Geweldige ervaring

Ik had nog nooit gehoord van de womanizer, maar door een arrikel van Heleen van Rooyen werd ik nieuwsgierig. Ik heb gelijk de meest luxe uitvoering aangeschaft en ik kan hem iedere vrouw aanbevelen. Wat een geweldige uitvinding!!! Nog nooit zulke heftige orgasmes beleefd en zeker niet zo vaak achter elkaar. Voor mij is dit écht het ultieme genot!!!

Geweldig de womenizer.

Super goede orgasmes. Echt vrouw vriendelijk Ook samen te gebruiken. Mooi om te zien ook Weinig geluid. Erg blij mee. Iedere vrouw zou een womenizer moeten hebben. Kan en wil niet meer zonder. Thanks Heleen van Royen voor je openheid nu heb ik er ook een !

• Beveelt u de womanizer aan? Ja

Wat een geweldige ervaring!

Ik vind dat elke vrouw dit speeltje in huis moet hebben. Een super bijzondere maar geweldige ervaring.. Heerlijk die verschillende stand en intensiteit mogelijkheden

Snelle discrete levering

Het is bezorgd op een service punt naar keuze. Het was erg fijn dat ik dit meteen kon aangeven. Ik was namelijk overdag niet thuis.

prima levering prima product

prima levering prima product

• Beveelt u de womanizer aan? Ja

Het is een totaal nieuwe sensatie als je de normale vibrators gewend bent. Het is wel eerst even wennen en goed zoeken waar je hem plaatsen moet maar daarna.... Top

• Beveelt u de womanizer aan? Ja

Geweldige site, echte aanrader!

Supersnelle discrete levering! De womanizer is de beste uitvinding ooit op het gebied van toys voor de vrouw. Ik raad deze elke vrouw aan!

Slecht

Kom nog steeds niet tot orgasme, hoewel ik dacht dat deze aankoop zou helpen vanwege de zeer goede reacties, zonde van het geld

Prima webshop

Bestelling gedaan, volgende dag binnen. Erg tevreden.

• Beveelt u de womanizer aan? Ja

Lekker gevoel, klaarkomen lukt niet

Er wordt geschreven dat je binnen no time klaarkomt. Oké. Het gevoel is lekker, maar de trilling is niet zo intens. Jammer dat het product niet te retourneren is. Zeker gezien de hoge prijs. Miskoop dus.

Womanizer Liberty

Ladies don’t hesitate to buy💕😉! Heb de womanizer liberty een week of 2 geleden aangeschaft omdat ik er zoveel positieve verhalen over hoorde! Dat moest ik dan ook maar eens proberen! De liberty is qua formaat perfect, past mooi in de hand! De eerste keer wist ik niet zo goed of ik het nu fijn vond maar had wel snel resultaat! De tweede keer was een stuk fijner en kan oprecht zeggen dat iedere vrouw een womanizer verdient! Je moet er even aan wennen en uitvogelen welk standje je fijn vindt maar dan kun je er ook veel plezier mee beleven! Wel een tip om in de gebruiksaanwijzing te vermelden hoe je hem exact dient te reinigen..Nu maar opgezocht op internet! Het opladen gaat gemakkelijk echter mis ik ook hierover wat instructie of je hem voor eerste gebruik volledig dient op te laden etc, ivm behoud batterij.

Geweldig.

Ik heb een Liberty aangeschaft. Klein model dus makkelijk en discreet mee te nemen. Doet zijn werk goed.

Gaat niet gemakkelijk aan/uit

Mwah...heel duur en bevalt maar matig

Zeer klantgericht

Wij waren het snoertje kwijt van een van de artikelen en hebben dankzij womanizer nu weer het genot van het eerder gekochte artikel. Het ging snel en duidelijk!

• Beveelt u de womanizer aan? Ja

nette service, prestatie valt tegen

met hoge verwachtingen aangeschaft, lekker gevoel, maar maakt voor mij deze verwachtingen niet waar, klaarkomen lukt niet alleen met de womanizer. vergt flink wat aandacht om het op de juiste plek te houden.

• Beveelt u de womanizer aan? Nee

Product voldoet niet aan de verwachtingen; verder geen aanmerkingen op service.

Ik heb mij niet gerealiseerd, dat het product kan tegenvallen en dat het dan niet te retourneren is.

