Milieuvriendelijk verpakt

De specifieke meubelolie Royal green fix is snel geleverd en bovendien goed verpakt tegen lekken en een zo'n klein mogelijke verpakking. Goed aan ons milieu gedacht.

Vlotte levering

Prima product

Prima product en snel geleverd

Mooi kleed

Na de bestelling is mijn tafelkleed direct uitgeleverd, prima.

Goede communicatie en snelle levering.

Prima webwinkel

Via post nl een keurig ingepakt pakket met factuur ontvangen. Snelle levering en zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Duidelijke website, na telefonisch check besteld en de volgende dag is geleverd!

Zoals boven vermeld, voor de zekerheid gebeld, product was inderdaad op voorraad en kon nog dezelfde middag verzonden worden. En dat is ook gelukt. Volgende dag ontvangen. Prima service. En het bestelde, een tafelkleed was exact wat we besteld hebben en van een uitstekende kwaliteit. Mijn moeder is er blij mee!

Mooie tafelkleden

Mooie tafelkleden. Goed verpakt en komt overeen met de foto's op de website. Heel blij mee.

Geweldige service

Via Woonwebwinkel.com een vloerkleed gekocht dat elders tegen hogere kosten of niet verkrijgbaar was. De heer Heezen bewaakt het proces van bestelling tot levering en schroomt niet om even contact op te nemen. Prima service en topkwaliteit!

Snelle levering en een top service.

Na levering van de bestelde Optinop antislip matrasonderleggers had ik een vraag betreffende het gebruik. Aangezien mijn vraag over het gebruik voor Heezen wonen onbekend was heeft Heezen wonen om deze vraag op juistheid te controleren zelf de moeite genomen om de fabrikant te bellen om mij meer duidelijkheid te geven.

goed bereikbaar

Mijn vraag over de kleur van een tafelkleed werd meteen beantwoord via de mail, volgende dag geleverd

Prima . Heb bezorgadres veranderd en dat is goed gegaan.

Wist dat ik niet thuis zou zijn en heb het bezorgadres kunnen veranderen in een PTT punt/ Primera. Net afgehaald. Snel, snel allemaal. Dank hier voor. J Groeneveld.

Goede aflevering zeer snel

Zeer snelle afhandeling

Goede en snelle service, met vooral betrouwbaarheid

Zie hierboven!

Goed en snelle levering

Niet verder. aan te vullen.

Super goede ervaring! Hartelijk en behulpzaam

Een geweldig goed advies, een nette prijs en een fantastische bezorging!!! Een dikke tien! De volgende tapijten kopen we ook weer bij Christian!!!

Klantvriendelijk en uiterst correcte afhandeling van de bestelling.

Zie boven.

Mijn ervaring

Je krijgt niet wat je besteld heb. Ik had olie met het oranje dop besteld en krijg met een zwarte dop op internet zijn het verschillende olie

Response from the business owner

Beste Jan, Oranje bv is met de onderhoudsmiddelen jaren geleden overgestapt op de merknaam Royal. De oude fles met de oranje dop is al zo'n 5 jaar geleden vervangen door de huidige met zwarte dop en Royal label. Als u nog een verpakking had met oranje dop betrof dat dan ook een vrij oud product. Greenfix is gebaseerd op lijnolie dat na zo'n lange tijd wel iets kan veranderen qua kleur en stroperigheid. Grote aanpassingen qua samenstelling zijn er niet gedaan, echter staat Oranje altijd voorop om kleine productverbeteringen toe te passen. Omdat veel mensen echter zoeken op de oude verpakking, hebben wij deze afgebeeld op onze site. Hier staat echter duidelijk bij dat dit de oude verpakking is. Ook is de nieuwe verpakking afgebeeld.

Mooi kleed snelle levering

Nvt

Makkelijk bestelproces, duurzame verzending en snel bezorgd

Artikel voldoet aan verwachting. Tip: sluit ook gebruiksaanwijzing erbij. Nu via internet opgezocht.

Goede en snelle service

Twee dagen na de bestelling, had ik het artikel in huis. Keurig geregeld.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Communicatie mag wat beter

zeer keurige levering en goede communicartie

De bestelde producten waren niet beschikbaar en er zijn goede alternatieven geboden en de optie om 4 weken te wachten. we kozen voor het laatste en er is ook nog gebeld met de uitleg. we kozen om te wachten.

Fantastisch !!

Na even zoeken in de mooie grote assortiment , zijn wij er zeker in geslaagd, `n mooie passende tafelkleed te vinden !!! En de vlotte levering, daarvoor Hartelijk Dank !!! Vr,Gr, Fam. P Bot

About Heezen wonen Dinxperlo - Woonwebwinkel.com

Woonwebwinkel.com is de webshop van Heezen wonen in Dinxperlo. Veel van de artikelen die we online verkopen zijn direct verkrijgbaar in onze winkel waar u ze kunt komen bekijken en voelen. Ons assortiment in de winkel is echter nog veel uitgebreider! Online vindt u met name artikelen als klamboes, tafelkleden, vloerkleden, hoofdkussens, dekbedden, matrassen en onderhoudsmiddelen. Wij doen echter veel meer! U kunt bij ons terecht voor de complete stoffering van uw woning. Van kamerbreed tapijt of strakke PVC vloer tot fraaie raambekleding. Wij helpen u graag. En uw adviseur komt tevens bij u inmeten, uitrekenen en monteren! Korte lijnen, dat is een vertrouwd gevoel.