Zoals besteld

Gewoon goed geregeld

Heel erg tevreden over deze site, snel en correct, dikke 10!

Prima snelle levering

Vertrouwd product, prima en snel geleverd

Uitstekend!

Mooi overzicht van de artikelen met duidelike omschrijving en foto's. Meteen reactie op vraag via mail. Snelle levering, goed verpakt.

Prachtig tafelkleed en prima service.

Het tafelkleed was gemakkelijk te bestellen. Nadat ik eerst een mail had gestuurd over de te bestellen maat. Vlotte reactie van meneer Heezen met het advies om rekening te houden met eventuele krimp bij het wassen. De levering was ook vlot en het tafelkleed was goed en netjes ingepakt. Ik ben heel tevreden en erg blij met het prachtige tafelkleed. Prima service van de woonwebwinkel.

Zeer duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering in goed verpakte doos. Ik zou Heezen wonen zeker aanbevelen.

Uitstekend nu

Afgezien dat u vakantie had is de verwerking en de levering is naar mijn tevredenheid afgehandeld. Groeten Pieter hoevenaars.

Volledig naar wens

Het juiste product is geleverd binnen de juiste tijd

Keurig volgens afspraak

Duidelijke site, snelle verzending, product zoals omschreven en volgens verwachting. Heerlijk slapen mat ramen en deuren open zonder insecten. Daar kan geen airco tegenop

Snel en correct

Ruime keuze top

Prima product, snelle levering.

Prima product, snelle levering.

Uitleg ontvangen

Beste Uitleg ontvangen helaas het is geen handig product heb wel spijt van deze aankoop maar de service wat oke

Beste Sonja, Graag had ik vernomen als u problemen ondervond met het plaatsen van de Dbug klamboe. Dan had ik u kunnen helpen... Ik hoop dat u de verpakking nog in uw bezit heeft; Op de onderzijde van deze doos staat stap voor stap met afbeeldingen hoe u deze klamboe eenvoudig in elkaar kunt zetten. Ik heb deze handleiding digitaal voor u opgevraagd en zal ik u per mail toezenden. Ik hoop dat het alsnog lukt deze klamboe te monteren zodat u ongestoord kunt slapen. met vr. groet, Christian Heezen

goede levering

snelle levering heelgoed

Vlotte afwikkeling van mijn bestelling

Zie boven

Alles goed geregeld en goed advies na telefonische informatie

Alles goed geregeld en goed advies na telefonische informatie

Precies wat we hadden verwacht

Duidelijk om te bestellen en een snelle levering.

Nu tevreden

Heel vervelend dat ik na betaling niets meer hoor wanneer het geleverd gaat worden. Het is gelukkig inmiddels opgelost.

Dag, Door deze reactie zie ik dat u mijn 2 mailtjes niet heeft ontvangen. Ik heb ze nogmaals verstuurd, nu van een ander mailadres. Waarschijnlijk zijn deze in de Spam box belandt. Wellicht heeft u het Spamfilter erg scherp ingesteld. Heeft u ook geen bestelbevestiging ontvangen? Ik hoor het graag. met vriendelijke groet, Christian Heezen

Had een verkeerde maat besteld. Wrs zou t tafelkleed dan niet meer op tijd geleverd kunnen worden. Door extra inzet van personeel is het kleed keurig ingepakt op tijd voor de verjaardag van mijn moeder bezorgd. Heel blij mee.

artikel goed en op tijd geleverd

klein product correct geleverd met brievenbus pakketje

Bestellen top

Bezorgen echter slecht! Moet het pakket nog krijgen maar mag wel al een beoordeling schrijven. Ergens gaat er iets fout.

Beste mevr. Ik zag uw beoordeling voorbij komen. Erg vervelend dat uw bestelling zo erg vertraagd is! Als het goed is wordt het morgen bij u afgeleverd. Fijn dat u over ons tevreden bent. Helaas hebben wij totaal geen invloed op de snelheid van PostNL. Het is een lange tijd goed gegaan, maar de laatste tijd zijn er toch weer enkele vertragingen… Helaas. Ik hoop oprecht dat er morgen wordt geleverd. Doordat de bezorging langer duurt dan normaal heeft u te vroeg een verzoek voor een beoordeling gekregen. Ik snap dat dit ergernis opwekt. Onze excuses! m.vr.groet, Christian Heezen

vriendelijk rustig luiterd goed

Ik zocht een smyrna tafelkleed en vond deze bij Heezen, Dinxperlo. Een prachtig kleed, mooi afgewerkt, mooie kleuren. Ook de informatie betreffende de bezorging was perfect. Kortom: zeer tevreden!

Fijne service en vlotte levering

De winkel was flexibel in de retourvoorwaarden wat ik erg fijn vond.

vlotte , vlugge, en goede afhandeling doe zo verder .

alles is correct en goed afgehandeld .

Snelle levering, duidelijke mails en goed product. Goed verpakt.

Over Heezen wonen Dinxperlo - Woonwebwinkel.com

Woonwebwinkel.com is de webshop van Heezen wonen in Dinxperlo. Veel van de artikelen die we online verkopen zijn direct verkrijgbaar in onze winkel waar u ze kunt komen bekijken en voelen. Ons assortiment in de winkel is echter nog veel uitgebreider! Online vindt u met name artikelen als klamboes, tafelkleden, vloerkleden, hoofdkussens, dekbedden, matrassen en onderhoudsmiddelen. Wij doen echter veel meer! U kunt bij ons terecht voor de complete stoffering van uw woning. Van kamerbreed tapijt of strakke PVC vloer tot fraaie raambekleding. Wij helpen u graag. En uw adviseur komt tevens bij u inmeten, uitrekenen en monteren! Korte lijnen, dat is een vertrouwd gevoel.