Super goede service en snelle levering

Ik heb een bestelling geplaatst en ik selecteerde zelf een verkeerde artikel waardoor ik een verkeerd product in huis kreeg wat natuurlijk mijn eigen schuld was. Starmix pakte dit binnen een uur op na mail contact en bezorgde mij de dag erop al het juiste artikel. Zeer tevreden over het handelen en de services van Starmix, volgende keer ga ik mijn onderdelen weer bij hun bestellen.

Fantastisch! En klantvriendelijk.

Ik was het knopje om het filter van mijn stofzuiger vast te zetten kwijt. Starmix.nu heeft mij het knopje kosteloos toegestuurd! Super service!

Top bedrijf met een geweldige technische dienst.

Had laatst een probleempje met m'n Starmix. Even bellen en ik werd meteen doorverbonden met de technische dienst. Daar kreeg ik een zeer kundige en aardige monteur aan de telefoon die ook meteen wist waar het probleem van m'n Starmix zat. Hij zou de benodigde onderdelen wel opsturen omdat ik deze makkelijk zelf kon vervangen. En het mooiste van alles, het was nog gratis ook. Wat een service van Starmix.!!

Wauw! Wat een service! Dikke 10 voor jullie.

Ik was al blij met Starmix. Maar ze hebben me weer opnieuw blij weten te maken. Mijn Starmix Quadrix Accu Stofzuiger 18V zuigt als en malle, Kim Holland zou er zeker jaloers op moeten zijn. Door wat onhandig gebruik had ik mijn handgreep afgebroken. Maar na één mailtje te hebben gestuurd, kreeg ik vrijwel direct een mail terug, met daarin het goede nieuws dat ze een nieuw handgreep geheel kosteloos opsturen. Twijfel niet. Koop starmix. Perfecte machines. En een perfecte service. Bedankt toppers!

Na advies gevraagd materiaal besteld geïnstalleerd en hoera gerepareerd

Na eerst een technische vraag aan jullie gesteld, het materiaal bij jullie besteld en zoals verwacht is de machine nu weer hersteld.

Een snelle en correcte levering

Prima service!

Dezelfde ervaring als Arno uit Schaijk. Online onderdelen (klemmen voor oudere stofzuiger) besteld. Deze werden snel geleverd. Helaas pasten die niet. Foto met details en type plaatje gestuurd en daarna werden zonder omhaal de juiste klemmen direct gestuurd. De door mij verkeerd bestelde klemmen mocht ik houden. Voor het sturen van de juiste klemmen werden geen kosten berekend. Zelfs niet voor het verzenden. Top geregeld. Dank hiervoor.

Perfecte service

Online onderdelen (klemmen voor waterstofzuiger) besteld. Deze werden snel geleverd. Helaas had ik een fout gemaakt door de verkeerde klemmen te bestellen. Per mail gevraagd wat de te volgen procedure was. Per omgaande bericht om foto te sturen van typeplaatje. Na ontvangst werden de juiste klemmen direct gestuurd. De door mij verkeerd bestelde klemmen mocht ik houden. Voor het sturen van de juiste klemmen werden geen kosten berekend. Zelfs niet voor het verzenden. Top geregeld. Dank hiervoor.

Top , snel , goed

Goede ervaring , snel en correct geleverd , een aanrader voir iedereen

Goede service, snelle levering.

Snelle levering!

Super goed materiaal super snel in huis!!

Producten gemakkelijk te vinden op de site en de volgende dag in huis!!

Was perfect

Snelle levering en correct verpakt en alles past, wat wil je nog meer

zeer tevreden!

prima, duidelijk bestelproces en snelle afhandeling

goed advies bij het juiste onderdeel voorschrijven en snelle levering

uitstekend!

Klein onderdeel snel geleverd

Onderdeeltje op voorraad, snel geleverd.

Een bevestigingsplug voor de achterwielen van mijn Spit-stofzuiger (Een starmix model, maar dan met een ander kleurtje) was kwijt geraakt. Bij spit was dit onderdeeltje niet meer los te bestellen, en zou ik een complete achterwielenset moeten aanschaffen.

Super snelle service.

Op vrijdag een nieuwe motor besteld en zaterdag al in huis.

Een dag besteld volgende dag binnen! Top

Kan niet beter

Goede service en snel geleverd, bedankt, kan niet beter

supersnel

ik wilde het snel, ... en ik kreeg het snel! Top!!

zeer goed en goed geregeld

alles is zeer goed geregeld

Erg vriendelijke en behulpzame medewerker

via de site geregeld, volgende dag binnen top

onderdelen voor de starmix besteld, top snelle service

correcte afwikkeling van de bestelling .Snelle levering, top

correcte afwikkeling van de bestelling .Snelle levering, top