goed eten, goede kwaliteit en geweldige smaak

zeer goed kwalitatief eten. Goede service en vriendelijke bezorger! Enige minpuntje is dat de bezorger soms de neiging heeft om eerder te komen dan de aangegeven tijd. Ook is het soms jammer dat als je 0,5 kilo fruit besteld e r dan 3 hele grote stukken fruit in zitten. wij zijn een gezin van 3 personen en dan is het ineens snel op. en soms heb je niet altijd zin in een hele grote peer. Ga verder vooral zo door!

Knapperig vers en super makkelijk

Altijd op tijd, goede communicatie en weinig verpakkingen.

Zeer tevreden.Heerlijke en gezonde producten, vers van het land .Dat spreekt mij aan. Ook de bezorgservice vind ik top! En vriendelijk. Tevens is de prijs van het product o.k.

Zeer klantvriendelijke service waar goed over nagedacht is.

Zeer duidelijke productbeschrijving, aanwijzingen en tijd van bezorgen. Producten worden verzorgd aangeleverd, ook als je niet thuis bent. Snelle reactie op vragen via de mail. Mooie producten. Ik ben tot dusver tevreden­čśŐ

(H)eerlijke boodschappen van uitstekende kwaliteit, thuis bezorgd.

De producten zijn vers, van ecologische teelt, en van goede kwaliteit. De bezorging thuis is een grote luxe, en verloopt zonder enig probleem.

zeer goed

prima produkten en mogelijkheid om met de seizoenen mee te eten en kennis te maken met iets nieuws zoals de pruimtomaatjes, zalig! en ik ben erg blij met de supersoep van Rineke , die jullie hebben opgenomen in het assortiment.

heel aangenaam, makkelijk, inspirerend

Jullie enthousiasme is heel aanstekelijk, en heerlijk, jullie verse producten te ontvangen waar de aarde nog aan zit. De site is makkelijk bewerkbaar ( ook voor een 70er ;-), ik ben gewoon een blije, tevreden klant! Een opmerking nog: als groente en fruit nog nat zijn dan worden de kruidenierswaren die ik daarbij bestelt heb in de kist ook nat. Zou het een idee zijn om een schotje te plaatsen in de kist tussen groente en fruit enerzijds en kruidenierswaren anderzijds, of is dat toch teveel werk? En nog een vraag: de papieren en plastic-zakjes, kunnen jullie die hergebruiken voor mijn bestelling? Hartelijke groeten Lotti

super vers!!!

Bij de Hofwebwinkel kun je alles bestellen en de kwaliteit is uitmuntend als er een keer wat van mindere kwaliteit geleverd word wordt het direct in mindering gebracht door hen op de rekening. Ze geloven je blind heel klantvriendelijk en een goede bezorging!!

goede producten en op tijd geleverd!

Gemakkelijk contact en prettige bezorging.

Zeer tevreden.

Door mijn boodschappen bij Hofweb te doen voel ik me dichter bij de natuur staan en sta ik ook dichter bij de natuur. Dit voelt goed. Producten zijn lekker en vers. Deze worden gebracht door een vriendelijke bezorger. Alles is zeer goed verzorgd.

Zeer tevreden.

Zoveel Biologische produkten!

Vaak moest ik heel de stad door om zo aan mijn bio spulletjes te komen! Maar bij hofweb is Alles onder 1 dak, van oorstaafjes, tot heerlijke biefstuk! De hele week kan je je boodschappen lijst invullen of weghalen, is er iets niet, of je kan het niet vinden, via de mail krijg je snel antwoord. De bezorging is ook top. Je wordt op de dag zelf ook op de hoogte gehouden. Tis geweldig! Heren , Dank!

Mooie verse producten

En ook lekkere recepten

Ik ben erg tevreden

De groente fruit brood koeken en alles wat ik tot nu besteld overtreft mijn verwachting. De groente blijft heel lang vers en er goed uitzien heel wat anders dan bij veel winkels

vers fruit en groente!

ik ben erg tevreden over het fruit en de groente, fijn dat er ook andere producten te koop zijn. Het brood heb ik twee keer besteld waarvan ik de laatste keer vond dat het leek alsof het minder vers was. Ook vind ik het heel fijn dat er een persoonlijke benadering is, bijvoorbeeld door alle mailtjes of berichtjes te beantwoorden.

