schroeven zijn kwalitatief slecht voor een electrische schroevendraaier!

De trapleuning en steunen zijn prima maar de schroeven zijn bout. Die heb ik moeten vervangen door eigen exemplaren!

Perfecte aflevering van mijn bestelling

De trapleuningen besteld bij Teus zijn perfect afgeleverd. Na de bestelling duurde het wel even voordat de bestelling verzonden werd. Echter werd dit netjes afgehandeld.

Duidelijke montage instructies

Duidelijke montage instructies. De lijm die erbij geleverd wordt is zeer goed. Goede kwaliteitsproducten voor een mooie prijs.

op tijd geleverd dus goede service

Vriendelijk ontvangst, uitleg over verschillende mogelijkheden van trapleuningen en toebehoren. Bij aflevering was alles netjes verpakt en een goede uitleg voor montage van de trapleuning en toebehoren.

Super mooi

De trapleuning is precies waar we op hoopte. Makkelijk te bevestigen met de bijgeleverde boortjes.

Levering duurde langer dan verwacht, kwaliteit is netjes

De producten zouden een levertijd hebben van 15 werkdagen. Echter heeft het voor ons ruim 1,5 week langer op zich laten wachten dan verwacht. Materialen waren top verpakt maar ondanks de langere levertijd is er toch een beetje onderdeel niet meegeleverd. Wel is dit na een telefoontje opgelost en is het ontbrekende deel 2 dagen later bezorgd. Kwaliteit van het materiaal oogt in eerste instantie goed en alle ophangmaterialen zitten bij de trapleuning. Ik mis echter om het compleet te maken nog wel wat pluggen voor in de muur. Al met al dus een goed product en redelijke service. Wel vind ik naar verhouding de producten aan de dure kant maar wel naar rato van het product.

Goede website keurige levering

Prima verzorgd, netjes verpakt geleverd en op tijd

Top geregeld

Trap leuningen afgehaald bij Teus. Alles goed en snel geregeld. Koffie voor onderweg, helemaal top.

Geheel volgens verwachting

Mooi traphek, exact op maat

Teus is er voor de klant!

Een bestelling gedaan, maar na een telefoontje van Teus, kwam ik er achter, dat ik het niet goed begrepen en besteld had. Teus gaf heldere uitleg, deze bestelling te annuleren en daarna opnieuw bestellen. Ik kreeg keurig mijn 1e bestelling gecrediteerd en afgelopen week werden de nieuw bestelde leuningen geleverd. Moet er wel bij vermelden, dat ze nog in de kokers zitten, omdat er nog geen tijd was om ze aan de muur te maken, maar dat gaat vast goed komen. Nogmaals dank aan Teus.

Toen mijn bestelling binnen kwam, bleek dat er 2 beugels behoorlijk verbogen waren. Dit is opgelost door dit bedrijf door 2 nieuw beugels op te sturen. Dit heb ik echt heel netjes gevonden.

mooie kwaliteit tegen een nette prijs

De leuningen zijn op tijd geleverd en zien er erg netjes uit. het is wat grof profiel zodat je goed grip hebt, de inschroefbare houders zijn erg mooi en geven een strakke look. Ook is alles goed verpakt. Al met al heel tevreden. Een kleine verbetering zouden de schroeven zijn. deze draaiden snel dol. Beter zou een torx zijn ( die heb ik uiteindelijk ook gebruikt want ze vielen weg onder de mooie bijgeleverde afdekdopjes.

Was goed

Het was goed geregeld alleen jammer dat de levertijd wat langer duurde inm de feestdagen wat dan begrijpelijk is.

Snel reactie en, kwaliteit en goede service!

Fijn om met een bedrijf als Teus Trapleuningen samen te werken. De trapleuningen zijn van goede kwaliteit en worden keurig verpakt zodat er geen schade kan optreden tijdens transport. Bij vragen krijg ik altijd snel een reactie en mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn wordt dat weer snel hersteld.

Super bedrijf snel geleverd !

Goede service .

Vriendelijk geholpen

Snelle levering van een goed product

Standaard trapleuning besteld en binnen 24 uur was deze binnen. Daarnaast ook zeer eenvoudig te monteren.

Mooi product

Goed verpakt verzonden

Mooie trapleuning, het bevestigingsmateriaal kan beter

De service was top. Erg vriendelijk en Teus is bereid tot meedenken. De trapleuning zelf is prachtig, maar de bijgeleverde schroeven waren erg snel dolgedraaid en de kleur zwart er zo vanaf. We hebben zelf andere schroeven (van betere kwaliteit) gehaald om de boel te bevestigen. Verder hartstikke blij met onze nieuwe trapleuning.

Dag Iris, Bedankt voor de eerlijke review. Het klopt dat in sommige gevallen teveel poedercoating op de schroefjes is gespoten en daardoor de bitjes niet goed passen, met als gevolg dat de kopjes van de schroeven dol draaien. We hebben inmiddels bij bijna alle leuninghouders (meer dan 10.000 stuks) extra schroeven van een betere kwaliteit toegevoegd. Als u wilt kan ik alsnog wat extra schroeven naar u opsturen. Verder wens ik u nog veel plezier en steun met de nieuwe trapleuning:) Groet Teus

Tevreden!

Ik zou iedereen willen aanraden om eerst een proef(monster) te bestellen, dan weet je echt zeker hoe de trapleuning er uitziet en aanvoelt. Wij zijn zeer tevreden met de communicatie, het ophaalproces bij Teus en natuurlijk met de trapleuningen zelf. Ik heb de mal alleen gebruikt om de eerste gaten in de trapleuning te boren, daarna de gaten direct door de houder zelf geboord. De schroeven zin misschien vervangen, want geen van de schroeven braken, zoals ik bij andere reviews heb gelezen.

Goed bedrijf

Goede communicatie

Prima kwaliteit

Mooie trapleuning van staal

Mooi product. Top service.

Bij Teus 2 mooie trapleuningen gekocht. Ik was alleen vergeten de lijm voor blinde montage bij te bestellen. Maar na contact hierover werd alles op de gewenste dag goed verpakt afgeleverd. Hele mooie trapleuningen! En super stevig kunnen monteren in onze slechte muur. Erg blij mee!

Fijne trapleuningen voor een mooie prijs

we hebben zwarte stalen trapleuningen besteld met houders erbij en hier zelf gaten in geschroefd. Er kwam een handleiding bij en het was erg makkelijk zelf te doen. Ik was vergeten 1 extra houder te bestellen dus dat deed ik achteraf en die kwam de volgende dag al. Reageren snel, de trapleuningen staan mooi en we zijn er blij mee! Ik zou Teun aanraden als je opzoek bent naar kwaliteit en een goede klantenservice