Mooie diepe ervaring

Er had voor mij nog wel een paar standen hoger bij gekund. Verder perfect

Tevreden Klant

Mijn vrouw cadeau gedaan, ze is super tevreden. Zeer snel geleverd. Top!

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Snelle levering van het product en met aandacht samengesteld waardoor het uitpakken al een feestje is

Not normal!

Not normal!

Even leuk

Was even leuk, maar nieuwtje is er snel vanaf. Fullbody orgasms is fijner. Erg prijzig voor wat t kan.

Womanizer premium 2 valt tegen

Valt tegen, gaat veels te hard. Spijt van aankoop. Goedkopere variant van een ander merk zou makkelijk voldoen.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Klacht wordt niet serieus genomen, zeer slecht service!

Heb de dure Infinity special édition gekocht eind vorig jaar (je moet wat met Corona) en ben absoluut niet tevreden, begrijp de positieve reviews ook echt niet. Heb al 3 keer een klacht ingediend over mijn onvrede, maar dit wordt niet serieus genomen en geen oplossing geboden. Dat ding ligt stof zit te vangen in de la (en dan is 89 EUR veel geld!), omdat ik hem niet kan gebruiken door de (te) kleine kapjes, wat het te gevoelig en pijnlijk maakt. (L kapje ook te klein). Het product doet dus niet wat het beloofd en valt constant uit tijdens gebruik (in 1 stand), daarmee is dit een ondeugdelijk product en het meest waardeloze product die ik ooit heb gekocht. Womanizer geeft aan dat grotere kapjes niet bestaan, dan blijft er maar 1 optie over, geld terug en ontbinding van de koop, gezien de belofte van het product niet nagekomen of waargemaakt wordt. Ik verwacht z.s.m. een oplossing.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Beste , Het is uiteraard zeer spijtig wanneer de womanizer niet aan de verwachtingen voldoet. Het is echter zo dat het wettelijke zo bepaald is dat hygiene producten niet retour kunnen wanneer deze zijn gebruikt of zelfs wanneer de sealing is verbroken van de verpakking. Door deze sealing kunnen wij concluderen dat het product daadwerkelijk niet is gebruikt en beschermen we onze klant. Het product kan dan namelijk niet nogmaals worden verkocht. Dit is zo bij alle seksspeeltjes en dit is als klant ook geaccepteerd bij de algemene voorwaarden voor de koop. Het is dus ook door u geaccepteerd. Wij zijn tevens lid van de thuiswinkel en deze voorwaarden voor hygiene producten staan ook in de algemene voorwaarden van de thuiswinkel bij ons op de site. We raden aan voortaan goed de algemene voorwaarden te lezen voordat u iets online aanschaft. Wij hebben dit ondertussen ook meermaals via de mail uitgelegd. Retour nemen is dus geen oplossing. Wat betreft uitvallen hebben wij ook uitgelegd. Wanneer er niet binnen 10 minuten geschakelt wordt naar een andere stand valt deze uit ter bescherming. Mocht de womanizer per ongeluk aan blijven staan terwijl deze niet gebruikt wordt zal dit de accu beschermen en raakt niet oververhit. Bijvoorbeeld onder de dekens wanneer deze daar 'aan' blijft liggen. Met vriendelijke Groet, Team Womanizer

Discreet veronden

Super snel en discreet verzonden. Blij mee.

Leuk maar niet de beste

Intensiteit mag meer. Soms lastig ‘richten’

discreet verpakt

Het pakketje kwam op tijd aan en was goed ingepakt! En wat is de womanizer fantastisch! Echt een aan rader voor elke vrouw.

Beste vriend!

Sinds een aantal weken de Womanizer premium 2 in huis. Mijn eerste womanizer en ben helemaal fan. Dankjewel Laura voor de keuze hulp via de chat.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

I received a broken womanizer

I received a womanizer that didn't even turn on even when fully charger. I sent a complaint and nobody answered.

• Would you recommend us? No
  • No

Best, How annoying to read that your womanizer is not working properly. We have sent you an email to resolve this. Kind regards, Team Womanizer.nl

Very lekker

Very quickly orgasmy

Wij vinden elkaar niet

Tijden getwijfeld, uiteindelijk gekocht. Meteen dan maar de luxe uitvoering. Onze eerste kennismaking was een behoorlijk zoektocht van ruim een half uur. De tweede ontmoeting zelfs zonder resultaat. Echt heel jammer...

