Gewoon goed!

Beter kan niet.

Beste Ria, Dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen met een kort en bondig; 'beter kan niet' Wellicht dat het systeem van beoordelen niet helemaal duidelijk was? U heeft ons beoordeeld met een 8, wat natuurlijk een mooi cijfer is maar kan beter... Tevens heeft u ons een negatieve aanbeveling gegeven. Van onze kant zou het erg gewaardeerd worden als u hier nog eens naar zou willen kijken. Bij voorbaat dank voor de moeite. met vr. groet, Christian Heezen

Bestelling is snel geleverd en was goed en veilig verpakt. Mijn moeder is zeer tevreden over tafelkleed mooie kwaliteit en kleur.

Beste Han, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat uw moeder tevreden is over de kwaliteit van het kleed. met vriendelijke groet, Christian Heezen

Vlot, goede prijs, uitstekende kwaliteit. Top!

Ruime keus, snelle levering en uitstekende kwaliteit tegen redelijke prijs.

Hartelijk dank voor deze lovende woorden! Fijn dat alles naar wens is. Graag tot een volgende keer. m.vr.gr. Christian Heezen

snel-vriendelijk-top

Ik had per ongeluk een verkeerd tafelkleed bestelt. Een telefoontje, ontzettend vriendelijk geholpen. Binnen tien minuten had ik een link om retour te zenden in huis. Betalen en het kon retour..

Beste mevr. Temmink, Een vergissing is menselijk. Vandaar doen we niet moeilijk en hebben ook de verzendkosten van het juiste kleur tafelkleed op onze rekening genomen. Veel plezier er mee en graag tot een volgende keer. mvrgr. Christian Heezen

kwaliteit

Zeer goede kwaliteit, zeer tevreden

Beste Jan, Heel erg bedankt voor deze positieve beoordeling! Graag tot ziens. mvrgr Christian Heezen

snelle bezorging

Mijn bestelling is snel geleverd en was bijzonder goed en veilig verpakt. Het viel me vooral op dat de correspondentie zo keurig netjes is!

Beste Nicole, Hartelijk dank voor deze fijne woorden! We doen ons best :-) Het wordt erg gewaardeerd dat u de moeite heeft genomen dit met anderen te delen. Graag tot ziens. mvrgr Christian Heezen

Uitstekende snelle levering van prima product

Bestelling van een klamboe binnen 24 uur in huis. Klamboe 240x210, compleet met ophang touw, bevestig ik onder mijn zonnescherm. Kan ik op warme avonden heerlijk buiten eten en blijven zitten zonder last te hebben van insecten.

Beste Hans, Beetje laat van onze kant,- was er door drukte nog niet van gekomen te reageren. Erg bedankt voor deze leuke beoordeling! Ik hoop dat ook de "Indian Summer" nog even doorzet zodat u nog lang van de klamboe kunt genieten. En anders volgend seizoen weer :-) Graag tot een volgende keer. met vr. groet, Christian Heezen

Ben heel erg tevreden van de bestelling en de afhandeling wel voor herhaling vatbaar

Beste Alie, Dank voor deze beoordeling! Ook wij zien u graag een keer terug in onze (Web)winkel. mvg Christian Heezen

Online een klamboe besteld en omdat het spoed was voor mij mocht ik deze op zondag ophalen in de winkel terwijl ze eigenlijk dicht waren.

In overleg en op afspraak is veel mogelijk. Bijzonder fijn dat het gewaardeerd wordt en dat u dit op deze manier hebt laten weten! Bedankt. Ik hoop dat u al veel plezier heeft mogen hebben van de klamboe dit seizoen en dat er nog vele mooie dagen (en nachten) gaan volgen. mvrgr Christian Heezen

Enige site waar een klamboe van 3 op 3 te vinden was. Bestellen ging heel makkelijk en binnen de 24u geleverd in België. Ik heb onmiddellijk een 2e besteld.

Beste Kris, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat alles naar wens is. De 2e klamboe is inmiddels ook verzonden. Veel plezier er mee! mvrgr Christian Heezen

Informatieve website en snelle levering!

De website bevat uitgebreide en nuttige informatie, het bestellen gaat makkelijk en binnen 24 uur had ik het bestelde produkt in huis. Een aanrader!

Beste Ton, Bedankt voor deze 10! Graag tot een volgende keer. mvrgr Christian Heezen

perfect

Zeer klant vriendelijk zelfs in hun vakantie namen ze de telefoon nog op. Hebben een goed advies gegeven. Zeer tevreden met vriendelijke groet . Ria pronk

Prima product

erg tevreden over service en levering

directe levering super bedankt

directe levering super bedankt

Levering mooi op tijd, goed ingepakt en mooi product

Perfect vriendelijk klantgericht stapje verder

We hadden een veel te grote klamboe besteld en deze lag al bij de post. Men is snel naar het postkantoor gegaan en het pakje teruggehaald. Ruilen kan niet ivm hygiëne en Corona. Maar zelfs na 18:00 nog een kleinere versie weten te inpakken en versturen. Top service echt. Klamboe hangt al, en ja tis wel even andere kwaliteit dan bij de standaard winkels. Top Service en top kwaliteit, dank jullie wel.

Goede website met prima service

Klamboe besteld en deze was de volgende werkdag in huis. Na een probleem hiermee werd dit in no-time verholpen. Prima service!

Prima ervaring

klamboe besteld volgende dag al binnen. Prima klamboe voor een nette prijs.

Duidelijke informatie.

Duidelijke informatie.

Super service, snelle levering.

Zondag hoofdkussen besteld en betaald via ideal. Zou orderbevestiging krijgen. Deze niet gehad. Contactformulier ingevuld met de vraag of de order wel goed was aangekomen. Kreeg diezelfde zondag binnen het uur persoonlijk antwoord dat de order goed was aangekomen en dat het hoofdkussen zelfs al klaar lag voor verzending. Ook kreeg ik nogmaals de orderbevestiging binnen Maandag track en trace mailtje gekregen en dinsdag kwam het hoofdkussen binnen. Top service. Zeker een aanrader!

super snel geregeld

Prachtig tafelkleed, goede klantenservice

Goed en veelvuldig contact met klantenservice, snelle verzending en goed verpakt.

Is in goede staat aangekomen

Op tijd aangekomen en in goede staat.

Prima woonwebwinkel

Alles goed en vriendelijk verzorgd. De bestelling kwam niet op tijd, maar dat kwam door post.nl

Makkelijk te bestellen.

Snelle levering heel correct afgeleverd.prima zaak.

Beste Cornee, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Als het snel kan doen we dat ook ;-) graag tot een volgende keer. vr. groet, Christian Heezen