De producten zijn voortreffelijk net als de bezorging

De website is overzichtelijk en het aanbod is groot maar kan nog groter wat mij betreft. Rauwe melk zou ik wel eens willen bestellen. Zelf bouillon maken is erg gezond. Dat kun je o.a. doen met delen van dieren die normaalgesproken niet in de winkel te krijgen zijn zoals gewrichten. Misschien zouden jullie zelfs een runder bouillon pakket met een mix van gewrichten, mergpijp, groenten en kruiden kunnen aanbieden. Dat zou ik zeker weten kopen. En verder zou ik heel graag meer achtergrond willen zien van de boeren en de plekken waar onze bestelde producten vandaan komen. In een wereld waar informatie over dat wat je eet (op zijn zachtst gezegd) onduidelijk is, is het van groot belang dat er groot vertrouwen is in de leveranciers en in de producten die jullie leveren. Hoe weet ik dat de groenten en het fruit dat jullie bezorgen daadwerkelijk ander is dan dat van de supermarkt of de groenteboer? Hoe weet ik dat er goed wordt omgegaan met dieren? Dat ze een goed leven hebben maar ook dat ze niet worden volgespoten met groeihormonen, etc. Dat wil ik graag kunnen zien en kunnen lezen. Voor gezond voedsel ben ik bereid meer te betalen en op het moment dat er sprake is van een goede "relatie" tussen mij en de leveranciers van Hofweb, zal ik waarschijnlijk altijd terugkomen zo lang mijn portemonnee dat trekt.

Fantastisch mooie producten

Ik ben erg blij met deze winkel. De producten zijn mooi vers, het assortiment ruim en de bezorgservice vind ik super. Aardige mensen ook. Top dus!

Pluspunten

Kun je fan zijn van een voedselwinkel? Ik ben het. Alles is vers, er wordt besteld wat is besteld; gevolg er wordt geen voedsel doorgedraaid. De herkomst van het eten is bekend evenals de telers, want die worden aan je voorgesteld. Ze zijn ongelooflijk klantvriendelijk. Kortom, ik ben fan en beveel dit bedrijf van harte aan. Ik koop hier mijn eten al jaren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heerlijke producten. Superverse groenten. Daarnaast zijn de veganistische vervangers voor yoghurt echt heerlijk. De bezorger is heel vriendelijk. Kortom ik ben er erg blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Al jaren ben ik heel blij met jullie! Het grootste pluspunt is dat alles lekker vers is en zo van het land komt. Dat er een keuze gemaakt kan worden in de kwaliteiten tussen biologisch en demeter. Dat geven jullie goed aan.

Wat ik een beetje mis en dat is voornamelijk bij de appels ... graag lees ik wat info over de smaak, de bite en waar ze vandaan komen. Laatst hoorde ik dat alle producten die vanuit een ander continent komen allemaal bespoten worden en dat gaat volgens mij niet alleen over de kruiden. Weten jullie hier iets van?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eigenlijk is alles positief, kwaliteit, prijs, handig alles bijeen, vriendelijke mensen en het belangrijkste, BIOLOGISCH.

Helaas viel ons adres plotseling (net) buiten het bezorg gebied! Waardoor we niet meer kunnen bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

duidelijke communicatie, goede aflevering, groot assortiment

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

makkelijk en overzichtbare site superrr lekkere fruit , groente en kaas

jammer dat de bezorgkosten zo duur zijn ik snap wel hoe het komt maar toch

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heerlijke groentens en fruit. Veel lekkerder dan de grote bio winkel waar ik hiervoor bestelde. Snelle levering. Vriendelijke personeel men bezorger.. Mooi en groot assortiment. Mogelijk om koelproducten te bestellen. Ideaal boodschappen doen online. Zeer tevreden over Hofweb.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk bestellen, correcte info voor levering, allemaal fijn vers spul en veel te krijgen. Ook uit alleen Nederland en rechtstreeks van de boer wat ik het liefste doe gezien de footprint die je achterlaat.

