Snelle levering, ondanks deze barre tijden. Vriendelijke app-conversatie gevoerd, ivm product info. Ik ben snel en volledig op de hoogte gesteld. Mooie kleedjes ontvangen, beslist goede kwaliteit wol.

Beste Constance, Dank voor deze leuke beoordeling! Nog nagedacht over de ge-appte foto's ? Ik hoor graag weer van u. met hartelijke groet, Christian Heezen

Slordig

Helaas niet het bestelde gekregen. Viel ons tegen.

Geachte heer, mevrouw, Wat spijtig te horen dat het product niet naar wens is. Vreemd is echter dat u ons dit op géen enkele wijze hebt laten weten. Niet per telefoon, mail of contactformulier... Jammer dat we dit via deze weg moeten vernemen. Na enig speurwerk ben ik er achter om welk product het gaat. Het betreft een Elite meubelpolish voor glanzend gelakte stijlmeubelen. (in een nieuwe verpakking,- wellicht dat hier de verwarring is ontstaan?) Deze polish frist de kleur op, beschermt en camoufleert kleine krasjes en lichte warmte / vochtkringen. Als de beschadigingen aan het meubel te groot zijn kan een polish geen wonderen verrichten helaas. Wellicht had u meer van het product verwacht, maar daar kunnen wij niets aan doen. Uiteraard staan we klaar om een passend advies te geven welk onderhoudsmiddel te gebruiken. m.vr.groet, Christian Heezen

Snel en uitstekende kwaliteit

Ik heb veel op internet gezocht naar een geweven, modern tafelkleed. Eenmaal bij Heezen had ik er snel een van mijn keuze gevonden. Snel ontvangen en hij staat prachtig en voelt lekker aan.

Beste Ton, Fijn dat u tevreden bent over uw aankoop,- Super dat u dat op deze manier laat weten! Graag tot ziens. met hartelijke groet, Christian Heezen

Prima bedrijf

Nette en snelle levering van bestelling

Beste mevr, Fijn dat u tevreden bent. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk uit te leveren en ook zo goed mogelijk te verpakken. Ondanks dat we gebruik maken van hergebruikt verpakkingsmateriaal (we geven dozen graag een 2e ronde - het milieu heeft al genoeg te lijden) proberen we dit toch op een nette en stevige manier te doen, om de kostbare artikelen goed te beschermen tijdens transport. Ik hoop u nogmaals in onze (web)winkel te mogen begroeten. met vr. groet, Christian Heezen

Heezen heeft me voorzien van de moeder aller tafelkleden. De eetkamer is nu een heel stuk chiquer.

Beste Henk, Wat leuk te lezen! Ik heb even uw order erbij gepakt want was toch benieuwd wat nu de 'moeder aller tafelkleden' is. De Cordoba serie is inderdaad een klassieker met fraai medaillon. Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling en veel plezier er mee! Graag tot ziens. hartelijke groet, Christian Heezen

Keurige en snelle levering volgens afspraak!

Beste Ria, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling en veel plezier met uw aankoop! Graag tot ziens. hartelijke groet, Christian Heezen

Alleen maar goed

Beste heer Benak, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling en veel plezier met uw aankoop! Graag tot ziens. hartelijke groet, Christian Heezen

Snelle en goede levering mankeedde niets aan , super

Mooie producten op een duidelijke website en snelle levering.

Op zoek naar een tafelkleed kwam ik op een mooie website van Heezen in Dinxperlo. Vol met duidelijke foto's , waardoor de keuze snel was gemaakt. De levering was ook keurig volgens afspraak. Voor ons staat Heezen Wonen bij de aanraders!

Beste Sijmie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor een beoordeling! We gaan uiteraard voor een 10,- echter is een 7 ook een dikke voldoende maar dan blijft bij mij toch knagen wat er nog beter had gekund... (?) :-) Graag tot een volgende keer. met hartelijke groet, Christian Heezen

Mooi tafelkleed

Mooi kleed!

Beste mevr. Bronkhorst, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Kort maar krachtig!! Heel veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. hartelijke groet, Christian Heezen

snelle service, goed advies

Snel en juist advies, snelle en correcte levering, goede kwaliteit.

