Geduldig , klantvriendelijk niets is teveel

Zie uitleg in 1 zin

Goede communicatie, net en vriendelijk bedrijf.

De aanvraag- en bestelprocedure via de website loopt helder en wordt door middel van aanvraagbevestiging met exacte product maattekeningen over en weer gecommuniceerd voordat de opdracht wordt aangenomen. Het leveringsprogramma is erg ruim en bij (in mijn geval) het ophalen bleek het bedrijf indrukwekkend groot en werd ik vriendelijk ontvangen.

Veel keus, goede prijs en snelle service.

We bestelden een hardstenen dorpel met kussentjes en kregen die op de mm nauwkeurig gezaagd binnen 14 dagen aangeleverd. Top!

Goed geholpen, heel goed op de hoogte gehouden ook, vlak voor hij productie in ging nog een mail met dat als de maten niet klopten het nu nog veranderd kon worden. Vensters bank is prachtig, hebben hem opgehaald en dat was ook prima.

Precies op maat te maken

Goede levering , communicatie en product. Helaas zijn de verzendkosten erg duur.

Geweldig geholpen Bij afhalen was alles keurig verpakt en netjes op de aanhanger gezet. Met vr.gr. Ad van der Asdonk

Snel en accuraat geholpen

Fijne overzichtelijke website en telefonisch voor nadere vragen makkelijk bereikbaar en zeer vriendelijk te woord gestaan. Uitstekende leverancier, ook voor een particuliere partij zoals ik, om mee te werken.

netjes geholpen

ik had natuursteen besteld en is netjes offerte van gekomen, en keurig afgeleverd zoals afgesproken.

Product en diensten uitstekend

Natuursteen dorpels zelf opgehaald. Alles zoals beloofd.

positief

goede levering en veilig bezorgd.

Prima prijs

Goed en snel!

In de webshop is alles makkelijk te bestellen in de soort en maat die je wilt. Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding. Levertijd zoals beloofd! Binnen 8 werkdagen voor maatwerk is gewoon snel vooral in deze tijd. Ik heb alles zelf opgehaald in Veghel. Spullen waren degelijk verpakt zodat transport geen probleem is.

Oñ tijd geleverd en goed kwaliteit

Mooie vensterbanken snel geleverd en prima klantenservice

alles netjes geregeld en erg snel gemaakt

duidelijk advies en voor een mooie prijs, snel gemaakt mijn vensterbanken en keurig ingepakt en geholpen zowel in de winkel als op de werf, topbedrijf.

goed service en accuraat

doen wat ze beloven

Fantastische service!

Prachtige vensterbanken tegen een acceptabele prijs. Toen bleek dat een aantal vensterbanken niet pasten (deels onze eigen schuld), hebben ze als service de vensterbanken aangepast! Heel blij mee, zeker een aanrader!

Goede service, mooi product

Fijn bedrijf, denkt actief mee. De producten zijn allemaal van goede kwaliteit en netjes op tijd geleverd.

Zeer goed geregeld, totaal ontzorgt

Vanaf het moment van eerste contact weet je precies waar je aan toe bent. Direct na order en betaling wordt bevestigd wat ze beloven, en zo is het ook uitgevoerd. Bij aankomst aan de afhaalbalie wordt je netjes geholpen, en weet welk product je komt afhalen. Dit ligt klaar om in te laden. Het product wordt tot aan je auto gebracht.

Goed materiaal en snel op kunnen halen. De volgende keer weer

Perfecte samenwerking en resultaat

Door de goede samenwerking is alles precies kloppend gemaakt. Vakwerk.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering en een mooi product

Na een online bestelling een zeer correcte en efficiënte afhandeling bij het afhalen van het product, waarbij klantvriendelijkheid hoog staat aangeschreven.

Voor de 2x besteld bij dit bedrijf. Service is top en de producten voldoen precies aan de verwachtingen.

prima bedrijf met goede service

Natuursteenvensterbanken gekocht. Deze zijn naar volle tevredenheid geleverd