Een snoepwinkel

Fijne website. Goede en snelle service! Voor ieder wat wils.

Een eerlijke website

Een vlotte bestelling en levering

Womanizer Next...vooral NEXT

Womanizer Next is vooral duur maar werkt niet naar behoren. Klantenservice heeft deze "nagekeken" en vind dat het allemaal werkt zoals het hoort. Normaal stopt deze als je hem van de huid haalt.. in dit geval dus vaak niet maar dat kan komen door gel of water. Maar ze raden wel aan om gel te gebruiken.. Dan heb je nog het lawaai, we mogen deze niet na 22u gebruiken want dan klagen ze ons aan voor geluidsoverlast. Toestel werkt en dan opeens maakt die ontzettend veel lawaai. Volgens de klantendienst komt dit omdat er wat lucht in het toestel komt.. Dus er mag geen water, geen gel en geen lucht aan komen.. Dan laten ze een toestel horen van de klantendienst met veel minder lawaai.. maar dat was volgens hun omdat hun camera microfoon anders was, het was hetzelfde als bij ons. Weigeren om ander toestel te geven en zelf moeten betalen voor terug te laten opsturen.. Dus voor 210 euro ben je dus goed gezien, weggesmeten geld want totaal niet te gebruiken.. hier kan niemand van genieten. Dan maar klacht neergelegd bij de consumentenbond voor hun gebrekkig toestel en service.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Beste Jimmy Spijtig deze reactie zo te lezen. Voor de klanten die dit lezen leggen we graag het volgende uit: De Womanizer Next die u heeft ontvangen is na retour sturen uitgebreid getest op een defect maar deze werkt precies als het zou moeten dus een nieuwe sturen zoals op aangedrongen werd was niet nodig. Deze zou namelijk precies hetzelfde werken. We hebben uitgelegd dat in de allerhoogste stand zonder dat het kapje afgedekt is deze het geluid hoort te maken die de Womanizer heeft. Wanneer het kapje wordt afgedekt bij gebruik en er dus geen lucht meer van buiten bij kan is dit een wezenlijk groot verschil in geluid op deze hoge stand. In de lagere standen is de Womanizer Next echt heel heel stil. De meeste mensen gebruiken een luchtdruk speeltje ook zelden in een heel hoge stand. Maar door de hoge frequentie die er bij een hogere stand komt kijken komt er helaas meer geluid door de snelle luchtverplaatsing. Afgedekt is dit natuurlijk minder te horen net als de deur dicht doen van een kamer waar veel geluid uit komt. De Skin detection functie ( die ook uitgezet kan worden) van Womanizer was daarom het antwoord op het geluid van een luchtdruk speeltje. Pas wanneer het kapje bijna de huid raakt (2 mm afstand) gaat de Womanizer aan. Ofwel kort voor dat de womanizer geheel gebruikt wordt met afgesloten kapje. De Womanizer is dus tot de huid geraakt wordt stil/ niet werkende. In de filmpjes die u toestuurde houdt u de Womanizer vlak boven de hand. De Womanizer schakelt dan wel aan want deze detecteert de huid, maar het kapje is niet geheel afgesloten als bij gebruik. Dat hebben wij u meermaals uitgelegd. En dan hoor je meer geluid in deze hoge stand. De skin detection werkt niet onder water. De Womanizer werkt uiteraard wel onderwater. De sensor die de huid detecteert bij de skin detection werkt dan alleen niet. Bij normaal gebruik ook met een druppel glijmiddel op waterbasis dat is uitgesmeerd zal de skin detection normaal werken. Neem je een hele dikke druppel mee het kapje in dan kan de sensor voor de skin detection uit gaan omdat het oog van de sensor wordt vertroebeld. Al met al is de Womanizer NEXT nu de best verkochte Womanizer en ook wereldwijd enorm goed ontvangen. Wij dames bij Womanizer vinden het ook een wereld van verschil zelfs als je deze al in de hand hebt. De Pulsen voelen dieper en voller en in de lagere standen is deze bijzonder stil. De ORGASM CONTROL geeft de mogelijkheid ook de diepte te stellen. Geen enkele ander luchtdruk speeltje kan dit. Hogere standen betekenen namelijk alleen een snellere luchtdruk verplaatsing geen sterkere of minder sterke luchtdruk. ORGASM CONTROL geeft deze mogelijkheid wel. Let op: Geen enkele luchtdruk vibrator ook niet van andere merken is stil in de hoogste standen. Dit gaat ook nooit lukken. De Skin detection functie van de Premium, DUO en Next zijn echter een mooi antwoord op dit geluid in hogere standen.

