zeer tevreden

Eigenlijk zeer tevreden perfect werk geleverd en mooi werk. Er is maar één ding waarover ik iets te zeggen heb en dat is zoals steeds je ziet foto's op het internet en thuis ziet het er anders uit. Nu is het mogelijk dat ik niet goed heb gekeken naar afmetingen wat betreft de dikte van de leuning. ze ziet er wat dikker uit op de foto, maar het is goed ik had ze een beetje dikker gewild maar het is allemaal proma verlopen en in orde.

Goed contact, correcte service en een top product!

Goed contact, En het is een zeer strak en mooi afgewerkt product. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen

Mooie trapleuning

Mooi afgewerkte trapleuning die snel en volgens de afspraak geleverd werd. Het instructieboekje was fijn en duidelijk.

Mooie trapleuningen de volgende dag al in huis.

Trapleuningen besteld en de volgende dag al in huis! De trapleuningen waren keurig netjes verpakt en de montage handleiding is duidelijk! Kwaliteit voor een lage prijs en super snel verstuurd.

Erg mooie balustrade ontvangen, makkelijk te monteren en ziet er erg netjes uit. Precies volgens verwachting. Ook prima levering en snelle service voor een op maat gemaakt product.

Prachtige trapleuning

Via Google terecht gekomen bij Teus zijn stalen trapleuning. Via app berichtje gestuurd en daar zelfs in weekend gelijk antwoord op! Wat staaltjes besteld tegen klein bedrag maar zo krijg je wel duidelijk beeld van hoe ze eruit zien en voelen. Ivm onze verbouwing toen nog ff geparkeerd maar uiteindelijk toch besteld en inmiddels opgehangen. Prachtig en de zachte 'galm' als je de leuning vasthoudt als je naar boven of beneden gaat, vinden wij ook prachtig! Bedankt Teus. Hoop dat er nog mensen bij jou terecht komen want het is echt keurig allemaal. Groet uit Zeeland

Goede service!

Prachtige trapleuning en goede service!

Alle onderdelen van het proces zijn goed

Eenvoudig en op maat te bestellen. Bevestiging systemen er gratis en volledig bijgeleverd, incl. voldoende boortjes om de leuning aan de beugels te bevestigen. Verzending in stevige kokers om beschadigingen te voorkomen. Toebehoren in een stevige doos verpakt.

Mooi materiaal, goede montage uitleg, snel geleverd

De minimalistische stalen trapleuningen zijn erg naar ons zin! We zijn wel geholpen door een handige vriend met het monteren van de houders. Een goede bijgevoegde beschrijving van de montage, en gereedschap die je doorgaans niet hebt, aan alles heeft Teus gedacht.

Goed kwaliteit. Simpel montage

Het was even spannend om zelf de plek te bepalen. Niet overal was de steunbalk op de zelfde positie voor ons. Maar de met de mal en juiste scherpe boortjes erbij ging het prima. Levering duurde even gezien hij op maat werd gemaakt. Maar dat mag gezien het resultaat super mooi is. Hij kwam op afgesproken tijd binnen.

erg prettig contact gehad

het bestellen van de trapleuning werd voor mij erg duidelijk weergegeven op de website. na levering had ik een aantal vragen waarop snel en duidelijk antwoord werd gegeven.

Top product en supersnel geleverd

Wat moet ik meer zeggen dan dat het prima trapleuningen zijn voor een hele faire prijs. En binnen een week geleverd en heel goed te monteren. Een aanrader dus!!

Het geleverde product is goed. Enige minpunt, er waren wel schroeven maar geen pluggen meegeleverd. Verder was het nadat ik mijn bestelling had geplaatst lange tijd still totdat ik ineens een bericht ontving met leveringsdatum vd koerier.

Vlotte levering. Prima verpakt.

Mijn bestelling is compleet en snel geleverd.

Erg blij met onze mooie stalen trapleuning en balustrade leuning

Wij waren al een tijdje op zoek naar niet alleen een trapleuning maar ook een balustrade leuning voor op onze vide. Met wat uitleg begreep Teus heel snel waar we naar op zoek waren en kon het zo maken dat het ook mooi paste bij de trapleuning. Erg blij mee dus. Snelle levering ook!

perfect

Nadat ik al 3 keer een trapleuning bij de Gamma had besteld, die elke keer beschadigd aan kwam. Heb ik nu hier een trapleuning besteld. Deze kwam zeer goed verpakt aan en geen enkel krasje. Voldoet totaal aan de verwachting. Ook het mailverkeer ging snel en accuraat.

Duidelijk, betaalbaar, compleet en goede kwaliteit

De Teus-leuning was een gegeven, wij hoefden ons alleen maar druk te maken over het monteren wat prima gelukt is

Super geregeld!

Snelle service en prima kwaliteit!

Goed maar...

Mooie kwalitatieve leuningen, helaas niet op tijd geleverd, maar ook sportief opgelost.

Ver boven verwachting!

Top dat jullie alles meeleveren en voorzien van een goede werk omschrijving. Fantastisch!

Precies wat ik zocht.

Na wat speurwerk kwam ik bij Teus terecht en die hebben het komplete pakket wat ik nodig had.

Goede kwaliteit leuning

Alles zat er bij wat nodig heb. Alleen kwaliteit van pluggen kunnen beter.

Ziet er goed uit.

Netjes afgeleverd.

volgens afspraak

Goed verpakt geleverd met montage materialen [ boortjes / parkers e.d.]

geweldig!

perfecte trapleuning! werd bezorgd zoals beloofd, compleet verzorgd met zelfs boormaatje. mooi mat antraciet, goede steunen, past perfect in onze trap. de leuning is stroef zodat je echt grip hebt. nogmaals: we zijn helemaal blij!

Weegmaat 25

3961 NN Wijk bij Duurstede