Uitstekend verzorgd

Fijn dat ik de site van de Hofwebwinkel nu dan eindelijk gebruik, ik wist al van het bestaan. Dat het zo eenvoudig was en zo veelzijdig/goede kwaliteit, alles netjes bezorgd op afhaalpunt, echt boven de verwachting. Ook fijn dat er een ruim aanbod is in veganproducten. Ik hoop dat jullie je daarin blijven ontwikkelen en dat aanbod indien het mogelijk is, verder uitbreiden. Uiteindelijk gaan er steeds meer mensen zuivelvrij consumeren. Hartelijke groet, Petra Buis

fantastisch assortiment en heerlijk verse biologische groentes

zorgvuldig en persoonlijk, goede communicatie en vooral mooie verse biologische producten. Ook de aflevering is helemaal goed.

Super fijne verse producten vol liefde en aandacht verzorgd en bezorgd.

Geniet elke week van de verse producten, zou graag zien nu ik lactose Vrij ga eten om in de bestellijst met een klik te zien welke producten lactose Vrij zijn. Misschien ook handig voor glutenvrije producten. Groet maria

Mooie producten, ruime keuze en prettige site om te bestellen

Een fijn bedrijf dat zelfs op onze achterafplek de boodschappen aan huis levert. Vaste aardige bezorger en heerlijk verse producten van mooie bedrijven.

Kwaliteit, verzorging en contact alles prima in orde.

Ik heb aan bovenstaande zin niets toe te voegen.

De producten zijn voortreffelijk net als de bezorging

De website is overzichtelijk en het aanbod is groot maar kan nog groter wat mij betreft. Rauwe melk zou ik wel eens willen bestellen. Zelf bouillon maken is erg gezond. Dat kun je o.a. doen met delen van dieren die normaalgesproken niet in de winkel te krijgen zijn zoals gewrichten. Misschien zouden jullie zelfs een runder bouillon pakket met een mix van gewrichten, mergpijp, groenten en kruiden kunnen aanbieden. Dat zou ik zeker weten kopen. En verder zou ik heel graag meer achtergrond willen zien van de boeren en de plekken waar onze bestelde producten vandaan komen. In een wereld waar informatie over dat wat je eet (op zijn zachtst gezegd) onduidelijk is, is het van groot belang dat er groot vertrouwen is in de leveranciers en in de producten die jullie leveren. Hoe weet ik dat de groenten en het fruit dat jullie bezorgen daadwerkelijk ander is dan dat van de supermarkt of de groenteboer? Hoe weet ik dat er goed wordt omgegaan met dieren? Dat ze een goed leven hebben maar ook dat ze niet worden volgespoten met groeihormonen, etc. Dat wil ik graag kunnen zien en kunnen lezen. Voor gezond voedsel ben ik bereid meer te betalen en op het moment dat er sprake is van een goede "relatie" tussen mij en de leveranciers van Hofweb, zal ik waarschijnlijk altijd terugkomen zo lang mijn portemonnee dat trekt.

Fantastisch mooie producten

Ik ben erg blij met deze winkel. De producten zijn mooi vers, het assortiment ruim en de bezorgservice vind ik super. Aardige mensen ook. Top dus!

Pluspunten

Kun je fan zijn van een voedselwinkel? Ik ben het. Alles is vers, er wordt besteld wat is besteld; gevolg er wordt geen voedsel doorgedraaid. De herkomst van het eten is bekend evenals de telers, want die worden aan je voorgesteld. Ze zijn ongelooflijk klantvriendelijk. Kortom, ik ben fan en beveel dit bedrijf van harte aan. Ik koop hier mijn eten al jaren.

Pluspunten

Heerlijke producten. Superverse groenten. Daarnaast zijn de veganistische vervangers voor yoghurt echt heerlijk. De bezorger is heel vriendelijk. Kortom ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

Al jaren ben ik heel blij met jullie! Het grootste pluspunt is dat alles lekker vers is en zo van het land komt. Dat er een keuze gemaakt kan worden in de kwaliteiten tussen biologisch en demeter. Dat geven jullie goed aan.

Wat ik een beetje mis en dat is voornamelijk bij de appels ... graag lees ik wat info over de smaak, de bite en waar ze vandaan komen. Laatst hoorde ik dat alle producten die vanuit een ander continent komen allemaal bespoten worden en dat gaat volgens mij niet alleen over de kruiden. Weten jullie hier iets van?