Snelle levering Onduidelijke maten

Snelle levering maar het is lastig om voor oudere modellen de juiste maat opzetstukjes te vinden. Waarom niet een handige tabel zodat je alles snel overziet. Je kunt een onjuiste maat niet terugsturen dus zo'n overzicht is geen overbodige luxe.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Not as good as the original

This version of the Womanizer is not as good as the original. The motor and suction has changed. It is difficult to position it and the length of the device makes it difficult to use during partnered sex. It is unfortunate because this was my favorite toy. That being said, it is still okay but it is not as good as it used to be.

whow

Ik kocht dit op aanraden van goede vrienden voor mijn vrouw. Zij ervaarde het volgende met een glimlach van oor tot oor. Het gevoel is in eerste instantie vreemd omdat je gewend bent om je vingers erbij te gebruiken op een andere wijzen. Eenmaal wat gewend geeft het een geweldig orgasme wat dieper en sterker is dan ik ooit heb ervaren. TOP PRODUCT

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Geweldige eerste keer... maar daarna niet meer tot een hoogtepunt te brengen .... geen idee waarom, ik moet een langere tijd ertussen laten, denk ik... Maar verder een geweldig apparaat

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Een genot voor iedere vrouw

Door mijn leeftijd kwam ik niet meer zo snel klaar met mijn clitoris. De womenizer is echt een uitkomst. Echt een hele fijne en goede uitvinding. Het is nog wel even uitproberen met de snelheid wat het fijnst is, maar daar komen we wel uit.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Geweldig apparaat maar het bijleveren van een emmer en een dweil zou geen overbodige luxe zijn haha

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Bedankt voor de beoordeling. We zullen uw feedback meenemen ;) Liefs, Team Womanizer

Top uitvinding

Voor mijn vrouw maar ook samen hebben we erveel plezier van. Dit is de tweede die we kopen

????

Vorige week woensdag besteld Heb m nog niet binnen is door PostNL weer retour gestuurd! Geen ervaring maar ben dus niet echt enthousiast!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Beste Ger, Dank voor deze review en uiteraard jammer dat deze zo negatief is. We snappen dat het heel vervelend is wanneer een pakketje niet op tijd arriveert. Echter wij hebben het pakket op tijd verzonden en kunnen er als webwinkel helaas niks aan doen wanneer de bezorger het adres niet kan vinden en dit pakket daardoor retour komt. Wij hebben het pakket nadat deze retour kwam direct weer naar jou opgestuurd. Dit na onderling overleg over het adres of deze wel klopte. De tweede zending heb je zelf gewijzigd naar afleveren op een PostNL locatie ipv de avondbezorging. Hierdoor is het de volgende dag geleverd bij de PostNL locatie. Ook dit is niet aan ons. Heel spijtig dat onze service toch zo negatief wordt gezien. Miss Steel

Intens genieten

Een bijzonder fijne ervaring. Echt veel beter dan de goedkopere varianten. Ik blij vrouw blij

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Bedankt voor de aanbeveling Leo. We wensen je vrouw veel plezier met de Womanizer. Liefs Team, Womanizer.nl

Overzichtelijk, klantvriendelijk

Als je een womanizer zoekt, welk type dan ook, raad ik Womanizer.nl aan. Als je bestelt, verzend men dit snel én discreet, en ik had mijn bestelling al na een paar dagen geleverd. Bij vragen kan je gewoon mailen, en men zal je zo goed mogelijk van dienst zijn met de nodige uitleg. De kwaliteit van de produkten zijn zeer goed, en dat is fijn, zo heb je langer plezier van je aankoop. Mijn advies: voor womanizers moet je bij womanizer.nl zijn!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Bedankt voor de aanbeveling Brigitte. We wensen je veel plezier met je Womanizer. Liefs Team, Womanizer.nl

Zeer goed. Goede levering. Goede kwaliteit van het bestelde product.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Bedankt voor de aanbeveling Sophie. We wensen je veel plezier met je Womanizer. Liefs Team, Womanizer.nl

Superleuk

Heerlijk apperaat maar toch niet fluisterstil

Wow!

Nog nooit zo snel en lekker klaargekomen!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Leveren wat de vrouw wenst.

ik was opzoek naar plezier en daar hebben jullie een ruim assortiment van.

Wow

Wow wat een ervaring. Het was even zoeken naar de juiste positie, maar eenmaal gevonden... ik had een handdoek moeten gebruiken (heel blije emoticon). I’m hooked! Het minpuntje vind ik wel het goedkope plastic in je hand. Dat kan anders, veel zachter.

Klaarkomkanon

De womanizer is echt heerlijk, werkt fantastisch, waterdicht ook groot pluspunt. De we vibe ook top alleen op afstand bedienen met de app moet makkelijker kunnen en verbinding valt steeds weg wat nogal vervelend is op zo'n moment snap je wel

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Niet klaar te krijgen de laatste dame...

Verwachting lag hoog na het lezen van e.e.a. op jullie site. Ik dacht mijn vriendinnetje is nu zo op haar hoogtepunt, maar niets is minder waar...Helaas.

Mijn nummer 1 in genieten

hallo, Toen ik voor de eerste keer een womanizer kocht (eerder een eindejaarscadeautje van mijn man) had hij geen betere keuze kunnen maken. De 'gewone' satisfier valt in het niet bij gebruik van een womanizer. Niet dat een satisfier niet goed is, daar heb je ook je plezier van, maar ik vergelijk het met een gewone wagen en een womanizer is een sportwagen (misschien grappig gezegd, maar ik probeer het duidelijk uit te leggen. Ik wil gewoon geen andere meer. Womanizer.nl heeft het discreet verpakt en de verzending was heel snel. Ik ben dus een tevreden klant.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Verwachting waargemaakt Ga er geregeld gebruik van maken en verder ontdekken, dank!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Nr 1, maaaaar...

Van alle speeltjes die ik heb of ooit heb gehad is dit echt de beste ooit, nog geen enkel speeltje heeft hieraan kunnen tippen. Maar hij gaat ook niet heel erg lang mee. Dit is de 2e die ik heb besteld. De eerste gingen de standen al vrij snel niet meer allemaal, de standen werden naarmate ik hem langer had ook minder, knoppen pakten soms niet, oplader werkte al vrij snel niet meer, siliconen ging ook uitwijden dus voor het verwisselbare knopje niet fijn, die ging heel erg snel los. Laatst deed hij niks meer, opladen werkte niet. Vandaar een nieuwe besteld. En dan is €189,- veel geld, maargoed stiekem is hij het ook weer waard...

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Mijn vrouw is er helemaal gek op

Alles wat ze beloven is echt waar. Binnen een paar minuten is het klaar!!!

teleurgesteld in bedrijf

ben teleurgesteld in het feit dat er niet eens geantwoord werd op een mail nav een ontvangen product.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Snelle én discrete levering !

Snelle levering, goed op te volgen. Discrete levering. Prima!