Wat een handige en mooie site om dingen te zoeken. Zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk dus de keus was heel snel gemaakt. Snel besteld en redelijk snel geleverd. Was prima verpakt! Hele gunstige prijzen.

Tevreden klant

Excellent

Alles klopt , mijn schoonmoeder is er blij mee.

Prima perfect

Eerste keer besteld volgende dag in huis Goed op de hoogte grhouden in een woord SUPER

Customer service excellent and shipping efficient and fast.

Customer service excellent and shipping efficient and fast.

Regeerd snel ,komt afspraken na,

Ik ben zeer netjes geholpen ,alles liep via de mail .Duidelijk en snel antwoord. Er werdt zelfs meegedacht om de kosten van de 2 tafelkleden zo laag mogelijk te houden. De levering was snel en correct. Ik wil een groot compliment geven aan de firma Heezen .

Geweldig bedrijf

Geweldig,vriendelijk bedrijf met goede service

Op de gok qua kleurweergave op de site heb ik een tafelkleed gekocht. Het was idd een andere kleurweergave maar wat heeft dit goed uitgepakt! De kleuren valt precies in de kleur van mijn gordijnen en muur. Dit houdt in dat dit qua kleur in elkaar overgaat en qua kleuren een mooi samenhangend geheel is. Dan de donkere franjefrand die weer in een geheel is met de kleur van de vloer! Ook de gang van zaken en verloop van de bestelling en bezorging waren KLASSE!

Deskundig

Prima en eerlijk advies Bedankt voor de fijne samenwerking we zijn blij met de nieuwe raambekleding

Bijzonder goede service en doet wat hij zegt.

Ik was onder de indruk van de bijzonder goede service, betrokkenheid, kennis, vriendelijkheid en snelheid waarmee ik geholpen ben. Na mijn e-mail i.v.m. een retourzending kreeg ik al snel een bevestigingsmail terug. Nadat de retourzending binnen was, is dat dezelfde dag bekeken op eventuele schade en kreeg ik een e-mail dat alles oké was en dat de creditering meteen in gang was gezet. De 2e dag stond het bedrag op mijn rekening. Door deze goede en fijne service heb ik in de rust een goede keuze kunnen maken. Dit review heb ik geschreven omdat ik nog maar weinig zo'n goede en prettige en correcte service tegenkom. Het product is ook van hele goede kwaliteit.

Makkelijk on line bestellen en binnen een week is het smyrna tafelkleed goed verpakt afgeleverd. klasse

Super hulpvaardige mensen, nette en snelle service. En staan mensen netjes te woord aan de telefoon

geen

ik begrijp niet wat u bedoelt

REVIEW AANKOOP TAFELKLEED

Op vrijdag 2 oktober 2020 het tafelkleed Malaga 11 - gemaakt door Europlaid in België - besteld bij Heezen in Dinxperlo. Ondanks de speciale maatvoering (145x260) was het kleed de donderdag daarop al in ons bezit. Het tafelkleed is van een zeer goede kwaliteit en is een aanwinst voor ons meubilair. Door de uitstekende, zeer klantvriendelijke service en de snelle levering van het prachtige kleed zijn wij zeer content en bevelen wij Heezen voor beter wonen van harte aan. Maaike en Ton van Dam uit Lisserbroek (NH)

heel snel geleverd, zending in orde

Zending werd binnen een dag gleverd, op zaterdag. Goed verpakt met een nette factuur erbij.

Uitstekende kwaliteit

Kussen besteld en hele mooie kwaliteit.

Gewoon goed!

Beter kan niet.

Beste Ria, Dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen met een kort en bondig; 'beter kan niet' Wellicht dat het systeem van beoordelen niet helemaal duidelijk was? U heeft ons beoordeeld met een 8, wat natuurlijk een mooi cijfer is maar kan beter... Tevens heeft u ons een negatieve aanbeveling gegeven. Van onze kant zou het erg gewaardeerd worden als u hier nog eens naar zou willen kijken. Bij voorbaat dank voor de moeite. met vr. groet, Christian Heezen

Bestelling is snel geleverd en was goed en veilig verpakt. Mijn moeder is zeer tevreden over tafelkleed mooie kwaliteit en kleur.

