Persoonlijke aandacht

Bij Aworkx krijg je persoonlijke aandacht. Een goede service verlenging, snelle levering. En er is een mooi skala aan bedrijfskleding in goede prijs- kwaliteit verhouding.

Top!!

Super leuk bedrijf. Erg behulpzaam! Kwaliteit van de kleding is erg goed.

prima service

prima service, erg tevreden

prettige en vriendelijke service

erg tevreden over onze nieuwe bedrijfskleding geleverd door fa aworkx uit tilburg. prettige service en vriendelijk contact. mooie producten en goede prijzen. kortom; zeer tevreden!

Super bedrijf

Snelle levering, duidelijk vermeld op de site dat ze met vakantie waren. Kleding hele goede prijs/kwaliteit, netjes verpakt en per mail op de hoogte gehouden van de levering

good service, happy people

Alex and Wendy always more than willing to help. Great quality workwear from Blaklader and HellyHansen. We purchase all our gear at AWORKX in the netherlands

perfect service

aworkx is prefered supplier for our workwear and ppe for our vessels. Hi-Vis products from Blaklaeder from Sweden and Helly Hansen. Good pricing, fast and accurate delivery to multiple ports troughout Europe and always helpfull. 10 point score on supplier scale, thank you aworkx

mooie werkkledij

door onze uitstekende ervaringen met firma aworkx kunnen wij ten zeerste delen en aanbevelen. Prachtige werkkledij voor gans onze buitendienst. hi-vis blacklader jassen en softshells, en elite schoenen. Zeer tevreden.

geweldig

zeer prettig contact en prachtige producten

prachtige werkkleding

prachtige werkkleding mascotte advanced voor onze td. Vooral de stretchbroeken vallen goed in de smaak.

prettige samenwerking

prettige samenwerking al jaren, mooie producten en goede prijzen, erg tevreden

prettige service en contact

prettige service en contact met deze mensen, staan altijd klaar. Mooie winkel mooie spullen al regelmatig geslaagd. Vooral de Hellyhansen evo is een topper

ondanks corona levertijden toch goed meedenken

goed meedenken, ook in deze lastige corona tijden waar sommige producten moeilijk leverbaar zijn. aworkx denkt goed en vooral praktisch. geweldig

Top geregeld!!!

In een hele drukke tijd toch heel fijn geholpen! Kreeg zelfs nog wat spullen erbij voor het langere wachten Bedankt Alex!!

veel vakkennis

Wij bestellen onze workwear en beschermende producten allemaal bij aworkx. Altijd goede adviesen, veel vakkennis. Prijzen ook prima, erg tevreden

professionele leverancier

Uitermate content over onze samenwerking met deze partij. Aanschaf via speciaal voor ons ingericht bestelforum via kms. Heldere afspraken, goede prijzen en doorgaans snelle levering.

fijne samenwerking

wij hebben een zeer prettige samenwerking met fa. aworkx uit tilburg. De mensen denken mee en komen voor moeilijke vraagstukken met verrassend eenvoudige en goede oplossingen. Er wordt echt praktijkgericht meegedacht. Mijn mannen zijn uitgerust met blaklader high visible kleding mooie kwaliteit en ziet er geweldig uit.

professionele leverancier van werkkledij, erg tevreden

voor diverse projecten aangeschaft en immer naar volle tevredenheid. professioneel advies, veel verstand van materie. bovenal prettig contact

erg tevreden

erg tevreden, altijd aardige medewerkers en veel vakkennis. Mooie spullen en prima prijzen.

altijd goed

altijd goede service bij aworkx, koop er al geruime tijd al mijn werkkleding. veel aanbod en prima prijzen

verrassend

Wat een aangename verrassing, echt heel leuk contact en geweldige service. Vriendelijke mensen en denken echt mee, praktijkgericht en veel vakkennis. Verrassend, zeker in deze tijd!! blaklader veiligheids workwear voor mijn mensen echt prachtig en comfortabel, vooral de shelljassen zijn echt geweldig.

prettige service

erg prettige service en contact, mooie winkel met alléén maar mooie spullen

geweldige actie

vandaag mijn 2 nieuwe korte denim werkbroeken en schoenen gekocht bij aworkx en kreeg er gewoon gratis badslippers van blakläder bij, hoe cool. Bedankt aworkx, ook voor de sokken, topservice heel blij mee :)

toppers

wat een fijn bedrijf en leuke mensen denken lekker pro actief mee in oplossingen. Mooie helly hensen tech werkkleding gekocht

ruim voldoende

wij zijn goed geholpen en zeer te spreken over de service van aworkx!!! prachtige schoenen collectie ruim aanbod en goede voetmetingen gehad