Snel en anoniem

Ik heb deze app via iemand doorgekregen

Slechte service

Product is met een defect aangekomen. Womanizer laat mij de verzendkosten betalen, terwijl het product nooit naar behoren heeft gefunctioneerd. Voor 184 euro mag je kwaliteit en service verwachten.

Snelle en nette verzending

Klaarkomen binnen notime

Echt het beste speeltje ever!

Vlot en professioneel afgehandeld

Bij eerste gebruik al geweldige resultaten

Goeie snelle service

De webshop is duidelijk en de bestelling verloopt snel en moeiteloos!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Waardeloze garantie en onmogelijk contact hierover

Garantie afhandeling is onmogelijk contact klantenservice eveneens een drama. Echt geen aanrader om hier te kopen bij problemen heb je het nakijken. Na retour zenden defect artikel via ontvangen retourlabel met verzenden aan Warmond is ieder contact uitgesloten en heeft mailen of bellen geen zin.

Tóp!

Snelle levering en goed verpakt

Wennen

Jaren al veel plezier van mijn womanizer. Nu dus de next gekocht. Moet er erg aan wennen. Veel knopjes, stuk groter, maar ik weet dat ik okk aan mijn eerste moest wennen dus ik zet door...

Tegenvaller

Ik had hoge verwachtingen door alle lof en vond het aankoop bedrag ook flink Ik voel gewoon niet waar iedereen het over heeft het deed soms zelfs pijn. Ik vind het doodzonde vh geld eerlijk gezegd.

Alles OK

Goede info, alles klopt.

Aankoop en ontvangst snel en discreet.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Keurige levering en raad de womenizer starlet gaan.

Te veel geluid

Geluid te hard en te luid

Opzet stuk gaat er af

1 x gebruikt opzet stukje ging er steeds af zat er ook naar 1 bij en op de site stond 2 opzet stukjes Heb hem dus niet goed kunnen testen

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

waardeloze service bij aankoop defect apparaat

Heb woensdag 24 januari product OG van € 179,- besteld. Ontving m keurig de volgende dag. Direct opgeladen en gechecked of alles naar behoren werkt. Niet dus. De knoppen voor intensiteit en vibratieniveaus werken niet. En toen begon de ellende. Ik klantenservice gebeld. Verzochten mij email te sturen naar klantenservice met klacht. Op donderdag 25 januari email met klacht met productnummer verzonden. Volgende dag email dat jullie streven om binnen 24 uur reageren. We zijn nu 1,5 week verder en ik heb sindsdien NIETS meer vernomen. Afgelopen week 4 x gebeld en bij het 4 e telefoontje werd gemeld dat ik alleen via email contact kon zoeken. Nogmaals email verstuurd op donderdag 1 febuari. Het is nu zaterdag 3 februari en heb nog steeds niets gehoord. Ik ga contact opnemen met de consumentenbond als ik wederom niets hoor, ook niet op dit bericht. Mijn telefoonnummer is 0650884254

Wennen

Opbouw naar climax is wennen.

Bereikbaarheid en service belabberd

Telefonisch niet tot slecht bereikbaar.. geen service, geen oplossing. Ongeïnteresseerd

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Een leven van voor de womenizer is vergeten. Wat een uitvinding. Door Helen van Rooijen jaren geleden op het spoor gekomen van de womenizer. Ik zeg geweldig. Makkelijk om de mondstukjes los te bestellen. Wat moet een vrouw zonder womenizer?

Slecht

Te groot

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Ik moet mijn weg nog vinden

Het is voor nu nog een zoektocht. Ook met de intensiteit en het gebruik van de verschillende mondjes/opzet stukjes. Maar het gaat uiteindelijk om het eindresultaat en dat voelt prettig.