Bijna perfect;-) met vriendelijke behulpzame bezorging!

Heerlijk om voeding vol leven op één adres te kunnen kopen! De bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam, de telefonist(e) idem. Wekelijks komen er inspirerende en opbeurende verhalen via de e-mail binnen met vaak ludieke acties. Kortom: zeer tevreden!

Fantastische biologische producten!

Ideale winkel om online je biologische boodschappen te doen. Producten zijn fantastisch en het assortiment is zeer volledig. We bestellen al 9 maanden hier groente en fruit en andere dagelijkse boodschappen. Mede doordat er steeds minder producten die wij zochten in de plaatselijke supermarkt te verkrijgen waren en een collega had mij Hofweb getipt. Bezorging en contact is top! Elke week een leuke nieuwsbrief en we zijn dankbaar dat we al zo lang van deze heerlijke producten mogen genieten.

Sympathiek bedrijf en goede kwaliteit producten!

Heel sympathiek bedrijf met een persoonlijke benadering, vriendelijk personeel en goede service. De producten zijn van goede kwaliteit en worden tegen een schappelijke prijs thuisbezorgd door een hele vriendelijke bezorger. Mocht er toch iets misgaan, dan wordt het heel netjes opgelost. Wij zijn dus super tevreden!

Hele goede kwaliteit, thuisbezorgd en prima prijs.

Ik ervaar het gemak van thuisbezorgen en de comfortabele gedachte dat ik boeren ondersteun door de directe lijn van Hofweb met boerenbedrijven. Daar betaal ik graag wat extra voor.

hofweb is gewoon goud!

Jaren geleden kwam ik Hofweb 'tegen' en meteen vanaf het begin groot fan. Het is geen bedrijf het is iemand. Altijd eerlijk, puur gewoon goud! In de nieuwsbrieven, in de communicatie, in het bestelproces. Als je contact zoekt gaat dat zeer gemoedelijk en is er een foutje ingeslopen dan lossen ze dat uitstekend op. En de producten zijn heerlijk! Ik vind het een fijn gevoel dat ik onze 3 kinderen en onszelf met eerlijke producten voed, en dat geeft een heel prettig en veilig gevoel. We denken er weleens over om te verhuizen en als we dan een huis in het vizier hebben dan checken we eerst of Hofweb daar wel bezorgd :)

Eerlijk, puur, betrouwbaar en gewoon geweldig!

Superverse, heerlijke biologische producten, veelal lokaal geteeld. Medewerkers zijn zeer behulpzaam en reageren altijd. Duidelijke goed werkende website. Bezorgers zijn altijd op tijd en bezorgen met zorg en aandacht de bestellingen.

Super tevreden!

De producten zijn biologisch, van goede kwaliteit, met zorg geselecteerd, ik ben heel erg blij. Het personeel is ALTIJD aardig, en de bezorging gebeurt zorgvuldig en zonder problemen of schade. De communicatie is prima!

Altijd super goede producten!

De kraakverse groenten en heerlijk fruit zijn altijd super lekker en worden met aandacht ingepakt. De bezorging loopt ook zoals afgesproken. Kortom, een zeer tevreden klant!! Dank voor jullie goede zorgen

Eerlijk voer, voor de wereld, voor mij en voor de boer.

Fijn dat er idealisten zijn die me helpen bij het zorgen voor de aarde en elkaar. Niet massaal daar gaan kopen hoor, want straks worden ze nog te populair ;-)

lekker en gezond

verse groente en fruit, en vrolijke bezorging. ben er blij mee!

Partner voor een gezond en verantwoord leven.

Breed assortiment, vriendelijke bezorgers en attente after-sales services.

Zeer fijne organisatie van gezond voedsel

Door hofweb kan ik veel gevarieerder eten en ook regelmatig leuke actie via de nieuwsbrief. Ze hebben ruim keuze aan gezond en biologisch voedsel. Alleen af en toe hebben ze de bestelde producten niet op voorraad en worden dan niet geleverd, maar dat geven ze op tijd in je mail en als het er niet in staat krijg je snel een reactie terug als je product niet hebt ontvangen. Daarnaast is bezorging meestal op tijd zoals in het ontvangen tijdvak wat je via de mail de krijgt. Vooral leuk zijn de groentes die niet vaak in de supermarkt ziet en daardoor kun je weer dingen maken die normaal niet zo gauw zou eten.

Webwinkel voor verse producten met het boerenfamilie gevoel.

Bij gebrek aan biologische winkels en boeren in onze woonplaats kwamen we uit bij hofweb. Wat een heerlijk webwinkel met kraakverse groenten, die zeer lang goedblijven. Er zijn regelmatig leuke acties en het bedrijf is een coöperatie waar je ook zelf in kan investeren. Er wordt helder gecommuniceerd over de bezorging, de bezorgers zijn vriendelijk en altijd bereid tot een praatje.

