Supersnelle levering

Verwachtte twee weken te moeten wachten. Echter er lag nog een op voorraad. Prima tafelkleed. Ben er blij mee.

Snel en accuraat

Directe reactie op bestelling en de volgende ochtend kon ik mijn bestelling ophalen ( ophalen had mijn voorkeur)

Uitmuntend

Prima kwaliteit, scherpe prijs. Snel en goedverzorgd afgeleverd

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima ervaring met Heezen wonen Dinxperlo. Ik heb er voor de eerste keer besteld en ik ben zeer tevreden over de snelle levering. Ook ben ik tevreden over de kwaliteit van mijn het geleverde item.

Snelle levering.

Binnen 24 uur geleverd en product voldoet aan de verwachting.

Geweldig en erg tevreden.

Na een prima en snelle levering was het product niet wat wij wilden Na een persoonlijk bezoek is alles prima in orde gekomen en zijn wij Op uiterst vriendelijke manier geholpen.

Beste hr en mevr, Dank voor deze leuke beoordeling! Fijn dat de lange rit van Noord-Holland naar de Achterhoek de moeite waard was en dat het nieuwe kleed nu naar wens is. Heel veel plezier er mee en graag tot een volgende keer! met hartelijke groet, Christian Heezen

goede kwaliteit

Gewoon goed!

Ivm met vakantie kreeg ik t kleed later dan verwacht maar ik kreeg er vantevoren een mail over en ook over de verwachte leveringsdatum dus wist wanneer t precies geleverd werd 👍

Communicatie prima!

Kleed kwam niet zoals op de site gemeld stond binnen 4-8 werkdagen maar ik kreeg onmiddellijk respons terug op mijn mails.

Beste Kaatje, De levering duurde inderdaad iets langer dan aangegeven (5-8 werkdagen staat op de site) Dit had bij onze toeleverancier (importeur) te maken met vakantiebezetting en de zoektocht naar een betaalbare vervoerspartner. Ze worden nl. sinds kort belast met uitzonderlijk hoge lengte- en gewichtstoeslagen. In uw geval zat er tussen bestelling en levering 12 werkdagen. Dat is inderdaad langer dan aangegeven. Ze hebben echter nu een nieuwe vervoerder gevonden. De uitzonderlijk hoge toeslagen zijn dan ook niet meer van toepassing. We moeten onze verkoopprijzen wel scherp houden toch? ;-) Gezien bovenstaande voor ons vooralsnog geen reden om de levertijdsaanduiding op de site aan te passen. Ik hoop dat uw handgeknoopte wollen berber mooi staat. Veel plezier er van! vr. groet, Christian Heezen

Prima levering! Mooi produkt! Er zat zelfs een haak bij om de klamboe aan op te hangen!

Mooie klamboe (prachtige uitvinding) geleverd gekregen.

Beste Joke, Dank voor deze mooie beoordeling! Klamboe XS is inderdaad ideaal door zijn rechte wanden en slechts 1 ophangpunt. Het is de kleine (1-persoons)uitvoering van onze XL klamboe die we al jaren voeren in ons assortiment. Veel plezier er mee! vr.groet, Christian Heezen

Gewoon goed

Super snelle levering.

Snelle afhandeling, snelle levering.

Zeer positief.

Makkelijk besteld, snel geleverd en goede kwaliteit

Beste Truus, Dank voor deze 10! Graag gedaan en veel plezier er mee. m.vr.gr. Christian Heezen

Leveren wat besteld wordt. Goed dus

Product voldoet helemaal aan verwachting

Goede service en levering!

Goede service en levering!

Beste Joke, Dank voor deze 10! Daar zijn we blij mee. Fijn dat de aankoop bij onze shop goed bevallen is. Veel plezier met uw aankoop. mvrgr Christian Heezen

Wat besteld wordt word ook geleverd. De schroeven kun je van te voren plaatsen!

Gewoon goed.

Heel goed en snel

Perfecte snelle levering

Nette levering, eerlijke communicatie

Ik had een artikel besteld wat volgens de website op voorraad was. Dit bleek echter niet te kloppen. Ik kreeg netjes een persoonlijke mail hierover met excuses en uitleg.

Prima en snelle levering

Vriendelijke klantenservice.

Goede service en klant vriendelijk

Be over de bestelling, levering en kwaliteit zeer tevreden

Gemakkelijk te bestellen, goed overzicht en een zeer korte levertijd. Alles van goed kwaliteit ben er zeer tevreden over.

Goed product korte levertijd

Goede service korte levertijd mooi product

Snelle levering, prima verpakt

Telefonisch en per e-mail contact gehad over onze aanschaf en dat verliep naar zeer volle tevredenheid. Zijn tevreden met ons gekocht product en zouden zeker hier weer kopen, ook vanwege goede website

Prima !

Goed snelle levering