Filters

1

I received a broken womanizer

I received a womanizer that didn't even turn on even when fully charger. I sent a complaint and nobody answered.

  • Would you recommend us? No
  • No
9

Very lekker

Very quickly orgasmy

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja
2

Wij vinden elkaar niet

Tijden getwijfeld, uiteindelijk gekocht. Meteen dan maar de luxe uitvoering. Onze eerste kennismaking was een behoorlijk zoektocht van ruim een half uur. De tweede ontmoeting zelfs zonder resultaat. Echt heel jammer...

  • Aanbevelen? Nee
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja
9

Wow heel lekker

Ik had een boek gelezen waar de Womanizer in werd gebruikt. Dat wekte mijn nieuwsgierigheid. Ik heb dit verteld aan mijn man. Gezien wij geen ervaringen hadden met speeltjes leek het ons wel heel spannend om deze te bestellen. Het gevoel is zo intens. We zijn er beide heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Reactie van het bedrijf

Lieve Christel, Bedankt voor de beoordeling. We wensen je veel spannende momenten met de Womanizer. Liefs, Manon Womanizer.nl

7

Fgghbvccv

Ghjhfdrgvvg

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.
10

Perfect

Het werkt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je beoordeling Luna. Liefs team, Womanizer.nl

10

Super

Een fijne eerste ervaring. Ik lag na een half uur nog met een heerlijk ontspannen gevoel op bed en een glimlach op mijn gezicht. Had het eigenlijk al veel eerder moeten aanschaffen

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Reactie van het bedrijf

Lieve Tineke, Bedankt voor je beoordeling en we wensen je nog veel meer heerlijke momenten met de Womanizer. Liefs team, Womanizer.nl

7

Heel effectief

Ziet er prachtig uit ! Min puntje het aan/uit knopje mag groter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja
10

Erg fijn

In eerste instantie vond ik €189 best een hoop geld. En dat is het ook. Als je het product echter vergelijk met de satisfyer bijvoorbeeld dan is de womanizer een soort goddelijke versie ervan. Orgasmes zijn geweldig. Ook mijn vriendin denkt er zo over. De €189 is het zeker waard. De autopilot is ook een fijne add-on.

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste JoJo, Bedankt voor uw beoordeling. En we wensen u veel plezier met de 'Goddelijke' Womanizer ;) Liefs, Team Womanizer.nl

6

Niet mijn speeltje

Ik wilde mijn review verwijderen (mede omdat ik het niet rechtstreeks bij Womanizer.nl gekocht heb), maar dat lukt niet. Nu er schijnbaar toch een review gegeven moet worden, moet ik zeggen dat de womanizer mij persoonlijk tegenvalt. Zeker voor de prijs. Maar zoveel mensen zoveel wensen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.
4

Prijs kwaliteit verhouding valt tegen.

Voor de prijs viel het product tegen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sophie, Wat vervelend om te lezen dat de Womanizer niet bevalt. Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat wij jou feedback mee kunnen nemen in de voortzetting van de Womanizer. Of we kunnen je tips geven om je ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Manon Womanizer.nl

9

Prima, maar houdt wel de batterij opgeladen

Een heel fijn speeltje, en de eerste van zijn soort in mijn collectie. Erg prettig als een magic wand of penetratie te veel is, en je alleen een clit-orgasme wil hebben. Ik had hem alleen niet goed opgeladen de eerste keer, dus nadat hij al even was gebruikt viel hij op een onplezierig moment uit. Eigen schuld. Fijn formaat, en door de ‘deksel’ makkelijk veilig mee te nemen in een handtas, of zelfs onder in een rugzak. Opladen is erg makkelijk door het magneten systeem. Geen klachten :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja
5

Drama

Als verassing voor mijn vriendin had ik de womanizer silver delights besteld. Met spanning gewacht tot de volgende dag dat het paketje geleverd werd.In een romantische setting, verassing te voorschijn getoverd, en uitproberen. Na een hoop gestuntel en proberen, blijkt het geen succes voor mijn vriendin. Mijn ervaring met mijn vorige relatie, waar ik de eerste womanizer die uit kwam voor kocht was wel een super succes. Nou denk ik zelf dat hij niet goed afsluit of dat hij niet helemaal goed werkt. Maar ja hoe kom je daar achter gr gerard

  • Aanbevelen? Nee
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gerard, Wat vervelend om te horen dat de Womanizer Silver Delight box niet bevalt. Onze klantenservice helpt u graag verder. U kunt contact opnemen via Klantenservice@womanizer.nl of een chat te starten via de website. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Manon Womanizer.nl

6

OK

enige kritiek voorlopig is dat ze weigeren btw terug te betalen als je buiten Europa woont... Netjes snel geleverd...

