Perfecte communicatie

Duidelijke uitleg Eenduidige communicatie Goede prijs Zo simpel kan het ook

Makkelijk en mooi

Door de inzichtelijke website konden we makkelijk een keuze maken voor de juiste trapleuning. Vervolgens worden de spullen netjes aangeleverd met een perfect verzorgde handleiding. Het werken met de chemische plug gaf wat stress maar de leuning hing in no time en voor zover wij kunnen zien, is het precies wat we willen.

Super kwaliteit, vakmanschap

De tools op de website om de juiste trapleuning bij elkaar te zoeken werken perfect. Vooral omdat ik met een bolling moest hebben. Levering duurde wel lang maar dat betekend wel dat alles op maat gemaakt wordt (en de vakantie zat er tussen) niks op aan te merken dus! Enige nadeel waren de schroeven. Ze waren iets te lang waardoor ik zilveren (torx) schroeven heb gebruikt.

Mooie trapleuningen

Zeer tevreden met de trapleuningen, goede uitleg en tips in het foldertje.

uitstekende communicatie, een op en top vakman

Wat een vakwerk!

Duidelijk, behulpzaam, helemaal top!

De website is duidelijk, compleet en uitnodigend. Veel uitleg en ook contacten lopen vlot. Nette levering, Heel blij met het resultaat

heldere communicatie

Trapleuning besteld online nadat we proefstaaltjes hadden bekeken. Alles is verder perfect verlopen. Van bestelling tot plaatsing. Communiceren helder en komen afspraken na. De trapleuning staat prachtig!!

Een misvatting door geautomatiseerde beriicjten

Doordat ik proef staaltjes had besteld, kwam de vraag voor beoordeling eerder dan mijn nieuwe geplaatste order. Hierdoor was de volgorde voor mij vreemd en storend. Dit is verheldert. Het is een goed product en voldoet aan mijn verwachtingen

Beste Dennis Het spijt mij dat u het verzoek als stalken ervaar, maar het is voor mij erg belangrijk dat klanten hun ervaring melden en zo voor eventuele andere klanten zichtbaar wordt. Misverstand: Het verzoek om een beoordeling te geven wat u heeft gekregen, is van de bestelling "proefstaaltjes" geweest, deze heeft u enkele weken geleden mogen ontvangen. De uiteindelijke bestelling die u heeft geplaatst is op dit moment in behandeling en komt zo snel mogelijk uw kant op. Ik hoop van harte dat u de beoordeling wilt aanpassen? Groet, Teus

Niet goedkoop maar zeker het geld waard!

Goed en strak werk, duurt wat langer maar daar krijg je ook vak-handwerk voor terug! Ik vind het top! Alles past precies en is exact de maat dat wij besteld hebben.

Alles snel en keurig geregeld. Makkelijke manier van bestellen via de site. Zeer tevreden.

Prijzig maar zeker het geld waard

Goed contact bij vragen en snelle levering. Wel laten monteren via Teus online door Henk van Leeuwen maar ook dat is super gegaan en heel netjes gemonteerd. Kost iets maar zeer tevreden.

Mooie leuningen

Hoewel aardig aan de prijs , geld wel waard. Snelle levering , goed verpakt. Al het montagemateriaal netjes apart meegeleverd.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en redelijk snelle levering

Goede kwaliteit maar duur

Wij hebben hier onze trapleuningen besteld. Kwaliteit van de leuningen zijn goed maar er wordt één standaard prijs gevraagd. Als je een trapleuning van 10 meter besteld of van 3 meter, de prijs blijft gelijk. Ik heb hiervoor gebeld maar kreeg geen korting of iets dergelijks wat ik erg jammer vond. Buiten dat hebben wij er toch voor gekozen om ze te bestellen en de kwaliteit van de trapleuningen zien er zeer goed uit. (530 euro voor 7 meter staal). Ik zou hun wel aanbevelen voor de kwaliteit maar niet voor de prijs.

Dag Sjoerd Bedankt voor de beoordeling. Ook ik vindt het jammer, dat ik u geen goedkope producten kon aanbieden. Echter is de SET-prijs (€530,-) voor 11 leuninghouders incl. zwarte schroeven, 4 stalen trapleuningen op maat, zwart gepoedercoat + verzend&verpakking kosten, conform de kwaliteit. Met vriendelijke groet Teus

Nette en goede service! Snelle levering!

Heel duidelijk wat de mogelijkheden zijn, ook na levering duidelijke uitleg.

Een erg mooie zwarte stalen trapleuning met glooiing ontvangen van Teus, goeie service en goede kwaliteit! Contact over de trapleuning verliep ook erg goed.

Zeer aangename ervaring

TeusOnline heeft een zeer goede service gegeven. Goede en duidelijke communicatie over de levering. Een zeer duidelijke handleiding over hoe gemonteerd moest worden en een mooie kwaliteit van de trapleuning.

Professioneel en voldaan aan verwachtingen

Trapleuning uit 2 houten delen laten ver vangen door een stalen trapleuning uit een stuk met glooiing. Na bezoek om op te meten is de leuning geleverd en geplaatst. Vakkundige en keurige oplevering. Top, echte aanrader dit bedrijf.

Kwaliteit voor de juiste prijs

Prijs/kwaliteit verhouding is goed, tips op de website zijn handig voor het meten en monteren.

Klasse

Super goed wordt je op de hoogte gehouden, vanaf de bestelling tot aflevering, duidelijk beschrijving van montage. Een prachtige trapleuning.

Mooi product en hele nette afwerking. Prettig in contact

prima trapleuning netjes verzorgd

makkelijk te bestellen en te monteren prima eindresultaat

Trapleuningen van uitstekende kwaliteit

De samenwerking die wij met de trapleuningspecialist mogen hebben ervaren wij als zeer prettig. Elke afspraak wordt nagekomen en elke trapleuning is van super kwaliteit

Super mooie trapleuning!

Vooraf goed advies gehad over welke leuning en afmeting we het beste konden kiezen. We werden tussendoor goed op de hoogte gehouden over de producties en de levertijd. We ontvingen de leuning zelfs sneller dan in eerste instantie werd aangegeven. Inmiddels hebben we de leuning hangen en het plaatsen vonden we heel gemakkelijk. Al met al zijn we dus ontzettend blij dat we hier hebben besteld en we hopen nog lang plezier te hebben van dit mooie product.

Prachtig resultaat met de blinde ophanging

Mijn vriend kreeg een rolberoerte toen hij zag wat ik had besteld maar het ging allemaal goed en dat in een huis van ruim 400 jaar!