Het geleverde product is goed. Enige minpunt, er waren wel schroeven maar geen pluggen meegeleverd. Verder was het nadat ik mijn bestelling had geplaatst lange tijd still totdat ik ineens een bericht ontving met leveringsdatum vd koerier.

Vlotte levering. Prima verpakt.

Mijn bestelling is compleet en snel geleverd.

Erg blij met onze mooie stalen trapleuning en balustrade leuning

Wij waren al een tijdje op zoek naar niet alleen een trapleuning maar ook een balustrade leuning voor op onze vide. Met wat uitleg begreep Teus heel snel waar we naar op zoek waren en kon het zo maken dat het ook mooi paste bij de trapleuning. Erg blij mee dus. Snelle levering ook!

perfect

Nadat ik al 3 keer een trapleuning bij de Gamma had besteld, die elke keer beschadigd aan kwam. Heb ik nu hier een trapleuning besteld. Deze kwam zeer goed verpakt aan en geen enkel krasje. Voldoet totaal aan de verwachting. Ook het mailverkeer ging snel en accuraat.

Duidelijk, betaalbaar, compleet en goede kwaliteit

De Teus-leuning was een gegeven, wij hoefden ons alleen maar druk te maken over het monteren wat prima gelukt is

Super geregeld!

Snelle service en prima kwaliteit!

Goed maar...

Mooie kwalitatieve leuningen, helaas niet op tijd geleverd, maar ook sportief opgelost.

Ver boven verwachting!

Top dat jullie alles meeleveren en voorzien van een goede werk omschrijving. Fantastisch!

Precies wat ik zocht.

Na wat speurwerk kwam ik bij Teus terecht en die hebben het komplete pakket wat ik nodig had.

Goede kwaliteit leuning

Alles zat er bij wat nodig heb. Alleen kwaliteit van pluggen kunnen beter.

Ziet er goed uit.

Netjes afgeleverd.

volgens afspraak

Goed verpakt geleverd met montage materialen [ boortjes / parkers e.d.]

geweldig!

perfecte trapleuning! werd bezorgd zoals beloofd, compleet verzorgd met zelfs boormaatje. mooi mat antraciet, goede steunen, past perfect in onze trap. de leuning is stroef zodat je echt grip hebt. nogmaals: we zijn helemaal blij!

Makkelijk te plaatsen en goeie kwaliteit

Niks op aan te merken op de trap leuning zelf, alleen in mail van vervoers bedrijf kwam Teus nergens in voor dus d8 dat het een spam mail was

Supersnelle levering én kwaliteit!

Supersnelle levering in goed overleg. Mooie trapleuning van onbehandeld hout inclusief bijpassende schroeven. Kwaliteit!

Goed product en snelle levering.

Wat de levering van de trapleuning betreft heb ik geen opmerkingen. Wel over de klantenondersteuning. Bij de steunen zitten schroeven om de leuning aan de muur te bevestigen. Er zitten geen pluggen bij en ook geen informatie welke pluggen je het beste kunt gebruiken. Ik heb de vraag welke plug past bij deze schroef per Email gesteld. Het antwoord was: 6 mm pluggen. Ik heb geantwoord dat dit volgens mij niet kan omdat de schroeven al 5 mm zijn en ik al moeite had met een 8 mm plug. Hierop heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik ben toen maar met die schroef naar een locale bouwmarkt gegaan om mij te laten adviseren.

Response from the business owner

Beste Henk, Bedankt voor de review. Toch wil ik even wat melden, zodat andere bezoekers/kopers niet op het verkeerde been worden gezet. De leuninghouders die u heeft gekozen worden gemonteerd d.m.v. de meegeleverde 5 x 55 mm schroeven. Deze schroeven en de geadviseerde 6 mm plug kunnen door het gaatje van de leuninghouder, deze is nml. 6,5 mm. Je kan op deze manier simpel en zonder af te tekenen, met een steenboor van 6 mm het gaatje boren in de muur. P.s. de rede dat er geen pluggen meegeleverd worden is dat ik wil voorkomen, dat er met een gewone steenplug op een gipswand wordt gemonteerd. Hier heb je nml. andere pluggen voor. Na aanleiding van uw vraag heb ik u geadviseerd 6 mm pluggen te gebruiken en dacht dat het duidelijk was. Groet Teus

Alle verwachtingen waargemaakt

Prettig geholpen met goede uitleg. Ik kwam een paar leuninghouderschroefjes te kort (wss door 1 afwijkende leninghouder) maar de volgende dag in huis.

Fantastische trapleuningen met de beste service

Ik ben volledig tevreden met de service van Teus. Voor een aantrekkelijk prijskaartje een mooi product met alle beschrijvingen aanwezig om de montage goed te volbrengen. Ook de levertijden vond ik van realistische duur, hierover werdt goed gecommuniceerd.

Top kwaliteit

Heel tevreden over de kwaliteit, afwerking en levering van de trapleuning. TOP bedrijf

Goede handleiding en prima afgeleverd.

De website is duidelijk en de adviezen omtrent de montage prima

goede service snelle levering...en mooi product

Ik had snel een nieuwe trapleuning nodig. (ivm bezoek dat moeilijker trap kon lopen, dus een leuning was wel zo handig voor ze). dus ik wilde hem snel hebben maar ook wel mooi. Over het algemeen kan je alleen houten leuningen snel krijgen en op staal moet je weken wachten. Teun de trapleuningspecialist loste dit supersnel op. Ik had mijn zwarte stalen leuning de volgende dag al binnen. Prima service, netjes ingepakt en snel verzonden.

Goede kwaliteit

Makkelijk bestellen via site en vragen snel beantwoord. Afleveren niet zo netjes maar daar kunnen hun ook weinig aan doen aangezien ze het niet zelf leveren.

Zeer snelle afhandeling en perfecte service

Een eigen gemaakte fout (te kleine dikte trapleuning) werd door Teus snel afgehandeld waardoor ik nieuwe kon bestellen. Gelukkig waren het de standaard maten. ;)

schroeven zijn kwalitatief slecht voor een electrische schroevendraaier!

De trapleuning en steunen zijn prima maar de schroeven zijn bout. Die heb ik moeten vervangen door eigen exemplaren!

Perfecte aflevering van mijn bestelling

De trapleuningen besteld bij Teus zijn perfect afgeleverd. Na de bestelling duurde het wel even voordat de bestelling verzonden werd. Echter werd dit netjes afgehandeld.