Fantastische, behulpzame service

De winkel in Dinxperlo is mooi en overzichtelijk. Vriendelijk ontvangen en goed te woord gestaan. Ruime keuze aan tapijten. Winkelruimte is voldoende. Communicatie is snel en vriendelijk. Levering vloerkleed was snel en behulpzaam.

Beste mevr. Hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen. Heel veel plezier met uw handgeknoopte wollen berber. mvrgr. Christian Heezen

Vriendelijk en correcte opvolging van de goederen

Mooi product en vlotte levering!

Uitstekende communicatie en service.

De verstrekte gegevens omtrent levering bleken juist. Communicatie terzake was vriendelijk en accuraat.

Makkelijk te bereiken ,en na dat mijn artikel niet leverbaar was goed alternatief aangeboden.

Is wat ik verwachtte te ontvangen.

Alles keurig verzorgd.

Prima snelle service , snelle levering en duidelijke communicatie

Ik had meubelwas nodig en deze heeft Heezen in het assortiment tegen een heeft schappelijke prijs. Snel geleverd en prima product.

Ik ben heel blij met de royal care voor mijn leren bankstel.

Pakket was keurig verpakt en .werd netjes bezorgd door Post.nl. Kortom, een tevreden klant. Voor herhaling vatbaar.

Goede webwinkel

Goede spullen. Snelle levering. Levering netjes verpakt.

Geweldige kussen hoezen

Prachtig en precies zoals beschreven Blijven mooi ! Echt een aanrader !

SNELLE LEVERING

HEEL GOED ADVIES

prima service

tafelkleed gekocht was prachtig . bestelling vlot verlopen super

Snelle levering en het goede product

Netjes verpakt

Prachtig tafelkleed.

Bestelt en volgende dag in huis. Snel bezorgd dus. Kwalitatief goed en zeer mooi tafelkleed. Erg blij en tevreden mee. Dank!

Juiste product goede kwaliteit en snel geleverd.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Ik heb een uitstekend tafelkleed gekocht.

Levering binnen 24 uur

Verkopen tenminste lederondethoud op kleur die een gerespecteerd bedrijfspoot te verkopen.

Goed verpakt en snel verzonden. Complimenten.

Voldoet aan de verwachtingen

Alles goed geregeld

Beste Suzan, Allereerst hartelijk dank voor deze beoordeling! 'Alles goed geregeld' is prima natuurlijk, maar wat kunnen we doen / hadden we moeten doen om van deze 7 een 9 of een 10 te maken? :-) met vriendelijke groet, Christian Heezen

Kleedje keurig verpakt. Snelle levering.

Levert volgens afspraak

Correct en op tijd.

Besteld en snel geleverd.

prima service

fijn product

goede service

tafelkleed besteld en betaald en 2 dagen later in huis,geweldig en ga zo voort zeer goede service

Beste heer, mevrouw Poot, Allereerst hartelijk dank voor deze beoordeling! 'Geweldig' als omschrijving is prima natuurlijk, maar wat kunnen we doen / hadden we moeten doen om van deze 7 een 9 of een 10 te maken? :-) met vriendelijke groet, Christian Heezen

Netjes verpakt, mooie kwaliteit, dik tevreden

Snelle en goed verzorgde bestelling.

Had letters bij postcode niet ingevuld. Een vriendelijke mail van u en het foutje was hersteld.

Hogestraat 1

7091 CA Dinxperlo

Over Heezen wonen Dinxperlo - Woonwebwinkel.com

Woonwebwinkel.com is de webshop van Heezen wonen in Dinxperlo. Veel van de artikelen die we online verkopen zijn direct verkrijgbaar in onze winkel waar u ze kunt komen bekijken en voelen. Ons assortiment in de winkel is echter nog veel uitgebreider! Online vindt u met name artikelen als klamboes, tafelkleden, vloerkleden, hoofdkussens, dekbedden, matrassen en onderhoudsmiddelen. Wij doen echter veel meer! U kunt bij ons terecht voor de complete stoffering van uw woning. Van kamerbreed tapijt of strakke PVC vloer tot fraaie raambekleding. Wij helpen u graag. En uw adviseur komt tevens bij u inmeten, uitrekenen en monteren! Korte lijnen, dat is een vertrouwd gevoel.