Pluspunten

Makkelijke website, goede helpdesk, snel, op tijd, goede kwaliteit, mooi ontwerp

Pluspunten

Wat fijn dat jullie zo meedenken, dat we konden bellen, jullie de foto's beoordeelden zodat we tot de goede keuze konden komen. We zijn heel blij met de prachtige trapleuning!

Pluspunten

Keurig pakket met prima instructies! Resultaat is er mooi geworden.

Pluspunten

Mooi materiaal, goede service, ik had langere leuninghouders nodig en die werden kostenloos nageleverd.

Ik vond de prijs wel pittig. Inplannen levering was niet heel flexibel. Je moet eigenlijk thuis zijn.

Pluspunten

Rechtstreekse communicatie, mooie producten, snelle antwoorden en snelle levering, duidelijke instructie. Complimenten voor de montage materialen en bijgevoegde instructies.

Pluspunten

Vriendelijk/ professioneel en mooie producten

Wellicht een optie tot inmeten (voor een meerprijs) mogelijk maken op de website

Pluspunten

Makkelijke website en snelle levering. Product zoals omschrijving website Mooie kwaliteit

Ga zo door

Pluspunten

Vriendelijke service, behulpvaardig.

Pluspunten

Goede en snelle service

Pluspunten

Mooi product, goed bereikbaar en behulpzaam en vriendelijk contact.

De meetinstructies voor gebogen trapleuningen kan duidelijker op de website beschreven of getoond worden.

Pluspunten

Vlotte levertijd, goed verpakt

Pluspunten

Denken met je mee, goede communicatie, snelle levering en goede service!

Pluspunten

Geleverd precies volgens de afspraken

dag van bezorging eerder melden

Dag Ronald. Bedankt voor de beoordeling. De melding voor het bezorgen hebben we vanaf 11-dec. inderdaad nog één dag eerder gepland. Met vriendelijke groet. Mathieu de gier

Pluspunten

Goed product, degelijk verpakt. Wij misten wat bij de levering en dat werd meteen opgelost. Snelle reactie.

Pluspunten

Goed producten

Pluspunten

Er miste iets aan de leuning en dat hebben ze ons uitbetaald. Vind ik top service!

Nog betere product uitleg over wanneer welke trap leuning te gebruiken bij welke muur.

Pluspunten

Het zijn werkelijk prachtige handgemaakte trapleuningen. Een sieraad voor het trappenhuis. We hebben al 2 keer trapleuningen besteld. Nu gekozen voor blinde montage met rozetten, die maken het helemaal af. Heel blij mee! Service is goed. Informatie over de status van de bestelling ook. Website ook zeer duidelijk.

Pluspunten

Kwaliteit en vriendelijk. Ben er erg blij mee.

Nog een extra uitlegpunt over de metalen hoek die je gebruikt bij aftekenen voor plaatsen leuning

Beste Marie-José Bedankt voor de beoordeling. we hebben inmiddels de handleiding aangepast, zodat de montage van gebogen leuningen nog makkelijker zal gaan. Met vriendelijke groet Mathieu de Gier

Pluspunten

Vriendelijke mensen die proberen je goed te helpen.

Pluspunten

In één woord geweldig! Degelijk en mooi afgewerkt product. Met de duidelijke instructie en bijgeleverde materialen ook echt probleemloos te monteren.

Pluspunten

Er wordt goed geluisterd naar onze wensen. De trap met verlichting is naar volle tevredenheid afgeleverd!

Pluspunten

Keuze om 3 dagen voor levering te betalen of pinnen bij levering. Het opbellen ivm levering en goede informatie.

Geen enkele, prima bedrijf en aanrader!

Pluspunten

Goede communicatie, snelle levering, vakkundig geplaatst en super mooi product!