Geweldige webshop

Super blij met de service van womanizer.nl. Dit is de tweede keer dat ik bestel en wederom wordt alles netjes, snel en discreet verzonden. Bij mijn tweede bestelling had ik wat vragen over producten en ik kreeg snel een passend antwoord op mijn vraag! Zeker aan te raden dus.

absoluut anders

Door de auto immuunziekte lichem scleroses is mijn vagina niet meer zoals ze was. Vond het moeilijk om de juiste womanizer te kiezen omdat mijn binnenste schaamlippen en clitoris aangetast zijn. Ik mag mijn vagina opnieuw ontdekken..... hopelijk helpt de womanizer me hiermee. Ik ben wél al orgasmes rijker ;)

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Lieve Ingrid, Wat fijn om te lezen dat de Womanizer je helpt om je vagina weer te ontdekken. We wensen je veel plezier op je ontdekkingsreis. Liefs, Team Womanizer

Dit is een topproduct

Heerlijk apperaat

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Top webshop voor man en vrouw

Mooie luxe toy gekocht voor mijn lieve vrouw. Toy was discreet verpakt en werd tijdens de kerstdagen op tijd geleverd.

Heeeeerlijk

Na de pro nu de premium, Krachtiger en daardoor nog heftiger naar een hoogtepunt.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Behulpzaam, snel en doeltreffend!

Chatfunctie is geweldig! Binnen een paar minuten wordt het probleem opgelost.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Ziet er mooi uit, chique cadeau.

Van mijn vrienden had ik gehoord dat hun vrouwen de womanizer fantastisch vinden. Sinds kort heb ik een lieve vriendin en ik dacht haar lang genoeg te kennen voor dit mooie cadeautje. Maar toen ik het haar gaf vond ze, hoewel ze volgens mij ook wel nieuwsgierig was, het maar een beetje vreemd. Ze was een beetje boos en zei "moet ik dan iedere keer als ik dat ding gebruik aan jou denken". Ik zei nog je zoekt er veel te veel achter, het is gewoon een aardigheidje waarmee ik je een plezier wil doen. Toch wilde ze hem niet mee naar huis nemen. Nu staat de womanizer nog ongeopend bij mij in de kast, misschien kan ik de volgende keer haar nieuwsgierigheid wekken en moet ze een beetje wennen aan het idee. Ik had er verder geen bijbedoelingen mee en wilde alleen maar mijn vriendin met een mooi en chique cadeautje versassen. Voor mij de uitdaging om de komende tijd mijn cadeautje alsnog te accepteren. Komt goed.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Beter dan dit speeltje is er niet!

Super speeltje!

Geweldige service

Snelle, vriendelijke reactie op mijn mail en kreeg een nieuwe toy toegestuurd toen bleek dat die van mij defect was.

Mooie diepe ervaring

Er had voor mij nog wel een paar standen hoger bij gekund. Verder perfect

Tevreden Klant

Mijn vrouw cadeau gedaan, ze is super tevreden. Zeer snel geleverd. Top!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Snelle levering van het product en met aandacht samengesteld waardoor het uitpakken al een feestje is

Not normal!

Not normal!

Even leuk

Was even leuk, maar nieuwtje is er snel vanaf. Fullbody orgasms is fijner. Erg prijzig voor wat t kan.

Womanizer premium 2 valt tegen

Valt tegen, gaat veels te hard. Spijt van aankoop. Goedkopere variant van een ander merk zou makkelijk voldoen.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Klacht wordt niet serieus genomen, zeer slecht service!

Heb de dure Infinity special édition gekocht eind vorig jaar (je moet wat met Corona) en ben absoluut niet tevreden, begrijp de positieve reviews ook echt niet. Heb al 3 keer een klacht ingediend over mijn onvrede, maar dit wordt niet serieus genomen en geen oplossing geboden. Dat ding ligt stof zit te vangen in de la (en dan is 89 EUR veel geld!), omdat ik hem niet kan gebruiken door de (te) kleine kapjes, wat het te gevoelig en pijnlijk maakt. (L kapje ook te klein). Het product doet dus niet wat het beloofd en valt constant uit tijdens gebruik (in 1 stand), daarmee is dit een ondeugdelijk product en het meest waardeloze product die ik ooit heb gekocht. Womanizer geeft aan dat grotere kapjes niet bestaan, dan blijft er maar 1 optie over, geld terug en ontbinding van de koop, gezien de belofte van het product niet nagekomen of waargemaakt wordt. Ik verwacht z.s.m. een oplossing.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Beste , Het is uiteraard zeer spijtig wanneer de womanizer niet aan de verwachtingen voldoet. Het is echter zo dat het wettelijke zo bepaald is dat hygiene producten niet retour kunnen wanneer deze zijn gebruikt of zelfs wanneer de sealing is verbroken van de verpakking. Door deze sealing kunnen wij concluderen dat het product daadwerkelijk niet is gebruikt en beschermen we onze klant. Het product kan dan namelijk niet nogmaals worden verkocht. Dit is zo bij alle seksspeeltjes en dit is als klant ook geaccepteerd bij de algemene voorwaarden voor de koop. Het is dus ook door u geaccepteerd. Wij zijn tevens lid van de thuiswinkel en deze voorwaarden voor hygiene producten staan ook in de algemene voorwaarden van de thuiswinkel bij ons op de site. We raden aan voortaan goed de algemene voorwaarden te lezen voordat u iets online aanschaft. Wij hebben dit ondertussen ook meermaals via de mail uitgelegd. Retour nemen is dus geen oplossing. Wat betreft uitvallen hebben wij ook uitgelegd. Wanneer er niet binnen 10 minuten geschakelt wordt naar een andere stand valt deze uit ter bescherming. Mocht de womanizer per ongeluk aan blijven staan terwijl deze niet gebruikt wordt zal dit de accu beschermen en raakt niet oververhit. Bijvoorbeeld onder de dekens wanneer deze daar 'aan' blijft liggen. Met vriendelijke Groet, Team Womanizer

Discreet veronden

Super snel en discreet verzonden. Blij mee.

Leuk maar niet de beste

Intensiteit mag meer. Soms lastig ‘richten’

discreet verpakt

Het pakketje kwam op tijd aan en was goed ingepakt! En wat is de womanizer fantastisch! Echt een aan rader voor elke vrouw.

Beste vriend!

Sinds een aantal weken de Womanizer premium 2 in huis. Mijn eerste womanizer en ben helemaal fan. Dankjewel Laura voor de keuze hulp via de chat.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

I received a broken womanizer

I received a womanizer that didn't even turn on even when fully charger. I sent a complaint and nobody answered.

• Would you recommend us? No
  • No

Best, How annoying to read that your womanizer is not working properly. We have sent you an email to resolve this. Kind regards, Team Womanizer.nl

Very lekker

Very quickly orgasmy

Wij vinden elkaar niet

Tijden getwijfeld, uiteindelijk gekocht. Meteen dan maar de luxe uitvoering. Onze eerste kennismaking was een behoorlijk zoektocht van ruim een half uur. De tweede ontmoeting zelfs zonder resultaat. Echt heel jammer...

Wow heel lekker

Ik had een boek gelezen waar de Womanizer in werd gebruikt. Dat wekte mijn nieuwsgierigheid. Ik heb dit verteld aan mijn man. Gezien wij geen ervaringen hadden met speeltjes leek het ons wel heel spannend om deze te bestellen. Het gevoel is zo intens. We zijn er beide heel blij mee.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Lieve Christel, Bedankt voor de beoordeling. We wensen je veel spannende momenten met de Womanizer. Liefs, Manon Womanizer.nl