Kreeg gelijk antwoord op mijn vragen.

Heel mooi resultaat van strakke zwarte metalen trapleuningen.

mooie leuningen, goede kwaliteit

Een LED-leuning en stalen leuning gekocht bij Teus. Ze zien er prachtig uit. Goede zwarte poedercoating. de kabel door de holle leuninghouder krijgen is even gepruts maar uiteindelijk gelukt. mooie schroeven bijgeleverd. De pluggen niet, dus zelf gekocht. Al met al een mooi resultaat.

Prettig geholpen er is goed mee gedacht

Het is een adres om aan te bevelen betreffende omgang en kwaliteit

Vriendelijk, servicegericht en eenvoudig te bestellen

Het bezoek in de werkruimte van Teus was zeer aangenaam. Teus nam alle tijd, heeft goede koffie en samen zijn we het bestelproces doorgelopen. Alles op maat besteld voor twee trappen (platte leuning). Daarna in een goede verpakking de leuningen ontvangen en met goede instructies en handige doosjes de leuningen zelf gemonteerd met een prachtig resultaat!

Mooi materiaal en goede afwerking

Mooi materiaal de RVS leuning en goede afwerking.

Product precies zoals beschreven op de site Snelle levering dus gewoon top kan niks anders zeggen.

mooie leuningen, en een slim afdekkapje met een magneet.

Prima leuningen en goed verpakt, alleen zatten er van die slechte zwarte schroeven bij waarvan de kop snel kapot draait. dit is niet nodig omdat er toch zo'n mooi afdekkapje bij zit, dus de schroeven weg gegooid er normale schroeven in gedaan.

super

prachtig product in elke maat te krijgen. Met een zeer goed montagehandleiding, duidelijk voor iedereen en alle hulpstukken als maat-boormal, boortjes e.d. erbij. Goed verpakt en op tijd geleverd.

Mooie trapleuning van blauwstaal

We zijn heel blij met de prachtige trapleuning van blauwstaal. Het monteren is ook gelukt.En later wordt de trap bekleed met leer. Goede vriendelijke service en bezorging.

Zeer goed verzorgd en snel geleverd

Zit erg netjes en stevig verpakt. Snel geleverd met duidelijke instructies om te monteren. Erg blij mee!!

Zeer nette trapleuning,goed verpakt aangeleverd

100 procent

Snelle levering . Zeer tevreden

Alles naar wens .

Snelle levering en mooie kwaliteit

Wij hebben op de gok de standaard maten gekocht omdat we snel trapleuningen nodig hadden. De bestelling werd netjes en snel geleverd en de trapleuningen passen goed en waren gemakkelijk te bevestigen

Goede prijs kwaliteit verhouding en fijne servicd

In mijn zoektocht naar een houten betaalbare trapleuning ben ik bij Teus terecht gekomen. Een mooie leuning voor een scherpe prijs, incl beugels. Ook zijn service was top, met persoonlijk contact. Een verademing om niet een contactformulier in te moeten vullen of te moeten chatten met een robot.

Snelle service, goede kwaliteit

Duidelijke website. Telefonisch goed bereikbaar. Afspraak is afspraak. Snelle levertijd Goede kwaliteit. Alles was in orde!

Goede kwaliteit, op tijd geleverd en goede hulpmiddelen erbij geleverd

Eigenlijk is alles top, enige puntje vindt ik zelf, dat er telefonisch contact mogelijk zou zijn ipv app en/of mail verkeer

Dag Billy, Bedankt voor de positieve reactie. Omdat ik een vakman/perfectionist ben en dus voor een 10 gaat, reageer ik even :) Ik begrijp namelijk niet zo goed dat u mij telefonisch niet heeft kunnen bereiken. Ik loop namelijk constant met de telefoon aan mijn hand gekleefd door de fabricage hal om de bestellingen te maken en in te pakken. Misschien heeft u buiten de openingstijden gebeld of wellicht een verkeerd nr ingetoetst. Groet, Teus

Geweldige prijs kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit voor een heel redelijke prijs.

Compleet zoals afgesproken en op tijd

aan te bevelen. Mooie trapleuning

Mooie trapleuningen

Mooie trapleuningen van een goede kwaliteit. Ik had graag een paar extra zwarte parkerschroeven gewild want die draai je makkelijk kapot. De boormal is van plastic en die blijft met een tiewrap niet echt zitten tijdens het boren. Ik heb er voor gekozen om eerst de losse steunen op de muur te monteren en daar de gaten doorheen te boren. De stevige kartonnen buisverpakking is tijdens het vervoer kapot gegaan. Ze gaan er niet echt zachtzinnig mee om. Gelukkig alleen wat oppervlakkige krassen die nu aan de onderkant zitten maar Teus kan beter een andere vervoerder zoeken.

als bouw bedrijf bestel ik hier vaak mijn trapleuningen

een keer in de werkplaats gekeken zag er allemaal erg professioneel uit. een fijne man om mee te werken. snelle levering. website is top weet gelijkt wat het kost. makkelijk te bestellen.

Snel en product prima cf foto

Snelle bezorging, product prima

Hele mooie leuningen

Na bestellen op de website al na 1 uur een mail dat het ingepakt is en aangeboden aan de vervoerder. Hele duidelijke vervoerder, met goede T&T. Hoefden niet moeilijk te zitten qua tijd. Zeer goed en zeer netjes verpakt in sterke kartonnen kokers. Leuningen zien er zeer straks uit. Mooie producten. We zijn nog niet zo ver dat we ze kunnen ophangen. Maar al met al mooie degelijke producten!!

Dank voor de leuke beoordeling en succes met de montage. Groet Teus

Goed ervaren.

Leuning netjes verpakt. Schroeven en beschrijving erbij. Ja voor de volgende trap zou ik ook bij hen bestellen

Levert het bestelde product op de afgesproken dag. En de montage is zeer gemakkelijk met de handleiding wat is meegeleverd! Een klein puntje is dat er de precieze aantal schroeven worden meegeleverd, alleen als je een schroef kapot schroeft ( zoals bij mij is gebeurt). Heb je meteen schroeven te weinig. Miss een idee om 2 of 3 schroeven extra mee leveren. Maar voor de rest helemaal top.

Supergoed geregeld en snel.

Zeer professioneel bedrijf, dat levert wat gevraagd wordt. De snelheid van je bestelling is zeer goed. Er is geleverd wat besteld is en alles wat je nodig hebt voor plaatsing zit erbij.