Naleveren verrekken ze terwijl ze wel de mogelijkheid hebben !

Score slecht, omdat ze mij, als jaren klant, het verrekt hebben om volkoren Demeter meel na te leveren! Ben van af het begin klant, en bak al m'n hele leven zuurdesem brood, allergie tgv chemo en 80 jaar ! Door bestraling heb ik verbrijzelde ribben ! Maar dat interesseert ze niets ! Dus kreeg ik na 5 x bestellen geen nalevering terwijl dat wel kon. Ik heb de indruk dat het hen 'n beetje boven het hoofd gaat zitten, groot gaan dood gaan. Luc die besteld ,is een schat, de rest die daar zit, verdwijnt regelmatig. Dus ik ben terecht boos, en kon geen brood bakken !

Prima produkten en sympathieke medewerkers

Ik bestel regelmatig bij de online Hofwebwinkel. En was blij dat ik na mijn verhuizing naar een andere provincie kon blijven bestellen. De producten zijn goed en vers. En nog belangrijker biologisch. Er wordt duurzaam en hard gewerkt, er staan leuke verhaaltjes over de boeren waardoor ik meer inzicht krijg in het werk van de boeren en waar de producten vandaan komen. Bovendien staan er lekkere recepten op de website. De bezorgers zijn erg sympathiek en vriendelijk. Kortom ik weet geen negatieve dingen te vertellen. Vooral nu met het Coronavirus ben ik nog blijer met Hofweb. Ik hoop dat ook na de crisis meer mensen de weg naar Hofweb vinden en het werk van de boeren en de Hofwebmedewerkers meer waardering krijgt. En...bedankt voor het extraatje het zakje met Corona Carolus van de aardappelboer voor alle geïsoleerden, buren, mensen in de zorg en met zorgen, enz.

Super tevreden

Heerlijke verse groenten en fruit, goede kwaliteit, veel keus. Leuke en interessante nieuwsbrieven en recepten van een bevlogen team mensen. Zeer gebruiksvriendelijke website en bestelmogelijkheid. Geweldig.

Prima producten, lekker vers.

Goede service.

Betrouwbaar, klantvriendelijk, uitgebreid assortiment en (h)eerlijke producten.

Uitstekend.

Heerlijk vers & smakelijke producten

Prima producten, je proeft duidelijk het verschil met de supermarkt-bioproducten! Heldere uitleg & puike service! Ik ben fan!

Verse vrolijke voorraad... zomaar in de gang! Wat een weelde.

Alles wat ik besteld heb komt keurig in het krat,in papieren zakken. Beste kwaliteit. De site is overzichtelijk, met prijs , ook per kilo en foto. Bestellen is duidelijk, winkelmandje handig. Geen overbodige reclame of aanprijzingen. Bezorging op tijd, snel en vriendelijk. Nog nooit bestelde ik levensmiddelen on-line. Leeftijd en loopproblemen brachten mij ertoe :"Laat het toch bezorgen" door Hofweb, raadde Harm Poel (Midden-Beemster) ons. Een reuze tip! Else Zuurdeeg en Gré Kaptein

Tot nu toe loopt alles op rolletjes.

Mijn ervaring met Hofweb is zeer positief. Fijne website om op te bestellen, de vers producten zijn van goede kwaliteit, de levering is mooi op tijd en jullie communicatie is volledig. Ik ben heel blij met deze service, want het scheelt mij enorm veel tijd, nu ik zoveel boodschappen kan laten bezorgen.

Genot voor oog en smaak, de heerlijk verse biologisch groente en fruit

Erg blij en tevreden over de kwaliteit én prijs van de verse biologische producten. Ik ben erg fan van het concept van de groente- en fruitpakketten. Leuk om er zelf iets mee te verzinnen. Kwaliteit is heel goed. Service van aan huis brengen ook prima, aangegeven tijd van levering klopt. Aanrader!

Uitgebreid en compleet aanbod voor ons gezin. Vers biologisch voedsel bezorgd aan huis, BLIJ!

Prettige website. goed aanbod, fantastische kwaliteit. Veelal in papier en glas verpakt, wanneer in plastic verpakt staat dit duidelijk omschreven. Scherpe bezorgkosten.

Heerlijke producer, prima service!

Veel lokale producten, ook biologisch. Heerlijk!

Erg enthousiast, fruit smaakt zoveel lekkerder, ook de zuurkool is absoluut een aanrader. Dat het wat duurder is heb ik er graag voor over want de spruiten nog aan de stok waren erg goed van smaak, beter dan die van de supermarkt. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De produkten zijn allemaal vers en heerlijk. Wat ik ook zo fijn vind dat je ook bijvoorbeeld kurkummerwortel kan bestellen of biologische dadels. Ik ben een fan!

Zéér uitgebreid assortiment, kraakverse producten, uitmuntende klantenservice!

Ik ben vanaf het begin klant van Hofweb en vind het een geweldige webwinkel! Het assortiment is al zeer uitgebreid, maar er worden nog steeds producten toegevoegd. Hun klantgerichtheid is ongeëvenaard.

we zijn dik tevreden en de kat ook.

Onze ervaring is goed. Lekker en onbespoten.

Klachten afhandeling.

