Heel goede webshop. Kreeg wel mijn zending een dag later als beloofd.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Levering was later dan beloofd

De levering was 2 dagen later dan aangegeven tijdens de bestelling, en communicatie over de vertraging was matig.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Duidelijke info, goede prijs en snelle levering.

Fijne website met veel informatie, makkelijke vindbaarheid van producten en een vlotte levering.

Goed maar soms luid

In de meest intense stand is het geluid van de Womanizer luider dan verwacht en leidt het geluid soms af. je komt er uiteindelijk wel overheen en misschien is het een kwestie van wennen. Verder niets dan lof. Fijn dat er zoveel keuze in standen en de automatische stand heeft een fijne afwisseling. Zowel alleen als samen heen fijn in gebruik.

Snel en accuraat

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Supersnel geleverd en ik ben er erg blij mee

Ik heb de bestelling om 20u45 gedaan. En is de volgende ochtend al in de pakjes automaat geleverd. Het pakketje was keurig en anoniem verpakt. Afgelopen week hetgeen geleverd is uitgeprobeerd. SUPER!!!

Schitterend

Geen probleem

Perfect zoals verwacht.

Mooie website goed overzichtelijk en beschrijving. Keurig discreet verpakt en snel geleverd.

Is mijn 2 apparaat die ga snel kapot

Super lekker

Doet wat het beloofd

Even wennen :)

Bijzondere sensatie. De W doet wat is beloofd. Zorgt voor snel orgasme.

Heerlijk apperaat

Met 3 minuten ben je in de hemel.

Verwarrend

Tijdens het bestelproces had ik de keuze gemaakt om te laten leveren op een NL afhaalpost. In de bevestigingsmail stond echter mijn adres als afleveradres. Heb toen mail gestuurd met de vraag of het mogelijk was dit nog te veranderen. Enkele uren later al kreeg ik bericht dat het niet meer mogelijk was. Echter nadien kreeg ik dan een mail van de levering in de afhaalpost. Vandaar mijn bemerking verwarrend.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Geen idee. Het is niet voor mij

Ik heb het product voor mijn vrouw haar verjaardag gekocht. Wanneer ze het heeft gekregen en gebruikt, kan ik er misschien iets over vertellen. Omdat jullie blijven aandringen heb ik de beoordeling toch maar ingevuld. Het bestellen en de bezorgen ging verder prima.

Chaotisch

Een e-mail naar womanizer met een reactie en tips die niet helpen. Ik wil het ding retourneren, maar daarna geen antwoord, bij bellen blijk ik met misssteel te praten en moet ik daar een mail naar sturen. Daarop ook geen antwoord. Frustrerend dit

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Uitstekende service: 's avonds bestemd, volgende dag in huis

Super service!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Slecht en koop er nooit meer iets

Douchekop gekocht en is zeer slecht maar kan het niet retourneren

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

De hele ervaring was top

Het gehele proces van bestellen tot en met bezorgen was top. Snel,vlot,betrouwbaar en vertrouwelijk. Dik tevreden over de geleverde service en het product.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Even wennen in het begin maar na wat oefenen echt geweldig! Aanrader voor iedere vrouw.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Heerlijk ontspannend

Heerlijk ontspannend en brengt het gevoel wel op gang

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Perfect speeltje voor in- en buiten bed.

Perfect speeltje om spanning mee op te bouwen. Eerste keer thuis het speeltje ontdekt en de dag erna meegenomen naar een festival en dat was super!! Doet wat ie moet doen.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Duidelijke website en super snelle levering! Wij zijn weer happy^^

Vlotte discreete levering

Alles goed verlopen

3 x verkeerde info

Ik kreeg een verkeerd product. Ik belde en kreeg te horen dat ik terug gebeld zou worden, dat gebeurde niet dus ik belde nogmaals kreeg toen te horen dat ze vandaag niet bellen maar alleen mailen. Of ik nogmaals wilde mailen ik gaf aan dat die collega gisteren aan een collega had gemaild. Ze zei dat ze dat zag naar dat ik zelf nogmaals moest mailen. Dat heb ik gedaan. Weer hoorde ik niets. Opnieuw gebeld. Ik kreeg te horen dat ik naar het verkeerde mailadres had gemaild, haar collega had het verkeerde adres gegeven. Of ik opnieuw wilde mailen. Ik vroeg of zij dat niet kon doen. Maar dat ging niet. Na die mail kreeg ik nog geen antwoord. Opnieuw gebeld toen was de boodschap dat de reactietijd momenteel iets langer is. Dag erna eindelijk reactie. Nu moet ik mijn verkeerde product terugsturen. En dan pas krijg ik de andere. Ik had het netter gevonden dat zij alvast het nieuwe product zouden opsturen. Voor een duur product vind ik de service echt slecht!

Snelle en anonieme levering

Ik heb een womanizer in het weekend besteld, en initieel werd me een datum van de daarop volgende woensdag voorgesteld. Ik was een beetje teleurgesteld daar er op de website stond weekend bestelling maandag geleverd, maar ik ontving een tracking en de womanizer werd idd netjes op maandag geleverd in een anonieme verpakking. Top gewoon.