goede kwaliteit en snelle levering

tafelkleed voldoet volledig aan de eisen, goede afwerking .

Een ware verrassing

Onverwachts twee heren voor mijn deur: 'Hebt u een vloerkleed besteld?' en veel eerder dan verwacht kon ik mijn Kadjar-500 uitrollen in mijn woonkamer. Een zachte pracht en helemaal waarop ik hoopte qua kleur, patroon en uitstraling. Het maakt mijn huisje tot een paleis. Dankjewel Heezen wonen in Dinxperlo :)

Goede website, gemakkelijk om artikelen te te zoeken, snelle levering, veel producten op voorraad

Heel vriendelijk en klant gericht

Zeer behulpzaam aan de telefoon

Envoi rapide, bonne communication.

Envoi rapide, bonne communication.

Prima levering

2 dekbedden besteld en snel geleverd. Keurig ingepakt en helemaal tevreden. 1 puntje; er wordt geen mail gestuurd vanuit het bedrijf dat je bestelling ontvangen, ingepakt en verstuurd is.

Beste Eliëtte, Fijn dat u helemaal tevreden bent! Dank voor uw beoordeling. Wel vervelend dat u van ons geen bericht heeft ontvangen. Een bestelbevestiging wordt echter automatisch vanuit het systeem verzonden. Verder versturen we een bericht als het pakket verzonden is. Als het pakket bij PostNL is verwerkt krijgt u van hen een track&trace mail. Als u helemaal geen mail van ons en postNL heeft gehad zou het kunnen zijn dat er een typefout zit in het opgegeven mailadres? Of heeft u misschien een overijverig spamfilter waardoor alle emails in de spambox belandt zijn? Ik hoor het graag! Desalniettemin heel veel plezier met de heerlijke donzen dekbedden :-) met vr. groet, Christian Heezen

Super snelle service!

Bestellen, verzenden en de volgende dag in huis, ideaal!

Dag, Dank voor deze 10 en dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen! Graag tot een volgende keer. Met vr. groet, Christian Heezen

Vriendelijke, behulpzame uitstekende service!

Ik kreeg netjes foto's opgestuurd toen ik twijfelde over de kleur van een tafelkleed. Service door ons pakketje dezelfde dag nog te verzenden. Vriendelijk te woord gestaan. In 1 woord fantastisch!!

Dag Ria, Dank voor deze 10 en dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen! Of het een online klant is, of een 'live' winkelklant, we doen overal moeite voor. Fijn te horen dat dit gewaardeerd wordt! Heel graag tot een volgende keer. Met vr. groet, Christian Heezen

Vlot en correct, ook wat mail-info betreft.

Zeer tevreden wat artikel en bezorging betreft

Beste Josiane, Fijn dat u de moeite heeft genomen ons zo positief te beoordelen. Gelukkig is alles naar wens gegaan. Ook wat betreft de bezorging, alhoewel we vanuit NL weinig invloed hebben op de uiteindelijke bezorgers in België. Nogmaals dank en hopelijk tot een volgende keer. Met vr. groet, Christian Heezen

Goede afhandeling

Bestelling ging makkelijk. Kreeg keurig mail, dat het later verstuurd werd. Verder geen opmerkingen

Tafel binnen 2 dagen geleverd.

Vriendelijke chauffeur zet de zware dozen binnen. Materiaal was goed verpakt met duidelijke handleiding voor het in elkaar zetten. Ik ben zeer tevreden.

Goede service en kwaliteit

Ik werd na mijn bestelling voor mijn schoonmoeder netjes gebeld en gemaild ivm afwijkende afmeting. Goed advies gekregen over de juiste maat en de verzekering dat het nog terug gestuurd kon worden en omgeruild. Mijn schoonmoeder van 91 is ontzettend blij met haar mooie tafelkleed!

