Mooie site, duidelijk en lekker fris

Eenvoudig en makkelijk een keuze maken. Snel en gemakkelijk bestellen en via de chat direct antwoord op mijn vragen. Meer is er niet te wensen.

Mooie kwaliteit Belgische hardsteen

Hele mooie raamdorpels van Belgische hardsteen hebben ze voor ons gemaakt precies volgens afspraak. Ook hebben ze ons geholpen het hardsteen op de aanhanger te zetten en te verankeren zodat wij het veilig konden vervoeren!

Perfect geleverd

Zeer tevreden over de geleverde vensterbanken.

Goede service, netjes en mooi afgewerkt product.

Goede service. Afgeleverd product goed op maat en mooi afgewerkt.

Supersnel en top geregeld

Echt een tof bedrijf

Gaven goede uitleg en advies

Vriendelijk te woord gestaan goede uitleg over de afwerking. Snelle levertijd en een prachtig product. Bij de verkoop gaf men aan dat ik hulp zou krijgen bij het inladen maar in de order bevestiging stond dat ik zelf verantwoordelijk ben voor het inladen. En bij het ophalen gaf logistiek ook aan dat ze niet helpen bij het inladen.

Door Hawk goed beschreven verwachtingen waargemaakt.

Product, levertijd en service voldoet aan verwachtingen.

Communicatie en product zijn geweldig!

We zijn zeer tevreden over het product en hoe de communicatie en afhandeling van de bestelling is verlopen

Prima bedrijf !

Levering op afgesproken tijd. Product voldoet volledig aan mijn verwachting.

Bezorgtijden afspreken en dan veel te vroeg komen.

Heb duur betaald voor bezorgkosten , dan verwacht ik wel dat ze op afgesproken tijd komen(bij planning 3 uur! ) ,zijn ze er om 10 uur in ochtend , gelukkig was er iemand , maar wat dan, als niet zo was.daarom zeg ik nee voor aanbeveling ivm tijd . Niet met kwaliteit graniet. Dat is goed

Keurig op tijd en perfect op maat gemaakt

Makkelijk bestellen via de website, bestelling afgehaald en daarbij geholpen en vriendelijk behandeld.

Goede Service

Onze dorpel had niet de maten die standaard leverbaar zijn, maar gelukkig was dit geen probleem.

Ook voor onze relatief kleine order werd de tijd genomen en was netjes op tijd geleverd. Top!

Goed! voor herhaling vatbaar

werd goed geholpen, wij zouden graag een eerder leverdatum gezien hebben voor de planning toen ik daarover belde hebben ze er alles aan gedaan om dat voor elkaar te krijgen. Zelfs te bezorgen!!! Top bedrijf!

Kei goed.

Vriendelijk personeel dat je helpt met al je vragen. Nette producten, zorgvuldig bezorgd aan huis. Wij hebben gekozen voor best zware vensterbanken, maar nu ze op hun plaats liggen in de woonkamer voelt het alsof ze er altijd al gezeten hebben. We overwegen zelfs om de vensterbanken op de slaapkamers ook te doen.

Fijn bedrijf om mee samen te werken punctueel.

Ik had 2 vensterbanken besteld en werden keurig op maat gemaakt en snel geleverd. Goede prijs niet duur. En mooi afgewerkt. Zeer tevreden. Bedankt voor de goede service.

Zeer tevreden!

Zochten vensterbanken voor binnen, via Google bij Hawk terecht gekomen. Goede prijs; goede communicatie en tevreden met eindproduct.

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

Vlotte service en een mooi product gekregen

Soepele manier van bestellen en duidelijk. Via mail contact gehad over het afhalen en bij aankomst was het vlot ingeladen en zit het nu al gemonteerd!

Meedenkend en snelle service

Via internet bij Hawk Natuursteen terecht gekomen. We wisten wat we zochten, maar gelukkig adviseerde de verkoper ons welke steen beter geschikt was voor in welke woonruimte i.v.m. vocht/vetvlekken. Fijn dat er meegedacny wordt. Uiteindelijk de keuze gemaakt, netjes een offerte meegekregen en een sample zodat we thuis konden kijken of het paste bij hetgeen we voor ogen hadden. Na het bestellen, was deze ook netjes binnen de afgesproken levertijd (13 werkdagen) klaar en hebben we de natuurstenen vensterbankjes meteen kunnen ophalen. Vlotte service, meedenkend en de vensterbankjes hebben een mooie afwerking! Verder hebben ze hele mooie tuinmeubelen en tafels: voor ieder wat wils. Prachtige stenen bladen en elke poot kan er onder gemonteerd worden. Ik raad Hawk Natuursteen zeker aan!

Heel prettig

Fijn contact en Jolanda was er meedenkend.

Heel positief!

Ik heb een aantal vensterbanken aangeschaft. Het bestelproces was heel makkelijk en de rekentool op de site is ideaal. Ik heb gekozen voor afhalen. De ontvangst was vriendelijke en alle medewerkers waren heel erg behulpzaam.

Goede levering, uitstekend verpakt om broek to voorkomen, precies ook maat!