van ga hebben.

Alles top!

Der Yogashop hat ein richtig gutes Sortiment an top Yogamatten. Die Auswahl und Bestellung funktionieren einwandfrei. Die Lieferung ging schnell und ich bin sehr zufrieden mit meiner neuen Yogamatte.

Fijne ervaring, aanrader

Heel erg mooie katten. Snelle levering, netjes verpakt. Ik was zeer aangenaam verrast door de yoga shop.! Aanraser

Schöne Ware, schnelle Lieferung, Problem schnell gelöst

SchöneWare, genau wie beschrieben und schnell versandt. Trotzdem war leider Reklamation nötig. Binnen weniger Minuten hat die Ansprechpartnerin sehr freundlich nach Emailkontakt reagiert und Problem behoben! Super. Ob ein Online-Shop vertrauenswürdig und empfehlenswert ist, stellt sich unter Umständen erst bei einem Problem heraus. Die Reaktion war hier super schnell und absolut zufriedenstellend für mich, Absolut empfehlenswert!! Vielen Dank!!!

Vriendelijk en snel

Met een persoonlijk tintje in een bijgevoegd briefje heb je toch het gevoel dat er mensen met liefde voor yoga werkzaam zijn.

Mooie blokken, met voelbaar kwaliteit.

Snelle bezorging en gemakkelijk te bestellen. De blokken zijn van goede kwaliteit. Heel blij mee weer!

Top, rutscht nicht und sehr angenehm

Gewoon goed geleverd en goede prijs/ kwaliteit verhouding

Goede yoga mat voor thuis gebruik. Voordeel is dat deze uitwisbaar is.

Top product!

De producten zijn van goede kwaliteit en het was de volgende dag al geleverd. Per email kreeg ik zelf nog een lijstje met handige tips hoe ik mijn nieuwe yogamat het beste kon gebruiken en schoon houden. Ik ben erg blij mee

Helemaal prima!

Uitleg op de site goed. Levert snel. Kwaliteit goed

Blij met mijn aankoop.

Mooie kwaliteit, mooie uitstraling.

Prima service, vriendelijke klantendienst en problemen worden onmiddellijk aangepakt.

Super mooi

Mooi kwaliteit

Mooie tas

Dit is een prima tas. Er kan veel in.Ziet er stevig uit. Let op de maat van de yoghamat.

Beste Carla, Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat u de Love Generation extra grote yogatas hebt besteld en in de productinformatie staat de afmeting van de tas aangegeven (65 cm lang) en ook staat er dikgedrukt dat deze geschikt is voor yogamatten tot 64 cm breed (zowel in de productomschrijving als bij de kenmerken). Helaas hebben wij geen tassen die geschikt zijn voor matten met een breedte van 76 cm. Ik zal u nog even een apart mailtje sturen om dit verder op te lossen :-) Met vriendelijke groet, Elles - Yogashop

blij mee

goede levering ik ben blij met mijn mat en meditatiekussen

Alles TOP

Schnelle Abwicklung und superschnelle Lieferung. Die bestellten Teile entsprechen voll meinen Erwartungen.

Super, snelle levering en service top

Heel goede service en kwaliteit Snelle levering Top

verwacht

keurig netjes op tijd geleverd.

Zeer positief

Nieuw in de wereld van yoga. De yogashop gaf informatie welke mat geschikt is zodat ik een goede keuze kon maken. Kwaliteit is mooi en goed! Blij met m'n bestelling

Super mooie producten van zeer goede kwaliteit. Super blij met m'n meditatie kussen

Over Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)