Helemaal in orde!

Alles netjes geregeld. Product is zoals op de website.

Mooie producten en snelle levering

Ik ben altijd tevreden met mijn bestelling. Als je wilt kun je ook altijd contact opnemen voor advies. Maar meestal kom ik er met de site alleen ook helemaal uit. Ik beveel de site ook altijd aan mijn deelnemers aan. Voor Mindfulness is het goed als ieder een eigen ingericht hoekje heeft in huis. Met yogashop kan ieder dus zijn/haar eigen kussen en matje bestellen. Heel fijn!

Snelle en goede service. Top product.

Goede en snelle service. Ook duidelijke instructie voor gebruik product.

Mooie kwaliteit van de producten en snelle levering. Goede omschrijving van gebruik de producten

Goed geregeld

Prima.

Mooi materiaal. Voldoet aan de verwachtingen.

Superb

Fantastic quality and even followed up with an email to ensure all was good. Will order again for sure.

Sehr guter Service und tolle Produkte

Die Yoga Matte ist hervorragend und leicht. Die Vintage Yogamatten Tasche sehr schön. Ebenfalls das Meditationskissen sehr angenehm!

Super snelle levering!!!

Goede ervaring. Super snelle levering!

Snel en fijne service!

Snelle levering. Goed verpakt.

Mat heb ik nog niet uit de verpakking gehaald want hij gaat mee op reis maar heb minstens 8 jaar lang een mat van dit merk gehad en by far: beste mat om te hebben. Pretty, slipt niet en goed om mee op reis te nemen.

Snelle levering, goed en snel contact met verkoper, goed product.

Schnell und schön

Eine schöne Matte, tolle Farbe und angenehmes Material.

Vlotte levering

Tevreden van mijn bestelling

Mooie producten

Mooie producten, goede kwaliteit, mooie kleuren, snel en netjes geleverd.

Mooie spullen

2 meditatiekussens gekocht. Heel veel plezier van en ze blijven mooi

Snelle levering goed product.Na bezorging email ontvangen onderhoud yogamat.Heel fijn

Snelle service, goed contact, fijne producten

Zie boven

Deken voldoet aan beschrijving en verwachtingen.

Snelle levering van materialen van goede kwaliteit

Mooie meditatie kussens snelle levering

Blij met de kussens, leuk afgeprijsd!

Gewoon goed

Makkelijk besteld, goede prijs, goed bezorgd, goed matje

Snelle verzending en prima spullen

Mooie webshop, snelle verzending en goede prijzen.

Snel

De mat is van goed kwaliteit. De kussen is super mooi. Snel levering

Breitnerstraat 10

5611 TV Eindhoven

Over Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)