Goede kwaliteit en goede service

Hofweb is niet perse goedkoop maar biedt een breder biologisch aanbod dan reguliere supermarkten. Ondanks dat de supermarkt-keten wordt uitgeschakeld en producten direct van de boeren komen, zijn de prijzen niet aanzienlijk lager. De service van Hofweb is uitstekend en zeer vriendelijk. Een bezorgbundel zou de bezorgkosten kunnen verminderen.

Zeer positief!

Als langjarige klant ben ik superblij met Hofweb. Elke dag geniet ik van de heerlijke biologische producten. Ook de service is heel erg goed. Het voelt heel goed lid te zijn van deze organisatie om impact te maken op de gezondheid van moeder aarde.

Een ontdekking

In het begin van de coronapandemie leek het ons verstandig om onze boodschappen door Hofweb te laten bezorgen. Daarna zouden wij wel weer onze boodschappen zelf doen, dachten wij. Maar het gemak van het online bestellen, de klantvriendelijkheid van medewerkers en bezorgers en niet op de laatste plaats de kwaliteit van groenten en fruit vonden wij ongekend. Hofweb: wat een ontdekking. Wij willen niet meer anders.

Eindelijk vers eerlijk eten

Ik haal mijn boodschappen nauwelijks meer uit de winkel en bestel alles voor een week bij Hofweb, nog nooit zo’n lekkere biologische groenten gehad. Leuke vriendelijke mensen, met een goed hart en heerlijke ingrediënten. Eindelijk een leverancier die rechtstreeks van de boer levert en waar je (nagenoeg) alles kan krijgen. Leuke recepten, gezond eten. Ik heb al verschillende buren en vrienden getipt en iedereen is net zo enthousiast.

Hele fijne winkel

Sinds dit jaar (2023) klant geworden en heel tevreden. Fijne biologische boodschappen en altijd correct geleverd in tegenstelling tot vorige leverancier. Hopelijk blijf ik nog lang klant!

Eerlijke boodschappen

Ik kan iedereen van harte aanbevelen om zijn boodschappen bij hofweb te bestellen! Top service en top kwaliteit.

Heerlijke, verse, biologische producten

Elke week vers bezorgd. Biologisch met zo weinig mogelijk verpakkingsmateriaal. Heerlijke producten

Hele fijne webwinkel met een enorme keuze aan biologische producten. Vooral vergeten groenten die je bijna nergens kan krijgen vind je bij hofweb. Service is ook super.

Een fantastische organisatie met met liefde de zaak bedrijven voor de gezondheid van de mens❤️

We zijn al jaren klant bij Hofweb en zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Mocht er onverhoopt iets een keertje per ongeluk misgaan word je persoonlijk begeleid en wordt er meteen actie ondernomen. Chapeau Hofweb

Al jaren een tevreden klant

Ik ben al jaren een tevreden klant van Hofweb. Zo fijn dat ik hier biologische groenten en fruit kan kopen, die niet in plastic worden verpakt én waarvoor de boer ook een eerlijke prijs voor krijgt. Goede klantenservice en altijd vriendelijke bezorgers!

Bij erg blij met Hofweb. Biologische producten, ruim assortiment, geen onnodige plastic verpakkingen, steun de boeren met ook eerlijke prijzen en een hele goede service en bezorging. Al met al TOP!

Zeer prettig boodschappen doen!

Vriendelijkheid, gemak, kwaliteit, betrouwbaar en duurzaam, dat zijn voor mij belangrijke waarden, die ik allen vind bij Hofweb. Het bestellen biedt groot gemak, en de bezorger is opgewekt en stipt, heel fijn.

Heerlijk, eerlijk en enorm klantgericht.

Heel fijn om je producten daar aan te schaffen. Zelden maak je zulke aardige mensen mee. Zowel de bezorgers als de mensen die je via de mail kan bereiken. De beste ontdekking van het jaar 2023 voor mij!