Wow heel lekker

Ik had een boek gelezen waar de Womanizer in werd gebruikt. Dat wekte mijn nieuwsgierigheid. Ik heb dit verteld aan mijn man. Gezien wij geen ervaringen hadden met speeltjes leek het ons wel heel spannend om deze te bestellen. Het gevoel is zo intens. We zijn er beide heel blij mee.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Lieve Christel, Bedankt voor de beoordeling. We wensen je veel spannende momenten met de Womanizer. Liefs, Manon Womanizer.nl

Fgghbvccv

Ghjhfdrgvvg

Het werkt!

Bedankt voor je beoordeling Luna. Liefs team, Womanizer.nl

Een fijne eerste ervaring. Ik lag na een half uur nog met een heerlijk ontspannen gevoel op bed en een glimlach op mijn gezicht. Had het eigenlijk al veel eerder moeten aanschaffen

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Lieve Tineke, Bedankt voor je beoordeling en we wensen je nog veel meer heerlijke momenten met de Womanizer. Liefs team, Womanizer.nl

Heel effectief

Ziet er prachtig uit ! Min puntje het aan/uit knopje mag groter.

Erg fijn

In eerste instantie vond ik €189 best een hoop geld. En dat is het ook. Als je het product echter vergelijk met de satisfyer bijvoorbeeld dan is de womanizer een soort goddelijke versie ervan. Orgasmes zijn geweldig. Ook mijn vriendin denkt er zo over. De €189 is het zeker waard. De autopilot is ook een fijne add-on.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Beste JoJo, Bedankt voor uw beoordeling. En we wensen u veel plezier met de 'Goddelijke' Womanizer ;) Liefs, Team Womanizer.nl

Niet mijn speeltje

Ik wilde mijn review verwijderen (mede omdat ik het niet rechtstreeks bij Womanizer.nl gekocht heb), maar dat lukt niet. Nu er schijnbaar toch een review gegeven moet worden, moet ik zeggen dat de womanizer mij persoonlijk tegenvalt. Zeker voor de prijs. Maar zoveel mensen zoveel wensen.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? N.v.t.

Prijs kwaliteit verhouding valt tegen.

Voor de prijs viel het product tegen.

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Nee

Beste Sophie, Wat vervelend om te lezen dat de Womanizer niet bevalt. Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat wij jou feedback mee kunnen nemen in de voortzetting van de Womanizer. Of we kunnen je tips geven om je ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Manon Womanizer.nl

Prima, maar houdt wel de batterij opgeladen

Een heel fijn speeltje, en de eerste van zijn soort in mijn collectie. Erg prettig als een magic wand of penetratie te veel is, en je alleen een clit-orgasme wil hebben. Ik had hem alleen niet goed opgeladen de eerste keer, dus nadat hij al even was gebruikt viel hij op een onplezierig moment uit. Eigen schuld. Fijn formaat, en door de ‘deksel’ makkelijk veilig mee te nemen in een handtas, of zelfs onder in een rugzak. Opladen is erg makkelijk door het magneten systeem. Geen klachten :)

Drama

Als verassing voor mijn vriendin had ik de womanizer silver delights besteld. Met spanning gewacht tot de volgende dag dat het paketje geleverd werd.In een romantische setting, verassing te voorschijn getoverd, en uitproberen. Na een hoop gestuntel en proberen, blijkt het geen succes voor mijn vriendin. Mijn ervaring met mijn vorige relatie, waar ik de eerste womanizer die uit kwam voor kocht was wel een super succes. Nou denk ik zelf dat hij niet goed afsluit of dat hij niet helemaal goed werkt. Maar ja hoe kom je daar achter gr gerard

• Beveelt u de webshop womanizer.nl aan? Ja

Beste Gerard, Wat vervelend om te horen dat de Womanizer Silver Delight box niet bevalt. Onze klantenservice helpt u graag verder. U kunt contact opnemen via [email protected] of een chat te starten via de website. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Manon Womanizer.nl

OK

enige kritiek voorlopig is dat ze weigeren btw terug te betalen als je buiten Europa woont... Netjes snel geleverd...

Haarlemmerstraatweg 32 2343LB Oegstgeest