Hallo Isabelle, Dank voor deze leuke beoordeling. Ik hoop dat uw schoonmoeder nog heel lang van het tafelkleed mag genieten! Met vr. groet, Christian Heezen

Ging heel goed

Product oke, dat gebruikte ik al. Verzending eigenlijk een 3

Het produkt gebruik ik al jaren. Maar meer dan 12 euro verzending betalen. En dan met de slechtste pakjesdienst het laten bezorgen na 7 dagen is het nog niet in huis... omdat ze te lui zijn om eens aan te bellen en geen 15sec te wachten. Foei foei

Beste Argo, Wat vervelend dat de bezorging te wensen overlaat. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgers in België... Maar wel slecht inderdaad dat ze niet even wachten tot u de deur open kunt maken! De langere levertijd zal te maken hebben met het aankoopmoment; U heeft op 30 december besteld. De verzendkosten zijn hoger omdat wij vanuit NL naar België moeten sturen. Echter geen EU 12,00 zoals u schrijft, maar EU 9,25. Dit omdat uw aankoopbedrag onder de EU 75,00 zat. Boven de EU 75,00 was de bijdrage in de verzending slechts EU 4,95 geweest. Pakt u de factuur er maar eens bij. Ik kan wel een klacht maken van uw ervaringen met de bezorger. Wellicht dat het iets uit maakt voor een andere levering. Desalniettemin hoop ik toch dat u ons wel wilt aanbevelen en hoop u een volgende keer weer als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Christian Heezen

Goede levering

Beste Raymond, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. U schrijft 'perfect' en 'goede levering'. Dat is goed te horen! Echter uw eindcijfer is (slechts) een 7 waardoor ons gemiddelde omlaag wordt gehaald. Wat hadden we beter kunnen doen om een 9 of 10 te scoren? Ik hoop dat u uw eindcijfer wilt heroverwegen. Bedankt alvast! Vriendelijke groet, Christian Heezen

Zéér snelle actie

Beste mevr, Fijn dat u de moeite hebt genomen ons te beoordelen! Ik hoop dat het tafelkleed naar wens is,- waarschijnlijk wel, anders had u ons geen 10 gegeven :-) Bij 'ons aanbevelen' heeft u echter -per abuis?- 'nee' aangevinkt... Wellicht wilt u dat herzien? Dat komt onze score dan ten goede. heel erg bedankt en veel plezier met uw aankoop. met vr. groet, Christian Heezen

Snelle reacties. Prachtig tafelkleed ontvangen.

Mooi kleed en snelle bezorging.

Het blijft altijd een gok om online een nieuw product te bestellen. Gelukkig heeft deze gok goed uitgepakt. Snelle levering, goed verpakt, de kleur van het product wijkt niet af van de foto's op de website en een correcte reactie via de email. Kortom, we zijn tevreden klanten. Groet en alvast fijne feestdagen. PH.

Helemaal prima !

Keurig geregeld hooy

Snel en prima kwaliteit

Snelle levering en eenvoudige website

Snelle levering en eenvoudige website

Netjes

Keurig.verzorgd .

betrouwbare zaak.

Het eerste kleed, een Maroc berber, dat wij hebben laten komen voldeed niet aan onze verwachtingen ( verkeerde zuinigheid ) In overleg gegaan met dhr. Heezen , hij stelde voor het kleed in de Kaliz kwaliteit te bestellen en die hebben wij aangeschaft.

Beste heer, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat de rit uit het hoge Noorden naar de Achterhoek de moeite waard was! (en fijn dat het zwaardere vloerkleed in deze grote maat 250x350 ook in de auto paste, zodat u het meteen kon meenemen) Heel veel plezier er mee en graag tot een volgende keer. vriendelijke groet, Christian Heezen

prima tafelkleed

goed en snel geleverd, komt overheen met de website

Over Heezen wonen Dinxperlo - Woonwebwinkel.com

Woonwebwinkel.com is de webshop van Heezen wonen in Dinxperlo. Veel van de artikelen die we online verkopen zijn direct verkrijgbaar in onze winkel waar u ze kunt komen bekijken en voelen. Ons assortiment in de winkel is echter nog veel uitgebreider! Online vindt u met name artikelen als klamboes, tafelkleden, vloerkleden, hoofdkussens, dekbedden, matrassen en onderhoudsmiddelen. Wij doen echter veel meer! U kunt bij ons terecht voor de complete stoffering van uw woning. Van kamerbreed tapijt of strakke PVC vloer tot fraaie raambekleding. Wij helpen u graag. En uw adviseur komt tevens bij u inmeten, uitrekenen en monteren! Korte lijnen, dat is een vertrouwd gevoel.