Beste uitvinding ooit!

ik heb inmiddels meerdere soorten en ze zijn echt geweldig! Altijd gegarandeerd binnen een paar minuten:)

Goed.

Een filmpje of tekeningen zouden misschien wel wat kunnen verduidelijken. Waar en hoe precies!

Ik wacht al 10 dagen op mijn levering

Meerdere malen reclameert dat er geen voortgang zat in de track en tracé vd Post nl. Bleef alleen staan op status ‘ontvangen’. Meerdere keren als antwoord gekregen dat het nog op tijd zou komen, zonder dat er extra gecheckt werd. Niet dus. Wacht nog steeds.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Great product, poor customer experience

Product is great as expected but: 1. I chose to deliver to a pickup point and the product was delivered directly to my aparrment instead. 2. Delivery time was longer than described. 3. Customer service were of no.help at all in solving the delivery issue. They were slow to respond and when they did respond they did not seem to care about my poor experience and basically said "it is what it is". Would not purchase directly from this website again.

Goed geregeld snel verzonden

Gewoon goed

Correct

Correcte opvolging en leveren

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Gemakkelijk besteld, correct en tijdig geleverd

Gewoon goed en transparant

Snel met versturen

Snel verstuurd

Ik heb 4 keer een poging via de iPad gedaan om in te loggen

De website voor klanten werkte voor geen meter, uiteindelijk heb ik als niet bestaande en niet inloggende klant besteld

Desillusie

Maakt veel kabaal en werkt niet naar verwachting. De frequentie regeling werkt niet tevreden. Het is óf te hard óf te zacht. Een dure vergissing.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Sorry, maar niets anders dan een normale douchekop met 3 standen.

Sorry, maar niets anders dan een normale douchekop met 3 standen. Jammer.

Snel geleverd, discreet verpakt

Onvoldoende…

Dit is een mooi ogend product van Grohe kwaliteit maar het doet nauwelijks wat het moet doen en dat voor een veel te hoge prijs. Ik twijfelde bij het aanschaffen omdat ik reeds een douchekop heb die verschillende waterstraalmogelijkheden heeft en dit is daar zo goed als geen variante op. Ik kom heel makkelijk tot orgasme en zelfs voor mij is dit een onvoldoende. Misschien dat je met heel veel voorbereidend werk een climax kunt bereiken maar ik betwijfel het. Thumbs down voor mij.

Intens!

Meervoudig orgasmes achter elkaar.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Ik ontving mijn pakje niet

Iemand anders haalde mijn zending af Ik ontving mijn bestelling niet ik hoop dat jullie een oplossing kunnen bieden aan dit probleem dan kan ik mijn mening herzien

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

doet wat het beloofd te doen!

Lekker speeltje

Niks is hetzelfde

Goede service ervaren van het bedrijf. Had helaas een defecte womanizer. Snelle reactie gekregen en ben heel fijn geholpen. En ik moet eerlijk bekennen… ik heb hem enorm gemist toen hij defect was. Niks geeft mij dezelfde soort orgasmes. Heerlijk.

Valt tegen

Website niks mis mee Womanizer zelf doet niet wat ik verwacht.

Een belevenis

Mijn 1ste speeltje. Spannend! Meteen na ontvangst opgeladen en natuurlijk meteen uitgeprobeerd. Een totaal ander belevenis dan met een man. Maar oh wat is het heerlijk om helemaal in control te zijn! Ritme, kracht, druk, houding! Deze blijft paraat liggen in mijn nachtkastje. Ik hoop dat ik de batterij vaak kan herladen (knipoog-emo) en niet snel zijn power verliest.

Nog steeds niet ontvangen

Nog steeds niet ontvangen

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Beste Veerle, Wat vervelend dat jij jouw Womanizer nog niet hebt ontvangen. Zoals ook al in de mail uitgelegd duurt de verzending iets langer omdat we de womanizer voor jou naar Spanje hebben verzonden. Hij is onderweg en het duurt nog maar heel eventjes voor je van jouw nieuwe toy kan genieten. Liefs, Team Womanizer.

mooi en fijn ding

Fijn speelgoed heerlijk gewoon mooi en goede vorm makkelijk mee te nemen. je moet wel even wat euro opzij leggen maar is prijs kwaliteit ruim waard

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Ik ben 57 en heb de womenizer van mijn man gehad. Ik kan niet anders zeggen hemels.Hadden ze deze maar eerder uitgevonden.In het begin is wel even frummelen hoe het moet maar eenmaal bezig ben ik niet meer te houden.

Goed product

De Womanizer doet wat ze belooft

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Hoi Frans, Wat fijn om te lezen dat jullie plezier beleven van de womanizer. Liefs, Team Womanizer

Niet geleverd op de afgesproken datum

2x mail en 2x bellen voor de bestelling geregeld was

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Beste, Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet zo is gelopen als wij beloven. Onze excuses. We hopen dat u alsnog veel plezier gaat beleven van uw womanizer. Met lieve groet, Team Womanizer