Fijn apparaat maar te weinig standen

Fijn apparaat, maar je mist op het einde echt minimaal 2 standen. Satisfyer is kwalitatief minder maar wint het wel op de standen voor mij.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Hii Manon, Dat vonden wij ook ;) Daarom hebben we de nieuwe Womanizer Premium 2 met extra standen. Super krachtig en nog stiller. Met lieve groet, Team Womanizer

Zeer goede service!

Site is gemakkelijk, snelle levering. Niets op aan te merken!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

mooi product maar de accessoires zijn matig...

Ik heb de Womanizer Premium gekocht, puur omdat het leuk is af en toe iets nieuws te proberen. Wat opvalt is dat de opbouw naar het orgasme van mijn vriendin veel geleidelijker gaat dan wat we tot nu toe hadden meegemaakt. Meestal is het er ineens, maar nu komt het er echt aan... Wel grappig want daardoor kan ik ook beter "timen"... Wat ik teleurstellend vindt is dat de opzetstukjes niet verschillen qua grootte. Ik had 10 nieuwe opzetstukjes gekocht in maat S, omdat de standaard opzetstukjes best groot zijn. Onze gedachte was dat met een kleinere versie de druk iets hoger zou zijn. Maar in de praktijk zijn de maat S opzetstukjes dus net zo groot als maat M of L. Wel apart dus...

Snelle verzending

Hopelijk blijft dit exemplaar wel werken, ik heb er al twee retour moeten sturen, binnen een paar maanden..

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Lieve Wendy, Wat vervelend dat je zoveel pech hebt met jouw Womanizer. Mocht er weer iets aan de hand zijn weet je ons te vinden en gaan we samen kijken naar een passende oplossing. X team Womanizer

niet opwindend

Zowel op lage als hoge snelheid, ik krijg er geen orgasme van. Geef mij maar gewoon een goedkope vibrator.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Beste Willemijn, Wat vervelend dat de Womanizer niet aan jouw verwachtingen voldoet. Mocht je graag wat tips ontvangen kan je onze klantenservice dagelijks bereiken via de chat functie op de site of mailen naar [email protected]. Met lieve groet, Manon, Team womanizer

Geweldig ding

Door menopauze werd een orgasme steeds moeilijker en moeilijker… In een documentaire op TV zag ik iets als de “womanizer”. Ik ging op zoek op het web en vond. Toegegeven, de womanizer doet wat het belooft. Hij werd supersnel en discreet geleverd. Onmiddellijk getest en woooow…wat een climax! Mijn man en ik komen weer samen klaar. Heerlijk.. Voor mij een echte aanrader.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Beste, Wat fijn om te lezen dat de Womanizer zo goed bevalt. We hopen dat jullie nog veel plezier gaan beleven samen. Lieve groet, Team Womanizer.nl

teleurstellend

niet wat ik er van verwacht had

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Beste klant, Wat vervelend dat de Womanizer niet aan jouw verwachtingen voldoet. Mocht je graag wat tips ontvangen kan je onze klantenservice dagelijks bereiken via de chat functie op de site of mailen naar [email protected]. Met lieve groet, Manon, Team womanizer

Persoonlijke en snelle afhandeling

Mijn Womanizer stopte er na 1 jaar helaas mee. Ik kon het niet meer opladen. Kan gebeuren natuurlijk. Ik heb contact opgenomen per mail en ik werd snel geholpen en doorverwezen naar de garantiewebsite. Daar heb ik ervaren dat er een onpersoonlijke benadering was richting de klant en dat het formulier technisch gezien bij mij niet werkte om het in te dienen. Vanuit Nederland werd er meteen hulp aangeboden en zo werd snel mijn nieuwe Womanizer thuisgestuurd. Ben erg blij met mijn Womanizer en ik hoop er nog heel lang plezier van mogen te hebben. Aan de mensen in NL kan het zeker niet liggen. De klantenservice is top!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Het begon verkeerd, maar het is goed gekomen (op de orgasme na)

Deze organisatie heeft het uiteindelijk netjes opgelost. Gelukkig hebben ze het gesprek terug kunnen luisteren en hier de juiste acties op ondernomen. Zo is er contact met mij opgenomen en is er samen gekeken naar een passende oplossing. Voor nu ben ik nog niet over de streep wat betreft de womanizer zelf, maar wel wat betreft de service van deze webshop.

Prettig

Fijne klantenservice, snelle en discrete levering! Product zelf ook mijn nieuwe favoriet

Valt erg tegen!

Omdat mijn oude womanizer op zijn laatste dagen loopt, heb ik een nieuwe besteld. Ervanuit gaande dat hij net zo fijn zou zijn en de bijna 200 euro waard. Het model is zeker mooi, maar de kop en t zuigmondje is niet geschikt voor vrouwen met volle schaamlippen, waarbij de clitoris dieper ligt. Hierdoor bijna geen contact. Ik heb uiteraard ook de maat L besteld van de mondjes. Dat levert geen verschil op. Heeeel erg jammer!!

Snel en discreet

Mijn womanizer laat op de avond besteld en de volgende dag was hij er al en het pakket was super discreet!