Beste heer van Dyck, Hartelijk dank voor uw top beoordeling! Super dat u uw ervaring hebt gedeeld met anderen. Fijn te horen dat alles naar wens is. Graag tot een volgende keer. mvrgr. Christian Heezen

Maandag 17 februari tafelkleed besteld 19 februari ontvangen wij zijn er heel blij mee. Als wij weer iets nodig hebben dan komen wij graag terug. M.v.g. Albert

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor deze mooie woorden!!! U weet ons te vinden :-) Graag tot ziens. hartelijke groet, christian Heezen

Mooi product en snel geleverd

Mooie duidelijke site

Hartelijk dank voor deze beoordeling! Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Graag tot een volgende keer. m.vr.groet, Christian Heezen

In een woord top

Alles vlekkeloos verlopen . Binnen 1 dag had ik mijn tafelkleed binnen Ik kom zeker terug.

Beste Adrie, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Graag tot een volgende keer. U weet ons te vinden ! met vriendelijke groet, Christian Heezen

Goed en snel de bestelling in huis

Beste Cor, Hartelijk dank voor deze 10! Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens. met vriendelijke groet, Christian Heezen

Snel, correct en goed product

Prima zaak. Heb het eretitel gekocht voor een ander, die tevreden was.

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen, ondanks dat de bestelling voor iemand anders was. Ik hoop dat deze ook tevreden is over het artikel. Graag tot een volgende keer. met vriendelijke groet, Christian Heezen

Super snel geleverd!

Dinsdagmiddag besteld en woensdag in huis! Super

Beste Tiny, Hartelijk dank voor deze 10!!! Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. We hebben niet álles in huis, maar wel heel veel. En dan kan het snel verzonden worden :-) Veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens. met vriendelijke groet, Christian Heezen

Prima uitgevoerd.

Duidelijke en adequate communicatie.

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Niets is zo vervelend in het ongewisse te blijven als iets een levering onverhoopt iets langer duurt als staat aangegeven. Daardoor proberen we altijd een berichtje te sturen als er iets niet loopt als gepland. Fijn dat u de moeite heeft genomen dit op deze manier kenbaar te maken!! Graag tot een volgende keer. met vr. groet, Christian Heezen

Vriendelijk punctueel.

We zijn erg blij met het bestelde kleed. Gaan zeker binnen een maand nog een kleed bestelen. Goeie service en betrouwbaar.

Beste, Hartelijk dank voor deze 10! Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Veel plezier met uw smyrna tafelkleed. Graag tot ziens (als u er nog een kleed bij wilt) :-) met vriendelijke groet, Christian Heezen

levering, product en retour prima

Zeer snel en correct. Prima tafelkleed. Alleen niet naar de smaak van de jarige. Daarna zeer snel retour.

Beste heer, Hartelijk dank voor deze positieve review. Uiteraard handelen we retouren ook snel af, inclusief het snel terugstorten van het aankoopbedrag. Wel super tof van u dat ondanks het niet behouden van het tafelkleed u toch de moeite heeft genomen deze beoordeling te plaatsen! Daar worden wij blij van :-) Hopelijk tot een volgende keer. met vr. groet, Christian Heezen

Snelle levering bij de dopjes krijg je schroeven bij

Super snelle levering

Dag, zonder schroeven is het lastig hangen toch? ;-) Bedankt voor deze beoordeling! Graag tot een volgende keer. m.vr.gr Christian Heezen

helemaal in orde

Volledig correcte afhandeling

Beste heer, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons zo positief te beoordelen! Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. groeten uit de Achterhoek! Christian Heezen

Prima bezorging en afhandeling

Ik ben zeer tevreden

beste heer, Wij zijn pas tevreden als U tevreden bent. Bedankt voor deze positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer. hartelijke groet, Christian Heezen

Hele snelle levering zelfs tussen kerst en oud jaarjaarp

2de kerst besteld 30 dec binnen

Beste Gerda, Het onmogelijke doen we direct voor u,- wonderen duren iets langer. We proberen altijd iedereen zo snel mogelijk te helpen. Ik hoop dat u veel plezier heeft van uw aankoop en graag tot een volgende keer. m.vr.gr. Christian Heezen

Goed product.

Bezorging was prima!

Dank voor deze positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer. m.vr.gr. christian heezen