Goede kwaliteit en snel geleverd.

Mooie leuningen, goede kwaliteit, upgrade van ons huis en geweldige service

Heel goede service, duidelijke uitleg, goede kwaliteit en mooie moderne uitstraling als upgrade van als upgrade van ons huis

Prachtige trapleuningen en uitstekende klantenservice (bij vragen)

Jammer dat de bezorger de bestelling elders bij prullenbak zet.

Product op zich prima. MAAR! Bezorging waardeloos en er ontbreken 2 onderdelen. Dit gemeld hebbende is de reactie om nog maar even beter te kijken. We hebben de lege doos in alle hoeken bekeken en......... Leeg! Na sturen is er niet bij, bij Teus. Reactie op de bezorging was ook bijzonder. Wij kunnen er niets aan doen, zoek het maar uit.

Super degelijk

Nvt

Prima geregeld

De trapleuning specialist is vriendelijk, denkt mee en een perfecte service

Snelheid en kwaliteit

Snel geleverd in goede verpakking. Kwaliteit is erg goed

Heel blij met onze trapleuningen!

Snelle levering, duidelijke uitleg, kwalitatief goed product.

Fijne service en super snel!

Super fijne service

Perfecte kwaliteit ,snel geleverd

Wij hadden met spoed nieuwe trapleuning nodig ,dus gekozen uit “ op voorraad” en werd perfect dag erna geleverd .

Geleverd zoals afgesproken

Mooie trapleuning geleverd en netjes verpakt. Kwaliteit zoals verwacht!

super

Snelle behandeling, snelle levering en goeie service en kwaliteit

Mooie beuken trapleuning, volgens afspraak de volgende dag geleverd. Precies wat ik zocht !

prima service

goed te woord gestaan en er doorheen geloodst (als je vragen over hoe te bestellen hebt

Uiterst tevreden

Ik werd door Teus zeer vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg.Ook toen ik een vraag had na de bestelling was men zeer vriendelijk en bekeek men de mogelijkheden. Alles klopte, levering, omschrijving van de trap, netjes verpakt en vriendelijk, snel geleverd!! In België!

Mooie leuning voor prijs

De leuning is voorzien van een mooie poedercoating. Compleet met bevestigingsbeugels en bevestigingsmateriaal. De bijgeleverde tekening en info is duidelijk. Je besteld natuurlijk niet iedere dag een leuning maar dit is gewoon goed, betrouwbaar en goed verpakt. Dus voor een ieder, niet twijfelen maar doen.

Prima producten voor ieder wat wils

Mijn oude buurman was nu voor de tweede keer de trap afgevallen, dus meteen besteld en gemonteerd. Hij en zijn vrouw waren heel erg blij.

Wat een service! Echt top

Vanaf het begin tot het eind een prima service en meedenken. Keurig geleverd goed verpakt en netjes op tijd. Deze ondernemer heeft hart voor zijn klanten en zijn zaak. En de stalen trapleuningen zien er echt fantastisch uit. Mensen kijk niet verder bestel bij Teus!!!

Net niet

van de week mijn bestelling geleverd, dit weekend zou alles gemonteerd worden bij mij thuis. Maar helaas miste er een leuning en dat gaat vervolgens weer 2 weken duren . Wel alles netjes via de telefoon afgehandeld en snel gereageerd via de mail….. maar al met al jammer dat de bestelling niet compleet is. Mvg, Flo Moederscheim

Onwijs prettig bedrijf om bestellingen te plaatsen.

Ik had last-minute een trapleuning van smeed-ijzer nodig. Het was geen probleem. ‘Plaats even de bestelling online, dan zorg ik dat je leuning vanmiddag nog mee gaat met de post’. Na montage had ik 1 beugel van de leuning beschadigd, maar ook zonder moeite of problemen werd er een nieuwe opgestuurd. De leuning hangt er nu fantastisch bij. Onwijs blij met het product. Oja; de handleiding is voor dummie’s, dat wil zeggen echt heel duidelijk uitgelegd. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben over het contact en het bestellen van de leuning.

Zorgeloos, eenvoudig en goede service

Eenvoudig te bestellen, fijn dat het op maat kan en mooi assortiment. Klantenservice was top! Ze waren goed bereikbaar en gaan meteen voor je aan de slag als je een vraag hebt. Kwaliteit is top en we zijn erg blij met het eindresultaat.

Super tevreden

Wij zijn meer dan tevreden over Teus de trapleuning specialist. Vanaf de bestelling tot het uiteindelijke resultaat. Keurig op afgesproken tijd geleverd en zeer netjes en veilig verpakt. Wij bevelen Teus van harte aan !!!!

Prima product, netjes afgewerkt, instructie duidelijk! Chemisch anker minder..

Tevreden over produkt, afwerking, instructie. Echter ondanks de aanvullende instruktie vwb het chemisch anker (kitspuit) was het verwerken tegengevallen. Na 3 gaten was er bijna niks meer uit de mengspuit te krijgen. Deze mengspuit vervangen, bij het laatste gat (nr6) was deze óók dusdanig verstopt dat er niks meer uit kwam. (uur in koelkast bewaard voorafgaand aan gebruik, maar ook minstens 10-15 cm uit diezelfde kitspuit mengen/eruit spuiten voor gebruik, dat ie mooi grijs is) Volgende dag bij de bouwmarkt een nieuwe aangeschaft en deze liet zich véél beter verwerken. (voor alles is een prijs...natuurlijk) Kan net aan die ene kitspuit liggen, maar twijfel over de kwaliteit. Over een paar weekjes ga ik nog andere trapleuning bestellen bij jullie, maar of ik dan de door jullie geleverde kit ga ik gebruiken, moet ik me nog ff over bedenken.

Mooi en strak!

Wij hebben onze hal aangepakt en wilden een mooie strake trapleuning in plaats van de standaard ronde houten. Na wat gezoek schrikken we van d eprijzen tot we bij Teus uitkwamen. Zeer scherpe prijzen, eigen fabriek en winkel. Bestelling metjes met ongeveer 3 weken geleverd zoals aangegeven, goed en stevig ingepakt en makkelijk te monteren. Geen spijt van!

Heel erg blij mee

Mooie leuningen en snelle service

Weegmaat 25

3961 NN Wijk bij Duurstede