Alles wat je nodig hebt aan verse producten, goed werkende website, prima service, heel blij mee!

Mijn ervaring met Hofweb is heel positief. Heerlijke verse producten en ruim assortiment. De website werkt heel goed, makkelijk contact met een medewerker en bezorging is goed geregeld. 2 maal niet tevreden over een product en zonder probleem wordt dit gecrediteerd. Heerlijk om alles vers en biologisch aan de deur te krijgen. We aten al veel biologisch maar nu alles, heel fijn.

Veel keus in biologische producten en goede service.

Heel veel biologische producten, rechtstreeks van de boer. Vriendelijk personeel en prima service.

Het biologische assortiment is heel uitgebreid en van uitstekende kwaliteit.

Er wordt gewerkt met respect voor mens, dier, natuur en milieu. Het is een hele overzichtelijke website, waardoor het heel relaxed is om je boodschappen door te geven. De service is uitstekend en ze zijn altijd goed bereikbaar. De bezorging is ook uitstekend met hele vriendelijk bezorgers en altijd binnen het tijdslimiet wat je doorkrijgt. Ik ben er heel tevreden over en ben blij dat ik Hofweb heb ontdekt.

fantastisch assortiment

Het assortiment is uitgebreid en biologisch. De verse artikelen zijn mooi, de website is makkelijk en de klantenservice persoonlijk en vriendelijk. Ik ben heel erg blij dat ik Hofweb heb ontdekt!

Verse groente en betrouwbare levering.

Elke week kijk ik uit naar de de nieuwsbrief van Llambertus. Over zijn Mem, over zijn Beppe, over de Gruto's, over de boeren. Verhalen over "the Blue Zone", over Dani en zijn sinasappels, over mega rode kolen. Het geeft vreugde en hoop. Hoop dat t goed gaat komen. Moge deze woorden ons blijven omringen samen met produkten met liefde verspreid. Nu blijf ik achter met t liedje van The Wanderer. "Listen to the beat of your heart" Doen we! Dank Hofwebbers

ECHT TOP!!!

Goede bezorgingsmogelijkheden, vriendelijke bezorgers, goede prijzen, uitgebreid assortiment, goedkope levering! Een aantal producten die ik regelmatig wil kopen zijn niet te koop in een reguliere supermarkt, en wel bij Hofweb. Ben zeer dankbaar voor deze winkel!!

Net zo fijn, goed als verwacht

Alles vers. Duidelijke manier van bestellen. Prettige bezorgers.

Super goede blijvende kwaliteit, goede en snelle service. Ruime keuze aan producten.

Goede service, geweldige kwaliteit. Ik ben erg tevreden.

Ik voel me thuis bij Hofweb

Nadat de plaatselijke biologische supermarkt ophield te bestaan (waarvan ik lange tijd zelfs overwogen heb om die over te nemen omdat ik het zo mega zonde vond/vind), zag ik mij gedwongen bij grote concerns mijn boodschappen te doen. Ik kon het bijna niet over mijn hart verkrijgen omdat ik het hen 1) niet gun en 2) een grote voorkeur geef aan biologisch wat daar slechts beperkt beschikbaar is. Tot ik Hofweb uitprobeerde, wat toch een beetje lastig was omdat ik fulltime werk onder kantooruren. Maar men heeft goed met me meegedacht. De boodschappen worden onder een afdak gezet en mijn moeder zet ze kort daarna binnen. Het mooie aan Hofweb, maar dat is tevens inherent aan "biologisch denkende" mensen lijkt wel, is de grote mate van vertrouwen. Geen statiegeld bijvoorbeeld. Eerlijkheid en transparantie. Ik hou ervan! Dat je relatief ver van tevoren je bestelling door moet geven, is een kwestie van planning/gewenning. Je krijgt er letterlijk en figuurlijk veel voor terug! Ik ben heel blij met Hofweb en wil niet meer zonder!

Hofweb is een feestje!

Boodschappen doen bij Hofweb en het bezorgd krijgen door een van hun chauffeurs is een feestje! Ruim assortiment, vers en een goede service! Ik zou het iedereen aanraden!

Fijne biologische producten voor een eerlijke prijs!

Ben heel blij met Hofweb! De producten zijn altijd vers, en het aanbod is heel groot. Ik kan vrijwel altijd vinden wat ik zoek, en zonder bio winkel in de buurt is dit een uitkomst. En het is natuurlijk een fijn idee dat de boeren een goede en eerlijke prijs voor hun spullen krijgen!

Ik ben zó blij met de Hofweb!

De manier waarop de Hofweb 'in het leven staat' is een prachtig voorbeeld voor veel anderen. Eerlijke producten, fijne communicatie en zorg voor de hele keten. Dankjewel hiervoor!

