veel keuze en in een keer goed

van bestelling tot aan levering alles verliep vlot en zonder problemen. En ik vind ook dat er veel keuze is en de prijs/kwaliteit verhouding prima.

goed te woord gestaan, op tijd geleverd

Ik heb online vensterbanken besteld. Alles liep perfect.

Dikke aanrader

Prima levering en geleverd zoals gevraagd.

Duidelijke website goede prijzen. Snel geleverd alleen jammer dat ik geen verzend bevestiging gestuurd is.

Top geregeld. Professioneel bedrijf.

Nette offerte met tekening voorzien van maatvoering. Snelle levering. Goed contact met de servicedesk. Kortom betrouwbaar, deskundig en zeker voor herhaling vatbaar.

Perfecte maat! Zeer tevreden

Precies zoals gevorderd, mooi afgewekrt

netjes en correct geholpen en snel geleverd

Professioneel

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Nette afhandeling

zeker aan te bevelen

Prima zaak

Prima zaak goed geregeld

Nette medewerkers

Nette medewerkers, snel geholpen, alleen jammer dat men niet helpt met inladen van bv een raamdorpel. Wel begrijpelijk ivm gewicht, dus dan moet je op zoek naar iemand die met je mee rijdt om in te laden. Onze raamdorpel was op maat gemaakt en nog binnen de gestelde 8 werkdagen klaar. Wij zijn blij met onze raamdorpel.

Goede snelle service

Onze aannemer had zich vergist waardoor de vensterbanken eerder nodig waren. Er werd mee gedacht en supersnel geleverd.

Snel geholpen

Snelle offerte,terug gebeld door hawksteen voor extra info.en sneller geleverd dan gepland

positieve ervaring bedrijf en produkt.

De composiet (pure white) vensterbanken zijn via de website eenvoudig te bestellen ,zien er prima uit, en snel geleverd. Aanbevolen!

Geweldige ervaring en service

Uitgebreid product aanbod op website. Alle denkbare aanpassingen mogelijk, qua vorm. Na bestelling werd nog gecontroleerd of maten klopten. Bij afhalen vriendelijk ontvangen en geholpen. Iedereen die ik gesproken heb waren vriendelijk. Je merkte dat er mensen werken met passie, en dat is leuk.

Goede keus!

Uitstekende service, goede kwaliteit, vriendelijke medewerkers!

Prima materiaal en service

De Carrara marmer plinten zijn niet van echt te onderscheiden

Top, snel en easy kwaliteit

Snelle service. Gewoon goed. En dat wil je.

geweldig op alle punten kwaliteit prijs verhouding uitstekend, afwerking van product perfect en een top service

Prima geholpen

Conform afspraak geleverd

Luisteren goed naar de wens en kunnen het dan ook nog maken (en het was echt een lastig iets) Geleverd wat ik heb gevraagd, en relatief vlot.

Makkelijk bestellen en goede communicatie

Makkelijke site om te bestellen. Later nog iets willen toevoegen aan order en met een belletje direct geregeld. Snelle reactie en levering.

Prima vakwerk, op tijd klaar, goeie communicatie én aan de juiste prijs.

Prima vakwerk, op tijd klaar, goeie communicatie én aan de juiste prijs.

Goede service, mooi product

Voor een tweede keer besteld. Kort contact gehad over een specifieke vraag qua afmeting voor een werkblad. Snel een reactie en een offerte hierop ontvangen. Bestelling geplaatst en een week later konden we een stenen werkblad afhalen.