Doen wat ze doen moeten

Alles verliep vlgs afspraak.

Snelle levering en product zoals omschreven

Snelle levering en product zoals omschreven

zeer snelle levering

Ik had op de ene dag het product besteld en de volgende dag was het al geleverd

Perfekt geleverd!

Besteld tijdens hun vakantie. Zaterdags voor einde vakantie ontvangen !!

Producten van goede kwaliteit en snelle levering

Een betrouwbaar bedrijf

Goede klantenservice

Mijn pakket raakte kwijt bij PostNL. Ik kreeg een nieuwe via DHL.

Heel goed.

Als gewoonlijk Primaverzorgt

vlot bestellen,vlot geleverd

duidelijke webshop, makkelijk

Snelle service, goede prijs.

Heb bestelde product snel ontvangen en ben tevreden over aankoop.

Vlotte levering, prachtig tafelkleed ben zeer tevreden

helemaal goed.

goede informatie, snelle verzending.

prachtig tafelkleed

prima levering

super service

super service goede kleur

Wij zijn heel blij dat we bij jullie deze bestelling gedaan hebben

De manier hoe jullie met klanten omgaan vinden wij heel prettig. We willen jullie daar voor dan ook hartelijk bedanken en ook namens onze moeder van 90 jaar. Want voor haar verjaardag was dit kado.

Superrr service

Gebeld of artikel op voorraad was, werd te woord gestaan door een uiterst vriendelijke dame. Artikel besteld. Hierna belde ze na 10 minuten terug en vertelde mij dat het artikel al naar het postkantoor was gebracht en ik het de volgende dag zou ontvangen. Het artikel werd idd de volgende middag door Post NL bezorgd. Top.

Perfecte service

Snel geholpen en snelle verzending

Vrijdagmiddag besteld, volgende dag al in huis.

Snelle reactie, snelle levering, goed product.

Is voor ons huisje in Griekenland, buiten op het terras. Klamboe giant XXL.

Prima en snelle levering

Mooi tafelkleed mooie kleuren combinatie precies zoals verwacht.

Bevlogen ondernemer

Goed en vriendelijk contact, ruime sortering Professioneel advies. Bezorging erg onvriendelijk en nonchalant.

Beste David, Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen voor deze beoordeling. Fijn dat u onze ervaring en contact zo positief was, maar wat jammer dat de externe koerier zo onvriendelijk en nonchalant was!! We hebben doorgaans erg goede ervaringen met deze partij... De jongens die bij ons komen ophalen zijn altijd erg vriendelijk. Na het ophalen gaat het pakket over op een andere bezorgdienst, afhankelijk van de regio. Erg vervelend dat het daar dan mis gaat. Hier hebben wij helaas geen zicht en invloed op. U woont te ver weg anders waren wij zelf komen bezorgen. Ik zal uw commentaar zeker doorspelen aan de koerier. Toch hoop ik dat u veel plezier gaat hebben van uw vloerkleed. Graag tot een volgende keer. m.vr.groet, Christian Heezen

Fantastische, behulpzame service

De winkel in Dinxperlo is mooi en overzichtelijk. Vriendelijk ontvangen en goed te woord gestaan. Ruime keuze aan tapijten. Winkelruimte is voldoende. Communicatie is snel en vriendelijk. Levering vloerkleed was snel en behulpzaam.

Beste mevr. Hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen. Heel veel plezier met uw handgeknoopte wollen berber. mvrgr. Christian Heezen

Vriendelijk en correcte opvolging van de goederen

Mooi product en vlotte levering!

Uitstekende communicatie en service.

De verstrekte gegevens omtrent levering bleken juist. Communicatie terzake was vriendelijk en accuraat.

Hogestraat 1 7091 CA Dinxperlo

Over Heezen wonen Dinxperlo - Woonwebwinkel.com

Woonwebwinkel.com is de webshop van Heezen wonen in Dinxperlo. Veel van de artikelen die we online verkopen zijn direct verkrijgbaar in onze winkel waar u ze kunt komen bekijken en voelen. Ons assortiment in de winkel is echter nog veel uitgebreider! Online vindt u met name artikelen als klamboes, tafelkleden, vloerkleden, hoofdkussens, dekbedden, matrassen en onderhoudsmiddelen. Wij doen echter veel meer! U kunt bij ons terecht voor de complete stoffering van uw woning. Van kamerbreed tapijt of strakke PVC vloer tot fraaie raambekleding. Wij helpen u graag. En uw adviseur komt tevens bij u inmeten, uitrekenen en monteren! Korte lijnen, dat is een vertrouwd gevoel.