Super geweldige ervaring met premium 2

Een aanrader

zonder enig probleem

Vlotte presentatie en beschrijving, vlotte aankoop en betaling

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Slechte service, doen niet wat ze beloven

Bijzonder dat na het verbreken vd seal om op te laden, zonder gebruik de womanizer in lagere prijsklasse niet omgeruild kan worden naar een duurdere. De hygiëne regels gelden niet voor een womanizer van €189, die kan wel ingeruild worden na 30 dagen. Die van €99 niet. Na uitleg dat de womanizer vd Linda 6 standen had en ik nu ook 6 standen aangeschaft heb, geen omruiling mogelijk. Schandalig! Nu zit ik met een womanizer waar ik niks mee kan. Antwoord was; de mate van intensiteit zijn veranderd. Alsof ik dat zonder uitproberen kan weten! Ik hoor het al ah geluid

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Beste Gwen, Jammer dat je onze uitleg als negatief ervaart. De 30 dagen Garantie is geldig op de PREMIUM & DUO. Dit staat overal zeer duidelijk vermeld op de site en ook bij de producten zelf. Dit is een actie en dus ook tijdelijk en geldt inderdaad niet op de Liberty. Elk bedrijf mag ten alle tijden bepalen wanneer en op welke artikelen een actie geldt. Gezien dit ook duidelijk vermeld wordt op onze site is het jammer dat er dan achteraf op terug gekomen wordt als zijnde schandalig. Ook vinden wij het heel jammer dat onze voorwaarde (die ook bij ieder ander bedrijf dat seksspeeltjes verkoopt geldt), betreffende het niet retour kunnen sturen na het verbreken van de sealing, als negatief wordt gezien. Hiermee beschermen wij de klant juist. Zo weet iedereen dat zij geen product krijgen dat al door iemand anders uit de doos is gehaald. Wij gaan ervan uit dat jij zelf ook geen Womanizer had willen ontvangen die al door andere klanten geretourneerd is geweest. Ook al zei de klant: "ik heb hem niet gebruikt". Daarnaast hebben wij duidelijk uitgelegd dat de womanizer die via LINDA is aangeschaft niet via ons aan LINDA is verstrekt. Wij hebben geen idee hoe zij aan deze Womanizer kwamen. Dit is een veel ouder model geweest en al lang (meerdere jaren) niet meer in de verkoop. Daarom wordt deze womanizer ook niet vermeld op onze site. Ook het kapje dat op deze womanizer zit is anders en kan de ervaring in eerste instantie anders doen lijken. Uit onderzoek blijkt dat dit vooral te maken heeft met gewenning. De Womanizer liberty die jij nu hebt is een prima womanizer en een zeer verbeterde versie van het model dat je via de LINDA ontving. We hopen dat je alsnog veel mooie momenten zult beleven met jouw Liberty. (Nog een tip is de aanschaf van het kapje in maat L voor de Liberty. Deze heeft dezelfde ronde vorm aan de kant die over de clitoris geen gaat als dit oude model Starlet maar past op alle "nieuwere" modellen met ovale opening voor het kapje op de womanizer.) Met vriendelijke Groet Team Womanizer.nl

Geweldige webshop

Super blij met de service van womanizer.nl. Dit is de tweede keer dat ik bestel en wederom wordt alles netjes, snel en discreet verzonden. Bij mijn tweede bestelling had ik wat vragen over producten en ik kreeg snel een passend antwoord op mijn vraag! Zeker aan te raden dus.

absoluut anders

Door de auto immuunziekte lichem scleroses is mijn vagina niet meer zoals ze was. Vond het moeilijk om de juiste womanizer te kiezen omdat mijn binnenste schaamlippen en clitoris aangetast zijn. Ik mag mijn vagina opnieuw ontdekken..... hopelijk helpt de womanizer me hiermee. Ik ben wél al orgasmes rijker ;)

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Lieve Ingrid, Wat fijn om te lezen dat de Womanizer je helpt om je vagina weer te ontdekken. We wensen je veel plezier op je ontdekkingsreis. Liefs, Team Womanizer

Dit is een topproduct

Heerlijk apperaat

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Top webshop voor man en vrouw

Mooie luxe toy gekocht voor mijn lieve vrouw. Toy was discreet verpakt en werd tijdens de kerstdagen op tijd geleverd.

Heeeeerlijk

Na de pro nu de premium, Krachtiger en daardoor nog heftiger naar een hoogtepunt.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Behulpzaam, snel en doeltreffend!

Chatfunctie is geweldig! Binnen een paar minuten wordt het probleem opgelost.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Ziet er mooi uit, chique cadeau.

Van mijn vrienden had ik gehoord dat hun vrouwen de womanizer fantastisch vinden. Sinds kort heb ik een lieve vriendin en ik dacht haar lang genoeg te kennen voor dit mooie cadeautje. Maar toen ik het haar gaf vond ze, hoewel ze volgens mij ook wel nieuwsgierig was, het maar een beetje vreemd. Ze was een beetje boos en zei "moet ik dan iedere keer als ik dat ding gebruik aan jou denken". Ik zei nog je zoekt er veel te veel achter, het is gewoon een aardigheidje waarmee ik je een plezier wil doen. Toch wilde ze hem niet mee naar huis nemen. Nu staat de womanizer nog ongeopend bij mij in de kast, misschien kan ik de volgende keer haar nieuwsgierigheid wekken en moet ze een beetje wennen aan het idee. Ik had er verder geen bijbedoelingen mee en wilde alleen maar mijn vriendin met een mooi en chique cadeautje versassen. Voor mij de uitdaging om de komende tijd mijn cadeautje alsnog te accepteren. Komt goed.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Beter dan dit speeltje is er niet!

Super speeltje!

Geweldige service

Snelle, vriendelijke reactie op mijn mail en kreeg een nieuwe toy toegestuurd toen bleek dat die van mij defect was.