Eerlijk, passievol en duurzaam

Waarom zijn wij weer terug bij hofweb? Omdat de producten eerlijker, beter en duurzamer zijn dan de biologische producten van bijvoorbeeld de ah. O ja en verrassender. De ah is soms makkelijker, maar hoeveel gooi jij weg na een week omdat het over is? Ik koop selectiever en het leuke is dat sommige groenten je niet vind in een supermarkt. Melk rijst en yogurt in flessen. Geweldig. Ik maak ook graag 1 van de recepten. Zo eet ik smaakvol en meteen meer vega. En de service? Dikke 10.

Mooie seizoensgebonden en locale producten, een bron van inspiratie!

Al een paar jaar bestel ik vooral groente en fruit bij Hofweb. Een ruime keuze en mooi dat er vaak een 2e klas optie is, zodat we voedselverspilling nog meer kunnen voorkomen. De recepten zijn een bron van inspiratie voor me. Koken is een hobby geworden. En op menig feestje kan ik familie, vrienden en collega's kennis laten maken met de mooie en lekkere producten en recepten van Hofweb!

Puur en eerlijke smaak

Het is even wennen maar de omschakeling werp zijn vruchten af . Wij zijn sinds de corona veganistisch gaan eten i.v.m. onze gezondheid op de eerste plaats en voor een schoner milieu. Mijn schoonzoon heeft onderzoek gedaan en zo kwamen we bij hofweb terecht .De onbespoten groenten zijn zo veel meer met smaak, dat wij al gauw een gewoonte van zijn gaan maken om regelmatig te bestellen. Super vriendelijke bezorgers en mooie en lekkere groenten en fruit.

Consumentvriendelijke webwinkel met uitstekende kwaliteit producten

Hofweb is een organisatie van vriendelijke mensen, met hart voor de zaak. Probleempjes worden direct opgelost. De aangeboden producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Prima pionier sinds 2004

Ik mis alleen een ophaalpunt in leeuwarden

Fijn betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf met hart voor het milieu!

Inmiddels kopen wij al meer dan een jaar onze groenten en fruit bij Hofweb. De visie van Hofweb spreekt ons enorm aan: Biologisch, seizoen producten zoveel mogelijk direct van het land waardoor er veel minder verspild wordt, minimaal verpakkingsmateriaal... Sinds enige tijd kunnen wij onze boodschappen bij een ophaalpunt laten bezorgen waar we het lopend of op de fiets ophalen; heel erg fijn! Zo hoeft er niet apart naar ons huisadres gereden te worden. Hofweb is een betrokken bedrijf dat betrouwbaar is en graag met je meedenkt. Biologische voeding is jammer genoeg nog steeds aan de dure kant maar het complete plaatje van Hofweb maakt het dat zeker waard! Heerlijk verse biologische groenten en fruit dat met liefde geoogst en geleverd wordt!

Chapeau!

In álle opzichten toppie om te bestellen bij Hofweb!

Eerlijk en heerlijk

Koop nu 3 jaar mijn biologische boodschappen bij het Hofweb. Ruime keus. Verse producten. Levering met vriendelijk personeel. Goede kwaliteit producten. Heerlijke recepten.

Waar eten.

Na mijn verhuizing kon ik niet meer naar mijn vertrouwde biologisch winkel. Hofweb bood meer dan een vervanging daarvoor. Alles wat je verwacht van goede eerlijke voeding zowel voor mij als naar de rest van de voedselketen. Met daarbij een vriendelijke gezicht die de bestelling bij je thuis bezorgt.

Top leverancier

Top leverancier van verantwoorde biologische producten, altijd vers en een gevarieerd aanbod. En ook nog een hele goede service. Wij blijven klant en met mond tot mond reclame worden het er zeker meer.

(H)eerlijke producten, makkelijk te bestellen via de website en bezorgd met een glimlach

Ik ken Hofweb al een paar jaren en bestelde weleens met iemand mee. Maar ik ben november 2023 volledig zelf klant geworden omdat: Ik hier de keuze kan maken uit lokale en verse producten; De zuivel te krijgen is in glas en dat is gewoon heerlijk! Veel minder plastic afval heb doordat groenten duurzamer verpakt zijn; De boeren een eerlijkere prijs krijgen en ook sneller sneller betaald krijgen; De boodschappen met een glimlach bezorgd wordt en het contact persoonlijk en vriendelijk is. Hier word ik gewoon blij van!

Prettig bedrijf!

