Prima product, netjes afgewerkt, instructie duidelijk! Chemisch anker minder..

Tevreden over produkt, afwerking, instructie. Echter ondanks de aanvullende instruktie vwb het chemisch anker (kitspuit) was het verwerken tegengevallen. Na 3 gaten was er bijna niks meer uit de mengspuit te krijgen. Deze mengspuit vervangen, bij het laatste gat (nr6) was deze óók dusdanig verstopt dat er niks meer uit kwam. (uur in koelkast bewaard voorafgaand aan gebruik, maar ook minstens 10-15 cm uit diezelfde kitspuit mengen/eruit spuiten voor gebruik, dat ie mooi grijs is) Volgende dag bij de bouwmarkt een nieuwe aangeschaft en deze liet zich véél beter verwerken. (voor alles is een prijs...natuurlijk) Kan net aan die ene kitspuit liggen, maar twijfel over de kwaliteit. Over een paar weekjes ga ik nog andere trapleuning bestellen bij jullie, maar of ik dan de door jullie geleverde kit ga ik gebruiken, moet ik me nog ff over bedenken.

Mooi en strak!

Wij hebben onze hal aangepakt en wilden een mooie strake trapleuning in plaats van de standaard ronde houten. Na wat gezoek schrikken we van d eprijzen tot we bij Teus uitkwamen. Zeer scherpe prijzen, eigen fabriek en winkel. Bestelling metjes met ongeveer 3 weken geleverd zoals aangegeven, goed en stevig ingepakt en makkelijk te monteren. Geen spijt van!

Heel erg blij mee

Mooie leuningen en snelle service

Helemaal top!

Snelle levering en mooie trapleuningen die makkelijk te bevestigen zijn. Daarnaast zijn ze ook nog eens betaalbaar ten opzichte van andere aanbieders. Wij zijn erg blij met de leuningen!

top

snelle levering, is als beschreven

Goed product.

Levering en product zijn perfect. De montage handleiding voor maatwerk producten mag iets beter.

We zijn heel erg blij met de trapleuningen. We zijn vanaf het begin heel erg netjes en goed geholpen met goed advies. Top!

Prima. Goeie kwaliteit en levertijd.

Duidelijk op de site.

Mooi resultaat

De afspraken zijn prima nagekomen en nadat ik ze opgehaald heb zijn ze bevestigd en staan erg mooi.

Netjes

Top product met goede service

Onze woning aan het updaten en daar hoorde ook nieuwe trapleuningen bij. Via Teus deze besteld en keurig snel en goed verpakt geleverd. Er ontbrak 1 leuning, maar dit netjes opgelost door Teus. Montage ging vlot en makkelijk en het eindresultaat is top!

Geweldige snelle actie. Topkwaliteit

Er was haast geboden bij deze bestelling en Ties heeft dat heel goed en snel opgepakt. Top

SERVICE met echte hoofdletters!

Een traphekje besteld maar helaas iets te breed opgegeven maar na 1 telefoontje was alles geregeld. Even terugsturen en het werd gratis (!) aangepast en retour verzonden. Nu past het hekje super en het is van een mooie kwaliteit. Hartelijk dank Mathieu!

Een mooi bedrijf met topservice

Nadat ik elders wat problemen kreeg met trapleuningen ben ik gelijk richting Teus gegaan. Daar kreeg ik echt gewoon een hele nette service en kon gelijk alle leuningen meenemen. Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan voor wie trapleuningen nodig heeft.

Na eerst de verkeerde set steunen te hebben gekregen even contact opgenomen. Vrijwel direct antwoord gekregen en zijn de juiste naar ons toegezonden. Deze gemonteerd, het ziet er echt top uit. Duidelijke instructies erbij. Extra schroeven, hadden wij ook nodig. Dus al met al, echt top.

Prima levering,

Ik was blij met de vorige klachten zodat er schroeven met een torks kopje mee geleverd zijn. Anders zou de montage niet gelukt zijn. (Is niet te doen met een kruiskop) Advies torks bitje mee leveren Eventueel een klein gleufje aan de onderzijde van de leuning zodat het makkelijk te monteren is. Nalevering was perfect Zijn erg blij met de nieuwe trapleuning Johan

Snelle levering en kwalitatieve producten

Snel, duidelijke communicatie, kwalitatieve producten, goede prijs/kwaliteit verhouding

prima zaak

snelle levering, keurig verpakt, duidelijke site

Mooi product

Degelijke kwaliteit. Mooie uitstraling. Kortom zeer blij mee!

Super mooie kwaliteit trapleuning

Erg tevreden met mijn nieuwe trapleuning van Teus. Makkelijk op te hangen, zeker met de nieuwe bijgevoegde torx schroefjes, die wat mij betreft ook zelftappers hadden mogen zijn. De leuningen staan goed in de poedercoating, en vorlen robuust aan. Alles was zeer goed verpakt. Levertijd was voor gevoel wat lang, maar dat geleverde kwaliteit ruimschoots goed. Erg tevreden mee!

Schroeven slecht

De schroeven waren ontzettend slecht. Doordat dit zo moeilijk ging zelfs de trapleuning beschadigd wat ik heel erg zonde vind.. Wel jammer want het materiaal van de trapleuning vind ik heel mooi.

Mooie leuning

Een heel mooie leuning zat 1 min puntje bij was zeer slechte schroeven bij als je zou willen aandraaien trokken ze scheef hebben nog andere gehaald maar verder was ie goed

Heel blij met mijn keus om de nieuwe leuning bij Teus te bestellen.

Eerst telefonisch contact gehad met Teus, Daarna de bestelling online gedaan en binnen de afgesproken tijd werd de leuning bezorgd. Alles zeer netjes verpakt. Een aanwinst voor mijn huis.

Goed product

Ziet er goed uit

Het is een hele nette trapleuning, Maar als ik 1 tip mag doen mogen er wel pluggen bij. Meestal word hij in steen geboord en het is makkelijk dat er dan goeie pluggen bij zitten.

Weegmaat 25

3961 NN Wijk bij Duurstede