Snel en product prima cf foto

Snelle bezorging, product prima

Hele mooie leuningen

Na bestellen op de website al na 1 uur een mail dat het ingepakt is en aangeboden aan de vervoerder. Hele duidelijke vervoerder, met goede T&T. Hoefden niet moeilijk te zitten qua tijd. Zeer goed en zeer netjes verpakt in sterke kartonnen kokers. Leuningen zien er zeer straks uit. Mooie producten. We zijn nog niet zo ver dat we ze kunnen ophangen. Maar al met al mooie degelijke producten!!

Dank voor de leuke beoordeling en succes met de montage. Groet Teus

Goed ervaren.

Leuning netjes verpakt. Schroeven en beschrijving erbij. Ja voor de volgende trap zou ik ook bij hen bestellen

Levert het bestelde product op de afgesproken dag. En de montage is zeer gemakkelijk met de handleiding wat is meegeleverd! Een klein puntje is dat er de precieze aantal schroeven worden meegeleverd, alleen als je een schroef kapot schroeft ( zoals bij mij is gebeurt). Heb je meteen schroeven te weinig. Miss een idee om 2 of 3 schroeven extra mee leveren. Maar voor de rest helemaal top.

Supergoed geregeld en snel.

Zeer professioneel bedrijf, dat levert wat gevraagd wordt. De snelheid van je bestelling is zeer goed. Er is geleverd wat besteld is en alles wat je nodig hebt voor plaatsing zit erbij.

Gewoon precies wat we wilden!

Ben er even naar toe geweest om de wensen te bespreken, meteen de oude leuningen achtergelaten qua pasvorm. Goed geholpen, goede kwaliteit en allemaal vlot geleverd. Monteren is makkelijk met de instructies, die had ik als klusser niet nodig, maar toch! Dus top!

netjes geleverd en op de aangegeven tijd

de leuning is top

Mooie trapleuning, snelle levering!

Mooie trapleuning, snelle levering!

Netjes product en goed binnen gekomen

Zie hier boven

Correcte en vlotte afhandeling

Extern contact doorgekregen. Online bestelling en betaling. Levering binnen voorgestelde periode. Snel antwoord op de gestelde vragen

Mooie trapleuning

Trapleuning was makkelijk te installeren. De schroeven lieten zich hier en daar wel wat lastig vast/los draaien vermoedelijk door de zwarte coating die ook op de schroeven zat. Uiteindelijk wat eigen schroeven gebruikt, omdat er al een mooi afwerk kapje bij zat die je met een magneet over de leuninghouder zet waardoor de schroeven sowieso niet meer zichtbaar zijn. Verpakking van de leuning was ook erg goed gedaan!

Goed product!

De leuningen zijn mooi en stevig. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Helaas waren de beloofde voor-geboorde gaatjes niet aanwezig dus moesten wij zelf puzzelen! Was niet makkelijk. Ook was de beloofde volgend werkdag bezorging niet mogelijk- ik werd 2 dagen later gebeld of ik ze een week later wilde terwijl ik gewoon zsm bezorging aanklikte.

Heb besteld een onbewerkte leuning. Gekregen Trapsteunen aanwezig, niet alle zwarte schroeven. Wilde leuning blanko laten. Helaas leuning bestaat uit 3 delen met verschillende kleur.

Dag Jaap, Bedankt voor uw reactie. Excuses dat niet alle zwarte schroeven erbij geleverd waren. Dit probleem is na 1 telefoontje opgelost. Wat betreft het kleurverschil, De houten leuningen zijn van massief beuken hout en dus natuurlijke producten. Deze natuurlijke producten kunnen onderling in sommige gevallen iets afwijken qua kleur. Groet Teus

Prima leuning

Prima leuning, goede kwaliteit en keurig verpakt.

Erg vriendelijk en komt zijn afspraken na

Teus was erg vriendelijk en kwam zijn afspraken na

Fantastisch product met uitstekende service.

Erg mooie trapleuning, snel geleverd en makkelijk om te monteren. Super!

Grote betrokkenheid bij zijn producten

Duidelijke uitleg zowel mondeling als schriftelijk Teus denkt mee met zijn klant hoge service gerichtheid. Artikelen worden goed verpakt om schade te voorkomen. Kortom een zeer tevreden klant!

Kwaliteit voor een mooie prijs

Voor mijn dochter een mooie set trapleuningen besteld ivm renovatie. Twee proefstukken laten opsturen zodat de keuze snel gemaakt was. Keurige levering en mooi op tijd.

Mooie trapleuning

Mooie strakke trapleuning binnen 10 minuten geplaatst ben er blij mee

Super goed

Snel en goede service hoog kwaliteit producten

Geweldig die leuning voor buiten

Prima geholpen

Ook gewoon per telefoon goed bereikbaar.

Dag Ron, bedankt voor de positieve beoordeling. Inderdaad loop ik in de werkuren continu met mijn mobiel door de fabricage hal en kantoor om direct op te kunnen nemen. Daarnaast ben ik in de avond maar ook in het weekend bereikbaar via de WhatsApp knop op mijn webshop :) Groet Teus

Vakmanschap en compleet pakket

Oog voor detail, elke euro waard. Je merkt het vakmanschap op alle punten en tevens het maatwerk. Dit is niette vergelijken met “kant en klaar” en geeft een woning zoveel meer waarde.

Dag Jessi, Bedankt voor de leuke review, hier doe ik het voor:) Groet Teus

Goede ervaring

Levering en trapleuningen zijn erg mooi,echter de zwarte schroeven bevatte zo dikke verflaag dat de bitjes en schroevendraaiers er moeizaam op paste,na het verwijderen van de verflaag paste de schroevendraaier perfect,echter zijn de schroeven nu wel beschadigd/zilverkleurig. Ook moeten we even wennen aan het geluid van de trapleuning,hadden hiervoor een houten leuning die geluidloos was nu hoor je een licht geluidje als je bv met je ring de trapleuning raakt

Goedemiddag Ingrid, Bedankt voor de review en inderdaad in sommige gevallen zijn de schroeven wat minder goed te gebruiken door de dikke laag verf. Er worden inmiddels andere schroeven meegeleverd, of eventueel op verzoek na geleverd. Een houten trapleuning maakt inderdaad geen geluid, echter zou de stalen trapleuning ook weinig of geen hinderlijk geluid moeten geven. In sommige gevallen, bv als de leuning onder spanning gemonteerd is, zou dit het minimale geluid iets kunnen versterken. Echter zijn de dunnere massieve trapleuning nagenoeg zonder dat deze geluid geven te monteren, ook onder spanning. Groet, Teus

Super mooie trapleuningen blij mee

Alles super geregeld.

Goedemiddag Pieter, Bedankt voor de review en veel plezier en steun met de stalen trapleuningen. Groet, Teus

Weegmaat 25 3961 NN Wijk bij Duurstede