Na verkeerde aankoop toch geholpen

Ik had verkeerde opzetstukjes besteld. Na gemaild te hebben uiteindelijk gelukt om de goede te bestellen en snel ontvangen.

GEWELDIG!!!!!!

Hele goede ervaring gehad! Werd heel erg goed geadviseerd, waardoor ik de voor mij juiste keuze heel snel kon maken. Vervolgens had ik nog paar kleine vragen, over gebruik. Waarbij ik ook fantastisch geholpen werd. Mijn pakketje werd vervolgens al dag later bezorgd, dus dat was top! En wat ik zelf ook een fijne extra service van deze site vond, was dat je zonder extra kosten na de tijd met Klarna kon betalen. Dat geeft mij als ik iets bestel bij een voor mij nieuwe website, altijd meer vertrouwen in plaatsen van een bestelling. Kan kortom, iedereen deze site (en hun producten) aanbevelen!

Snel, discreet, veel keuze

Genoeg keuze uit verschillende leuke producten. Afbeeldingen zijn duidelijk. Zeer snelle verzending en de verpakking is discreet.

Snelle levering Prima service

Bestellingen worden snel geleverd. Helaas een klein defect maar snel opgelost door nieuw product na te zenden. Prima bedrijf!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Samen genieten met uitzoeken en bestellen

Heb geen betere internetsite gevonden.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Makkelijk winkelen, snel verzonden. Ik ben tevreden

Slecht

Heel slecht. Ik heb de bestelling aan u gerouteerd en mijn geld nooit terug ontvangen. Heb daar heel veel mails over gestuurd naar jullie. Die zijn nooit beantwoord. Als u mij een mailadres stuur dan kan ik alle mails van mij aan jullie toezenden

Super snelle levering

Keurige afhandeling

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Duurste en slechtste Womanizer ooit gekocht

Ik ben zeer ontevreden over "Womanizer Next 3D". Het is de duurste en tevens slechtste Womanizer die ik ooit gekocht heb. Ik zou graag gebruik willen maken van mijn recht om hem retour te sturen ondanks het feit dat hij inmiddels is geopend. Ongeopend had ik immers niet kunnen weten dat hij zo slecht zou werken. Over bovenstaande heb ik een mail gestuurd naar [email protected] en naar [email protected] maar geen van beiden reageert op mijn verzoek. Ik raad iedereen af om de "Womanizer Next 3D" te kopen en ik raad ook af om het via Womanizer.nl zelf te kopen. Ik dacht dat het een trots bedrijf was met een goede service maar dat blijkt tegen te vallen zoals ik achteraf ook bij meerdere reviews op andere websites heb gelezen. Wat mij betreft dus een negatieve review over zowel het product als over het bedrijf.

uitstekend

werkt zoals beschreven en dit aan een zeer voordelige prijs en vlugge levering

Fijne site

Makkelijk, en met de vele reviews krijg je een goed en betrouwbaar beeld.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Niets op aan te merken, gewoon heel goed

Goede producten, snelle verzending, heldere communicatie. Wat wil je nog meer?

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Geweldige website, zeer overzichtelijk en goede producten

Heel aangenaam in gebruik. Mooi producten en eenvoudig om alles te bestellen. Alles werd netjes en discreet verzonden en kwam heel proper aan.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Goede service en een snelle en discrete levering

Snel

Wat een uitvinding

Echt genieten

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Prima website, snelle afhandeling bestelling

De website is overzichtelijk en de afhandeling van de bestelling verloopt soepel. Verzending was snel en discreet.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Snel, anoniem, alles goed geregeld.

Snel, anoniem, alles goed geregeld. Prima ervaring

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

De womanizer is een fantastisch apparaatje. Er gaat een wereld voor me open. Fantastisch

Helemaal top

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Het is zeer stil in gebruik en voldoet aan de wens.

We hadden al de kleinere reis versie en thuis het grotere model. Doordat de kleinere versie niet meer oplaad zijn we weer gaan zoeken voor een vervanger. Dat is via de site gegaan en toen zagen we het 3D model wat meer mogelijkheden bood en ook nog eens erg stil was in gebruik. De druk is net wat anders en intenser. Het ene orgasme volgde het andere orgasme al snel op en dat was een heerlijke ervaring. We zijn erg tevreden over deze keuzen.

Slecht

Ik heb hem sinds kort, maar de knopjes werken niet tot nauwelijks. Ik heb dit aangegeven aan het bedrijf. Ze doen hier niks mee. Nu heb ik een apparaat dat mega duur is en niet werkt en ze komen niet met een oplossing. Dus ik heb helaas geen idee hoe hij is want hij doet het niet. Service is dus niet vriendelijk en behulpzaam.

Een snoepwinkel

Fijne website. Goede en snelle service! Voor ieder wat wils.

Een eerlijke website

Een vlotte bestelling en levering

Womanizer Next...vooral NEXT

Womanizer Next is vooral duur maar werkt niet naar behoren. Klantenservice heeft deze "nagekeken" en vind dat het allemaal werkt zoals het hoort. Normaal stopt deze als je hem van de huid haalt.. in dit geval dus vaak niet maar dat kan komen door gel of water. Maar ze raden wel aan om gel te gebruiken.. Dan heb je nog het lawaai, we mogen deze niet na 22u gebruiken want dan klagen ze ons aan voor geluidsoverlast. Toestel werkt en dan opeens maakt die ontzettend veel lawaai. Volgens de klantendienst komt dit omdat er wat lucht in het toestel komt.. Dus er mag geen water, geen gel en geen lucht aan komen.. Dan laten ze een toestel horen van de klantendienst met veel minder lawaai.. maar dat was volgens hun omdat hun camera microfoon anders was, het was hetzelfde als bij ons. Weigeren om ander toestel te geven en zelf moeten betalen voor terug te laten opsturen.. Dus voor 210 euro ben je dus goed gezien, weggesmeten geld want totaal niet te gebruiken.. hier kan niemand van genieten. Dan maar klacht neergelegd bij de consumentenbond voor hun gebrekkig toestel en service.

Snel en anoniem

Ik heb deze app via iemand doorgekregen

Haarlemmerstraatweg 32

2343LB Oegstgeest