Sinds medio 2022 bestel ik bij Hofweb. Het is een fijn bedrijf met een ruime keuze uit producten van goede kwaliteit en leveringen die vlekkeloos verlopen. Het contact met Hofweb en de informatie die ze verstrekken per mail m.b.t. leveringen is prima! Ik ben een tevreden klant die nog lang bij Hofweb hoopt te bestellen!

Uitgebreid assortiment en zeer bevlogen medewerkers

Ik winkel al sinds 2017 bij Hofweb en de ervaringen zijn positief. In principe is bijna alles verkrijgbaar en tegen een goede prijs. Er komen weleens wat dingetjes voor; zoals dat er wat mist in de boodschappen krat of dat de bestelling heel erg laat komt. Hierover wordt echter altijd goed gecommuniceerd en elke keer weer keurig opgelost.

Sympathiek bedrijf

Leerde afgelopen jaar dit bedrijf kennen. Groot assortiment, heldere voorlichting waar alles vandaan komt en goede levering thuis met tijd vermelding op de mail.

Hele goede en verse biologische producten en zeer betrouwbare levering

Fijne biologische producten, goed in seizoensproducten, meer dan voldoende keuze. Bestellen is makkelijk. Levering, beantwoording van vragen snel en prettig. Inhoudelijke emails leuk en interessant; idem recepten. Voedselproductie en eten krijgen de aandacht die ze verdienen. Kortom: wij zijn zeer tevreden klanten en bevelen Hofweb van harte aan.

Hofweb levert goede kwaliteit en is zeer klantvriendelijk!

Ik krijg kwalitatief goede producten. Makkelijk bestellen. Medewerkers zijn klantvriendelijk. Er wordt snel gereageerd op berichten. De bezorging is prima. Leuke nieuwsberichten en recepten. Tevreden klant sinds enige jaren!

Super verse biologische boodschappen

Ruim assortiment, eenvoudig bestellen en altijd netje op tijd bezorgd. Direct van de boer. De afkomst wordt duidelijk aangegeven. Super transparant en eerlijk systeem.

Heel tevreden!

Groot assortiment, voedsel van lokale boeren die een eerlijke prijs krijgen en wij krijgen gezonde verse producten op tafel, wat wil een mens nog meer. Wij zijn heel tevreden!!

Mooie producten geproduceerd door boeren met liefde voor de aarde

Al jaren klant van Hofweb, iedere week is het weer een feestje als de krat afgeleverd wordt. Afgelopen zomer op boerderij Gaos geweest en het valt op hoe de mensen er met liefde en passie hun werk doen. Ben blij met de boeren en met Hofweb. Mooie producten en een goede service.

Superverse gezonde producten

Elke keer weer blij als Hugo met de mooi gevulde kratten voor de deur staat. Het geeft mij een gevoel dat ik niet alleen bijdraag aan de gezondheid van mij en mijn gezin, maar ook aan de 'gezondheid' vd aarde. De service is goed, de wekelijkse mails zijn inspirerend en Hofweb weet hoe belangrijk de bio (dynamische) boeren zijn.

Uitstekende kwaliteit voor een scherpe prijs

Groenten en fruit zijn supervers. Zuivel en granen perfect van smaak. Je merkt aan alles dat deze boeren met enorm veel passie en zorg voor hun producten zorgen. Dat proef je. De reden dat we bij Hofweb zijn begonnen met eten te kopen is dat we ervan uitgaan, dat de boer een eerlijkere prijs krijgt omdat de keten korter is. Hofweb heeft nog veel meer hoor, ook stuk voor stuk uitstekende kwaliteit. Wij kunnen niet meer zonder.

Natuurgetrouw en vol van smaak

Sinds een paar maanden ben ik fan van Hofweb en vertel ik anderen over mijn goede ervaringen met jullie. Smaakvolle producten, goede levering en ook vind ik de e-mails prettig van toon. Leuke aanbiedingen.

Geweldig, heel blij met Hofweb.

Groot assortiment! Zelfs glutenvrije produkten, die geweldig zijn. Wij willen niet meer anders.

Super lekkere biologische producten, weinig verpakkingsmateriaal met een uitstekende service en een uitgebreid assortiment!

Goede kwaliteit en goede service

Hofweb is niet perse goedkoop maar biedt een breder biologisch aanbod dan reguliere supermarkten. Ondanks dat de supermarkt-keten wordt uitgeschakeld en producten direct van de boeren komen, zijn de prijzen niet aanzienlijk lager. De service van Hofweb is uitstekend en zeer vriendelijk. Een bezorgbundel zou de bezorgkosten kunnen verminderen.

Professorzuurlaan 23 8256 PD Biddinghuizen

0321-333 669