prima tafelkleed

goed en snel geleverd, komt overheen met de website

Producten

Producten zijn zo als ze er uit zien bij het winkelen top

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Beste heer, mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Zo te zien was alles in orde. Wat kunnen we doen om van uw 6 een 9 of 10 te maken? (een 6 is toch maar nét voldoende...) mvrgr C Heezen

Bestelling heel netjes afgehandeld

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde. Goede kwaliteitb en mooie kleuren . In een woord SUPER!!

alles goed

Ouderwets goed.

Heb een mooi wollen tafelkleed voor mijn moeder besteld. Keurig en snel afgeleverd met nog een leuke tekst op de bakbon. (Hoop dat je moeder er veel plezier van heeft) Online onpersoonlijk??? Hier absoluut niet! Gr Manuela

Hallo Manuela, Dank voor deze leuke beoordeling! Onze 'online business' is echt een verlengstuk van onze winkel. Hier staat service en klant tevredenheid hoog in het vaandel. Online klanten zijn voor ons net zo belangrijk. Door onze webshop krijgen we ook extra aanloop in onze winkel in Dinxperlo. Online zoeken en 'live' kopen. Zo trekken we best veel mensen naar onze mooie Achterhoek :-) Nogmaals dank en hopelijk tot een volgende keer! vr. groet Christian Heezen

Ander produkt

Een ander wel vergelijkbaar produkt ontvangen.

Beste mevr, Dank voor uw reactie. Ik heb nagekeken welk verzorgingsproduct u besteld heeft. Waarschijnlijk heeft u een oude verpakking in huis en had u verwacht deze te ontvangen. De oude verpakking staat ook afgebeeld op de site, als ook de nieuwe verpakking. Ik heb voor de zekerheid overleg gehad met Oranje bv. De inhoud van de fles is ongewijzigd gebleven. Wel is ca 1 / 1,5 jaar geleden de samenstelling iets gewijzigd. Oranje is continu bezig met productverbeteringen. Dit heeft te maken heeft met het verbeteren van de eigenschappen en mindere belasting voor het milieu. Dit zou een positieve uitwerking moeten hebben op het gebruik. Ik hoop hiermee e.e.a. verduidelijkt te hebben, mvrgr C Heezen

Product kwam de volgende dag. Prijs zeer goed

Gemakkelijk te bestellen, voldoende informatie, over bestelling en levering. Levering in orde !

Super snelle levering

Een heel mooi tafelkleed

Zit toch veel openingen in het tafelkleed

Er zitten veel openingen in het tafelkleed

Beste mevr. Dank voor uw reactie. Wat bedoelt u met openingen? Kunt u ons hier een foto van sturen, dan kunnen we dit beoordelen. Ik heb uw type tafelkleed opgezocht en hier hebben we mbt de kwaliteit nog nooit klachten / opmerkingen gehad. Ik hoor het graag. m.vr.gr. C. Heezen

Snelle zending Goed verpakt Snelle feedback op vragen

het kleed bevalt prima

Zeer tevreden.

Prima service en goede kwaliteit.

goede service

goede ervaring

Beste Gretha, Dank voor uw reactie! Het valt ons op dat u noemt de goede service en goede ervaring, maar dat u ons toch niet aanbeveelt. Dat vinden we erg jammer, omdat zo onze reviewscore wordt benadeeld. Hopelijk is dit een foutje en we hopen dat u de moeite wilt nemen dit aan te passen? Alvast erg bedankt. met vr. groet, Christian Heezen

Zeer goede service

Bij online bestellen de volgende dag al in huis.

Kleed werd snel geleverd

Flesje meubelolie besteld. Volgende dag in huis. Artikel was zeer goed verpakt.

Een prachtkleed.

Ik ben blij dat deze soort pluchen kleden nog steeds gemaakt worden. Het voelt zacht aan als ik met mijn armen op de tafel rust.

positief

mooi tafelkleed , snel geleverd

Een thuisgevoel

Dit kleed met de naam Malaga 1 geeft mij een knus thuisgevoel. Het is eenzelfde soort als dat ik tientallen jaren terug had toen de kinderen nog klein waren. Dat kleed was en is spoorloos. En nu? Het is licht van kleur( en gewicht) en het zal mij de donkere maanden doorhelpen. Kortom een prachtig kleed wat prima past op mijn totaal uitgeschoven eettafel dat deels eetgedeelte heeft en deels bureauachtig is. Met dit kleed staat het niet rommelig. Het kleed is van een zeer goede kwaliteit en mooi geweven. Ben er blij mee en voel mij dankbaar dat ik besloot het aan te schaffen.

Alles perfect!!

Snelle verzending en prima waren.

Snelle en perfecte service

Doen wat ze doen moeten

Alles verliep vlgs afspraak.

Snelle levering en product zoals omschreven

Snelle levering en product zoals omschreven

Over Heezen wonen Dinxperlo - Woonwebwinkel.com

Woonwebwinkel.com is de webshop van Heezen wonen in Dinxperlo. Veel van de artikelen die we online verkopen zijn direct verkrijgbaar in onze winkel waar u ze kunt komen bekijken en voelen. Ons assortiment in de winkel is echter nog veel uitgebreider! Online vindt u met name artikelen als klamboes, tafelkleden, vloerkleden, hoofdkussens, dekbedden, matrassen en onderhoudsmiddelen. Wij doen echter veel meer! U kunt bij ons terecht voor de complete stoffering van uw woning. Van kamerbreed tapijt of strakke PVC vloer tot fraaie raambekleding. Wij helpen u graag. En uw adviseur komt tevens bij u inmeten, uitrekenen en monteren! Korte lijnen, dat is een vertrouwd gevoel.