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja
10

Intens

Intense ervaring. Heel aangenaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja
9

niet meer te missen ;-)

mijn vriendin had hem al jaren maar ik sta nogal weigerachtig t.o. speeltjes,maar na hem toch eens te testen was ik meer dan aangenaam verrast en heb de dag nadien er zelf een aangekocht. is niet meer weg te denken bij mijn sexleven, ook mijn man vindt het leuk om hem in samenspel te gebruiken ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Karla, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met uw Womanizer. Liefs, Womanizer.nl

5

Goed bij verkoop maar slecht bij vragen

Als je iets besteld in de we shop dan wordt het supersnel geleverd. Helaas heb ik eerder per mail een vraag gesteld over een ouder product maar daar wordt helaas niet op gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Wat vervelend dat u onze klantenservice als niet prettig ervaart. Wij streven ernaar om altijd binnen 24 uur op doordeweekse dagen te antwoorden. Ik wil u graag alsnog helpen met uw vraag. Wilt u de vraag mailen naar: Klantenservice@womanizer.nl Met vriendelijke groet, Manon Womanizer.nl

10

Fucking mind blowing

Snel bezorgd en discreet. Eerste ervaring was mind blowing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Nathalie, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met uw Womanizer. Liefs, Womanizer.nl

8

Wel anders dan m’n vorige Womanizer

Dit is m’n 2e Womanizer. Ik heb de W500 ook. Daar was/ben ik zo’n fan van dat ik een extra exemplaar heb gekocht, voor in m’n logeertas (veel weg voor m’n werk) en als de andere het zou begeven. Deze is echter minder subtiel qua zuigkracht. Waar het aan ligt, moet ik nog uitzoeken. Verder zat er bij m’n zwarte Premium standaard een zwart mondje. Het extra mondje dat ik erbij kreeg is wit en daardoor veel minder stijlvol. Dit vind ik erg jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Dorinda, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de nieuwe Womanizer niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet. We hebben sinds kort een nieuw maat Kapje. Deze krijg je cadeau bij je bestelling (geselecteerde producten). We hebben voor dit cadeautje een neutrale kleur gekozen omdat we verschillende kleuren womanizers hebben. We hopen dat u ondanks de kleur toch blij bent met het kapje. Met vriendelijke groet, Womanizer.nl Manon

5

Defect product

Ik ben altijd meer dan tevreden geweest met mijn womanizers. Tot de laatste, premium. Hij werd slecht werkend geleverd. Hij is overduidelijk kapot; fabricage fout. Niet dat ik daarmee een nieuwe heb. Moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor via het engelstalige garantieformulier. En die zijn niet bepaald vlot met reageren. Ik vind het erg jammer dat het allemaal op deze manier moet en dat www.womanizer.nl dit soort dingen niet zelf kan oplossen...

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee
4

matig

na alle geweldige verhalen vond ik zwaar tegenvallen en zonde van mijn geld

  • Aanbevelen? Nee
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee
1

Teleurstellend

Kreeg de tip uit eigen kring die lovende reacties had, evenals online. Maar voor mij is de ervaring teleurstellend. Minimale impact. Ik zal het wel nog een paar kansen geven, maar anders is het 70 euro verspilde moeite. Voor mij werkt een vibrator tot nog toe het beste

  • Aanbevelen? Nee
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.
1

De service en klantgevoel kan sterk verbeterd worden.

Ik had de verkeerde afdekkapjes besteld. Passen helemaal niet. Ik meld dit en direct wordt er aangegeven dat vanwege de wet en hygiëne er geen retour mag/kan plaatsvinden. Ik geef aan dat dit geen kwestie van wet is maar of zij wel of niet dit vergoeden of de juiste sturen. Na wat haperende mail en een overleg met directie krijg ik 15% korting aangeboden. Dat is 1,94 euro!! een beetje een belediging. Het gaat mij dus niet om het geld maar het principe. Inmiddels de juiste besteld zonder de korting te gebruiken. Let dus goed op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste C.J, Op de site staat duidelijk omschreven op welke womanizers de verschillende kapjes passen. Dit om te voorkomen dat de verkeerde kapjes worden besteld. Het is uiteraard spijtig wanneer dit toch mis gaat. Echter wanneer de kapjes uit de sealing zijn gehaald kunnen ze niet meer retour. Dit lijkt ons logisch gezien ze dan onverkoopbaar zijn. Jammer dat de korting die we hebben gegeven als tegemoetkoming zo negatief ontvangen wordt.

10

Waanzinnig

Het nieuwe L kopje is waanzinnig! Echt een totaal, intensere ervaring! Terwijl kopje M ook fantastische was, wekte deze de interesse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Marco, Dank voor jouw review! Fijn te horen dat de nieuwe kapjes zo goed bevallen :-)

7

Snelle levering Onduidelijke maten

Snelle levering maar het is lastig om voor oudere modellen de juiste maat opzetstukjes te vinden. Waarom niet een handige tabel zodat je alles snel overziet. Je kunt een onjuiste maat niet terugsturen dus zo'n overzicht is geen overbodige luxe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd