Helemaal blij met de trapleuningen stoer maar oom sjiek

Kwaliteit en service bestaan nog!

Trapleuning precies zoals we ons dat voorstelden. Snelle levertijd gewenst en gehonoreerd gekregen.

uitstekend product met zeer complete montage uitleg

Product is goed verpakt tegen beschadiging. De trapleuning van RVS was precies volgens onze wens aangepast, museum kwaliteit. De montage uitleg over de blinde bevestiging van de leuning aan de wand werd stap voor stap beschreven en voorzien van afbeeldingen. Aan alles was gedacht, heel klantvriendelijk, top!

Prima product en duidelijke montage instructie

Mooie duidelijke site. Goede communicatie en betaalbaar product. Zijn ook zeer blij met onze keuze om de trapleuningen met blinde montage te bevestigen.

Product zoals beschreven op de website, goede communicatie en nette levering

Website duidelijk, bestelling eenvoudig, communicatie goed, levering uitstekend, zelf installatiepakket compleet en product zoals beschreven op de website.

Het complete pakket

Keurige producten met alles wat je nodig hebt om de trapleuning te installeren.

Super goede kwaliteit met uitgebreide uitleg en installatiepakket

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde trapleuning van blauwstaal. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding en de leuning werd geleverd met een uitgebreide uitleg en een compleet installatiepakket. Top!

Zeer tevreden!

Goede service, snelle levering en tevreden met het eind product.

Top bedrijf!

Duidelijke webshop! Tussentijds werden wij via de mail, perfect op de hoogte gehouden. Perfecte service! De tweede trapleuning gaan wij hier ook weer bestellen!

Erg mooie kwaliteit trapleuningen, ze zijn een absolute eyecatcher. Afstemming over de maatvoering is persoonlijk en duidelijk.

Alles naar wens. Snelle levering

Gevraagd om 2 proefstukken. Na 2 dagen een telefoontje gehad van de eigenaar, die mij vertelde dat één van de twee onbehandeld was. Er werd mij gevraag of dat een probleem was. Na weer na twee dagen werden de goederen afgeleverd, zoals afgesproken. Alles naar wens, top. Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

Snelle reactie. Duidelijke antwoorden!

Pluspunten

Keurige voorlichting over de mogelijkheden. Al onze wensen zijn vervuld.De leuningen zijn mooi afgewerkt en in de kleur die we wilden, echt vakwerk!! We zijn er erg blij mee.

geen, alles prima!

Pluspunten

perfect werk geleverd

Pluspunten

keurige service, zeer persoonlijk, goede kwaliteit

Pluspunten

Vakmanschap in zijn puurste vorm.

Pluspunten

Keurig op tijd. Alles netjes afgewerkt. Vantevoren kun je evt in zijn werkplaats zien hoe het worden gaat. Scheelt teleurstellingen achteraf. Leuningen uit één stuk. Echt mooi.

Pluspunten

Makkelijke website, goede helpdesk, snel, op tijd, goede kwaliteit, mooi ontwerp

Pluspunten

Wat fijn dat jullie zo meedenken, dat we konden bellen, jullie de foto's beoordeelden zodat we tot de goede keuze konden komen. We zijn heel blij met de prachtige trapleuning!

Pluspunten

Keurig pakket met prima instructies! Resultaat is er mooi geworden.

Pluspunten

Mooi materiaal, goede service, ik had langere leuninghouders nodig en die werden kostenloos nageleverd.

Ik vond de prijs wel pittig. Inplannen levering was niet heel flexibel. Je moet eigenlijk thuis zijn.

Pluspunten

Rechtstreekse communicatie, mooie producten, snelle antwoorden en snelle levering, duidelijke instructie. Complimenten voor de montage materialen en bijgevoegde instructies.

Pluspunten

Vriendelijk/ professioneel en mooie producten

Wellicht een optie tot inmeten (voor een meerprijs) mogelijk maken op de website