snelle service, goed advies

Snel en juist advies, snelle en correcte levering, goede kwaliteit.

Maandag 17 februari tafelkleed besteld 19 februari ontvangen wij zijn er heel blij mee. Als wij weer iets nodig hebben dan komen wij graag terug. M.v.g. Albert

Mooi product en snel geleverd

Mooie duidelijke site

In een woord top

Alles vlekkeloos verlopen . Binnen 1 dag had ik mijn tafelkleed binnen Ik kom zeker terug.

Goed en snel de bestelling in huis

Snel, correct en goed product

Prima zaak. Heb het eretitel gekocht voor een ander, die tevreden was.

Super snel geleverd!

Dinsdagmiddag besteld en woensdag in huis! Super

Prima uitgevoerd.

Duidelijke en adequate communicatie.

Vriendelijk punctueel.

We zijn erg blij met het bestelde kleed. Gaan zeker binnen een maand nog een kleed bestelen. Goeie service en betrouwbaar.

levering, product en retour prima

Zeer snel en correct. Prima tafelkleed. Alleen niet naar de smaak van de jarige. Daarna zeer snel retour.

Beste heer, Hartelijk dank voor deze positieve review. Uiteraard handelen we retouren ook snel af, inclusief het snel terugstorten van het aankoopbedrag. Wel super tof van u dat ondanks het niet behouden van het tafelkleed u toch de moeite heeft genomen deze beoordeling te plaatsen! Daar worden wij blij van :-) Hopelijk tot een volgende keer. met vr. groet, Christian Heezen

Snelle levering bij de dopjes krijg je schroeven bij

Super snelle levering

Dag, zonder schroeven is het lastig hangen toch? ;-) Bedankt voor deze beoordeling! Graag tot een volgende keer. m.vr.gr Christian Heezen

helemaal in orde

Volledig correcte afhandeling

Beste heer, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons zo positief te beoordelen! Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. groeten uit de Achterhoek! Christian Heezen

Prima bezorging en afhandeling

Ik ben zeer tevreden

beste heer, Wij zijn pas tevreden als U tevreden bent. Bedankt voor deze positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer. hartelijke groet, Christian Heezen

Hele snelle levering zelfs tussen kerst en oud jaarjaarp

2de kerst besteld 30 dec binnen

Beste Gerda, Het onmogelijke doen we direct voor u,- wonderen duren iets langer. We proberen altijd iedereen zo snel mogelijk te helpen. Ik hoop dat u veel plezier heeft van uw aankoop en graag tot een volgende keer. m.vr.gr. Christian Heezen

Goed product.

Bezorging was prima!

Dank voor deze positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer. m.vr.gr. christian heezen

Betrouwbaar,correct, snelle levering.

Ik heb Heezen wonen online gevonden, ruime keuze, uit diverse tafelkleden. Een aanbeveling voor een ieder.

Beste Theo, Fijn dat u ons via internet heeft gevonden, en hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons zo positief te beoordelen! Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. groeten uit de Achterhoek! Christian Heezen

Prima levering en kwaliteit 1

Ruime sortering en prima levering.

Dank voor deze positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer. m.vr.gr. Christian Heezen

Zeer tevreden, vlugge bestelling.

Ondanks dat ik het levering adres verkeerd had in gegeven. Is alles toch nog goed verlopen, dank zij Heezen wonen Dinxperlo. Dank u wel!

Beste Diny, Het onmogelijke doen we direct voor u,- wonderen duren iets langer... zoals het pakket dat in uw geval weer terugkwam bij ons door een foute adressering. We proberen altijd iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Ik hoop dat u veel plezier heeft van uw aankoop en graag tot een volgende keer. Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen! m.vr.gr. Christian Heezen

Prima en betrouwbare woonwinkel.

Voor de tweede keer een tafelkleed gekocht. Kwaliteit en gaat jaren mee.

Beste hr Moes, Hartelijk dank voor deze beoordeling! ps. Ik denk dat de automatische herinnering van Kiyoh en uw beoordeling elkaar net gekruist hebben. Graag tot een volgende keer. met vr. groet, Christian Heezen

Prima kwaliteit en goede service

Prima service en mooie kwaliteit.

hartelijk dank voor deze kort en bondige positieve beoordeling! mvrgr. Christian Heezen

Vriendelijke mensen en snelle levering!!

Een mooi tafelkleed voor mijn vader besteld op zaterdag en op dinsdag lag het al op tafel. Snelle en goede levering. Ook een goede communicatie.

Zeer snelle levering

Smyrna tafelkleed voor mijn moeder besteld. Ze is er erg blij mee en verrast dat hij zo snel geleverd werd.

Het is altijd afwachten wat je gestuurd krijgt van een bedrijf wat bij ons nog niet eerder bekend was. Alle lof, snel en keurig verzonden, het kleed staat prachtig, jammer dat ik er geen foto van kan sturen.

Gewoon een geweldig fris mooi kleed.

Gewoon goede ervaring.