Koop hier nooit!!!!!! Je bent gewaarschuwd!

Pas op! Oplichters aan het werk hier. Pas wat besteld, had ik nooit moeten doen. Recensies waren al slecht. Product van slechte kwaliteit, retouren niet mogelijk. Niet bereikbaar via chat of telefoon, echt hele slechte service!! Geld kwijt.

Geen track en tracé ontvangen

Vrijdag voor 15:00 iets besteld, 5,99 verzendkosten betaald en zou zaterdag binnenkomen. Helemaal niks binnen gekregen en maandag ook niks, email ook helaas niks ontvangen en telefoon gaat niet eens over als ik naar eve fashion bel.

Oplichters.

Ik ben al meerdere keren opgelicht door deze site. De eerste keer stuurde ik een pakketje terug met een waarde van ongeveer 400 euro met kleren van la sisters. Vervolgens is het pakketje volgens hun nooit aangekomen en ‘kwijt. Dan weer hetzelde, heb ik nu twee bestellingen open staan op afterpay waarvan er steeds geld bij komt als herinnering terwijl ik allang items ervan geretourneerd heb en die worden er ook niet van af getrokken want alweer zijn de pakketjes zogenaamd nooit aangekomen terwijl ik gewoon een track&trace heb waar op staat dat het is aangekomen. Elke keer ben ik veel geld kwijt door evefashion voor producten die ik niet eens heb en ze heb teruggestuurd.

totaal niet klantvriendelijk en een grote mond toe gekregen

Vervolgens gebeld om een jurkje te retourneren wat niet mogelijk was, vervolgens spreekt ze met ontzettend arrogant aan de telefoon en antwoord ze met reacties zoals “lieverd etc.” totaal geen rekeningen houden met. En vervolgens niet tot een oplossing komen maar telkens het tegenwoord willen spreken en gelijk willen hebben. totaal niet klantvriendelijk en niet helpend naar oplossingen Voor mij 1 van de slechtste ervaringen die ik heb gehad met online shoppen. Raad dit totaal niet aan.

Response from the business owner

Klant is helaas meerdere dagen te laat met retour sturen. Ons wettelijke herroepingstermijn is 14 dagen, deze zijn overstreden met een paar dagen. Klant is boos dat wij geen uitzondering willen maken op onze algemene voorwaarden. Wij hebben aangegeven dat 14 dagen voldoende is om te bepalen of een artikel naar wens is of niet. Klant was niet gediend van dit antwoord en begon te dreigen met slechte recensies en noemde ons schandalig. Jammer dat de klant zelf geen verantwoordelijkheid wil nemen voor het feit dat ze te laat is met retourneren..

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pakket is nooit geleverd. Track en trace geeft aan dat de zending in de brievenbus ligt. Maar deze is nergens. Betaal je €6 verzendkosten voor een brievenbuszendig. Die weet ik veel in welke brievenbus is gegooid of dat niet eens. Na contact meteen heel makkelijk zeggen ja moet je bij postnl zijn wij zijn niet aansprakelijk hiervoor. Wat een onbehulpzame mensen dit. Ik bestel nooit meer iets hier. Ze mogen een voorbeeld nemen aan andere webshops die hun klanten wel goed helpen. ;)

Response from the business owner

Beste Anja, Helaas komt het nog wel is voor dat een pakketje kwijt raakt bij PostNL.. Je begrijpt dat wij als wij geen retour hebben ontvangen wij ook niks kunnen verwerken of crediteren. Daarom hebben wij ook duidelijk in ons Retourbeleid omschreven om de track&trace goed te bewaren! Als extra service bieden wij zelfs een extra retour service aan om goedkoper retour te zenden met onze retour etiketten. Hierdoor heb je altijd een track&trace beschikbaar, die wij voor je na kunnen kijken. Tevens is het retour sturen de verantwoordelijkheid van de klant. Wij kunnen er niks aan doen dat een pakketje niet aankomt bij ons! Jammer dat je ons hiervoor een slechte recensie geeft, erg teleurstellend wel..

voldoende, een redelijke ervaring

slechter dan verwacht

Response from the business owner

Beste Kiki, Wat jammer dat je er zo over denkt. Echter staat dit duidelijk omschreven in onze algemene voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan tijdens het afrekenen. Tevens staat dit onder het kopje voorwaarden sale & ook nog is op de home pagina onder de tekst dat we 30% korting geven! Meer dan dit kunnen we de klant hiervan niet op de hoogte brengen, je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het doorlezen van de algemene voorwaarden. Je bent er dan ook zelf mee akkoord gegaan! Wij vinden het dan jammer dat je niet zelf de verantwoordelijkheid neemt van het doorlezen hiervan voordat je akkoord gaat met onze voorwaarden. Gr Eve's Fashion

Response from the business owner

Beste Tonia, Wij geven iedereen normaal zakelijk een antwoord. Wij betreuren het als u dit ziet als een grote mond of arrogantie, echter geven wij u alleen een duidelijk antwoord. Hieronder onze reactie zoals we via de mail hebben gegeven. U heeft een retour gestuurd, deze hebben wij niet ontvangen. Zoals eerder aangegeven, zonder aantoonbaar track&trace code kunnen wij niks voor u betekenen helaas. Zie onze algemene voorwaarden. We raden u aan om contact op te nemen met PostNL hierover. Helaas bent u het niet eens met dit antwoord en verwacht u van ons dat wij dit oplossen voor u. Wij kunnen zonder aantoonbaar t&t gewoonweg niks voor u betekenen. PostNL maakt een fout met uw retour, dit kunt u dus alleen met hun oplossen.. Eve's Fashion

Wat fijn om te lezen! Thanks voor je recencie! Liefs Eve's Fashion

Thanks!

Hi, Dank voor je recencie, goed om te lezen! Liefs Eve's Fashion

slechter dan verwacht

Response from the business owner

Hi, Wat jammer dat je ons maar een 5 geeft. Wat is de reden hiervan? Zonder reden kunnen wij uiteraard ook niks meenemen in ons klantonderzoek! Liefs Eve's Fashion

voldoende, een redelijke ervaring

Fijn dat we dit netjes hebben kunnen oplossen voor je! Liefs Eve's Fashion

Pluspunten

Snelle service, mooi verpakt en heel leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Nvt

Response from the business owner

Beste Angelique, Defecten, vlekken etc dienen direct bij ons gemeld te worden. Zie onze algemene voorwaarden. Dit is niet het geval geweest. Je geeft zelf aan dat deze vlek niet zichtbaar was bij ontvangst. Wij constateren deze witte vlek in het kruis nadat wij deze retour hebben ontvangen, dit kunnen wij niet accepteren omdat het van verre hygiënisch is. Hier hebben wij dan ook een foto van. Tevens hebben wij geen winkel maar een webshop. Gepast word er dus ook niet bij ons. Wij controleren elke retour grondig. Deze bikini is helemaal ongepast naar jou verzonden aangezien dit nieuwe collectie is. Uiteraard gaan wij ook geen vlekken zelf maken. Wij stoppen onze energie heel graag in iets anders ipv een vlek zelf maken om vervolgens een discussie met een klant te moeten voeren hierover. Spijtig!