Wij zijn erg blij dat we bij hofweb terecht zijn gekomen. In eerste instantie bestelden we vooral de vers producten, maar aangezien ze ook een zeer uitgebreid (en kwalitatief goed) aanbod hebben voor houdbare producten bestellen we nu alle boodschappen bij Hofweb. De kwaliteit is top. Ook de service is erg goed; zowel onze bezorger als de klantenservice. Daarnaast worden er af en toe leuke evenementen georganiseerd. Zo zijn we afgelopen zomer bij de open dag van boer Sil geweest, alwaar we een leuke dag hebben gehad. De wekelijkse nieuwsbrief is ook een leuke bijkomstigheid. Kortom; een aanrader voor de consument die graag bewust en biologisch eet en de boer een eerlijke prijs gunt voor zijn producten. Wij zijn fan :-)

Ik ben er al jaren blij mee

Mooie producten, voedselveilig eten, ook voor een éénpersoonshuishouden mooie porties. Bij vragen altijd goed overleg met de klantenservice. Levering stipt op tijd, prettige bezorgers. Een veilige plek om het kratje neer te zetten (overdekt) werkt ook uitstekend.

Beste groente en fruit die je kunt kopen! Super biologische dynamisch

betere groente en fruit is er niet te krijgen. Elke week super verse bio dynamische groente en fruit. Super kwaliteit en elke week weer blij als ik mag bestellen en ontvangen. Ik kus de groente bij ontvangst zo dankbaar dat ik hofweb heb ontdekt en al jaren al mijn groente en fruit bestel. Ook is de service top als iets niet ok is word je serieus genomen en krijg je je geld terug! Al met al ik ken echt geen beter bedrijf wat zulk verse groente en fruit levert. Bedankt hofweb voor al jullie service en hoe jullie met de boeren omgaan!

Mooie producten en een goede service

Ik ben blij dat ik dit jaar de webshop an Hofweb heb ontdekt . De laatste maanden van het jaar heerlijke, verse en mooie producten gekocht. Pluspunten: groot assortiment, geen overbodig verpakkingsmateriaal, een eerlijke prijs voor de boeren, een goede service, aan huis bezorgd door vriendelijke mensen. Kortom een zeer tevreden klant!

Biologisch genieten met Hofweb!

Hofweb biedt een uitstekende online ervaring voor liefhebbers van biologische producten. Met hoogwaardige, pesticidevrije producten en vriendelijke bezorgers, is het de ideale bestemming voor gemak, kwaliteit en een passie voor gezonde voeding, terwijl je tevens lokale boeren steunt.

Steeds weer elke week ben ik blij met alles wat hofweb ons brengt. Geen gedoe in winkels… alles vers voor je deur..en steeds weer een enthousiaste brief over het wel en wee bij hofweb. Vriendelijke en enthousiaste bezorgers waar leuk mee uit te wisselen is En niet te vergeten… de heerlijke recepten die er te vinden zijn…. Dus voor mij…TOP Ik hoop dat jullie er nog lang zullen zijn

Top altijd goede kwaliteit .

Het is altijd van goede kwaliteit. Als het iets minder is wordt dat van te voren gemeld. Plezierige en goed contact met bezorgers en de rest van de crew.

Goede producten en fijne service

Zo fijn dat wij weten wat we eten, en waar het vandaan komt. Altijd leuke en nieuwe producten en goede aanbiedingen. Ook de heren die rondbrengen, altijd vriendelijk. Je weet bijtijds het tijdschema en zijn ze later dan word je keurig geïnformeerd. We zijn heel tevreden, een aanrader dus!

Super lekker biologisch eten, gekruid met eerlijkheid en verantwoordelijkheid

Goede service, geweldig en behulpzaam personeel. Goeie, verantwoorde en zeer smakelijke producten.

Na 1 keer bestellen bij jullie was ik verkocht! Alles smaakt zo veel beter en zonder plastic verpakkingen. Ik eet nu ook meer fruit. Bezorgtijd en service is ook top! Wekelijks een gezellige mail in je mailbox over leuke aanbiedingen en soms een presentje bij je bestelling. Ik ben blij dat ik Hofweb ontdekt heb!

groot assortiment, prima service, leuke mensen, interessante nieuwsbrieven

Dit jaar voor het eerst bij Hofweb besteld, een paar keer nu. Grotere keus dan de bio-winkels in onze stad, uitstekende kwaliteit van versprodukten, leuke akties en kadootjes, inspirerende nieuwsbrieven met verhalen, nieuws en recepten, en fijn kontakt met de mensen van Hofweb.

Eerlijk hele goede service betrouwbaar eerlijke biologische groente fruit alles eigenlijk.

Professorzuurlaan 23

8256 PD Biddinghuizen