Hallo, Ik ben tot nu toe tevreden met de manier van bestellen en bezorging, zeker met een zeer sympathieke bezorger. Waar ik wel problemen mee heb is de manier van afhandelen van een opmerking ( klacht ) met betrekking tot de kwaliteit van een product. Dan wordt gesteld dat de klacht doorgestuurd wordt naar de teler. ( sinaasappelen uit Spanje ) ???? Ik vindt dat Hofweb het product zelf moet controleren op kwaliteit, zodat ik geen vijf sinaasappels nodig heb om een wijnglas vol te krijgen. Omdat ik van mening ben dat de producent een eerlijke prijs moet krijgen blijf ik zeker bij Hofweb bestellen. Sterkte met de drukte in het laatst van het jaar. Groeten, Eric van Leeuwen.

heel smakelijke groenten en fruit in papieren zakken.

Alles goed geregeld, prettige bezorgservice, ruime keuze, de bruin papieren zakken staan met omgeslagen rand leuk op de keukentafel vol fruit, avocado's en tomaatjes, even wennen aan het bestellen op gewicht omdat je de hoeveelheid niet ziet, het geeft een heel goed gevoel als de bestelling weer gebracht is en je voor een week vers, gezond eten in huis hebt.

Ruime keus, goede producten, goede service

Wij vinden de ruime keus aan groenten heel erg prettig, er zijn veel meer keuzes dan in de supermarkt. Het is heerlijk om weinig verpakkingsmateriaal weg te hoeven gooien. De producten zijn van goede kwaliteit. Je wordt goed op de hoogte gehouden middels mail van de levering. Eventuele vragen gesteld per mail worden snel beantwoord. Het online bestellen bevalt ons erg goed. Goede prijs-kwaliteitverhouding, biologische producten, eerlijke prijs voor boeren, weinig verpakkingsmateriaal.

De producten zijn vol van smaak en thuis bezorgd zonder dat je er moet zijn!

Goedemorgen, Ik ben over het algemeen heel tevreden over de kwaliteit van de producten. Soms zit er wel eens een droog mandarijntje tussen of een bedorven tomaat, maar dat gebeurd niet vaak en mag de pret niet drukken! De producten zijn vol van smaak. Ook is het fijn dat het thuisbezorgd wordt, zonder de stress dat je aanwezig moet zijn. Wij willen graag plastic minderen en dat weerhoudt mij om bepaalde producten (groente) in plastic verpakt te kopen. Ik dacht er misschien aan om katoenen zakken mee te geven of dat we er iets anders op kunnen verzinnen. Ook hebben mijn man en ik over het vlees zitten nadenken, maar zonder vlees wil mijn man absoluut niet en dat zit ook in plastic. Wij hebben er nog geen oplossing voor, maar het houdt ons wel bezig. Ook heel veel andere producten zitten in plastic, maar we zijn heel blij met de glazen flessen voor melk en yogurt. Het toiletpapier in kartonnen doos met papierenwikkels zijn vooral bij de kids een hit. Wie wanneer de volgende toiletrol mag uitpakken! En ook de luxe producten zijn veel al met plastic verpakt. Uiteindelijk willen wij er met ons gezin naar toe om nog meer plastic te minderen. Hopelijk willen jullie daar met ons over mee denken. Ik heb jullie bij diverse mensen in Almere al aangeraden. Groeten en ga zo door, Esther Swartz

goed eten, goede kwaliteit en geweldige smaak

zeer goed kwalitatief eten. Goede service en vriendelijke bezorger! Enige minpuntje is dat de bezorger soms de neiging heeft om eerder te komen dan de aangegeven tijd. Ook is het soms jammer dat als je 0,5 kilo fruit besteld e r dan 3 hele grote stukken fruit in zitten. wij zijn een gezin van 3 personen en dan is het ineens snel op. en soms heb je niet altijd zin in een hele grote peer. Ga verder vooral zo door!

Knapperig vers en super makkelijk

Altijd op tijd, goede communicatie en weinig verpakkingen.

Zeer tevreden.Heerlijke en gezonde producten, vers van het land .Dat spreekt mij aan. Ook de bezorgservice vind ik top! En vriendelijk. Tevens is de prijs van het product o.k.

Zeer klantvriendelijke service waar goed over nagedacht is.

Zeer duidelijke productbeschrijving, aanwijzingen en tijd van bezorgen. Producten worden verzorgd aangeleverd, ook als je niet thuis bent. Snelle reactie op vragen via de mail. Mooie producten. Ik ben tot dusver tevreden😊

(H)eerlijke boodschappen van uitstekende kwaliteit, thuis bezorgd.

De producten zijn vers, van ecologische teelt, en van goede kwaliteit. De bezorging thuis is een grote luxe, en verloopt zonder enig probleem.

zeer goed

prima produkten en mogelijkheid om met de seizoenen mee te eten en kennis te maken met iets nieuws zoals de pruimtomaatjes, zalig! en ik ben erg blij met de supersoep van Rineke , die jullie hebben opgenomen in het assortiment.

heel aangenaam, makkelijk, inspirerend

Jullie enthousiasme is heel aanstekelijk, en heerlijk, jullie verse producten te ontvangen waar de aarde nog aan zit. De site is makkelijk bewerkbaar ( ook voor een 70er ;-), ik ben gewoon een blije, tevreden klant! Een opmerking nog: als groente en fruit nog nat zijn dan worden de kruidenierswaren die ik daarbij bestelt heb in de kist ook nat. Zou het een idee zijn om een schotje te plaatsen in de kist tussen groente en fruit enerzijds en kruidenierswaren anderzijds, of is dat toch teveel werk? En nog een vraag: de papieren en plastic-zakjes, kunnen jullie die hergebruiken voor mijn bestelling? Hartelijke groeten Lotti