Makkelijk te bestellen, snelle afhandeling

Goeie ervaring

snel en goed

De leverancier neemt veel verantwoordelijkheid voor zijn werk . Mailde voor een situatie schets voor de goede afwerking. Dit wordt gewaardeerd. Alles klopte perfect. Zeer snelle levering.

keurig netjes!

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen; ook verliep het contact via de mail uitstekend ! Een aanrader !!!

Snel en netjes

Klantvriendelijk en snelle levering. Vensterbanken netjes afgewerkt. Inmiddels geplaatst, en erg tevreden met onze keuze

Top kwaliteit en goede service

Is nu de 2e keer dat ik bestel maar beide keren snelle service en keurig netjes afgehandeld En precies het product en kwaliteit war je besteld

Alles bestelt volgens maatvoering, netjes tekeningen ontvangen en geproduceerd. Dit alles in een week tijd. Goede kwaliteit en service.

Goede en snelle service

Goede kwaliteit, snel en meedenkend

Goede bereikbaarheid en meegedacht voor een snelle levering en bezorging. Tevreden over de kwaliteit!

Snel en goed geholpen

Mooi product voor een nette prijs

Gemakkelijk bestellen en prachtige kwaliteit

Raamdorpels besteld, deze waren binnen een week klaar en konden opgehaald worden. Bij het ophalen word je vriendelijk ontvangen, snel geholpen en de prijs is zeer scherp!

Prima site,vriendelijke medewerkers

Zeker aanrader, prima keus volgende keer weer hawk .

Positief. Goede communicatie.

Goed advies vooraf. Verder vakwerk.

Snelle levering goede comenicatie.

Bij het ophalen zijn we correct en netjes behandeld.

Prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend

Als je opzoek bent naar een natuurstenen vensterbank ga dan naar Hawk. Goede service, hebben kennis en staan je graag te woord. Bestelling was direct gemaakt en binnen 8 dagen kon ik mijn op maat gemaakte vensterbank ophalen. Ongelofelijk dat je voor zo'n mooie vensterbank deze prijs betaald. Ik raad dit bedrijf iedereen aan!

Betrouwbaar, kwalitatief en service gericht

Wij hebben een zeer presttige ervaring gehad. Toch spannend om voor kapitaal aan plinten te bestellen zonder deze ooit gezien te hebben. In dit geval is het fantastisch gelukt!

Duidelijke bestelmethode en snelle levering van een mooi product

Het bestellen van de vensterbanken ging makkelijk en ze werden snel geleverd.

Korte lijnen, en duidelijke comenecatie. Alles netjes en optijd geleverd.

Gemakkelijk online bestellen. Snelle levering,

Zeer positief, hardsteen dorpels zien er goed uit.

Goeie kwaliteit en zeer correct geholpen!

Prachtige vensterbanken

Vensterbanken online besteld door tijdgebrek, maar telefonisch perfect geholpen. Vensterbanken zijn erg mooi, en perfect op maat.

Kwaliteit voor een juiste prijs! Netjes alles volgens afspraak verlopen

Netjes en snel afgeleverd

Vensterbank stevig verpakt verzonden. Zag er goed uit!