Beste Han, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat uw moeder tevreden is over de kwaliteit van het kleed. met vriendelijke groet, Christian Heezen

Vlot, goede prijs, uitstekende kwaliteit. Top!

Ruime keus, snelle levering en uitstekende kwaliteit tegen redelijke prijs.

Hartelijk dank voor deze lovende woorden! Fijn dat alles naar wens is. Graag tot een volgende keer. m.vr.gr. Christian Heezen

snel-vriendelijk-top

Ik had per ongeluk een verkeerd tafelkleed bestelt. Een telefoontje, ontzettend vriendelijk geholpen. Binnen tien minuten had ik een link om retour te zenden in huis. Betalen en het kon retour..

Beste mevr. Temmink, Een vergissing is menselijk. Vandaar doen we niet moeilijk en hebben ook de verzendkosten van het juiste kleur tafelkleed op onze rekening genomen. Veel plezier er mee en graag tot een volgende keer. mvrgr. Christian Heezen

kwaliteit

Zeer goede kwaliteit, zeer tevreden

Beste Jan, Heel erg bedankt voor deze positieve beoordeling! Graag tot ziens. mvrgr Christian Heezen

snelle bezorging

Mijn bestelling is snel geleverd en was bijzonder goed en veilig verpakt. Het viel me vooral op dat de correspondentie zo keurig netjes is!

Beste Nicole, Hartelijk dank voor deze fijne woorden! We doen ons best :-) Het wordt erg gewaardeerd dat u de moeite heeft genomen dit met anderen te delen. Graag tot ziens. mvrgr Christian Heezen

Uitstekende snelle levering van prima product

Bestelling van een klamboe binnen 24 uur in huis. Klamboe 240x210, compleet met ophang touw, bevestig ik onder mijn zonnescherm. Kan ik op warme avonden heerlijk buiten eten en blijven zitten zonder last te hebben van insecten.

Beste Hans, Beetje laat van onze kant,- was er door drukte nog niet van gekomen te reageren. Erg bedankt voor deze leuke beoordeling! Ik hoop dat ook de "Indian Summer" nog even doorzet zodat u nog lang van de klamboe kunt genieten. En anders volgend seizoen weer :-) Graag tot een volgende keer. met vr. groet, Christian Heezen

Ben heel erg tevreden van de bestelling en de afhandeling wel voor herhaling vatbaar

Beste Alie, Dank voor deze beoordeling! Ook wij zien u graag een keer terug in onze (Web)winkel. mvg Christian Heezen

Online een klamboe besteld en omdat het spoed was voor mij mocht ik deze op zondag ophalen in de winkel terwijl ze eigenlijk dicht waren.

In overleg en op afspraak is veel mogelijk. Bijzonder fijn dat het gewaardeerd wordt en dat u dit op deze manier hebt laten weten! Bedankt. Ik hoop dat u al veel plezier heeft mogen hebben van de klamboe dit seizoen en dat er nog vele mooie dagen (en nachten) gaan volgen. mvrgr Christian Heezen

Over Heezen wonen Dinxperlo - Woonwebwinkel.com

Woonwebwinkel.com is de webshop van Heezen wonen in Dinxperlo. Veel van de artikelen die we online verkopen zijn direct verkrijgbaar in onze winkel waar u ze kunt komen bekijken en voelen. Ons assortiment in de winkel is echter nog veel uitgebreider! Online vindt u met name artikelen als klamboes, tafelkleden, vloerkleden, hoofdkussens, dekbedden, matrassen en onderhoudsmiddelen. Wij doen echter veel meer! U kunt bij ons terecht voor de complete stoffering van uw woning. Van kamerbreed tapijt of strakke PVC vloer tot fraaie raambekleding. Wij helpen u graag. En uw adviseur komt tevens bij u inmeten, uitrekenen en monteren! Korte lijnen, dat is een vertrouwd gevoel.