• Beveelt u de womanizer aan? Nee

Makkelijk te vinden, snelle levering en goede verpakking

netjes verpakt goede service

zeer bevredigend speeltje !!! kan ik echt aanbevelen.

Werkt zoals beloofd

Was in het begin een beetje "zoeken". Dat duurde niet lang. Op lage stand is hij erg stil. Om toch mij even over "het randje" te helpen zet ik hem een paar strandje hoger. Dan neemt het geluid wel iets toe maar zeker niet verstorend. Wanneer je Womanize premium even van je clitje neemt stopt hij vanzelf. Dit is het eerste speeltje wat iet voor mij doet. Ben er helemaal weg van. Orgasmes zijn zeer intens. Kost een paar centen maar is zeker een aanrader en de moeite waard. Groetjes, een bevredigende klant. Ps. De shop heeft ook voldaan aan alle verwachtingen. Toppertjes!

• Beveelt u de womanizer aan? Ja

De inside out was al top, de duo overtreft dit nog!

Ik kocht de vorige versie vorig jaar, ik ben er zeer tevreden over. Ik twijfelde of ik de duo nu al zou aanschaffen. Hij is prijzig maar is het zeker waard. Voor mij met de perfecte aanpassingen (Gspot wordt meer gestimuleerd, er zijn verschillende vibratiepatronen, vibreert pas bij contact met het lichaam, de bediening van de knopjes is gemakkelijker, er is een aan-en-uit knop, ...). De orgasmes zijn heftiger.

• Beveelt u de womanizer aan? Ja

Womanizer DUO past niet, geld kwijt

Heb de nieuwste toy, de Womanizer DUO gekocht, na veel lovende recensies. Deze toy moet soepel en nauwkeurig aansluiten op het lichaam van de vrouw. Daar kom je alleen achter door de DUO te proberen. In mijn geval sloot de DUO niet goed aan en was de ervaring onprettig. Reclameren was echter zinloos, De webshop beroept zich op haar algemene voorwaarden: gebruikte artikelen worden niet teruggenomen, terwijl je het artikel wel moet gebruiken om te ervaren of het geschikt is. Dit betekent dat het risico dat deze toy ongeschikt is, geheel wordt gelegd bij de klant. Omdat er maar één formaat DUO bestaat, maar een grote verscheidenheid aan vrouwelijke vormen en maten, is het niet denkbeeldig dat dit ook u overkomt. Denk dus goed na of u deze toy wilt kiezen en een bedrag van 199 euro op het spel wilt zetten. De andere toys zijn prima, maar deze vormt een risico

• Beveelt u de womanizer aan? Nee

Maakt hoge verwachtingen niet waar helaas. Erg veel geld voor dit speeltje.

Prima discrete levering.

• Beveelt u de womanizer aan? Nee

Geweldige producten. Prima service!

De womanizer premium ging kapot. De smartsilence functie werkte niet. Ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. Ik was benieuwd of het nog beter kon. Maar de nieuwe womanizer duo is werkelijk geniaal! :) Erg benieuwd of die nog te overtreffen is...

Grote teleurstelling

Na alle goede recensies waren mijn verwachtingen hoog. Helaas, deze worden totaal niet waargemaakt. Misschien heb ik de verkeerde gekocht, maar als de batterij na een half uur leeg is heb ik nog steeds geen hoogtepunt gehad. Toch weer terug naar (een variant van) tarzan denk ik. Zonde van het geld!

Zeker een aanrader

Na lang twijfelen heb ik een week geleden toch de womanizer premium aangeschaft. Ik vind het best veel geld. Maar ik heb er geen spijt van. Wat een aanrader! Ik heb niet meer dan 5 minuten nodig. En het werkt elke keer. Ik was bang dat het geluid te hard zou zijn of dat het zou afleiden, maar dat is helemaal niet het geval. Het klinkt als een lichte trilling (ergens op de achtergrond). Het geluid begint pas wanneer het in aanraking komt met de huid. Heel discreet. Als ik eenmaal de juiste stand (1-12) heb gevonden gebruik ik hem zonder handen. Hij kan naar beneden en boven gericht blijven liggen waarbij het precies de vorm van het lichaam volgt. Ik kan ook nog op rug en buik liggen zonder dat het ongemakkelijk aanvoelt.