Prima Biologische producten voor een eerlijke prijs

Hele goede ervaring zowel met de producten, de prijs (ook aanbiedingen), de korte keten (goedwillende boeren worden ook beloond voor hun inzet) de service etc. Ook nog goede achtergrondinformatie, tips, recepten etc. Echt een aanrader, iedereen die zijn steentje bij wil dragen aan de noodzakelijke transitie naar #natuurinclusievelandbouw raad ik aan ook als consument de juiste keuze te maken.

Een geweldige webshop met prachtige biologische producten en fantastische boeren en tuinders die het met veel liefde voor de natuur kweken.

Hofweb een mooi begin van goed en eerlijk voedsel

Veel en lekkere, verse producten op een eerlijke verantwoorde manier geteelt.

No brainer, mooi bedrijf, verse gezonde producten voor een eerlijke prijs.

Wij eten zoveel als mogelijk biologisch en zo vers mogelijk maar dat is nog steeds niet overal in ruime mate te verkrijgen, tenzij je stad en land afgaat. Omdat wij op een dag een Hofweb bus in de wijk zagen met de tekst "Biologische boodschappen direct van de boer" werd onze interesse gewekt en zijn wij gaan bestellen. Dat doen wij vooral door steeds een flinke voorraad van hun heerlijke biologische zuurdesem brood te bestellen wat gelijk de vriezer ingaat maar gelijkertijd bestellen wij graag allerhande andere versproducten. 2 x per week kan het bij ons worden bezorgd, de levering werkt vlekkeloos en de tijdsblokken worden zeer nauwkeurig nagekomen, nooit problemen en erg vriendelijke mensen. Met de tijd zijn wij enthousiaste klanten geworden die graag mond op mond reclame maken omdat de doelstellingen van Hofweb, zie hun website, ons zeer aanspreken.

Goede producten Goede levering Goede communicatie

Fijne bezorgers brengen prachtige producten met een super service

Hofweb is een prettige manier om biologische locale producten te laten bezorgen

Prachtprodukten en klantvriendelijk

Ik bestel al meer dan 10 jaar iedere week bij Hofweb. Iedere week is het weer een feest om de prachtige verse groenten en fruit te ontvangen. Daarnaast zuivel en vlees van zeer goede kwaliteit en dat alles wordt zeer vriendelijk voor je deur gezet. Scheelt een hoop gesjouw. Als er per ongeluk iets mis is dan wordt het altijd naar wens opgelost. Ik kan kan niet meer zonder.

Eerlijke voeding met respect voor de Aarde, Mens en Dier

Ik ben al jaren klant bij Hofweb. Ik vind het gemakkelijk, mijn boodschappen worden thuis (afhaalpunt) bezorgd, maar vooral de wetenschap dat de boeren een faire prijs krijgen, er gelet wordt op allerlei 'randzaken' zoals uit de buurt, minder afval, snelle betaling boeren en natuurlijk dat alle producten biologisch zijn, maken dat ik een zeer tevreden klant ben. Ook de klantservice vanuit Hofweb is enorm hoog. Er wordt snel gereageerd en als iets niet klopt, wordt het altijd op een zeer bevredigende manier opgelost. Wij zijn dus elke dag blij met Hofweb!

Puur en eerlijk

Door mijn boodschappen te bestellen bij Hofweb krijg ik altijd een heerlijk biologisch en verantwoord gevoel. De producten voelen eerlijk en zoals het hoort. Geen overbodige onzin. Toppers

goed bezig, eerlijk en duurzaam

Al jaren klant. Het enthousiaste gevoel van eerste kratje met vers uit de grond getrokken groenten is er niet minder op geworden. Alles klopt, van de site met inspirerende verhalen en recepten en bestel mogelijkheden tot en met de bijpassende bezorgers. Bedankt

Eerlijk eten met uitstekende service

Hofweb geeft ons de mogelijkheid om bij te dragen aan een betere wereld en tegelijkertijd zelf ons bordje ook vol te hebben met gezond eten. Wij vinden het belangrijk te weten dat de boeren een eerlijke prijs krijgen voor de producten. Ook is de service van Hofweb uitstekend en de producten van top kwaliteit.

Een kadootje om bij te bestellen

Ik zag de hofweb bus bij mijn ouders in de straat en door de bus te zien ben ik er gaan bestellen. Eerder nog nooit van hofweb gehoord daarom nu ook deze review. Het is een kadootje om er te mogen bestellen en de nieuwsbrieven zijn leuk om te lezen ‘doe maar normaal dan doe je al gek genoeg’ De producten zijn van goede kwijt en de klant krijgt in de nieuwsbrief ook vaak keuze voor leuke extra’s als beloning. Ik ben blij jullie ontdekt te hebben en gun meer mensen deze Eerlijke en goede producten. De fruit en groente pakketten voor de week zijn voor ons echt een top uitvinding