Goede kwaliteit, snelle levering

Misschien tip, bij slecht weer afdekken of goed inpakken. Voor de rest niks aan te merken

geen klachten

de levertijd was iets langer, maar oke. advies in gewonnen, was heel netjes en daarna direct besteld.

goede afspraken en optijd geleverd

duidelijke afspraken en makkelijk te bestellen

Alles, zoals verwacht

Mooi spul. Alles volgens afspraak

Uitmuntend

Snelle en accurate productie van het gevraagde in kwalitatief hoogstaande uitvoering.

perfecte levering van bestellen tm afleveren

Top bedrijf

Vensterbanken online besteld, top kwaliteit en snel geleverd

Duidelijk en snel. Denken mee.

Verwachte levering net niet binnen 10 werkdagen (1 dag later) anders was het een 10 geweest

De geleverde vensterbanken zijn mooi.

Maat voering was niet helemaal conform opdracht. 1 tot 3 mm afwijking.

Klantvriendelijk

Sneller klaar dan verwacht.

Precies zoals besteld en op tijd

R

Prima bedrijf met goede service. Detail tekening toegevoegd. Perfect

Vensterbanken waren sneller dan verwacht al gereed!

Het geleverde was snel beschikbaar en de afwerking was van een hoog niveau.

goede prijs kwaliteit

handig adres voor je natuursteen priducten. Kwaliteit voor een goede prijs

Super blij met mijn vensterbanken

Perfect op maat gezagen, Vlug klaar Goede service

Snelle, behulpzame, meedenkende en vriendelijke klantenservice en mooie producten. Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe witte composiet vensterbanken.

Eerste keer dat ik bestelde bij deze firma. Uitleg website is duidelijk. De bestelling vervolgens opgehaald. Deze lag netjes klaar

keurige aflevering

enig min puntje extra bescherming voor tussen natuursteen en hout zou voor transport denk ik wenselijk zijn

Uitstekende website, goede levering

Heel goede en overzichtelijke website. Ging maar om een kleine order met drie dorpels maar snel geleverd, mooi gemaakt, prima te woord gestaan. Adres om zeker naartoe terug te gaan, al koop ik niet iedere week iets van natuursteen...;-)

Zeer goed geregeld

Vensterbanken besteld en opgehaald. Het hele team is goed op elkaar ingespeeld. Bestelling wordt uitgebreid.

goede service en erg vriendelijk

snelle, vriendelijke service en een prachtig product

Vakwerk en prettige communicatie

Op de website een buitendeur dorpel besteld. Gecommuniceerd dat ik een voorkeur datum had voor het afhalen. Hierna heeft hawk hun uiterste best gedaan om deze datum te halen. Op de dag dat de dorpel gereed was duidelijke communicatie hierover en kon hem gelijk afhalen. Hawk is een fijn bedrijf om zaken mee te doen en het geleverde product is van uitstekende kwaliteit..

Snelle klantenservice, snelle levering, mooie kwaliteit!

Alles verliep naar wens, heel tevreden!

Super goed geregeld

Fijn dat alles goed wordt bevestig. Transport ook goed geregeld chauffeur belde dat hij er aankomt zodat je ook bij de aflevering kan zijn