Bij mij deed de postcodecheck het in 1e instantie niet. Zou makkelijker aangeven moeten staan in site. Ook bestelde ik voor Kerst met wisselende leverdagen en dacht ik zaterdag te krijgen maar kreeg ik vrijdag voor Kerst al geleverd. Maar dat kan meer van mijn onbekendheid met de site zijn dan iets anders.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten en een zeer compleet aanbod. Wij bestellen nu een aantal weken bij de Hofwebwinkel en gaan eigenlijk niet meer naar de supermarkt. Producten zijn prima, worden steeds op tijd geleverd en de communicatie is top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede groenten en fruit, leuke aanbiedingen, vriendelijke bezorgers.

Vantevoren geen zicht op op houdbaarheidsdatum van versproducten waardoor ik regelmatig producten snel moet verwerken om bederf te voorkomen. Ik vind het prima dat de prijs wat hoger ligt om de boeren te steunen, maar jammer dat ook bij een bestelling boven de €70 nog steeds bezorgkosten worden berekend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

compleet assortiment, goede kwaliteit van verse producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De gang van zaken is heel duidelijk. De producten zijn vers en smaken fantastisch. Ik vind het luilekkerland als ik op de website winkel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede communicatie via de mail echt verse producten goede indicatie wanneer de boodschappen worden geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vers fruit en groenten. weinig verpakkingsmateriaal keurig in kratten goede communicatie qua bezorgtijd en afrekening. leuke recepten

wat ik lastig vind met bestellen is dat als ik naar winkelwagen ga en weer terug naar bestellen dat ik dan opnieuw moet beginnen en niet eindig in het programma waar ik gebleven ben. Verder ben ik eigenlijk over alles zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Top quality products - Majority of fresh veggies and fruits from the local producers - Loveliest delivery team - Delivery time in 1 hour brackets - Delivery always on time

- Tomatoes could be better

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben heel tevreden over de spullen die ik bestel. Ook de duidelijkheid over de bezorging vind ik fijn! Dus zal de Hofweb zeker aan bevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eerlijk gezegd zijn mijn verwachtingen overtroffen. Wat een kwaliteit, alles blijft veel langer goed en de smaak is heerlijk. Bezorging ook goed en af en toe een cadeautje maakt het extra leuk.

De aan te schaffen hoeveelheden zijn soms wel erg veel. Momenteel kan ik alles koel bewaren in een onverwarmde schuur, in de zomer lukt dat niet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel ruim assortiment. Ja, de prijzen liggen wat hoger dan die van de gewone supermarkt, maar zijn vergelijkbaar met de biologische prijzen die je daar tegen komt. Ik geef liever iets meer uit voor echt goed eten. Ik vind het heel fijn dat je niet voor een hoog minimum bedrag hoeft te te bestellen, dat is voor een één persoonshuishouden niet haalbaar en het is fijn dat het thuis bezorgd wordt. Dat voorkomt dat ik naast mijn drukke baan de supermarktbezoeken afraffel en impuls aankopen doe. Daarnaast zijn de producten erg mooi en smaakvol en ben ik erg positief over de groententas waarin seizoensproducten zitten. Zelf zou ik misschien niet overwegen ze los te kopen, maar ik ben tot nu toe steeds positief verrast.

Tot nu toe geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit Excellente communicatie

Iets meer keus in hoeveel gram van bepaslde groenten (minder dan 500 gram als mogelijkheid bieden)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles is goed verzorgd en van prima kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

alles is heerlijk vers

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitgebreide assortiment. Verder niet veel anders dan Biologischgoed hier uit de regio.

Ik mis de gesneden soepgroente en de kaas van de mekkerstee. Soepgroente moet te doen zijn om toe te voegen aan het ass. Kaas haal ik zelf wel in Ouddorp, want het is te gek dat dat via Biddinghuizen weer naar flakkee moet. Dat gebeurt al met een aantal groenten en aardappelen. terwijl ik juist zo graag regionaal -dus met weinig kilometers- eet.

Over Hofweb winkel

Filter op Taal