goede service

goede service snel geleverd prijzen ok

mooie aanwinst

prettig contact, mooie showroom geopend waarin we het nieuwe kledingpakket hebben uitgezocht. Toffe mensen, goedadvies.. aanwinst voor tilburg. Onze medewerkers sturen we langs voor het aanmeten en passen van schoenen.

Betrouwbaar en professioneel

Super fijn geholpen en zeer betrouwbare partij! Echt een aanrader.

Snel en zeer attent!

Verkeerde broek lengte besteld en advies voor andere sokken voor het opgestuurd werd maakt dit het verschil met ander webshops.

fantastisch

prettig contact, goede adviezen en snelle levering

vakidioten, veel kennis en uitstekend advies

heel leuk te zien hoe mensen met passie hun vak uitoefenen. wij zien bij de meeste van onze leveranciers geen passie en medewerkers die weinig geïnteresseerd zijn. Dat is bij Aworkx wel anders!! We hebben altijd heel leuk en prettig contact. Het advies is erg goed en erachter gekomen dat we eigenlijk veels te weinig beschermd waren op het werk. Met goede en comfortabele producten lopen onze medewerkers er nu een stuk veiliger en vooral; verzorgder uit. Heel erg tevreden over onze nieuwe look, Bedankt aworkx

zeer fijne samenwerking

wij hebben een fijne samenwerking met aworkx. Vragen worden snel beantwoord. Wanneer advies wordt gevraagd blijkt dat aworkx veel kennis in huis heeft. Leveringen altijd keurig verzorgd. Prima (meer dan prima).

zeer prettige samenwerking

zeer prettige samenwerking met aworkx, vragen worden altijd snel beantwoord, prijzen goed en leveringen snel. Prima!!

prettige samenwerking

prettige samenwerking met aworkx. Ze zoeken altijd alles netjes voor ons uit en komen met diverse voorstellen waar we uit kunnen kiezen. Prettig contact en snelle levering.

prima geholpen

met spoed bhv spullen nodig voor op het werk, mooie tassen met bhv prints en een op onze wensen gerichte inhoud, prima

perfecte bedrukte high vis kleding

Aworkx heeft voor mijn 65 medewerkers een prachtig en hoogwaardig pakket High Vis kleding samengesteld van Blacklader, incl shirts en anti statische thermo onderkleing. Bedrukkig met transfers zeer netjes aangebracht. Wij kunnen er weer aan komende winter op de vloot. Stoomhelmen met een geborduurd embleem (tip van Alex zelf) maar de hoofdbescherming prettig te dragen en mooi bijpassend bij de High Vis parka's en broeken. Veiligheidsschoenen van Lowa renegate, zeer comfortabele en warme schoenen

prettige service, heel fijn

1 van onze fijnste leveranciers. Goed aanbod, goede prijzen, zelden zo’n goede service en prettig contact gehad met de mensen van a workx. Aanrader jazeker

Werkkleding met bedrukking helemaal top!

Softshell jassen besteld met bedrijfslogo. Bij Aworkx breed assortiment en snelle levering. Jassen binnen twee weken bedrukt en wel in huis.

Goed contact, enthousiasme en interesse in de klant, leuke bedrijf waar je goed zaken mee kunt doen.

Goed contact waardoor je krijgt wat je wil, Enthousiasme en interesse in de klant wat maakt dat het juiste wordt aangeboden, Gewoon een leuke bedrijf waar je goed zaken mee kunt doen.

Afspraken worden nagekomen!

Afspraak is afspraak, dat is tegenwoordig niet altijd meer zo, maar hier wel. Persoonlijke aandacht en benadering. Denkt mee in probleemoplossen. Zelfs de directeur van Aworkx kent mij bij naam, dat vind ik nogal wat.

Klantvriendelijk, goede service.

Aworkx, persoonlijk contact maakt dat we snel de juiste schoen hebben gevonden.

Heel tevreden!

Snelle levering, goede service, heel tevreden!

Goede kwaliteit met een persoonlijke en prettige benadering

Alex is een man die alles op maat regelt, de wens van de klant wordt door Alex praktisch gemaakt en uitgevoerd

Korte lijnen en goede service, afspraak is afspraak

Alex denkt altijd goed mee in het maken van de juiste keuzes.

Kundig en klantgericht

Zeer tevreden over Aworkx en de goede service. Tijdens mijn oriëntatie contact gehad waarbij ik zeer kundig en klantvriendelijk te woord werd gestaan.

Bestellingen worden altijd snel geleverd. Producten zijn van hoge kwaliteit voor een sportieve prijs.

Geen gedoe, komt afspraken na en levert snel

Fijn bedrijf. Korte lijnen, snelle levering, veel opties, duidelijke communicatie. Kwalitatief prima goederen, scherpe prijzen. Meer dan tevreden!!

Bedrijfskleding met de juiste uitstraling

Wij werken al een aantal jaren samen met Aworkx. We vinden het erg fijn dat Alex meedenkt met de juiste kleding voor de juiste werkzaamheden. En dat we er ook nog trendy uitzien.

Super mooie jassen!!

We hadden jassen nodig voor een hockeyteam en zijn super geholpen door Alex en zijn team. Ze zijn zo mooi! Mooi geborduurd en goede kwaliteit!

DeCa Spotrepair

Fijn dat nabestellingen geen afwijkingen hebben, zo blijven de (nieuwe) werknemers hetzelfde gekleed. Ondertussen een vertrouwd adres geworden!

211-29 Goirkekanaaldijk

Tilburg 5048 AA