directe levering super bedankt

directe levering super bedankt

Levering mooi op tijd, goed ingepakt en mooi product

Perfect vriendelijk klantgericht stapje verder

We hadden een veel te grote klamboe besteld en deze lag al bij de post. Men is snel naar het postkantoor gegaan en het pakje teruggehaald. Ruilen kan niet ivm hygiëne en Corona. Maar zelfs na 18:00 nog een kleinere versie weten te inpakken en versturen. Top service echt. Klamboe hangt al, en ja tis wel even andere kwaliteit dan bij de standaard winkels. Top Service en top kwaliteit, dank jullie wel.

Goede website met prima service

Klamboe besteld en deze was de volgende werkdag in huis. Na een probleem hiermee werd dit in no-time verholpen. Prima service!

Prima ervaring

klamboe besteld volgende dag al binnen. Prima klamboe voor een nette prijs.

Duidelijke informatie.

Duidelijke informatie.

Super service, snelle levering.

Zondag hoofdkussen besteld en betaald via ideal. Zou orderbevestiging krijgen. Deze niet gehad. Contactformulier ingevuld met de vraag of de order wel goed was aangekomen. Kreeg diezelfde zondag binnen het uur persoonlijk antwoord dat de order goed was aangekomen en dat het hoofdkussen zelfs al klaar lag voor verzending. Ook kreeg ik nogmaals de orderbevestiging binnen Maandag track en trace mailtje gekregen en dinsdag kwam het hoofdkussen binnen. Top service. Zeker een aanrader!

super snel geregeld

Prachtig tafelkleed, goede klantenservice

Goed en veelvuldig contact met klantenservice, snelle verzending en goed verpakt.

Is in goede staat aangekomen

Op tijd aangekomen en in goede staat.

Prima woonwebwinkel

Alles goed en vriendelijk verzorgd. De bestelling kwam niet op tijd, maar dat kwam door post.nl

Makkelijk te bestellen.

Snelle levering heel correct afgeleverd.prima zaak.

Beste Cornee, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Als het snel kan doen we dat ook ;-) graag tot een volgende keer. vr. groet, Christian Heezen

Meubeloli geleverd gekregen. Ik was in de veronderstelling dat het de verkeerde was. Na contact hebben ze het helemaal uitgezocht voor mij. Inclusief het bellen naar de producent. Hierna goed advies gekregen. Echt top.

Hallo, Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen ons te beoordelen! Dat vinden wij nu weer top :-) Ik ben wel benieuwd of het eindresultaat met de olie naar wens is. Graag tot ziens! met vr. groet, christian heezen

Top zaak!

Prima hoor, vriendelijk, snel geleverd, product is naar verwachting.

kort maar krachtig! Super bedankt. Graag tot een volgende keer. met vr. groet, Christian Heezen

Snelle levering, ondanks deze barre tijden. Vriendelijke app-conversatie gevoerd, ivm product info. Ik ben snel en volledig op de hoogte gesteld. Mooie kleedjes ontvangen, beslist goede kwaliteit wol.

Beste Constance, Dank voor deze leuke beoordeling! Nog nagedacht over de ge-appte foto's ? Ik hoor graag weer van u. met hartelijke groet, Christian Heezen

Slordig

Helaas niet het bestelde gekregen. Viel ons tegen.

Geachte heer, mevrouw, Wat spijtig te horen dat het product niet naar wens is. Vreemd is echter dat u ons dit op géen enkele wijze hebt laten weten. Niet per telefoon, mail of contactformulier... Jammer dat we dit via deze weg moeten vernemen. Na enig speurwerk ben ik er achter om welk product het gaat. Het betreft een Elite meubelpolish voor glanzend gelakte stijlmeubelen. (in een nieuwe verpakking,- wellicht dat hier de verwarring is ontstaan?) Deze polish frist de kleur op, beschermt en camoufleert kleine krasjes en lichte warmte / vochtkringen. Als de beschadigingen aan het meubel te groot zijn kan een polish geen wonderen verrichten helaas. Wellicht had u meer van het product verwacht, maar daar kunnen wij niets aan doen. Uiteraard staan we klaar om een passend advies te geven welk onderhoudsmiddel te gebruiken. m.vr.groet, Christian Heezen

Snel en uitstekende kwaliteit

Ik heb veel op internet gezocht naar een geweven, modern tafelkleed. Eenmaal bij Heezen had ik er snel een van mijn keuze gevonden. Snel ontvangen en hij staat prachtig en voelt lekker aan.

Beste Ton, Fijn dat u tevreden bent over uw aankoop,- Super dat u dat op deze manier laat weten! Graag tot ziens. met hartelijke groet, Christian Heezen

Prima bedrijf

Nette en snelle levering van bestelling

Beste mevr, Fijn dat u tevreden bent. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk uit te leveren en ook zo goed mogelijk te verpakken. Ondanks dat we gebruik maken van hergebruikt verpakkingsmateriaal (we geven dozen graag een 2e ronde - het milieu heeft al genoeg te lijden) proberen we dit toch op een nette en stevige manier te doen, om de kostbare artikelen goed te beschermen tijdens transport. Ik hoop u nogmaals in onze (web)winkel te mogen begroeten. met vr. groet, Christian Heezen

Heezen heeft me voorzien van de moeder aller tafelkleden. De eetkamer is nu een heel stuk chiquer.

Beste Henk, Wat leuk te lezen! Ik heb even uw order erbij gepakt want was toch benieuwd wat nu de 'moeder aller tafelkleden' is. De Cordoba serie is inderdaad een klassieker met fraai medaillon. Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling en veel plezier er mee! Graag tot ziens. hartelijke groet, Christian Heezen

Keurige en snelle levering volgens afspraak!

Beste Ria, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling en veel plezier met uw aankoop! Graag tot ziens. hartelijke groet, Christian Heezen

Alleen maar goed

Beste heer Benak, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling en veel plezier met uw aankoop! Graag tot ziens. hartelijke groet, Christian Heezen

Snelle en goede levering mankeedde niets aan , super

Mooie producten op een duidelijke website en snelle levering.

Op zoek naar een tafelkleed kwam ik op een mooie website van Heezen in Dinxperlo. Vol met duidelijke foto's , waardoor de keuze snel was gemaakt. De levering was ook keurig volgens afspraak. Voor ons staat Heezen Wonen bij de aanraders!

Beste Sijmie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor een beoordeling! We gaan uiteraard voor een 10,- echter is een 7 ook een dikke voldoende maar dan blijft bij mij toch knagen wat er nog beter had gekund... (?) :-) Graag tot een volgende keer. met hartelijke groet, Christian Heezen

Mooi tafelkleed

Mooi kleed!

Beste mevr. Bronkhorst, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Kort maar krachtig!! Heel veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. hartelijke groet, Christian Heezen

snelle service, goed advies

Snel en juist advies, snelle en correcte levering, goede kwaliteit.

Beste heer van Dyck, Hartelijk dank voor uw top beoordeling! Super dat u uw ervaring hebt gedeeld met anderen. Fijn te horen dat alles naar wens is. Graag tot een volgende keer. mvrgr. Christian Heezen