fijne service

fijne service en goed advies ik ben zeer tevreden

geweldige service, mooie werkkleding

geweldige service echt n aanrader aardige mensen en goeie service wijnzijn erg tevreden bedankt voor de leuke attentie bij de mensen hun pakketten, erg leuk en origineel meegedacht alex en wendy!!!!!

perfect

perfect echt perfect onze nieuwe helly hansen pakken zijn echt geweldig !!

Geweldig! Een bedrijf dat echt meedenkt!

Ik deed gewoon een bestelling via internet. De mensen van Aworkx dachten echt mee en deden alle moeite om passende producten afgeleverd te krijgen. Een absoluut positief verschil tussen alle webshops.

zeer tevreden

Wij zijn erg tevreden, goed zaken doen met dit bedrijf. Staan altijd voor ons klaar. Overgestapt sinds begin 2020 van isero en hadden dit al véél eerder moeten doen. Goede adviezen, vakkennis,. Aanvankeljk beschermende middelen, inmiddels ook kleding en schoeisel.

spoedopdracht perfect geregeld

spoedopdracht geplaatst hier voor levering 40st jassen uiterlijk VOOR kerst ivm verrassing team en uitdelen hiervan.Geweldig geregeld, echt mooi geborduurd en leuke persoonlijke noot bij elke jas. Heel attent!erg tevreden

Slechte retourvoorwaarden en afhandeling

Slechte retourvoorwaarden en afhandeling

Response from the business owner

Helaas hebben we Jesse niet tevreden kunnen krijgen. Erg jammer, we proberen iedereen altijd zo netjes mogelijk te helpen, ook al is het helaas niet altijd even redelijk wat ons wordt gevraagd. Jesse wilde retourneren (ruim) na onze max. retourtermijn van 2 weken. Helaas gaat dat niet altijd. We hebben Jesse ons inziens een erg nette oplossing geboden, maar wilde daar geen gebruik van maken. Een slechte review is wat we wèl hebben gekregen. Erg jammer, we doen namelijk erg ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Wij verzoeken Jesse vriendelijk voortaan ergens anders zijn werkkleding te bestellen en te retourneren.

zeer goed

zeer goed geholpen en erg blij met onze nieuwe kleding en spullen gekocht hier bij aworkx, veel keuze en erg prettig contact.

geweldig

echt blij met deze leverancier, hebben zó veel, altijd vriendelijk en elke keer kei goed geholpen

Zeer heldere communicatie bestelling mooi op tijd Dank.mooie brede assortiment voortaan mijn bestelling doe ik bij dit bedrijf

Perfect service, great quality products

Aworkx has a fantastic range of quality products, managed to find everything we needed for the winter order with the expertise help from Alex at aworkx. Once again hassle free excellent service and quick delivery. 100% recommended

topservice

Wij zijn ongv 3 maand geleden overgestapt van leverancier naar AWORKX. Erg te spreken, alles vlot verlopen. Productie mdw goed te spreken over de kwaliteit van de geleverde materialen. Erg prettig contact, niks teveel gevraagd

fijn bedrijf

onze monteurs dol enthousiast met nieuwe kleding. Fijne service en goede prijzen en heel vriendelijk

fijne service

onze medewerkers gaan naar aworkx voor schoenen en materialen. Daar altijd goede service, voeten worden opgemeten en kunnen gelijk meenemen. Fijn adres, veel keuze en vriendelijke service. ik beveel zeker aan!

geweldig geholpen

Zeer prettig contact, uitstekend geholpen door Alex en Wendy. Wat een leuk bedrijf! passie voor het vak en lekker meedenken. Niet in problemen, maar in oplossingen. Eigen login voor webshop, bestellen gaat gemakkelijk en snel. prachtige blaklaeder kleding en safety shoes. Onze technicals kunnen er weer tegenaan. Chapeau Aworkx!

top service

top service, in 1 woord geweldig! goed geholpen en ruime keuze, echt passie voor hun va. Zie je helaas weinig meer heden ten dagen. mooie nieuwe mascot outfits voor mijn mensen, broeken perfect, shirts en jasssen mooi bedrukt..

Perfect! 10 stars

Aworkx went far and beyond for us and this was extremely appreciated. They delivered the required products quickly and without drama, their personal touch is refreshing during these times. Aworkx has now replaced my regular supplier for work clothes. Additionally thank you Alex for a great service!

erg goed geholpen

ik schrijf niet vaak reviews, maar deze wel. Topservice! mooie spullen uitgezocht van mascot voor onze service medewerkers. Mooie collectie en zeer vriendelijke medewerkers. Aanbevelen jazeker

super

leuk bedrijf, super advies en service gehad

prima service

prima service en erg vriendelijk

topservice

Inmiddels een vaste stop voor ons op industrieterrein kraaiven in Tilburg. Veel van mijn collega's hebben hier al toffe safety sneakers gekocht. voetmetingen, goed advies en mega veel keuze. aardige mensen

top

heel tevreden ! vooral prettig contact en snel geleverd

goede service

goede service snel geleverd prijzen ok

mooie aanwinst

prettig contact, mooie showroom geopend waarin we het nieuwe kledingpakket hebben uitgezocht. Toffe mensen, goedadvies.. aanwinst voor tilburg. Onze medewerkers sturen we langs voor het aanmeten en passen van schoenen.

Betrouwbaar en professioneel

Super fijn geholpen en zeer betrouwbare partij! Echt een aanrader.

211-29 Goirkekanaaldijk Tilburg 5048 AA

013 - 211 02 76