Aanrader

Veel verse producten komen uit de buurt, het is altijd kraakvers. Ook zijn er geregeld verse groentes of fruit te koop, waar wat aan mankeert, maar niet hoeven weggegooid, omdat Hofweb ze verkoopt. Ook als ik wel eens minder tevreden ben, is er gauw contact en wordt er een oplossing geboden. Tevens zijn de wekelijkse nieuwsbrieven het lezen meer dan waard. Dus: bij Hofweb je boodschappen bestellen is een aanrader!

Eerlijke en heerlijke boodschappen!

Bestellen bij Hofweb gaat gemakkelijk via de website en de boodschappen worden keurig geleverd. Altijd prima producten, en mocht er eens een keertje een minder product tussen zitten dan doen ze niet moeilijk, gelijk je geld terug. Vooral de band met alle producenten vind ik belangrijk, ze weten alles over het product. Voelt toch veel beter dan via de supermarkt

Gezond eten, thuisgebracht!

Prima club, gemakkelijke website, verse biologische producten van topkwaliteit, thuisbezorgd en al. Wat wil je nog meer?

Een hele goede ervaring.

Als het niet helemaal goed is gegaan en je belt met de Hofweb, wordt dit direct geregeld. Bij producten die niet geleverd zijn, het bedrag wordt er bij de rekening afgetrokken. Heb je teveel gekregen en je belt mag je het houden. Alles is daar goed onder controle. Zij lossen dit altijd goed op. En iedereen is daar vriendelijk en netjes.

Goed voor de boeren en goed voor ons!

Fijn dat er ook bij ons bezorgd kan worden. Een prima assortiment. Alles in bio/demeter kwaliteit. Wat kan een mens nog meer wensen. Eindelijk voeding zonder gif en allerlei vreemde toevoegingen. Wat ook erg belangrijk is dat de boeren een eerlijke prijs krijgen. Natuurlijk is het ook fijn elke week weer nieuwe aanbiedingen te krijgen. De site is duidelijk en geeft vaak extra informatie bij de produkten. De mensen van de klantenservice zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De bezorging van alles gaat erg goed, netjes in kratten en elke week door dezelfde vriendelijke bezorger.

Mooie producten voor een eerlijke prijs voor alle partijen.

De groenten zijn van goede kwaliteit. Er is veel variatie. Er zijn leuke aanbiedingen. Heerlijk dat boodschappen thuisbezorgd worden. Aardige bezorgers ook.

Ruime keuze in biologische boodschappen

Fijne webwinkel in biologische producten, met name groente en fruit maar ook chips en bijvoorbeeld wasmiddel. Het enige nadeel is dat je al 4 dagen vooruit moet bestellen en er bij het afhaalpunt bij ons in de buurt maar eens per week bezorgd wordt en binnenkort stopt ook dat. Regelmatig is er een sympathieke actie die voor beid partijen voordelig is, zoals om een boer van een product af te helpen wat over dreigt te blijven, voor een actieprijs.

Heerlijke verse producten!

Bij de hofweb bestel je heerlijke kraakverse groenten en fruit! Lekker en gifvrij:) Goede duidelijke website waar je de boodschappen bestelt! De boeren krijgen een eerlijke prijs, er zijn korte lijnen en wij krijgen heerlijke verse producten!

Dikke aanrader!

Mooi biologisch assortiment, kei vers aan huis geleverd. Makkelijk te bestellen via overzichtelijke website. Dikke aanrader!

Kwaliteit, eerlijke prijzen en een korte, warmhartige lijn met de boeren

Hofweb biedt mij als bewuste consument biologische kwaliteitspproducten voor een goede prijs. Maar bovenal krijg ik door Hofweb het gevoel dat ik ook goed doe. Want de rechtstreekse lijnen met de boeren, waarover elke week weer mooie verhalen in mijn mailbox belanden, maken dat ik zie en voel hoe de prijzen ook eerlijk zijn. Hoe ze recht doen aan de inspanningen van de boeren. Wat er speelt in het proces van kweken en telen, en wat dat betekent voor de oogst en de prijsstelling. De kritische blik op de reguliere grootgrutters en hun machtspositie ten aanzien van de boeren. Hofweb maakt me echt blij en ik vertel er dan ook graag over aan de mensen om mij heen. Zo verspreidt het Hofweb virus zich hopelijk steeds iets verder!

Blij met Hofweb! Mooie aanvulling op producten die ik rechtstreeks bij de boer haal

Biologische producten die ik niet bij lokale boeren in mijn directe omgeving kan krijgen haal ik al jaren regelmatig bij Hofweb. Een heel volledig assortiment, makkelijk bestellen, schappelijke bezorgkosten en altijd een vriendelijke bezorger aan de deur. Blij mee!

Goede online supermarkt

Prettige website, afspraken worden na gekomen. Duidelijke communicatie. Werkt prima!

Professorzuurlaan 23 8256 PD Biddinghuizen

0321-333 669